abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56682250

Selectie PSV 2007/2008

Technische staf:
Sef Vergoossen (Hoofdcoach)
Jan Wouters (Assistent-trainer)
Dwight Lodewegs ( Assistent-trainer)
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Heurelho Gomes
21. Bas Roorda
31. Cássio Ramos

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Carlos Salcido
04. Manuel Da Costa
05. Mike Zonneveld
13. Alcides
14. Slobodan Rajkovic
18. Eric Addo
23. Fagner Conserva Lemos
24. Dirk Marcellis

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väyrynen
08. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati
20. Ibrahim Afellay
22. Balász Dzsudzsák
25. John de Jong
26. Tommie van der Leegte
28. Otman Bakkal

Aanvallers:
09. Danko Lazovic
10. Danny Koevermans
17. Jefferson Farfán
19. Jonathan Reis
29. Género Zeefuik

Laatstgespeelde wedstrijd: PSV - SC Heerenveen

PSV - SC Heerenveen
Zaterdag 9 februari
Tijd: 19.30

samenvatting

Karakteristieken

Uitslag: 1-1 (1-0)

Scoreverloop:
1-0 Otman Bakkal ('1)
1-1 Bradley ('52)

Arbiter: Luinge

Toeschouwers: 33600

Geel:
PSV: Otman Bakkal, Balázs Dzsudzsák
SC Heerenveen: Zuiverloon

Komende wedstrijden:

PSV - Helsingborgs IF (UEFA CUP)
Woensdag 13 februari
tijd: 20.45

Willem II - PSV
Zaterdag 16 februari
Tijd: 19.30

Helsingborgs IF - PSV (UEFA CUP)
Donderdag 21 februari
Tijd: 20.45

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ of http://nl.youtube.com/user/psveindhoven of http://www.freewebs.com/phoolie84/

OP PSV Topic
pi_56682256
Gefeliciteerd Farfan
pi_56682496
Een dergelijke TT had ons ook al veel geluk gebracht tegen VVV, toch?
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 10:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tegen Volendam, zeggen ze ook in het filmpje .
Ja, had het geluid uitstaan
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_56682638
Interview met Farfan uit het Eindhovens Dagblad:
quote:
De kracht is terug bij Jefferson Farfán
door Frank van den Heuvel

12 feb 2008, 02:50 - EINDHOVEN - Jefferson Farfán heeft zich dit seizoen nog niet zo laten gelden als hij zelf zou willen en het PSV-publiek gewend was.

De 23-jarige Peruviaan praat over de moeilijke eerste maanden, zijn nieuwe rol onder Sef Vergoossen en zijn talentvolle landgenoot Reimond Manco.

De kracht lijkt in de laatste wedstrijden terug te komen. Is dat een juiste observatie?
"Ja, dat klopt. Ik heb natuurlijk lang gesukkeld met de enkelblessure. Ik kon niet voluit trainen, dus word je nooit helemaal fit. Eigenlijk ben ik pas sinds december pijnvrij en kan ik op trainingen alles zonder belemmering doen. Dat betaalt zich nu uit."

Hoe frustrerend waren de eerste maanden van het seizoen?
"Erg frustrerend. Dit was mijn eerste langdurige blessure, ik moest er ook mentaal mee leren omgaan. Ik mocht telkens beginnen van de trainer, dan wil je dat vertrouwen niet beschamen en ben je geneigd om te forceren. Tegelijkertijd ben je bang dat de pijn terugkomt of weer verergert. Je hinkt op twee gedachten, waardoor je nooit voor langere tijd je niveau haalt."

Ben jij iemand die die zorgen mee naar huis neemt?
"Nou, ik ging niet vrolijk naar huis na een training of wedstrijd. Je voelt voortdurend die enkel en je weet dat het niet goed zit. Natuurlijk probeerde ik het wel eens te vergeten.
De sfeer in de groep is goed, dus hier op de Herdgang of met vrienden thuis kon ik ook best lachen. Maar het laat je niet los."

Onder Sef Vergoossen speel je puur op de rechterkant. Hoe stond je in eerste instantie tegenover zijn plannen?
"Helemaal vreemd was de nieuwe positie niet. Ook in het nationaal elftal heb ik ook wel eens op rechts gespeeld. Maar bij PSV was ik al jaren een echte aanvaller. In het begin twijfel je. Kan ik dit? Is dit goed voor me? De trainer had een helder en duidelijk verhaal en ik ben sowieso wel positief ingesteld in dit soort zaken. Ik denk dat het voor mijn ontwikkeling goed is. Ik wil een completere voetballer worden, die op veel posities uit de voeten kan. Ik heb moeten wennen aan deze rol en leer nog steeds."

Het vergt een andere manier van voetballen čn denken.
"Het vergt een ander soort concentratie dan wanneer je vooral gefocust bent op het doel van de tegenstander, op doelpunten maken. Nu zoek je de ruimte tussen de linies, houd je je verdedigende werk in de gaten, terwijl je ook je dreiging naar voren probeert te houden. Het is intensiever, ook qua fysiek. Je levert meer arbeid."

PSV heeft afgelopen weekend jouw landgenoot Reimond Manco vastgelegd. Een goede keuze?
"Ik heb hem nog niet zo vaak 'live' zien spelen, maar hij is een groot talent. Technisch goed en met veel overzicht. Heel volwassen voor zijn leeftijd. Ik heb mijn medespelers hier wat filmpjes van internet over Manco laten zien. Iedereen is enthousiast. Andersom denk ik dat hij ook een goede keuze heeft gemaakt door naar PSV te komen om zich verder te ontwikkelen."

De voorzitter van Alianza versprak zich enigszins toen hij zei dat Manco komende zomer opvolger van jou wordt.
"Ik kijk niet naar Manco als 'mijn opvolger'. Ik hoop dat hij veel beter wordt dan ik en dat hij veel successen zal hebben. Over mijzelf: ik ben nu niet bezig met een vertrek. Als er iets gaat spelen, dan is dat in eerste instantie iets tussen de clubs. Het is voor mij geen issue, al wordt een transfer natuurlijk niet alleen bepaald door de speler. Ook clubs hebben hun belangen."

Op zich is het vrij normaal dat een speler na vier jaar verder wil kijken.
"Misschien wel. Er zijn vaker clubs voorbijgekomen, maar ik zag het nooit als een sportieve verbetering. En ik heb het hier prima naar mijn zin, dus nogmaals: ik speel nu voor PSV en als er straks iets concreet wordt, dan nemen we op dat moment beslissingen. "

Morgenavond spelen jullie tegen Helsingborgs IF. Geeft UEFA Cup-voetbal dezelfde kriebels als Champions League?
"Ja, absoluut, bij mij wel. We willen ook in de UEFA Cup ver komen en hopelijk kunnen we uiteindelijk de beker omhoog houden. Want daar draait het toch om: prijzen pakken, in welke competitie dan ook."
pi_56682858
Laten we hopen dat we nog (minstens) een ronde verder komen in de UEFA Cup
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 13:29:49 #6
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_56683009
vast wel, helsingborg moeten we over 2 wedstrijen toch wel kunnen hebben. Ik voorspel alvast dat als farfan een goaltje meepikt, dat we dan iets gaan zien ten aanzien van de geboorte (wiegen met de halve selectie, speciaal hemd onder zn shirt oid )
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_56683114
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:29 schreef KELDER het volgende:
vast wel, helsingborg moeten we over 2 wedstrijen toch wel kunnen hebben. Ik voorspel alvast dat als farfan een goaltje meepikt, dat we dan iets gaan zien ten aanzien van de geboorte (wiegen met de halve selectie, speciaal hemd onder zn shirt oid )
Hij gaat scoren.
pi_56683189
quote:
Valencia, Sevilla, Blackburn Rovers, West Ham United en Fiorentina staan in de rij om Jefferson Farfán van PSV over te nemen. De Eindhovenaren vragen echter de lieve som van vijftig miljoen euro. (El Mundo Deportivo)
50?

Denk niet dat ze verder komen dan 20
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 februari 2008 @ 13:47:22 #9
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56683289
50 zal wel 15 moeten zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56683402
Zelfs dat is aan de forse kant.
Woo-loo-loo!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 februari 2008 @ 14:02:49 #11
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56683556
quote:
Vergoossen moet mogelijk ook Helsingborgs IF missen
Uitgegeven: 12 februari 2008 13:44
Laatst gewijzigd: 12 februari 2008 13:56

EINDHOVEN - Sef Vergoossen moet woensdag het UEFA Cup-duel tegen Helsingborgs IF mogelijk aan zich voorbij laten gaan. De trainer van PSV is nog altijd ziek. Vergoossen miste zaterdag al het competitieduel tegen SC Heerenveen.
ANP

"Ik had wel verwacht dat Sef er weer bij zou zijn", zei assistent-trainer Dwight Lodeweges dinsdag na de laatste training voor het duel tegen de Zweedse ploeg. "Hij ligt al een aantal dagen onder de dekens. Ik hoop dat hij morgen gewoon bij de wedstrijd kan zijn. Dat is afhankelijk van hoe hij de nacht doorkomt."

Samen met Jan Wouters ging Lodeweges maandag op ziekenbezoek bij Vergoossen. "In anderhalf uur hebben we de wedstrijd van woensdag doorgesproken. Die tijd was wel het maximum voor Sef."

Kaarten over

De supporters van PSV lopen niet warm voor het UEFA Cup-duel. Tot dinsdag waren 21.500 kaarten verkocht. PSV hoopt een deel van de overige 12.000 tickets dinsdag en woensdag in de vrije verkoop van de hand te doen.

Helsingborgs neemt driehonderd supporters mee naar Eindhoven.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:04:14 #12
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56683573
Zin in morgen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_56683636
Heeft iemand toevallig nog een filmpje van 1995-1996 PTT-Telecompetitie 18-11-1995 PSV-De Graafschap 8-0 (3-0) Dat was de eerste wedstrijd van mijn geliefde PSV die ik live heb mogen aanschouwen.
pi_56683669
Kassa's zijn dus morgen gewoon geopend?
pi_56683720
Larsson
pi_56683740
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:12 schreef EnactedChaos het volgende:
Larsson
Sympathieke speler.
pi_56683755
Laat maar 37 euro voor tegen een Zweeds kutclubje
pi_56683853
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat dacht ik al
pi_56683877
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:14 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Sympathieke speler.
Zeker, jammer dat ie na z'n Barca avontuur niet nog even bij ons is komen spelen...
pi_56684323
quote:
Je krijgt er wel een petje bij volgens mij.

Daarom zijn er ook maar 21.500 kaarten verkocht. Volgens mij was dit duurder dan Lyon thuis in de kwartfinale CL in 2005...

En waar is mijn TVP?
pi_56684355
Je krijgt geen petjes maar je krijgt korting geloof ik.
Ik ga ook voor het eerst sinds lange tijd niet naar een Europese wedstrijd.
pi_56684374
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:49 schreef Ruudt het volgende:
50% korting op een petje kun je krijgen geloof ik
pi_56684399
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:49 schreef Ruudt het volgende:
Korting was alleen de eerste 1,5 week of zo. Mijn plek op BB was toen 45 euro, nu 50

edit: oh, korting op de pet
We sure are cute for two ugly people.
pi_56684415
Korting is voor seizoenskaarthouders op de eigen plek.
Daarom heb ik maar 32,50 hoeven te betalen.

Edith zegt: goed gelezen, schele joekel.
Krijg je hč, met zulke schokkende prijzen.

[ Bericht 40% gewijzigd door BottleKid op 12-02-2008 14:55:34 (Poster is te snel met lezen.) ]
pi_56684456
Ben wel benieuwd wat voor wedstrijd we morgen te zien krijgen, een aanvallend of een voorzicht PSV..
pi_56684557
Ik verwacht in ieder geval geen spectaculair begin zoals zaterdag. Als PSV wint zonder tegengoals, dan heb je al een aardige stap gezet.
pi_56684661
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:52 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Korting was alleen de eerste 1,5 week of zo. Mijn plek op BB was toen 45 euro, nu 50

edit: oh, korting op de pet
Duh
pi_56685353

Ik snap ook niet waarom ik 32,50 betaald heb, veels te veul
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 februari 2008 @ 15:57:27 #29
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56685368
ach tis nu toch al betaald, hopelijk krijgen we waar voor ons geld morgen
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 12 februari 2008 @ 16:05:14 #30
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_56685506
quote:
Daar hebben we vast ook de reden dat er nog maar zo weinig zijn verkocht.

Oppassen voor onderschatting trouwens. Heerenveen heeft dat wel meer dan voldoende aangetoond geloof ik
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_56686427
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:57 schreef rubbereend het volgende:
ach tis nu toch al betaald, hopelijk krijgen we waar voor ons geld morgen
ja als ze er nu ook gewoon 5 inschieten net als heereveen thuis
pi_56686536
Korting op een petje
pi_56688145
En Eric Addo is ook vader geworden.

Veel beschuit met muisjes dus deze week in Eindhoven.
pi_56688328
Hoop dat ze doorgaan naar de volgende ronde , Hoop dan tegen tottenham.

K zou eerst ook gaan morgen, maar die kaartjes zijn veel te duur in dit stadium van het toernooi.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 februari 2008 @ 19:07:46 #35
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56688386
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:54 schreef ruud.nl het volgende:

een rondje beschuit moet er met die prijzen van morgenavond wel afkunnen lijkt me
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56688835
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoop dat ze doorgaan naar de volgende ronde , Hoop dan tegen tottenham.

K zou eerst ook gaan morgen, maar die kaartjes zijn veel te duur in dit stadium van het toernooi.
ja dat zou wel een mooi affiche zijn..
pi_56689169
50 miljoen voor Farfan
pi_56689245
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:33 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

ja dat zou wel een mooi affiche zijn..
Najaaah, slavia afslachten zou natuurlijk nog veel mooier zijn
pi_56689560
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

een rondje beschuit moet er met die prijzen van morgenavond wel afkunnen lijkt me

Ja, klopt wel, belachelijke prijzen
pi_56692407
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:54 schreef ruud.nl het volgende:

PSV orgie ?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:58:09 #41
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56693566
*leest titel*

Laten we het hopen. Heereveen (de huidige nummer 2 van de competitie) is door hun uitgeschakeld!
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_56693719
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
*leest titel*

Laten we het hopen. Heereveen (de huidige nummer 2 van de competitie) is door hun uitgeschakeld!
Heerenveen toen en Heerenveen nu is volgens mij een aardig verschil... Nu zijn ze in vorm, toen waren ze niet geweldig.
Geldt misschien ook wel voor HIF, maar dat weet ik niet.
pi_56693868
Ik heb in ieder geval veel zin in morgen en ik zit er wel over te denken om een pet te halen. Die heb ik nog geen namelijk
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 12 februari 2008 @ 23:16:35 #44
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_56694062
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:49 schreef pascalheister het volgende:
50 miljoen voor Farfan
Die 50 miljoen is de valuta vanuit het artikel vanwaar die ruksite het heeft herschreven. Heerlijk stukje journalistiek dus weer. Een club die uberhaupt zoveel geld wil neertellen voor die dikke slome behoort direct de licentie afgenomen te worden
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 12 februari 2008 @ 23:35:30 #45
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56694508
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 23:03 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Heerenveen toen en Heerenveen nu is volgens mij een aardig verschil... Nu zijn ze in vorm, toen waren ze niet geweldig.
Geldt misschien ook wel voor HIF, maar dat weet ik niet.
Tsjah.. toch.. heb mijn twijfels over of het wel zo makkelijk gaat..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 februari 2008 @ 23:54:24 #46
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56694860
Piet de Visser bij P&W
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56695260
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 23:54 schreef borisz het volgende:
Piet de Visser bij P&W
ff hh kijken, pas stond er ook al een heel stuk over hem in de volkskrant
  woensdag 13 februari 2008 @ 00:28:46 #48
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_56695396
tvp.. naf yu bigi eindhoven!!

piet is fantasties, die man ademt zweet boert piest plast voetbal
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_56697214
quote:
Gomes: UEFA Cup winnen met PSV

EINDHOVEN - Heurelho da Silva Gomes lijkt al bijna vier seizoenen over acht in plaats van vier armen de beschikken. De Braziliaanse sluitpost is inmiddels van onschatbare waarde voor PSV. Zelf heeft hij momenteel één doel. " De UEFA Cup winnen. Er liggen mogelijkheden. Ook al zijn er andere ploegen uit de Champions League die ervoor zullen gaan.”
Heurelho Gomes is een betrouwbaar sluitstuk van PSV. Dat ondervindt hier ook Mounir El Hamdaoui van AZ.

Dat de Eindhovenaren als nummer drie in de Champions Leaguepoule – na drie vette jaren – nu na de winterstop 'slechts’ uitkomen in de UEFA Cup, ervaart Gomes dan ook niet als degradatie. "We zijn de enig overgebleven Nederlandse club. Alle ogen zullen alsnog op ons gericht zijn. Het is de op één na belangrijkste competitie van Europa, dus zo min is het niet.”

PSV bindt vanavond in de UEFA Cup de strijd aan met het Zweedse Helsingsborgs IF. Gomes vindt wel dat PSV het bij de loting niet heeft getroffen. "Ik heb Helsingborg thuis tegen Heerenveen zien spelen en toen maakten de spelers een heel goede indruk op me. Ze hebben een stugge ploeg, spelen heel compact, hebben veel snelheid voorin en zijn dus moeilijk te verslaan. We zullen in Eindhoven de basis moeten leggen voor de volgende ronde.”
quote:
Farfán moet wijken bij PSV

EINDHOVEN - Vanwege de aanvallende kracht van Helsingborgs IF lijkt Sef Vergoossen extra defensieve zekerheid in te bouwen bij PSV. De trainer van PSV lag maandag nog steeds met griep onder de wol, maar voerde overleg met zijn assistenten Dwight Lodeweges en Jan Wouters. "Natuurlijk willen we van onze eigen kracht uitgaan en de dingen doen waar we goed in zijn. Maar het gaat in de UEFA Cup om twee duels en niet om één wedstrijd. We willen geen doelpunten tegen krijgen”, uitte Lodeweges zich in algemene bewoordingen.

De besloten training in het Philips Stadion verried dat Jefferson Farfán hoogstwaarschijnlijk op de reservebank moet plaatsnemen, Otman Bakkal vanuit het hart van het middenveld naar de rechterkant verhuist en Mike Zonneveld naast Timmy Simons komt te spelen. Of Vergoossen vandaag aanwezig is, wist Lodeweges gisteren nog niet. "Hij is knap beroerd. Het hangt ervan af hoe hij de nacht doorkomt”, aldus de assistent, die alleen niet kan beschikken over de geschorsten Eric Addo en Edison Mendez en de al langer geblesseerden John de Jong en Tommie Van der Leegte. Mika Väyrynen is aan de selectie toegevoegd
quote:
Gomes dient contract tot 2013 'gewoon' uit

EINDHOVEN - PSV-doelman Gomes houdt niet van vooruitblikken, maar doet dat aan de vooravond van het UEFA Cuptreffen met Helsingsborgs IF desgevraagd toch. Als PSV ook dit jaar de landstitel verovert, zou dat voor de vierde keer in de vier seizoenen sinds de komst van de Braziliaan zijn. "De spelers die hier vanaf 2004 spelen, gaan dan de geschiedenisboeken in. Maar zover is het nog niet. We hebben negen punten voorspong op de nummer twee en een heel goede kans om kampioen te worden. Meer niet.”

Als het aan Gomes ligt, zullen er nog vele schalen volgen. "Ik heb tot 2013 bijgetekend en dien dat contract in principe uit. Daarna is het tijd om naar Brazilië, naar huis te gaan. Wat er tussen nu en 2013 gebeurt, ligt echter niet alleen aan mij. Maar ik ben niet op zoek naar een andere club en ik ben dat nóóit geweest. Ik voel me thuis in Eindhoven.” En dat betaalt zich – zo weet De Visser – dubbel en dwars uit.
Veel PSV bij De Telegraaf, 5 ofzo
quote:
Larsson: "PSV moeilijker dan SC Heerenveen
De geroutineerde spits keert vanavond met zijn club Helsingsborgs IF voor even terug in Nederland. De 36-jarige Larsson voorziet twee lastige wedstrijden tegen de Eindhovenaren, maar acht zijn ploeg niet kansloos.

Helsingborgs IF-spits Henrik Larsson verwacht een moeilijke wedstrijd tegen PSV. Volgens de aanvaller is de ploeg van Sef Vergoossen lastig te bestrijden. "PSV heeft een goede ploeg. Er is niet echt een uitblinker aan te wijzen. Ze hebben meerdere goede spelers," aldus Larsson dinsdag tijdens een persconferentie in Eindhoven.

Larsson denkt dat de klus tegen PSV moeilijker wordt dan het tweeluik tegen SC Heerenveen. Desondanks acht hij zijn ploeg niet kansloos. "Dit is moeilijker dan tegen Heerenveen. Het is niet alleen een sterke ploeg. PSV heeft het voordeel dat ze ons dit jaar al aan het werk hebben gezien. Ze zullen ons niet zo snel onderschatten als Heerenveen misschien wel deed."

Tijdens zijn verblijf in Nederland heeft Larsson ook gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om zijn oud-ploeggenoot van Feyenoord Giovanni van Bronckhorst op te zoeken. "Hij is een heel goede vriend van mij. Ik heb gisteravond (maandag) lang met hem zitten praten. Maar, héél weinig over PSV."

[ Bericht 28% gewijzigd door Dj_Day-V op 13-02-2008 08:12:30 ]
pi_56698676
quote:
Van den Heuvel teammanager
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Na bijna 27 jaar trouwe dienst als masseur verandert Mart van den Heuvel van baan bij PSV. De Brabander wordt op verzoek van de spelers met ingang van komend seizoen teammanager. "Die functie is nieuw en Mart is daarvoor geknipt", aldus technisch manager Stan Valckx.

"Het was noodzaak dat er meer structuur in kwam." Vooral, omdat er een paar blunders werden gemaakt in de administratie van geschorste (Da Costa) of niet speelgerechtigde spelers.
pi_56699189
Addo vader, Farfan vader, Kromkamp bijna vader...
En dat toevallig ongeveer 9 maanden na het kampioenschap 2006-2007
pi_56699256
Farfan op de bank? Zal 'm goed doen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_56699321
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
als het PSV maar goed doet
pi_56700582
quote:
Babyboom PSV: 'Addo Den Haag'

EINDHOVEN - Een dag voor de UEFA Cupwedstrijd tegen Helsingborg was het feest in de kleedkamer van PSV. Jefferson Farfán meldde dinsdag trots vader te zijn geworden van zoon Adriano, waarna de geschorste Eric Addo telefonisch vanuit Accra aangaf eveneens een zoon te hebben gekregen. De precieze naam was nog niet bekend, maar doelman Gomes had wel een suggestie. „Addo Den Haag!”
Eric Addo is vader geworden.

Vandaag of morgen kan de ’babyboom’ nog groter worden. De vriendin van Jan Kromkamp staat op het punt te bevallen. Als dat vlak voor de aftrap gebeurt, is het aannemelijk dat de rechtsback niet speelt.
pi_56701123
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als PSV maar niet teveel kapitaal op de bank zet, Ajax is het slechte voorbeeld.
pi_56701152
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 23:16 schreef Zapper het volgende:

[..]

Die 50 miljoen is de valuta vanuit het artikel vanwaar die ruksite het heeft herschreven. Heerlijk stukje journalistiek dus weer. Een club die uberhaupt zoveel geld wil neertellen voor die dikke slome behoort direct de licentie afgenomen te worden
Pardon, Farfán is wel een echte Peruviaan. Die zijn behoorlijk zeldzaam en niet in elke collectie vertegenwoordigd!
pi_56701205
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:51 schreef Poepoog het volgende:

[..]
Als ze zo doorgaan bij PSV met al die geboortes kan je over een jaar of 17-18 een eerste elftal vormen van al die kids samen.
pi_56701602
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:25 schreef okee6 het volgende:

[..]

Als PSV maar niet teveel kapitaal op de bank zet, Ajax is het slechte voorbeeld.
Farfan hebben we erg goedkoop kunnen halen en zoals hij nou speelt is hij ook niet bijzonder veel waard. Als het in het teambelang is mag je best je bestbetaalde krachten eens op de bank neerzetten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 13 februari 2008 @ 12:50:29 #59
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_56701619
Vanavond is het dan zo ver.. ben heel erg benieuw hoe PSV gaat spelen....
Hopelijk dat het een beetje een mooie wedstrijd wordt, maar goed daar hoop je iedere keer op en ach zo lang we winnen vind ik het wel goed
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_56701708
Mwa, winnen en geen doelpunten tegen krijgen lijkt me beter.
That's all folks!
pi_56701842
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:13 schreef ruud.nl het volgende:

[..]
Dus volgend jaar een niet aangemelde en geschorste speler die er voor zorgt dat we de beker en de CL uitvliegen ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_56701870
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:26 schreef okee6 het volgende:

[..]

Pardon, Farfán is wel een echte Peruviaan. Die zijn behoorlijk zeldzaam en niet in elke collectie vertegenwoordigd!
!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_56701943
Vanavond van 20:00 - 22:30 uur vergadering. Best matige situatie....

pi_56702697
quote:
Ondanks dat Balázs Dzsudzsák dit seizoen al Europees speelde met zijn vorige club Debreceni VSC mag de Hongaar met PSV uitkomen in de UEFA Cup. Als het twee verschillende Europese toernooien betreft, mag een speler in één seizoen voor twee verschillende clubs Europees spelen. Dzsudzsák kwam met Debreceni niet verder dan de tweede voorronde van de Champions League en was daarmee meteen uitgeschakeld. PSV komt na de winterstop uit in het UEFA-Cup toernooi. Op de UEFA spelerslijst neemt Dzsudzsák de plaats in van Kenneth Perez, die voor Ajax dus in het UEFA Cup toernooi had mogen uitkomen. Eerder maakte Koné na zijn overstap vanuit Kerkrade gebruik van deze regeling. Eric Addo en Edison Mendez zijn vanwege een schorsing niet speelgerechtigd.
Leuke regeling is het toch
pi_56702981
Nog een uurtje en dan richting Eindhoven. Paar potjes bier en dan vanavond
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_56704329
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:39 schreef Whiteguy het volgende:
Addo vader, Farfan vader, Kromkamp bijna vader...
En dat toevallig ongeveer 9 maanden na het kampioenschap 2006-2007
+3 Scherp.
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:49 schreef LuNaTiC het volgende:
Nog 10 minuten en ik vertrek. Over een half uur op Stratumseind dus...
pi_56704360
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:49 schreef LuNaTiC het volgende:
Das wel erg vroeg, zo lang aan het reizen?
Patat Friet
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:06:38 #68
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_56704561
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:55 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Das wel erg vroeg, zo lang aan het reizen?
Of gewoon veel drinken
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_56704604
ik ga ook over een uurtje, zit ik om half 6 in de tipsy ofzo
pi_56705318
PSV met Dzsudzsák in UEFA Cup

Dat zal een slok op de spreekwoordelijke borrel schelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56706067
Wie gaat er hier allemaal niet? Ik boycot de wedstrijd door die achterlijk hoge prijzen.
pi_56706488
quote:
PSV-aanvoerder Simons: Uefa Cup leeft minder dan Champions League
Hoewel PSV als enige Nederlandse club actief is op Europees niveau, maakt de ontmoeting met Helsingborgs IF bij het Eindhovense publiek weinig warme gevoelens los. Gistermiddag waren slechts 21.500 tickets verkocht voor het duel in de derde ronde van het toernooi om de Uefa Cup.

PSV-aanvoerder Timmy Simons constateerde dat de desinteresse voortkomt uit het mindere aanzien van het toernooi om de Uefa Cup. „Op het trainingsveld merk je niet, dat we voor de winterstop zijn uitgeschakeld in de groepsfase van de Champions League”, begon de Vlaming. „De spelers willen zich graag van hun beste kant laten zien. Qua belangstelling zie ik wel een duidelijk verschil, al kan ik niet onder woorden brengen waaraan het schort. De toeschouwers staan in elk geval niet voor de poorten te dringen.”

Assistent-coach Dwight Lodeweges, die vanavond waarschijnlijk de taken van de grieperige Vergoossen overneemt, zag dit niet als een probleem. „Net als een acteur of een zangeres wil een voetballer schitteren op zo’n groot podium. Zelf heb ik geen ervaring op dit niveau. Ik heb veel Air Miles, maar nooit eerder zat ik tijdens een Europees duel op de bank.”
Ik geloof dat iemand even aan Simons moet vertellen dat het niks met de UEFA Cup en alles met de prijzen te maken heeft.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_56706498
Ik wil er nog wel heen eigenlijk
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_56706598
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik wil er nog wel heen eigenlijk
Kan vast nog wel toch?
pi_56706685
Vanaf 6 uur kan je nog aan de kassa halen. Als het nou een eurootje of 15 goedkoper was, was ik ook richting zuiden vertrokken.
pi_56706747
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:43 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Kan vast nog wel toch?
Denk het wel ja..maar kwil niet alleen gaan
Aantal vrienden kunnen niet namelijk
* Paaskonijn is op msn al wanhopig bezig mensen te vinden die mee willen..
pi_56707533
Dat word dus thuis kijken
pi_56708411
Zendt de NOS van de UEFA cup ook streams uit, net zoals met de Champions League?
pi_56708733
Vind het wel jammer dat PSV met een wat defensievere instelling aan de wedstrijd gaat beginnen (als de voorspelling klopt) in een thuiswedstrijd. Waarom moeten wij ons aanpassen aan het spel van de tegenstander...

Wel jammer, maar ben straks van de partij, achter de buis voor een keer
pi_56708788
Kone speelt schijnbaar de sterren van de hemel bij Sevilla, jammer dat hij weg is
Patat Friet
pi_56709081
Oja en nog meer zin in vanavond
Patat Friet
pi_56709752
Ligt het aan mij of.. Normaal begint het kriebelen toch wel om een uur of 4, nu geen enkele spanning.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_56709857
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ligt het aan mij of.. Normaal begint het kriebelen toch wel om een uur of 4, nu geen enkele spanning.
Ligt niet aan jou
Keep the faith!!
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:31:11 #84
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_56709912
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:13 schreef ruud.nl het volgende:

[..]
Martje Maar hij blijft toch ook nog wel masseur/verzorger?
A little knowledge is a dangerous thing.
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:34:48 #85
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_56709992
quote:
Is het UEFA-Cup-gevoel denk ik Het heeft gewoon minder uitstraling dan de Champions-League ik weet niet wat het precies is. Het oogt goedkopere, CL heeft iets van exclusiviteit, het liedje, de sterren het is een gevoel (nu klinkt het opeens heel dramatisch )
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:37:44 #86
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_56710062
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:34 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Is het UEFA-Cup-gevoel denk ik Het heeft gewoon minder uitstraling dan de Champions-League ik weet niet wat het precies is. Het oogt goedkopere, CL heeft iets van exclusiviteit, het liedje, de sterren het is een gevoel (nu klinkt het opeens heel dramatisch )
Dan wil ik niet weten wat je over de nationale beker te vertellen hebt .

.
pi_56710728
quote:
Herkenbaar, ik zit ook al zo van, wat zal ik eens gaan doen vanavond? Owja, voetbal kijken
Hopen dat tegen Tottenham de prijzen wat minder asociaal zijn (Hopen dat we sowieso een ronde verder komen!)
pi_56710801
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Zonneveld, Afellay, Bakkal, Dzsudzsák en Lazovic.
pi_56710835
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Zonneveld, Afellay, Bakkal, Dzsudzsák en Lazovic.
Zoals al voorspeld dus.

Ik zou toch met Farfan gestart zijn.
pi_56712019
Kaartjes volgende ronde goedkoper zei Reker
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:50:44 #91
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56712237
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:18 schreef Gurby het volgende:
Zendt de NOS van de UEFA cup ook streams uit, net zoals met de Champions League?
Nope niet te vinden
pi_56712346
dat wordt een nulletje of 5 met die scheids
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:55:06 #93
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_56712395
Lazovic Gadverdamme. Ik hoop dat Helsingborg wint of Lazovic een enorme rotschop krijgt. Wat een misselijk mannetje
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_56713006
Ik zag em die kans nog missen ook, maar gelukkig ging ie er in..
pi_56713386
Zo slecht voetballen en dan nog met 2-0 voorstaan, voetbal is niet altijd eerlijk

Zonneveld eruit aub, speelt werkelijk dramatisch en Farfan erin
Patat Friet
  woensdag 13 februari 2008 @ 21:34:35 #96
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_56713422
Rust..

Mooi 2-0 voor tegen Helsingborg IF. Al betwijfel ik of het een penalty was. Helsingborg is toch een stugge ploeg zoals verwacht maar ik denk dat PSV dit gewoon moet uitspelen en misschien nog een 3e of 4e goal moet maken.
  woensdag 13 februari 2008 @ 21:35:06 #97
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56713436
Jammer dat ik het niet kan zien.. OMDAT IK GEEN LINK HEB NAAR ONLINE VOETBAL.*zucht* kut nossite.

Ja radio..nou wauw zeg.
pi_56713443
Verdomme wat spelen ze slecht zeg!
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_56713590
Ja, in de UEFA Cup kom je er nu nog mee weg. In een CL-poule had het nou 0-2 of 1-2 gestaan.

Even wat beter je best doen tweede helft! En een wisseltje mag ook.
  woensdag 13 februari 2008 @ 21:55:15 #100
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56714032
*zucht* KOM OP PSV!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')