Ik snap hoe je het bedoelde hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja samen doen wij het best goed!
en dit staat er weer anders als dat ik bedoel
ja hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Geen reet te doen op school telt dat ook
Uhm... nouja, vooruit, omdat het dinsdag isquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Geen reet te doen op school telt dat ook
Ja, lekker, koffie!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hoorwelkom! koffie , thee limonade ?
wacht maar tot je gaat werken, en je vergaderingen moet bijwonen. das pasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Misschien is een kop koffie wel handig om wakker te worden
Een uur wachten op een korte instructie die waarschijnlijk in 5 minuten is afgelopenvraag me af wat ik hier uberhaubt nog doe
Gelukkig maar, zoiets is dan fijn om te ontvangen jaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:01 schreef draculettetje het volgende:
idd wel echt een lief mailtje, maar da's dan van de collega's die bedoelen het ook altijd goed, die weten ook dat ik niet zomaar thuis blijf
Maar anders niet!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uhm... nouja, vooruit, omdat het dinsdag is
Gast, je klinkt oudquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wacht maar tot je gaat werken, en je vergaderingen moet bijwonen. das pas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar idd leuk wordt het niet
Vergadering heb ik net al gehadquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, zo gaan die dingen hequote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
nou nee, eerder ervaren in dat soort dingenquote:
Hier ook hoor, heb wel eens vergaderingen gehad in een te klein muf ruikend hok met 6 man... en die duurde dan ook nog is 2 uur!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou nee, eerder ervaren in dat soort dingen
Life's a bitch.... en bespaar me die "Je moeder" grapquote:
je zou bijna aan een darkroom gaan denkenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hier ook hoor, heb wel eens vergaderingen gehad in een te klein muf ruikend hok met 6 man... en die duurde dan ook nog is 2 uur!
Nee echt gezellig was dat
zeker! eerder kon ik me ook mn bed echt uitslepen maar de afgelopen dagen lukt het me gewoon niet,quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zoiets is dan fijn om te ontvangen ja
je kan tegenwoordig dingen tergelijk met je pc ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:08 schreef Dribbel_ het volgende:
dat jullie baas dit pikt![]()
en hier hangen jullie een beetje de hele dag uit ?
hihi er zijn ook mensen die ff tussendoor wat postenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:08 schreef Dribbel_ het volgende:
dat jullie baas dit pikt![]()
en hier hangen jullie een beetje de hele dag uit ?
ja en dat ook natuurlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan tegenwoordig dingen tergelijk met je pc ?
was maar een geinjte , snap je wel toch ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je zou bijna aan een darkroom gaan denken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |