Misschien wel om datgene wat onder mijn nagels vandaan getrokken is weer aan te vullen.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel maar je kunt Huub's bloed wel drinken dus die gehaktmolen kan er ook wel bij.
Zij heeft hun benaderd.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:34 schreef Disana het volgende:
Ik snap niet dat Claire zich zo op met matje laat roepen door het trash.
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:34 schreef avonne het volgende:
Brian "Denk je dat Eric bij jou staat of bij Huub staat?"
Clair "er tussen in"![]()
She - is - THICK - man!!
Ik kan hier ook niet bijquote:Op maandag 11 februari 2008 22:34 schreef Disana het volgende:
Ik snap niet dat Claire zich zo op met matje laat roepen door het trash.
+1quote:Op maandag 11 februari 2008 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil Huub echt niet goedpraten in deze maar ik kan er niet omheen dat er tv gemaakt moest worden.
Huub heeft dagen ervoor al gezegd dat het saai was in dat hok, daarom mocht hij drinken en kwam om die reden Gaby.
Tievie maken, daar is Huub goed in en sex sells.
Den kut ook. En beter nu met opgeheven hoofd weg dan jankend de poort uit. Dat zou haar ook sieren (maar zit er ws niet in)quote:Op maandag 11 februari 2008 22:35 schreef Yavido het volgende:
Alleen al hoe ze naar Brian & Amanda toekwam. Acteren/liegen is niet haar sterkste kant. Siert haar wel, maar niet in dit spel. Game over Claire.
Idd.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:37 schreef Ziet het volgende:
brian heeft genoeg gehoord, (afgeluisterd)
maak even de weg vrij dan kan ze erdoor, tegen zijn harem
daar is de deur
brrrr engerd
Echt een hele enge man, als hij macht krijgt.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:37 schreef Ziet het volgende:
daar is de deur
brrrr engerd
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:38 schreef tipsch het volgende:
Godverdomme, kan die kut-Amanda eens even dimmen met die korstige decibellen.
Ja, je hebt gelijk....maar dan toch goed gespeeld. Ik kan nie anders zeggen.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:39 schreef rooie3 het volgende:
Brian heeft niet afgeluisterd.Hij bluft nu.Brian was meteen in de chill.
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die kunnen wij alleen horen, ruudpuntenel.
Zeker weten en claire verraad haar eigen.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:41 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk....maar dan toch goed gespeeld. Ik kan nie anders zeggen.
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:22 schreef -Blurk- het volgende:
Mijn hart gaat meteen sneller kloppen bij het zien van dit vliegtuig.
ik vond het wel grappigquote:Op maandag 11 februari 2008 22:37 schreef Ziet het volgende:
daar is de deur
brrrr engerd
tja....ik kan niet anders zeggen dat Brian en Amanda het spel veel beter door hebben...quote:Op maandag 11 februari 2008 22:36 schreef coldstar het volgende:
Haar vader zeg nog tegen haar...laat je niet steeds voor hun karretje spannen. En toch doet ze het weer. hahaha die Claire staat ze verschut....Brain heeft afgeluisterd hahhaah wat een stunt zeg.
Ik hoop dat dat mens zich een keer een alcoholvergiftiging en tegelijk een delerium zuipt.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:42 schreef agter het volgende:
Hoeveel heeft Amanda op?
Iets wat niet erg moeilijk was om uit te dokteren, hoe kan het ook anders.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Wie wil nu met de luchtballon? En wat heeft Brian door?
Ik ben het deze keer nog met je eens ook.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:43 schreef riri het volgende:
[..]
tja....ik kan niet anders zeggen dat Brian en Amanda het spel veel beter door hebben...
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:45 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire wil de stemming, A&B natuurlijk ook
Misselijkmakende kwal is het.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:37 schreef Ziet het volgende:
daar is de deur
brrrr engerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |