claire en huub naaien? Heeft ze niet in zich.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:01 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop dat Claire hem krijgt... en dan Huub naait.
Jaja, tuurlijk...quote:Op maandag 11 februari 2008 22:58 schreef fredfik het volgende:
de rat is echt niet zo slim,maar hij krijgt alles te horen van de febo,die fluisterd hem alles in
Omgekeerd wel, en pappie heeft het nog zo tegen haar gezegd.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:02 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
claire en huub naaien? Heeft ze niet in zich.
Na zondag weet ie niet eens meer dat hij in de kooi zatquote:Op maandag 11 februari 2008 23:04 schreef Frasier het volgende:
Die Brain denkt ook echt dat hij een hele slimme jongen is he en dat hij alles zelf door heeft?
Hij heeft huub wel vaak door.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:04 schreef Frasier het volgende:
Die Brain denkt ook echt dat hij een hele slimme jongen is he?
hoe kan z,n stommerik zo slim zijn.....febo?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:06 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Hij heeft huub wel vaak door.
hij speelt het anders prima....quote:Op maandag 11 februari 2008 23:04 schreef tipsch het volgende:
Down the drain dan maar, bedankt stinkrat
Het is toch duidelijk dat deze stemming naar de Fam. Rat moet gaan. Ik heb genoeg gezien en lees morgen wel bij.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap niet dat Claire er niet even bij Amanda ingooit, dat de volgende
stemming voor haar was .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |