Claire gaat huilen in de privatequote:Op maandag 11 februari 2008 21:21 schreef avonne het volgende:
Selene bleef er trouwens heel koel onder.
Eigenlijk stond ze met open mond te kijken "wat doe jij nou debiel???"
Het opzetje is dat Claire revanche wil nemen op Huub, maar Brian gelooft haar nietquote:Op maandag 11 februari 2008 22:11 schreef avonne het volgende:
Valentijnsdiner in luchtballon.
Een uur om unaniem te beslissen wie het krijgt.
Mag een medemiljonair of een buitenstaander uitnodigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Prospera op 11-02-2008 23:53:55 ]Alles wordt tussen de regels bepaald.
1 ding weet ik zeker, en dat is dat Brain prima in een grafkist pastquote:Op maandag 11 februari 2008 22:47 schreef agter het volgende:
Daar gaat Brian weer... Of Jaap IN een ballon kan...
Wat een rare uitspraak...Ik zie het al voor me:
Claire in het mandje en Jaap IN de ballon.
Ik snap er echt geen zak van...hoort dat niet bij het plan?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:54 schreef avonne het volgende:
Huub begint te dreigen tegen Claire "vergeet niet dat je wel mijn stem nodig hebt" nog voordat ze antwoord kan geven.
Zo krijgt ze natuurlijk nooit kans om iets te zeggen
Even later is het Huub wel duidelijk dat hij niet anders kan dan het aan Claire te geven. Hij doet het niet van harte, zo te horen.
bij Avonne, dit was zo afgesprokenquote:Op maandag 11 februari 2008 22:54 schreef avonne het volgende:
Huub begint te dreigen tegen Claire "vergeet niet dat je wel mijn stem nodig hebt" nog voordat ze antwoord kan geven.
Zo krijgt ze natuurlijk nooit kans om iets te zeggen
Even later is het Huub wel duidelijk dat hij niet anders kan dan het aan Claire te geven. Hij doet het niet van harte, zo te horen.
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:56 schreef ruby het volgende:
*meldt*
Brian zet weer z'n smerige hijgstem op.
Het was allemaal net even spannender geweest als Huub voor een stemming zou gaan om met Hedda te gaanquote:Op maandag 11 februari 2008 22:55 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen zak van...hoort dat niet bij het plan?
Van steeds drinken inschenken moet je vaker plassenquote:Op maandag 11 februari 2008 22:53 schreef Prospera het volgende:
5 grammy's kreeg ze
Vervolg van: [COS # 3275] Ode aan Eric: DGK is Alive! Pa Claire op bezoek
Even plassen ik moet steeds wat te drinken inschenken![]()
Nou was dit alles natuurlijk niet zo moeilijk om te doorzien. Toch weten we nog niet wat Claire gaat doen.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:58 schreef fredfik het volgende:
[quote]Op maandag 11 februari 2008 22:55 schreef T-lex het volgende:
Brian heeft het hele plan in de gaten....![]()
En Huub maar roepen....Brian is niet zo slim.
[/quote
de rat is echt niet zo slim,maar hij krijgt alles te horen van de febo,die fluisterd hem alles in]
claire en huub naaien? Heeft ze niet in zich.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:01 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop dat Claire hem krijgt... en dan Huub naait.
Jaja, tuurlijk...quote:Op maandag 11 februari 2008 22:58 schreef fredfik het volgende:
de rat is echt niet zo slim,maar hij krijgt alles te horen van de febo,die fluisterd hem alles in
Omgekeerd wel, en pappie heeft het nog zo tegen haar gezegd.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:02 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
claire en huub naaien? Heeft ze niet in zich.
Na zondag weet ie niet eens meer dat hij in de kooi zatquote:Op maandag 11 februari 2008 23:04 schreef Frasier het volgende:
Die Brain denkt ook echt dat hij een hele slimme jongen is he en dat hij alles zelf door heeft?
Hij heeft huub wel vaak door.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:04 schreef Frasier het volgende:
Die Brain denkt ook echt dat hij een hele slimme jongen is he?
hoe kan z,n stommerik zo slim zijn.....febo?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:06 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Hij heeft huub wel vaak door.
hij speelt het anders prima....quote:Op maandag 11 februari 2008 23:04 schreef tipsch het volgende:
Down the drain dan maar, bedankt stinkrat
Het is toch duidelijk dat deze stemming naar de Fam. Rat moet gaan. Ik heb genoeg gezien en lees morgen wel bij.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap niet dat Claire er niet even bij Amanda ingooit, dat de volgende
stemming voor haar was .....
Hij heeft het ook door he he.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:04 schreef Frasier het volgende:
Die Brain denkt ook echt dat hij een hele slimme jongen is he?
Met een zwakke speler wel ja, dit laat zijn niveau zien. En die is ontzettend laagquote:
Hij was grappig, zoooo sarcastischquote:Op maandag 11 februari 2008 23:08 schreef John316 het volgende:
Amandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gebruik nou geen woorden waarvan je de betekenis niet weet
Ben je dronken of zo????quote:Op maandag 11 februari 2008 23:02 schreef riri het volgende:
Brian en Amanda zijn de slimmere......
Truste BQ.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat deze stemming naar de Fam. Rat moet gaan. Ik heb genoeg gezien en lees morgen wel bij.
Succes voor de avond/nachtploeg en tot morgen.
Om vervolgens weer de hele avond aan te moeten horen hoe geweldig zij wel niet zijn.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:07 schreef Yavido het volgende:
Ach ja, Brian kan wel spelen met een zwakke speler. Jammer dat we dit niet zien als ie tegen Huub of andere sterke spelers speelt. Dit is zó ontzettend makkelijk, pfff....
Omdat hij Huub onderhand door en door kent, en vice versa. Ook meer dan logisch als je al zolang op elkaars lip loopt. Niks mis mee, maar neem er dan persoonlijk niet zo de credits voor. Die jongen heeft nog nooit iets zelf op eigen houtje bereikt.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:06 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Hij heeft huub wel vaak door.
leg aub me even uit.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:09 schreef riri het volgende:
Claire zal de volgende keer helemaal niet meer geloofd worden....ze gooit haar eigen glazen in...
stom stom stom
prima tv moment voor Brian deze stemming
+1quote:Op maandag 11 februari 2008 23:09 schreef mazaru het volgende:
Ze hadden gewoon al die stemmingen moeten blijven blocken.
Als de stemming niet naar rat en co gaat, dan gaat er niemand.
En de volgende, en de volgende, en de volgendequote:Op maandag 11 februari 2008 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, dan maar down the drain, net als elke volgende focking stemming
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:10 schreef fredfik het volgende:
aals dit weer naar de rat en de del gaat dan snap ik huub en de rest echt niet....voor die paar rot centen dit allemaal doen,winnen doen ze toch niks
want die villa gaat naar niemand,programma stopt dadelijk en ze kunnen allemaal naar die kut villa fluiten
Als zij hem niet krijgt, krijgt niemand hemquote:
Ah joh, Eric kan dr best een zetje gevenquote:Op maandag 11 februari 2008 23:13 schreef ruby het volgende:
Selene en Eric gaan dus romantisch eten in een luchtballon.
Als Selene maar niet gaat zitten zeiken de hele tijd. Weglopen is namelijk geen optie.
Mike toch ook?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:13 schreef ruby het volgende:
Selene en Eric gaan dus romantisch eten in een luchtballon.
Als Selene maar niet gaat zitten zeiken de hele tijd. Weglopen is namelijk geen optie.
Dankzij een zwakke Clairequote:Op maandag 11 februari 2008 23:13 schreef riri het volgende:
Eerlijk is eerlijk...Brian en Amanda deden dit subliem
idd, kutkindquote:Op maandag 11 februari 2008 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als zij hem niet krijgt, krijgt niemand hem
iemand?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:11 schreef avonne het volgende:
[..]
leg aub me even uit.
Ik snap er niet veel van wat er nu gebeurt.
dwaasquote:Op maandag 11 februari 2008 23:13 schreef riri het volgende:
Eerlijk is eerlijk...Brian en Amanda deden dit subliem
Ja zoiets, met Mikey of zo. Ik snap niet dat ze het niet gewoon veranderd hebben in een meerderheidsstemming, zonder inmenging van gastspelers. Zo zwak weer.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:14 schreef Disana het volgende:
Begrijp ik nou dat alleen Selene en Eric mogen, of geldt dit voor alle gastspelers.
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:14 schreef agter het volgende:
[..]
Jawel, wist je dat niet?
Ze vliegen over haar huis en dan hup...Dag Selene.
Nee hoor, Selene en Eric mogen. Tenzij "zwerver" op Eric slaat....quote:Op maandag 11 februari 2008 23:14 schreef Deisyy het volgende:
Wat een kutwijf is het ook, nu mogen beauty en de zwerver![]()
Stel dombo's, die CHE, ze hadden zelf deze stemming al\moeten blokken, er zal nooit iets voor hen uitkomen.
Ik verstond 'de gastspelers' maar toen werd hier geschreven dat het Selene en Eric werden.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja zoiets, met Mikey of zo. Ik snap niet dat ze het niet gewoon veranderd hebben in een meerderheidsstemming, zonder inmenging van gastspelers. Zo zwak weer.![]()
![]()
Ik snap er ook geen reet van waarom dit briljant gespeeld zou zijn door iemandquote:Op maandag 11 februari 2008 23:16 schreef avonne het volgende:
[..]
iemand?
Wat was nou de bedoeling van Claire? Van Huub en van Jaap?
(er van uitgaande dat elk een eigen agenda heeft)
Zelfs een leugentje vertellen kan ze niet.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:12 schreef riri het volgende:
prachtige stemming....ontploft in Claire haar eigen gezicht
Lekker is dat.. Mike moest ook al thusblijven om te klussen toen de rest (incl. Selène) aan t skieën was, en nou moet hij Eric voor laten gaan?? Om een bioscoopje?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:17 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee hoor, Selene en Eric mogen. Tenzij "zwerver" op Eric slaat....
Ja, Eric spong enthousiast op. In ieder geval vind ik dit weer retezwak van de redactie. Had er gewoon een meerderheidsstemming van gemaakt zoals ze in het verleden vaker gedaan hebben.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik verstond 'de gastspelers' maar toen werd hier geschreven dat het Selene en Eric werden.
Precies, in elk geval een win win situatiequote:Op maandag 11 februari 2008 23:15 schreef Katewalker het volgende:
Mooi...dus niet naar Amanda en Brian...
Lijkt me wel hij is toch ook een gastspeler.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:18 schreef avonne het volgende:
Mike gaat toch ook?
Hij zegt net "ik heb er zin in"
Niet te vergeten vooral uitjes met meerderheid of helemaal geen stemming!!!!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:19 schreef Kinga het volgende:
Mijn god, hoeveel uitjes hebben Amanda en Brian wel al niet gehad ivm de andere mensen... is daar ergens een topic over??
hmm, zo kun je het ook zienquote:Op maandag 11 februari 2008 23:19 schreef Yavido het volgende:
[..]
Precies, in elk geval een win win situatie
1: stemming gaat niet naar Amanda & brian
2: Amanda laat zich kennen door 'm te blokken voor Jaap.
En Huub speelde dit mooi uit, en kan Amanda hier keihard op terugpakken. Huub zag dit al aankomen. Kijk, dat heet nou subliem riri, want Huub plukt de vruchten hiervan En zijn vriendje Eric gaat mee.
WIN WIN zeg ik ! Doei Brian, Genius!
[ afbeelding ]
Mike gaat ook mee!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker is dat.. Mike moest ook al thusblijven om te klussen toen de rest (incl. Selène) aan t skieën was, en nou moet hij Eric voor laten gaan?? Om een bioscoopje?
Ja hoor.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:19 schreef Yavido het volgende:
[..]
Precies, in elk geval een win win situatie
1: stemming gaat niet naar Amanda & brian
2: Amanda laat zich kennen door 'm te blokken voor Jaap.
En Huub speelde dit mooi uit, en kan Amanda hier keihard op terugpakken. Huub zag dit al aankomen. Kijk, dat heet nou subliem riri, want Huub plukt de vruchten hiervan En zijn vriendje Eric gaat mee.
WIN WIN zeg ik ! Doei Brian, Genius!
[ afbeelding ]
na 500 keer dezelfde onvoorstelbare onzin laat ik mezelf helaas wel eens gaan. dus eigenlijk is 1 op 500 nog best netjesquote:Op maandag 11 februari 2008 23:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Niemand neemt dat kind nog serieus. Reageer er maar gewoon niet meer op.
Zondag.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die lelijke smoel van dat joch wordt zaterdag nog lelijker gemaakt
Ja, reuze slim!!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:21 schreef Yasminn het volgende:
Slim van Brian.. Zien de HJC-FANS dat ook?
U ookquote:Op maandag 11 februari 2008 23:16 schreef riri het volgende:
Claire...u hebt voor de zoveelste keer gefaald...gaat u maar terug naar af
Dat had ze al dubbel en dwars bewezen met die rijbewijsstemmingquote:Op maandag 11 februari 2008 23:22 schreef 2live het volgende:
Wat is Amanda toch een ontzettend verwend egoistisch kutkind.![]()
*roffel de roffel*quote:Op maandag 11 februari 2008 23:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is wel een woordje van Nena hè.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:22 schreef 2live het volgende:
Superslim, maar is blokken niet eigenlijk gewoon een standaard reactie geworden voor Brian en Amanda als het niet naar hunzelf gaat?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:21 schreef Yasminn het volgende:
Slim van Brian.. Zien de HJC-FANS dat ook?
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Superslim, maar is blokken niet eigenlijk gewoon een standaard reactie geworden voor Brian en Amanda als het niet naar hunzelf gaat?
Dat krijg je als je al je hele leven alles hebt gekregen van mama.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:22 schreef 2live het volgende:
+ 1quote:Op maandag 11 februari 2008 23:26 schreef avonne het volgende:
Kan iemand me nou even vertellen wat Claire stom heeft gedaan?
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:26 schreef avonne het volgende:
Ze hebben geen stemming nodig, die gaan zo wel, oa met behulp van de gastspelers.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, reuze slim!!![]()
Die krijgen voorlopig geen stemming meer
Zeg maar gerust dat ze al gauw door de mand viel aan de manier waarop ze dit bracht aan Brian & Amanda, te doorzichtig. Ze kan het gewoon niet.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:27 schreef Ziet het volgende:
[..]
ze heeft verkeerd gereageerd op het blufverhaal van brian in de kapsalon
Durf het bijna niet te vragen maar; Hoe reageerde ze dan?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:27 schreef Ziet het volgende:
[..]
ze heeft verkeerd gereageerd op het blufverhaal van brian in de kapsalon
Ze bloost (of lacht) als ze liegt, klaar.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:26 schreef avonne het volgende:
Ik ga het je proberen uit te leggen. Huub, Jaap, Claire en Eric hebben zitten praten, over de stemming.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:11 schreef avonne het volgende:
[..]
leg aub me even uit.
Ik snap er niet veel van wat er nu gebeurt.
Pas na afloop van de stemming aan Amanda melden, dat zij haar het volgendequote:Op maandag 11 februari 2008 23:26 schreef avonne het volgende:
Ok duidelijk verhaalquote:Op maandag 11 februari 2008 23:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik ga het je proberen uit te leggen. Huub, Jaap, Claire en Eric hebben zitten praten, over de stemming.
Claire wilden de stemming graag hebben. Toen vroeg Huub wie zou je dan mee nemen. Waarop Claire zei, Huub. Huub schrok daar zo van dat hij er stil van werd.
Vervolgens spreken ze af dat Claire naar Brain en amanda toe gaat en zegt, ik wil Huub een hak zetten door de stemming te krijgen en dan een vriend uit te nodigen. Want Huub had al bedacht als ze zouden horen dat Claire, Huub zou mee nemen, hij meteen geblokt zou worden door Amanda en Brain.
Claire trap er in en gaat naar Amanda en Brain toe en steekt haar vehaal af. Helaas voor Claire had Brain haar door. Amanda had nog zoiets van, misschien wil ze het wel echt.
Brain blufde door te zeggen tegen Claire dat hij had afgeluisterd en dat ze loog. Claire schrok hiet van en sloeg dood.....
Brain had dus gelijk. vervolgens wilde heeft amanda uiteindelijk de stemming geblokt.
Brian blufte dat hij bij de private had staan luisteren,Claire's gezicht betrok meteen (die liet zich dus al kennen)quote:Op maandag 11 februari 2008 23:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen maar; Hoe reageerde ze dan?
Tuurlijk... toen kwam het punt bovendrijven dat Amanda zich realiseerde dat als zij het niet zou krijgen als het naar een ander gingquote:Op maandag 11 februari 2008 23:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok duidelijk verhaalAlleen blockde Amanda dus meteen Jaap ook maar
Zondag toch?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
En dat was echt dom om dat achteraf te zeggen.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Pas na afloop van de stemming aan Amanda melden, dat zij haar het volgende
uitje had beloofd naar aanleiding van haar stem voor aanstaande zondag.
Dat is hij al lang niet meer 23/7. Maar dat ene uurtje, het tentenbouwuurtje,is ze nog wel goed genoeg voor mentor/dichter/rapper/gitarist/dj/kooipaus Braajen.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:28 schreef mazaru het volgende:
B is niet blij met zijn delletje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen maar; Hoe reageerde ze dan?
Klopt, ze werd echt rood.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze bloost (of lacht) als ze liegt, klaar.
Alleen is het Jaap geworden qua keuze van Claire, en is de stemming alsnog down the drain gegaan.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:24 schreef Yavido het volgende:
Dit wordt de 'naai'-actie van ClaireWant ze hebben zojuist besproken om die stemming down the drain te laten gaan. Maar Claire gaat alsnog Jaap meenemen!
Je weet toch dat B&A het zo zwaar hebben in die fucking kutvilla?? Niemand gunt hen wat, niemand heeft prijsafspraken met hen gemaakt, niemand geeft hen spelinformatie, dat is allemaal voor anderen...quote:Op maandag 11 februari 2008 23:32 schreef mootie het volgende:
Zit Amanda nou weer te drammen dat de anderen hen nooit iets gunnen? ZDAB (zij die alles blokt)?
Ben niet verbaasd, de FEBO had er op deze manier meer baat bij ............quote:Op maandag 11 februari 2008 23:32 schreef tipsch het volgende:
Ik ben echt nog verbaasd dat die stemming niet gewoon is veranderd is in een meerderheidsstemming, zonder gastspelers. Gemiste kans.
Beetje laat voor haar om dat dan pas te realiseren maar dat is logisch hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk... toen kwam het punt bovendrijven dat Amanda zich realiseerde dat als zij het niet zou krijgen als het naar een ander ging
Ja, want hen hadden HAAR rijbewijsstemming geblokt.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:32 schreef mootie het volgende:
Zit Amanda nou weer te drammen dat de anderen hen nooit iets gunnen? ZDAB (zij die alles blokt)?
Ja maar..... zij zijn het enige stelletje in DGK en dan gunnen ze het hen niet. Daarom blokte ze voor Jaap anders had ze dat noooiiiiit gedaan natuurlijk.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:32 schreef mootie het volgende:
Voor haar is dat niet laatquote:Op maandag 11 februari 2008 23:34 schreef pullup het volgende:![]()
[..]
Beetje laat voor haar om dat dan pas te realiseren maar dat is logisch hoor![]()
Dem, ben ik zo opeens 3 pagina's verderquote:
Ik zou ze ook niets gunnen, ze krijgen in verhouding met de andere wannabees al veel te veel en daar is geen stemming aan te pas gekomenquote:Op maandag 11 februari 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, want hen hadden HAAR rijbewijsstemming geblokt.
En HEN gunnen hen NOOIT wat![]()
Want HEN zijn egoisten die overal iets voor moeten krijgen
Ja uit eindelijk wel. huub vroeg haar wel waarom ze dat gedaan had. Dit is me eigenlijk een beetje ontgaan, dus precies weet ik niet wat ze zei. Jaap heeft wel gezegd, nu weer alles te gaan blokken. Ik denk dat het Amanda niets uit maakt en ze gewoon weer alles voor elkaar gaan blokken.....quote:Op maandag 11 februari 2008 23:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok duidelijk verhaalAlleen blockde Amanda dus meteen Jaap ook maar
was dat het moment dat Brian zei "dáár is de deur"?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:31 schreef kybe het volgende:
[..]
Brian blufte dat hij bij de private had staan luisteren,Claire's gezicht betrok meteen (die liet zich dus al kennen)
Dat waren uitspraken van Amandelquote:Op maandag 11 februari 2008 23:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zou ze ook niets gunnen, ze krijgen in verhouding met de andere wannabees al veel te veel en daar is geen stemming aan te pas gekomen![]()
vanmiddag kreeg Brian nog maar even een uitje naar de bios van Mikey
Thnxquote:Op maandag 11 februari 2008 23:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dem, ben ik zo opeens 3 pagina's verder![]()
![]()
Thanks, maar jij kan er ook wat van
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgende stemming erin aub, weekendje shoppen in Barcelona voor twee
Of door de streamers!!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
De doodstraf voor 1 van de bewoners, en dat wordt beslist door een meerderheidsstemming...
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
k heb m'n post al iets aangepast. Verward. Als je begrijpt vast wat ik bedoel.
e zo zie ik het dus ook, jaap heeft ook aan dit spelletje mee gespeeld. Maar goed, ik vind dat ze het heel goed gespeeld hebben en Huub heeft Brain ondanks wat hij ook is en wat iedereen ook denkt, toch behoorlijk onderschat door tegen Jaap te zeggen....zo slim is Brain niet...quote:Op maandag 11 februari 2008 23:35 schreef avonne het volgende:
danku danku danku voor de uitleg.
In dat geval begrijpelijk dat Amanda hem blokt voor Jaap, onder het motto "jullie willen ons fucken, fucken wij ook"
Gaat nergens over. Een meerderheidsstemming durven ze ook al niet meer aan.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor. Die stemmingen zijn ook zo frustrerend de laatste tijd![]()
Huub wil blowen.
Of ze laten de gastspelers die op de hand van B en A zijn de doorslag gevenquote:Op maandag 11 februari 2008 23:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gaat nergens over. Een meerderheidsstemming durven ze ook al niet meer aan.
Ja, hoe kómen ze daar überhaupt op.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of ze laten de gastspelers die op de hand van B en A zijn de doorslag geven
Zo slim is ze wel ja.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:38 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik denk dat het Amanda niets uit maakt en ze gewoon weer alles voor elkaar gaan blokken.....
Ik ookquote:Op maandag 11 februari 2008 23:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Haha, ik heb een flauw vermoeden wie daar dan het slachtoffer van gaat worden
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Have fun, ik moet morgen om 6 uur ijs gaan krabben op mijn bussie
![]()
Precies.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:44 schreef avonne het volgende:
Even nadenken, hoor, het wordt mij allemaal een beetje te moeilijk.
Claire deed dus net alsof ze een vriend wilde uitnodigen voor Valentijn, maar eigenlijk wilde ze met Huub romantisch dineren?
*BUZZER* lijkt me een fout antwoord
Claire deed net alsof ze Huub mee zou nemen maar zou in werkelijkheid een vriend uitnodigen, maar dat ze dat hardop zegt is eigenlijk een list waarvan Huub moet denken dat het een leugen is, maar waarvan Brian echt denkt dat het een leugen is, terwijl het juist de bedoeling is dat Brian dat wel gelooft omdat het de waarheid is.
*BUZZER* lijkt me ook een fout antwoord
Wat is het nou? Wat wilde Claire nou?
Hahahha ik snap dat je het niet meer begrijpt. Claire wilde dus echt Huub mee nemen. Als Claire zou zeggen tegen amanda en Brain ik neem Huub mee, dan zou het gelijk geblokt worden. Dus werd er een list bedacht en dat was dat Calire zou zeggen dat ze een vriend mee zou nemen.... nou wel duidelijk....quote:Op maandag 11 februari 2008 23:44 schreef avonne het volgende:
Even nadenken, hoor, het wordt mij allemaal een beetje te moeilijk.
Claire deed dus net alsof ze een vriend wilde uitnodigen voor Valentijn, maar eigenlijk wilde ze met Huub romantisch dineren?
*BUZZER* lijkt me een fout antwoord
Claire deed net alsof ze Huub mee zou nemen maar zou in werkelijkheid een vriend uitnodigen, maar dat ze dat hardop zegt is eigenlijk een list waarvan Huub moet denken dat het een leugen is, maar waarvan Brian echt denkt dat het een leugen is, terwijl het juist de bedoeling is dat Brian dat wel gelooft omdat het de waarheid is.
*BUZZER* lijkt me ook een fout antwoord
Wat is het nou? Wat wilde Claire nou?
Ja da's een nadeel iddquote:Op maandag 11 februari 2008 23:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dem, ben ik zo opeens 3 pagina's verder![]()
![]()
Thanks, maar jij kan er ook wat van
Dat leek ie wel, maar dat was ie niet. Brian speelde blufpoker, en Huub had dit ook al gauw door, omdat Claire zo ontzettend doorzichtig naar Brian & Amanda toekwam. Ja, dan ga je wel twijfelen, en daar heeft Brian van geprofiteert, van een zwakke speler!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het teleurstellend om te moeten constateren, dat Brian in deze stemming
zoveel sterker is gebleken dan Huub ....
Van mij mag je denken wat je wilt....met allle respect. Alleen deel ik je mening niet. Ik vind dat Amanda het recht heeft ook te blokken. Ik denk dat Amanda zich toch een beetje lullig voelde, omdat zij toch nog enigsinds Claire geloofde. En pesrsoonlijk vind ik Amanda echt nog niet zo dom in haar uitspraken. Meningen verschillen gelukkig.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:47 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zo slim is ze wel ja.Ze is nog te dom om te schijten. Dom wijf. Brian zei nu net achteraf dat ie in de 8e minuut voor de eindtijd zoiets had van: "dit gaat 'm niet worden voor mij & Amanda, dus gaat m'n voorkeur naar Jaap. Alleen had ik dit met Amanda moeten bespreken."
Ja Brian, als, als...... Alleen heb je een ontzettende dom wicht naast je zitten die niets van het spel snapt! Check deze: Brian wilde hiermee Jaap zijn 3e uitje gunnen met Cora zodat (omdat ie al redelijk met zichzelf in de knoop zit) Jaap nog meer heimwee ging krijgen naar Cora, en daarom misschien wel de villa zou verlaten.
Aan de andere kant bestond de kans dat Jaap alsnog Huub meenam, aldus Brian net. Maakt niet uit Brian, Jaap gaat nog liever de bak in dan dat ie de villa verlaat. Nitwit.
In het land der blinden is eenoog koning.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:53 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat leek ie wel, maar dat was ie niet. Brian speelde blufpoker, en Huub had dit ook al gauw door, omdat Claire zo ontzettend doorzichtig naar Brian & Amanda toekwam. Ja, dan ga je wel twijfelen, en daar heeft Brian van geprofiteert, van een zwakke speler!
Sorry, je overschat Brian.
in dat gevalquote:Op maandag 11 februari 2008 23:51 schreef coldstar het volgende:
[..]
Claire wilde dus echt Huub mee nemen.
Maakt niet uit dat je mijn mening niet deelt. Ik geef je groot gelijk dat ze alle recht heeft om te blokken. Absoluut, alleen is dit speltechnisch gezien ontzettend dom. En daar heb ik het dus over. Dat is echt dom van Amanda. Want hiermee verspeelt ze het vertrouwen in Jaap (oke, valse hoop, maar je weet hoe dat spel gaat), en hiermee anticipeert ze niet op de situatie. Ze denkt niet verder, niet in stappen vooruit. Dit deed Brian wel. Als ze met Brian had samengewerkt, hadden ze er eventueel nog profijt van kunnen hebben.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:57 schreef coldstar het volgende:
[..]
Van mij mag je denken wat je wilt....met allle respect. Alleen deel ik je mening niet. Ik vind dat Amanda het recht heeft ook te blokken. Ik denk dat Amanda zich toch een beetje lullig voelde, omdat zij toch nog enigsinds Claire geloofde. En pesrsoonlijk vind ik Amanda echt nog niet zo dom in haar uitspraken. Meningen verschillen gelukkig.
Precies, dit was gewoon té makkelijk. Zelfs een kind van 3 kon zien dat Claire loog.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:58 schreef 2live het volgende:
[..]
In het land der blinden is eenoog koning.
Brian voelt zich heel wat, maar Claire is zo doorzichtig als glas natuurlijk.
Natasia zei ook een keer in een interview dat de Febo het verloop van stemmingen bepaalt.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:00 schreef neehe het volgende:
Huub vroeg wel aan het einde van de stemming aan Brian of Amanda : Was het een moetje ?
Maw moest het van de FEBO geblockt worden, en die brief kwam wel heel snel na de stemming !!
Het was gewoon de bedoeling dat de stemming naar de gastspelers ging.
Slaap lekker Ruudquote:Op maandag 11 februari 2008 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Have fun, ik moet morgen om 6 uur ijs gaan krabben op mijn bussie
![]()
HJC&E hadden toch een ander plan om Tamara voor Brian uit te nodigen en een ex-vriendje voor Aman?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:00 schreef neehe het volgende:
Huub vroeg wel aan het einde van de stemming aan Brian of Amanda : Was het een moetje ?
Maw moest het van de FEBO geblockt worden, en die brief kwam wel heel snel na de stemming !!Het was gewoon de bedoeling dat de stemming naar de gastspelers ging.
De villa past zich aan aan het niveau van de bewoners dusquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:04 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman wil in de JaGucci, Brian meldt ff dat ie kous is en kapot, net zoals de sauna.. Wat een pauper Kooi gevangen in luxe .. nee echt niet meer dus ...
Ja, duh. En jij gelooft wat Natasia zegt?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Natasia zei ook een keer in een interview dat de Febo het verloop van stemmingen bepaalt.
Mee eens....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:01 schreef Yavido het volgende:
[..]
Maakt niet uit dat je mijn mening niet deelt. Ik geef je groot gelijk dat ze alle recht heeft om te blokken. Absoluut, alleen is dit speltechnisch gezien ontzettend dom. En daar heb ik het dus over. Dat is echt dom van Amanda. Want hiermee verspeelt ze het vertrouwen in Jaap (oke, valse hoop, maar je weet hoe dat spel gaat), en hiermee anticipeert ze niet op de situatie. Ze denkt niet verder, niet in stappen vooruit. Dit deed Brian wel. Als ze met Brian had samengewerkt, hadden ze er eventueel nog profijt van kunnen hebben.
Daarom zeg ik, jammer. Speltechnisch gezien echt een misser van Amanda.
even wachten.... jij vind natasia een betrouwbare bron??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Natasia zei ook een keer in een interview dat de Febo het verloop van stemmingen bepaalt.
+1quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:03 schreef STAP01 het volgende:
Mag ik even!
Ik heb weer zo verschrikkelijk de schurft aan die vuile kneus van een Brian! OW wat haat ik dat teringjong! Ik hoop ook dat de Snor snel optieft met die nietszeggende Mike erbij! En ook hoop ik uit de grond van mijn hart dat Yuri Brian helemaal de grond intrapt! Dat Amanda m met een paar stemmingen naar het ziekenhuis moet om de rat te bezoeken! Die Jaap uiteraard stuk voor stuk gaat blokken!
Zo! dat lucht op!
Bedankt
Met vriendelijke groet
Stap!
Maak je niet zo drukquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:03 schreef STAP01 het volgende:
Mag ik even!
Ik heb weer zo verschrikkelijk de schurft aan die vuile kneus van een Brian! OW wat haat ik dat teringjong! Ik hoop ook dat de Snor snel optieft met die nietszeggende Mike erbij! En ook hoop ik uit de grond van mijn hart dat Yuri Brian helemaal de grond intrapt! Dat Amanda m met een paar stemmingen naar het ziekenhuis moet om de rat te bezoeken! Die Jaap uiteraard stuk voor stuk gaat blokken!
Zo! dat lucht op!
Bedankt
Met vriendelijke groet
Stap!
Ik heb echt het idee, dat bepaalde zaken off-limit zijn .... je hoort hem ook helemaalquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:20 schreef STAP01 het volgende:
Eric heeft nog niet tegen Claire gezegd dat de Brr, Amnd, Slor nepbrieven hebben
gemaakt voor Claire!
Truste Yavidoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:23 schreef Yavido het volgende:
Anywayz, I'm out here. Fijne nacht allen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker slim weer Huub, zo'n gesprek met Mikey erbij ........
Volgens mij snapt Mike de helft niet, die jongen is zo dom!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker slim weer Huub, zo'n gesprek met Mikey erbij ........
precies! die achterlijke kutzwerver moet optiefe. Bonnie St Claire is Einstein tov die zombie. met zn irritante gehijg en vies geluid uit zn door drugs verwoeste lijfquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:32 schreef Ziet het volgende:
nouja, dit kan mike toch allemaal niet onthouden
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:35 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
precies! die achterlijke kutzwerver moet optiefe. Bonnie St Claire is Einstein tov die zombie. met zn irritante gehijg en vies geluid uit zn door drugs verwoeste lijf
jij bent vast een ster in 'tussen de regels lezen'quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:39 schreef Ziet het volgende:
[..]
volgens mij vind jij mike niet zo leuk
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jij bent vast een ster in 'tussen de regels lezen'
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jij bent vast een ster in 'tussen de regels lezen'
LOL!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:03 schreef STAP01 het volgende:
Mag ik even!
Zo! dat lucht op!
Bedankt
Met vriendelijke groet
Stap!
Absoluut! Het luchtte echt heel erg op!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL!!
Heerlijk he? ff de stoom uit de ketel laten ontsnappen![]()
+3
hij heeft veel ervaren in zijn leven, maar echt verstandig en wijs is hij er niet van geworden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
PoPoll loopt weer deze week, ben toch erg benieuwd of Claire nog stemmen
gaat winnen ten opzichte van de vorige keer ..... ik kan het me niet voorstellen.
En die kut zwerver mogen ze inderdaad weer op straat flikkeren, meteen.
Iedere sympathie die ik ooit voor hem had, is kompleet verdwenen. Zelfs
vandaag heeft hij zich weer door zijn goddelijke mentor laten ompraten![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:53 schreef STAP01 het volgende:
Misschien zit Jaap wel in t hokje mee te luisteren
Hij slaapt als een os! (letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:57 schreef Ziet het volgende:
[..]
niet zo slim dan van huub
maar hij kan het er altijd op gooien dat ze af en toe wat verkeerde informatie door moeten spelen
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:57 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hij slaapt als een os! (letterlijk en figuurlijk
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:02 schreef Guuskeee het volgende:
leuke dubbelpost
ik weet wel dat ie nu nog steeds meer van lieke houd dan dat ie ooit van claire heeft gehoudenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:03 schreef Ziet het volgende:
ik zit opeens te denken aan een opmerking van huub tegen claire:
wil wil liever niet dat je me met konijnenogen aankijkt de hele tijd
(waarmee hij doelde op het "ja dat is zo, nee dat is zo" van claire op alles wat huub zegt)
Lieke ging overal tegenin op een gegeven moment (weer het andere uiterste)
dus kunnen we nu aannemen dat ie altijd fijn heeft ge'werkt' met lieke?
mijn gevoel zei daar iets heel anders over
Kwestie van timingquote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:02 schreef Guuskeee het volgende:
leuke dubbelpost
Ik denk dat Huub echt van Hedda houdt en eigenlijk altijd gedaan heeft (wat ook geen geheim is)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik weet wel dat ie nu nog steeds meer van lieke houd dan dat ie ooit van claire heeft gehouden
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik weet wel dat ie nu nog steeds meer van lieke houd dan dat ie ooit van claire heeft gehouden
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:10 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub echt van Hedda houdt en eigenlijk altijd gedaan heeft (wat ook geen geheim is)
En die twee passen bij elkaar, hij is een moeilijk, maar grappig en soms echt lief jochie en zij heeft de gebruikershandleiding in zich
ja klopt ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:10 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub echt van Hedda houdt en eigenlijk altijd gedaan heeft (wat ook geen geheim is)
En die twee passen bij elkaar, hij is een moeilijk, maar grappig en soms echt lief jochie en zij heeft de gebruikershandleiding in zich
+1 ben heel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:14 schreef Ziet het volgende:
ik wil huub en eric horen!
hij heeft zelf ook vaak genoeg gezegt dat hij er van houd als een vrouwquote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:03 schreef Ziet het volgende:
ik zit opeens te denken aan een opmerking van huub tegen claire:
wil wil liever niet dat je me met konijnenogen aankijkt de hele tijd
(waarmee hij doelde op het "ja dat is zo, nee dat is zo" van claire op alles wat huub zegt)
Lieke ging overal tegenin op een gegeven moment (weer het andere uiterste)
dus kunnen we nu aannemen dat ie altijd fijn heeft ge'werkt' met lieke?
mijn gevoel zei daar iets heel anders over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |