Claire gaat huilen in de privatequote:Op maandag 11 februari 2008 21:21 schreef avonne het volgende:
Selene bleef er trouwens heel koel onder.
Eigenlijk stond ze met open mond te kijken "wat doe jij nou debiel???"
Het opzetje is dat Claire revanche wil nemen op Huub, maar Brian gelooft haar nietquote:Op maandag 11 februari 2008 22:11 schreef avonne het volgende:
Valentijnsdiner in luchtballon.
Een uur om unaniem te beslissen wie het krijgt.
Mag een medemiljonair of een buitenstaander uitnodigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Prospera op 11-02-2008 23:53:55 ]Alles wordt tussen de regels bepaald.
1 ding weet ik zeker, en dat is dat Brain prima in een grafkist pastquote:Op maandag 11 februari 2008 22:47 schreef agter het volgende:
Daar gaat Brian weer... Of Jaap IN een ballon kan...
Wat een rare uitspraak...Ik zie het al voor me:
Claire in het mandje en Jaap IN de ballon.
Ik snap er echt geen zak van...hoort dat niet bij het plan?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:54 schreef avonne het volgende:
Huub begint te dreigen tegen Claire "vergeet niet dat je wel mijn stem nodig hebt" nog voordat ze antwoord kan geven.
Zo krijgt ze natuurlijk nooit kans om iets te zeggen
Even later is het Huub wel duidelijk dat hij niet anders kan dan het aan Claire te geven. Hij doet het niet van harte, zo te horen.
bij Avonne, dit was zo afgesprokenquote:Op maandag 11 februari 2008 22:54 schreef avonne het volgende:
Huub begint te dreigen tegen Claire "vergeet niet dat je wel mijn stem nodig hebt" nog voordat ze antwoord kan geven.
Zo krijgt ze natuurlijk nooit kans om iets te zeggen
Even later is het Huub wel duidelijk dat hij niet anders kan dan het aan Claire te geven. Hij doet het niet van harte, zo te horen.
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:56 schreef ruby het volgende:
*meldt*
Brian zet weer z'n smerige hijgstem op.
Het was allemaal net even spannender geweest als Huub voor een stemming zou gaan om met Hedda te gaanquote:Op maandag 11 februari 2008 22:55 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen zak van...hoort dat niet bij het plan?
Van steeds drinken inschenken moet je vaker plassenquote:Op maandag 11 februari 2008 22:53 schreef Prospera het volgende:
5 grammy's kreeg ze
Vervolg van: [COS # 3275] Ode aan Eric: DGK is Alive! Pa Claire op bezoek
Even plassen ik moet steeds wat te drinken inschenken![]()
Nou was dit alles natuurlijk niet zo moeilijk om te doorzien. Toch weten we nog niet wat Claire gaat doen.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:58 schreef fredfik het volgende:
[quote]Op maandag 11 februari 2008 22:55 schreef T-lex het volgende:
Brian heeft het hele plan in de gaten....![]()
En Huub maar roepen....Brian is niet zo slim.
[/quote
de rat is echt niet zo slim,maar hij krijgt alles te horen van de febo,die fluisterd hem alles in]
claire en huub naaien? Heeft ze niet in zich.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:01 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop dat Claire hem krijgt... en dan Huub naait.
Jaja, tuurlijk...quote:Op maandag 11 februari 2008 22:58 schreef fredfik het volgende:
de rat is echt niet zo slim,maar hij krijgt alles te horen van de febo,die fluisterd hem alles in
Omgekeerd wel, en pappie heeft het nog zo tegen haar gezegd.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:02 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
claire en huub naaien? Heeft ze niet in zich.
Na zondag weet ie niet eens meer dat hij in de kooi zatquote:Op maandag 11 februari 2008 23:04 schreef Frasier het volgende:
Die Brain denkt ook echt dat hij een hele slimme jongen is he en dat hij alles zelf door heeft?
Hij heeft huub wel vaak door.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:04 schreef Frasier het volgende:
Die Brain denkt ook echt dat hij een hele slimme jongen is he?
hoe kan z,n stommerik zo slim zijn.....febo?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:06 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Hij heeft huub wel vaak door.
hij speelt het anders prima....quote:Op maandag 11 februari 2008 23:04 schreef tipsch het volgende:
Down the drain dan maar, bedankt stinkrat
Het is toch duidelijk dat deze stemming naar de Fam. Rat moet gaan. Ik heb genoeg gezien en lees morgen wel bij.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap niet dat Claire er niet even bij Amanda ingooit, dat de volgende
stemming voor haar was .....
Hij heeft het ook door he he.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:04 schreef Frasier het volgende:
Die Brain denkt ook echt dat hij een hele slimme jongen is he?
Met een zwakke speler wel ja, dit laat zijn niveau zien. En die is ontzettend laagquote:
Hij was grappig, zoooo sarcastischquote:Op maandag 11 februari 2008 23:08 schreef John316 het volgende:
Amandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gebruik nou geen woorden waarvan je de betekenis niet weet
Ben je dronken of zo????quote:Op maandag 11 februari 2008 23:02 schreef riri het volgende:
Brian en Amanda zijn de slimmere......
Truste BQ.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat deze stemming naar de Fam. Rat moet gaan. Ik heb genoeg gezien en lees morgen wel bij.
Succes voor de avond/nachtploeg en tot morgen.
Om vervolgens weer de hele avond aan te moeten horen hoe geweldig zij wel niet zijn.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:07 schreef Yavido het volgende:
Ach ja, Brian kan wel spelen met een zwakke speler. Jammer dat we dit niet zien als ie tegen Huub of andere sterke spelers speelt. Dit is zó ontzettend makkelijk, pfff....
Omdat hij Huub onderhand door en door kent, en vice versa. Ook meer dan logisch als je al zolang op elkaars lip loopt. Niks mis mee, maar neem er dan persoonlijk niet zo de credits voor. Die jongen heeft nog nooit iets zelf op eigen houtje bereikt.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:06 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Hij heeft huub wel vaak door.
leg aub me even uit.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:09 schreef riri het volgende:
Claire zal de volgende keer helemaal niet meer geloofd worden....ze gooit haar eigen glazen in...
stom stom stom
prima tv moment voor Brian deze stemming
+1quote:Op maandag 11 februari 2008 23:09 schreef mazaru het volgende:
Ze hadden gewoon al die stemmingen moeten blijven blocken.
Als de stemming niet naar rat en co gaat, dan gaat er niemand.
En de volgende, en de volgende, en de volgendequote:Op maandag 11 februari 2008 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, dan maar down the drain, net als elke volgende focking stemming
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:10 schreef fredfik het volgende:
aals dit weer naar de rat en de del gaat dan snap ik huub en de rest echt niet....voor die paar rot centen dit allemaal doen,winnen doen ze toch niks
want die villa gaat naar niemand,programma stopt dadelijk en ze kunnen allemaal naar die kut villa fluiten
Als zij hem niet krijgt, krijgt niemand hemquote:
Ah joh, Eric kan dr best een zetje gevenquote:Op maandag 11 februari 2008 23:13 schreef ruby het volgende:
Selene en Eric gaan dus romantisch eten in een luchtballon.
Als Selene maar niet gaat zitten zeiken de hele tijd. Weglopen is namelijk geen optie.
Mike toch ook?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:13 schreef ruby het volgende:
Selene en Eric gaan dus romantisch eten in een luchtballon.
Als Selene maar niet gaat zitten zeiken de hele tijd. Weglopen is namelijk geen optie.
Dankzij een zwakke Clairequote:Op maandag 11 februari 2008 23:13 schreef riri het volgende:
Eerlijk is eerlijk...Brian en Amanda deden dit subliem
idd, kutkindquote:Op maandag 11 februari 2008 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als zij hem niet krijgt, krijgt niemand hem
iemand?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:11 schreef avonne het volgende:
[..]
leg aub me even uit.
Ik snap er niet veel van wat er nu gebeurt.
dwaasquote:Op maandag 11 februari 2008 23:13 schreef riri het volgende:
Eerlijk is eerlijk...Brian en Amanda deden dit subliem
Ja zoiets, met Mikey of zo. Ik snap niet dat ze het niet gewoon veranderd hebben in een meerderheidsstemming, zonder inmenging van gastspelers. Zo zwak weer.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:14 schreef Disana het volgende:
Begrijp ik nou dat alleen Selene en Eric mogen, of geldt dit voor alle gastspelers.
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:14 schreef agter het volgende:
[..]
Jawel, wist je dat niet?
Ze vliegen over haar huis en dan hup...Dag Selene.
Nee hoor, Selene en Eric mogen. Tenzij "zwerver" op Eric slaat....quote:Op maandag 11 februari 2008 23:14 schreef Deisyy het volgende:
Wat een kutwijf is het ook, nu mogen beauty en de zwerver![]()
Stel dombo's, die CHE, ze hadden zelf deze stemming al\moeten blokken, er zal nooit iets voor hen uitkomen.
Ik verstond 'de gastspelers' maar toen werd hier geschreven dat het Selene en Eric werden.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja zoiets, met Mikey of zo. Ik snap niet dat ze het niet gewoon veranderd hebben in een meerderheidsstemming, zonder inmenging van gastspelers. Zo zwak weer.![]()
![]()
Ik snap er ook geen reet van waarom dit briljant gespeeld zou zijn door iemandquote:Op maandag 11 februari 2008 23:16 schreef avonne het volgende:
[..]
iemand?
Wat was nou de bedoeling van Claire? Van Huub en van Jaap?
(er van uitgaande dat elk een eigen agenda heeft)
Zelfs een leugentje vertellen kan ze niet.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:12 schreef riri het volgende:
prachtige stemming....ontploft in Claire haar eigen gezicht
Lekker is dat.. Mike moest ook al thusblijven om te klussen toen de rest (incl. Selène) aan t skieën was, en nou moet hij Eric voor laten gaan?? Om een bioscoopje?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:17 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee hoor, Selene en Eric mogen. Tenzij "zwerver" op Eric slaat....
Ja, Eric spong enthousiast op. In ieder geval vind ik dit weer retezwak van de redactie. Had er gewoon een meerderheidsstemming van gemaakt zoals ze in het verleden vaker gedaan hebben.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik verstond 'de gastspelers' maar toen werd hier geschreven dat het Selene en Eric werden.
Precies, in elk geval een win win situatiequote:Op maandag 11 februari 2008 23:15 schreef Katewalker het volgende:
Mooi...dus niet naar Amanda en Brian...
Lijkt me wel hij is toch ook een gastspeler.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:18 schreef avonne het volgende:
Mike gaat toch ook?
Hij zegt net "ik heb er zin in"
Niet te vergeten vooral uitjes met meerderheid of helemaal geen stemming!!!!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:19 schreef Kinga het volgende:
Mijn god, hoeveel uitjes hebben Amanda en Brian wel al niet gehad ivm de andere mensen... is daar ergens een topic over??
hmm, zo kun je het ook zienquote:Op maandag 11 februari 2008 23:19 schreef Yavido het volgende:
[..]
Precies, in elk geval een win win situatie
1: stemming gaat niet naar Amanda & brian
2: Amanda laat zich kennen door 'm te blokken voor Jaap.
En Huub speelde dit mooi uit, en kan Amanda hier keihard op terugpakken. Huub zag dit al aankomen. Kijk, dat heet nou subliem riri, want Huub plukt de vruchten hiervan En zijn vriendje Eric gaat mee.
WIN WIN zeg ik ! Doei Brian, Genius!
[ afbeelding ]
Mike gaat ook mee!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker is dat.. Mike moest ook al thusblijven om te klussen toen de rest (incl. Selène) aan t skieën was, en nou moet hij Eric voor laten gaan?? Om een bioscoopje?
Ja hoor.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:19 schreef Yavido het volgende:
[..]
Precies, in elk geval een win win situatie
1: stemming gaat niet naar Amanda & brian
2: Amanda laat zich kennen door 'm te blokken voor Jaap.
En Huub speelde dit mooi uit, en kan Amanda hier keihard op terugpakken. Huub zag dit al aankomen. Kijk, dat heet nou subliem riri, want Huub plukt de vruchten hiervan En zijn vriendje Eric gaat mee.
WIN WIN zeg ik ! Doei Brian, Genius!
[ afbeelding ]
na 500 keer dezelfde onvoorstelbare onzin laat ik mezelf helaas wel eens gaan. dus eigenlijk is 1 op 500 nog best netjesquote:Op maandag 11 februari 2008 23:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Niemand neemt dat kind nog serieus. Reageer er maar gewoon niet meer op.
Zondag.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die lelijke smoel van dat joch wordt zaterdag nog lelijker gemaakt
Ja, reuze slim!!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:21 schreef Yasminn het volgende:
Slim van Brian.. Zien de HJC-FANS dat ook?
U ookquote:Op maandag 11 februari 2008 23:16 schreef riri het volgende:
Claire...u hebt voor de zoveelste keer gefaald...gaat u maar terug naar af
Dat had ze al dubbel en dwars bewezen met die rijbewijsstemmingquote:Op maandag 11 februari 2008 23:22 schreef 2live het volgende:
Wat is Amanda toch een ontzettend verwend egoistisch kutkind.![]()
*roffel de roffel*quote:Op maandag 11 februari 2008 23:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die lelijke smoel van dat joch wordt zaterdag nog lelijker gemaakt
Is wel een woordje van Nena hè.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:22 schreef 2live het volgende:
Superslim, maar is blokken niet eigenlijk gewoon een standaard reactie geworden voor Brian en Amanda als het niet naar hunzelf gaat?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:21 schreef Yasminn het volgende:
Slim van Brian.. Zien de HJC-FANS dat ook?
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Superslim, maar is blokken niet eigenlijk gewoon een standaard reactie geworden voor Brian en Amanda als het niet naar hunzelf gaat?
Dat krijg je als je al je hele leven alles hebt gekregen van mama.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:22 schreef 2live het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |