quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik doe voor het eerst in mijn leven echt aan valentijn....quote:Op maandag 11 februari 2008 18:02 schreef wonderer het volgende:
Zouden tommies trouwens meer aan valentijn doen dan homo's? Of juist minder (vanwege de stereotypen ende vooroordelen)?
Zal dat het zijn?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:06 schreef Wexy het volgende:
ow dus nu kom je ons regelmatiger lastig vallen?
je hebt in elk geval een originele tvp.... beter dan pas op pagina 6 twee na laatste postquote:
http://www.lexa.nl/signup/quote:Op maandag 11 februari 2008 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe niet aan valentijn. ik heb geen valentijn.
och, dat heeft Erik helemaal niet nodig!quote:
heeft hij niet toevallig een splinter van zijn houten been verloren?quote:
Ik heb op de 10de al een anoniem kaartje ontvangen.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
och, dat heeft Erik helemaal niet nodig!
Dat hij niemand heeft waar hij iets naar toe wil sturen, wil niet zeggen dat zijn brievenbus niet overladen gaat worden
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb op de 10de al een anoniem kaartje ontvangen.
Zal zeker nog van vorig jaar zijn, ik hoop niet dat een vmbo'er mij leuk vindt.
nou he ik zal nog eens wer lief zijn... meteen zeggen dat het nog een kaart van vorig jaar zal zijn.. pfffquote:Op maandag 11 februari 2008 20:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb op de 10de al een anoniem kaartje ontvangen.
Zal zeker nog van vorig jaar zijn, ik hoop niet dat een vmbo'er mij leuk vindt.
Ik wil nog iets doen met de koetsier, of die iets zou weten, of juist vermoord is zodat hij zijn mond niet voorbij zou praten... De koning heeft natuurlijk niet zelf de leidsels doorgesneden.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:15 schreef Wexy het volgende:
[..]
heeft hij niet toevallig een splinter van zijn houten been verloren?
Wat valt tegen?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]en dat valt me van je tegen.... serieus.
Ik wel!quote:Op maandag 11 februari 2008 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe niet aan valentijn. ik heb geen valentijn.
PDD-NOS/ASS is leuk! Echt mijn doelgroep!quote:Op maandag 11 februari 2008 15:30 schreef Wexy het volgende:
[..]
de handicaps kunnen uiteenlopen van missende ledematen tot geestelijk niet alles op een rij hebben....
maar de eerste knul van me had ADHD.. de 2e ADHD met pdd-nos en nu de derde ADHD...
dus ik heb al wat ervaring met ADHD... en ben het zelf ook soms een beetje.. als ik mn ritalinnetje vergeten heb
Hijs volgens mij gewoon een toffe, leuke gastquote:Op maandag 11 februari 2008 20:49 schreef Stroekie het volgende:
Oh en voordat jullie je weer dingen in het hoofd gaan halen
hij is en vriend niet m'n vriend![]()
Hij is niet van de he(e)ren
Maar wel gaan welk elk jaar een paar keer op vakantie naar verweggistan
Wat heb jij tegen VMBO'ers? Zijn toevallig hele leuke, intelligente en boeiende mensen. als ik voor mijzelf mag sprekenquote:Op maandag 11 februari 2008 20:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat valt tegen?
Dat ik wat tegen de doorsnee vmbo'er heb?
Ik kan niet goed omgaan met mensen zonder niveau eig.
Misschien is dat een beperking van mijn kant, maar zo zie ik het iig niet.
Ik wil wel wat stof om over te praten hebben, ipv hvj wjmk berichtjes op MSN.
echt welquote:Op maandag 11 februari 2008 20:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hijs volgens mij gewoon een toffe, leuke gast
dank uquote:
Misschien moet hij maar gewoon bluffen. Uiteindelijk wordt het toch niet die oplossing, dus het is niet eens nodig.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:15 schreef Wexy het volgende:
ja heuj wonder... nie piepen.. ik heb je al meerder mogelijkheden gegeven om het op te lossen... maar nee zelfs de splinter hout wilde je nie aannemen......... sjugt
Dat wordt tijd denk ik.... Welterusten Wexyquote:Op maandag 11 februari 2008 21:53 schreef Wexy het volgende:
ik ga zo slapen
dank jequote:Op maandag 11 februari 2008 21:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat wordt tijd denk ik.... Welterusten Wexy
Weltrusten!!quote:Op maandag 11 februari 2008 22:00 schreef Wexy het volgende:
[..]
dank je
jij ook slaap lekker voor later
en de rest van de dames en heren ook sweet dreams
ja jongen, je hebt gigantisch verloren!quote:Op maandag 11 februari 2008 22:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Weltrusten!!
maar ben je nou al die tijd op geweest?
Ja op een gegeven moment kwam er gisteravond een grote algehele rust, en toen kakte ik dus in...quote:Op maandag 11 februari 2008 22:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ja jongen, je hebt gigantisch verloren!
Zo ben ik nou eenmaal. Alles moet kloppenquote:Op maandag 11 februari 2008 21:50 schreef Wexy het volgende:
dat kan inderdaad ook wonder.... tjong wat zit je dan moeilijk te doen om zo lang na te denken over de bewijslast?
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment kwam er gisteravond een grote algehele rust, en toen kakte ik dus in...
Trouwens nog wat leuks uitgevoerd vandaag. Met de pashima van Annalies heel verwijfd door de bibliotheek van school gelopen en met een ubergay accent gesproken. Nog nooit zoveel christenen geshockeerd zien kijken!
Slaap lekker! en droom fijn he. Kus op je wang.quote:
trusten stroekskequote:
Weltrusten!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:34 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga mijn nieuwe kussens opzoeken...
trusten!
Geen flauw idee. Probeer google eens.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:51 schreef hierissieweer het volgende:
wat is norskbild dan?
Ik dacht dat alles in de USA zwaar gesponsord was?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Probeer google eens.
Maar ik neem aan dat het een fake bedrijf is omdat het voor TV is.
Maar dan is het ook meteen duidelijk. Dat soort dingen worden niet "tussen neus en lippen door" genoemd. En sluikreclame is niet toegestaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik dacht dat alles in de USA zwaar gesponsord was?
Dank je voor de koffie! Het zonnetje is lekker vandaag!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:54 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
met een accent op de o?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Halló!
Geen sherry?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:54 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
ik al zo eens buiten gaan voelenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dank je voor de koffie! Het zonnetje is lekker vandaag!
Ja, dat doe ik wel eens als ik enthousiast "hallo" zegquote:
Zo vroeg al? Had ooit een collega die de helft van de tijd dronken was, late diensten met haar waren altijd erg grappig. En ik als stagiair had gewoon wat te begeleidenquote:
Arm jong, aai over de boquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik al zo eens buiten gaan voelen
toen ik onderweg naar m'n werk was was die namelijk nog niet op
maar ik had een verkeerde instelling waardoor ik een aantal uren internetloos was
Karen Walker was 's morgens vroeg ook altijd al dronken, en iedereen is idolaat van haarquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zo vroeg al? Had ooit een collega die de helft van de tijd dronken was, late diensten met haar waren altijd erg grappig. En ik als stagiair had gewoon wat te begeleiden
Ach dat heeft ook wel zijn charme. Maar het is toch niet zo dat als je net zo als zakje hallo zegt(maar dan met de zachte g), dat de hele buurt weet waarom je de Expresso leest?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik wel eens als ik enthousiast "hallo" zeg.
wie is Karen Walkerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:07 schreef Marble het volgende:
[..]
Karen Walker was 's morgens vroeg ook altijd al dronken, en iedereen is idolaat van haar.
Will and Grace.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:07 schreef Marble het volgende:
[..]
Karen Walker was 's morgens vroeg ook altijd al dronken, en iedereen is idolaat van haar.
Hihi, ja ik zag ze gisteren! Provincialen met een huishoudbeurs-tas, ze hebben het altijd heel gezellig die dames.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee joh, die huisvrouwen lopen nu allemaal in amsterdam
Anastacia Beaverhausenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie is Karen Walker
Ik ken dan weer wel Karen Carpenter
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Will and Grace.Ik verwacht nu deel 5 dan moet ik nog 6, 7 en 8...
Ja bij ons in de provincies zijn de huisvrouwen verenigingen nog erg actief.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:10 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi, ja ik zag ze gisteren! Provincialen met een huishoudbeurs-tas, ze hebben het altijd heel gezellig die dames.
Goedemorgen
Grace is hetero hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:11 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
![]()
Ik vind alleen Will & Grace steeds enger worden omdat mijn huisgenoot en ik erg op ze beginnen te lijken
Best wel grappig, omdat ik toch mijn hele leven alleen ga blijven zoek ik nog een Grace, aangezien Annalies die vacature niet wil invullen.... Tha_ Erik, wordt jij mijn grace?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:11 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
![]()
Ik vind alleen Will & Grace steeds enger worden omdat mijn huisgenoot en ik erg op ze beginnen te lijken
Ik lees geen Expreszo.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ach dat heeft ook wel zijn charme. Maar het is toch niet zo dat als je net zo als zakje hallo zegt(maar dan met de zachte g), dat de hele buurt weet waarom je de Expresso leest?
Als ik nou ergens een stoel neerzet bij jullie in de woonkamer en ik observeer jullie, mag ik het dan toneel noemen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:17 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon Will & Grace plus
Tha_Erik is al mijn Rosarioquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Best wel grappig, omdat ik toch mijn hele leven alleen ga blijven zoek ik nog een Grace, aangezien Annalies die vacature niet wil invullen.... Tha_ Erik, wordt jij mijn grace?
Daar is Tha_Erik te goed voor! He en wie is jouw Jack dan, stroekie?quote:
wen der maar aan, je ondergaat het, anticiperen is niet mogelijk...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nergens mee ingestemd.
Rosario ook niet, zij was een illegaal geimporteerde werkster slash huisslaaf uit El Salvador die met Jack trouwde om niet het land uitgezet te worden. Dat is toch helemaal jij?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nergens mee ingestemd.
Nou, we hebben 'serieus' wel eens gedacht om een webcam neer te zetten en ons te broadcasten. We hebben ook al een naam: The Pothead & Pothead Network. En een logo ook, maar die staat thuis op de computerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als ik nou ergens een stoel neerzet bij jullie in de woonkamer en ik observeer jullie, mag ik het dan toneel noemen?
Ik ben een erg verantwoorde drugsgebruikerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:27 schreef Marble het volgende:
Pothead? Ik wil pertinent niet dat je drugs gebruikt FdF, dat is niet goed voor de gezondheid en dan maken we ons allemaal zorgen dat je overdoset.
ik ben niet zo kieskeurig, zolang het maar niet Jack the ripper isquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daar is Tha_Erik te goed voor! He en wie is jouw Jack dan, stroekie?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:37 schreef Marble het volgende:
Dat zei Heath Ledger ook altijd en zie nu eens..
Ach, smaken verschillen enzo he. Gelukkig mag ik zelf kiezen wat ik gebruik en lees, en gelukkig mag jij dat ook. Ik heb gezegd dat het een stokpaardje is, en daaruit had je kunnen destilleren dat ik er zeker verder op in zou gaan als jij dat zou doen. Ik ben bereid er nu over op te houden, zodat je in dit topic niet meer wordt lastigvallen met het woord drugs - ik zou niet willen dat je hier om het topic verlaat.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:04 schreef Marble het volgende:
Daarom heb ik UVT ook uit mijn AT gegooid.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:54 schreef NanKing het volgende:hier
.
will & Grace is hip trouwens.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:13 schreef Wexy het volgende:
ik ben nu echt ziek!!!! bah!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maandeljkse troep en snotverkouden met een dikke strot.......................
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:16 schreef Wexy het volgende:
virtueel doe ik het voor
kom mn bed echt niet uit nu ook hoor om het in t echie op te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:19 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]tsssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spelbreekster.. ik had minstens verwacht dat je mij kippesoep kwam brengen en allemaal andere wonderdrankjes!!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja, dag! Eerst mij afkeuren om m'n leeftijd en dan nog kippensoep verwachten!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:22 schreef Wexy het volgende:
[..]
tsss
spelbreekster.. ik had minstens verwacht dat je mij kippesoep kwam brengen en allemaal andere wonderdrankjes!!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:26 schreef Wexy het volgende:
ja tuurlijk.. leeftijd heeft toch nix met soep te maken.....
naja zeg he was je wel hier gekomen als er nog je een pibo voor me was geweest???
das pas erg.. dan is het gewoon voorwathoortwat princiepe... en sex wil ik nu sowieso nie hoor.... met al die rochels.... gaat zo moeilijk
'Meestal heb ik er ook weinig moeite mee als ik ziek ben, hoofdpijn is soms lastig(bewegingen enzo) en nu heb ik ook weinig zin...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
pibo? diekenniknogniet
Ik vind sex altijd wel het beste om me weer beter te voelen als ik ziek ben hoorMaar niet van die langzame uitgebreide, gewoon een vluggert...
op zo ziek zijn dat je van ellende niet meer weet waar je alle zakdoeken laat dus dat die overal om je heen liggen aangezien je steeds nieuwen paktquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Hallo.
Geen sex! Waar slaat dat nou weer op?!
als het alleen om ontvangen zou gaan wel... maar he neem toch aan dat bij de eerste keer sex ik er niet zo makkelijk af kom dat ik alleen hoef te ontvangen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
pibo? diekenniknogniet
Ik vind sex altijd wel het beste om me weer beter te voelen als ik ziek ben hoorMaar niet van die langzame uitgebreide, gewoon een vluggert...
nee ik moest alleen af en toe tussendoor nog en paar klanten tevreden stellenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Zijn we geschrokken?
'k hou ook van muesli-rozijnenboterhammen met roomboter
hoe noemen jullie PIBOtjes eigenlijk bij de mannen? want de B gaat bij jullie niet op natuurlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee ik moest alleen af en toe tussendoor nog en paar klanten tevreden stellen
of iemand doeble is en wel of niet kan promoveren naar status van fuckbuddyquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:34 schreef Wexy het volgende:
[..]
hoe noemen jullie PIBOtjes eigenlijk bij de mannen? want de B gaat bij jullie niet op natuurlijk
Een echte schipper...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:32 schreef Wexy het volgende:
[..]
op zo ziek zijn dat je van ellende niet meer weet waar je alle zakdoeken laat dus dat die overal om je heen liggen aangezien je steeds nieuwen pakt
[..]
als het alleen om ontvangen zou gaan wel... maar he neem toch aan dat bij de eerste keer sex ik er niet zo makkelijk af kom dat ik alleen hoef te ontvangen?
trouwens dat wil ik nu ook helemaal nie... heb mn maandelijkse rotzooi ook nog.... en dan wil ik GEEN sex!!
Aha... Weer wat geleerd!quote:PotentieelInteressantBefObject
die echte schipper zal best... ik hoef geen echte schipper in mn bed..... ik wil t nieeeeehieeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:05 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Een echte schipper...
[..]
Aha... Weer wat geleerd!
Okee, okee, schipsterquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:07 schreef Wexy het volgende:
[..]
die echte schipper zal best... ik hoef geen echte schipper in mn bed..... ik wil t nieeeeehieeeeeeeeeee
gewoon GEEN sex.. 5dagen onthouding is niet zo moeilijk hoorquote:
Als je het zo zegt niet, maar iedere maand 5 dagen gaat toch wel tellen hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:58 schreef Wexy het volgende:
[..]
gewoon GEEN sex.. 5dagen onthouding is niet zo moeilijk hoor
Gelukkig, was ik eens niet de enigequote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:03 schreef maedel het volgende:
Nou, daar had ik nou eens nog nooit van gehoord, een pibo
I learn so much!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:32 schreef Wexy het volgende:
PotentieelInteressantBefObject
Wat??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:07 schreef NanKing het volgende:
Ik had er ook nog nooit van gehoord.
Wel van IPH en POG
SPOILER: POGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:17 schreef NanKing het volgende:
IPH is idd niet van toepassing voor ons, maar IBH is een vrij vreemde uitspraak.
Hihi.SPOILER: POGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 dagen??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:58 schreef Wexy het volgende:
[..]
gewoon GEEN sex.. 5dagen onthouding is niet zo moeilijk hoor
dat programma van de EOquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
5 dagen??
het is nu hier vasten hoor, dus dan mag je 40 dagen geen genot
You know you want toquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:22 schreef Noodly het volgende:
* vraagt zich af of zij naar de holebi valentijnsparty voor eenzame zielen zoals ik in de Lollipop moet gaan![]()
Woa, die film had een hele fijne man en een hele fijne vrouw en een hele fijne scenequote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
5 dagen??
het is nu hier vasten hoor, dus dan mag je 40 dagen geen genot
Als ik naar buiten kijk en de halve meter sneeuw wegdenk, zou mij dat ook wel lukken...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:48 schreef Noodly het volgende:
Ik ben in de war. Ik denk de hele tijd dat het zomer is maar dat is heul nie![]()
Als het maar zomer in je hart is Noodlequote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:48 schreef Noodly het volgende:
Ik ben in de war. Ik denk de hele tijd dat het zomer is maar dat is heul nie![]()
Ik snap het wel hoor, ik speelde een beetje de devil's advocate want ik heb het zelf ook wel eens. Maar dan vooral de eerste paar dagen... Maar goed, als hij/zij een beetje doorzet ben ik ook wel makkelijk over te halen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:58 schreef Wexy het volgende:
joeppie wonder
enneuhm heel vreemd fleur.. maar bij n ander heb ik er geen moeite mee en ben ik bestwel zeevrouw... alleen aan mijn lijf moet ze niet zitten tijdens die dagen... ik zei wel 5 maar heb altijd maar 4 en op de laatste dag meestal ook nog geen last enzo ook dus speel ik ook wel vals
neuh, gewoon een rechtschapen katholiek heilig boontjequote:
ik ben niet over te halen in de eerste 3 dagen.. de 4e dag wel..... dus ach 3 dagen per maand geen seks.... daar ga ik ook niet dood aanquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, ik speelde een beetje de devil's advocate want ik heb het zelf ook wel eens. Maar dan vooral de eerste paar dagen... Maar goed, als hij/zij een beetje doorzet ben ik ook wel makkelijk over te halen.
Ow jah vertaling gebakjes: Mijn clienten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:27 schreef wonderer het volgende:
Mes en vork?? Vork snap ik wel, maar mes? Wat voor gebakjes moeten in vredesnaam gesneden worden?
Nee joh, dat mogen mijn gebakjes en ik niet, dan worden wij te dik. Ik voel me al zo'n vatsige koe, gebak en dat soort ongein helpt daar niet aan mee.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:49 schreef Noodly het volgende:
Ooh nou snap ik het, ik dacht dat het over het eten van gebakjes met mes en vork ging
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ow jah vertaling gebakjes: Mijn clienten.
Wij moeten dus hun gaan leren met mes en vork eten
Misschien ligt het meer met mij, maar ik denk dat ik me over belangrijkere dingen kan druk maken dan over het eten van vork en mes en de sigaretjes die in de verkeerde vuilnisbak worden weggegooid. Kom op! Ik vind het belangrijker om het te hebben over waarom pietje uit zijn dak gaat en waarom jantje psychotische trekken vertoont. Ik heb echt af en toe het gevoel dat ik niet toe kom aan de dingen die er echt, naar mijn, mening er toe doen. Ik vind dat ik op die manier teniet doe aan mijn kwaliteiten. Tuurlijk is het hartstikke goed dat iemand dit soort dingen in brengt, als die persoon het er niet mee eens is, maar ik vind het nou niet echt een aanvulling/ontwikkelend....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu snap ik het ineens.
En wat is daar mis mee dan?
homosexuelen zijn vrolijk?quote:
*van stoel valt*quote:
uiteraard,.. dat wist je toch wel al?quote:
Je hebt gewoon last van pmsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij ben ik dan niet homoseksueel.
Homofiel dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij ben ik dan niet homoseksueel.
Het verwonderde mij ook al. Ik laat het nog even tot me door dringen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
*van stoel valt*
Dat heb ik nou nooit geweten!
HUH?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:38 schreef wonderer het volgende:
*twee dagen voorloopt nu*
Ik had gewoon niet zo moeilijk moeten doen, het komt allemaal vanzelf
Nou las dat een of andere kerk het nu toe gaat laten dat homofielen wel mogen daten/huwen maar dat ze dan geen sex mogen hebben.quote:
dat zei ik toch..... je doet moeilijkquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:38 schreef wonderer het volgende:
*twee dagen voorloopt nu*
Ik had gewoon niet zo moeilijk moeten doen, het komt allemaal vanzelf
Nee da's goed, dan hebben we geen sexquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou las dat een of andere kerk het nu toe gaat laten dat homofielen wel mogen daten/huwen maar dat ze dan geen sex mogen hebben.
Al sla je me dood...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:47 schreef maedel het volgende:
wat betekenen die andere afkortingen nouhou
Ik vind het echt zo'n woord voor mensen die geen "seks" durven te zeggen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee da's goed, dan hebben we geen sex![]()
![]()
Zijn er trouwens meer mensen die homofiel zo'n eng woord vinden?
Het komt door dat 'fiel'. Net als pedofiel. Of bibliofiel (quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:48 schreef maedel het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die homofiel zo'n eng woord vinden?
Dat zal ik maar niet doen danquote:
Ik zat net te denken dat het mij ook als een ziekte in de oren klinkt.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat zal ik maar niet doen dan
Ik vind "fiel" als een ziekte klinken.
[zet eindhovens accent op]Vieze Lésbofíel!quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:17 schreef NanKing het volgende:
IPH is idd niet van toepassing voor ons, maar IBH is een vrij vreemde uitspraak.
SPOILER: POGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IBH kun je dan wel invullen![]()
Schikt het? Nee!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ideale Bloemschik Hoogte?
Vertel, vertel, vertel Bert!quote:
Daar doe ik geen uitspraken overquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:47 schreef Wexy het volgende:
Bert Visscher is sowieso geniaal..... Gronings.... zegt al genoeg
tv kijkenquote:
nah, ik had gehoopt dat ie nog online wasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:32 schreef Wexy het volgende:![]()
Geen idee dromer... Mis je hem?
nou dan kan het niet slecht zijn he wonder
Ow heel onschuldig dusquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nah, ik had gehoopt dat ie nog online wasMaar dan komt t later nog wel.
Fijn dat het weer lekker loopt wonderer!
Whehehe.. wat had jij je weer voor geks in je hoofd gehaald?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:41 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ow heel onschuldig dus
Wie weet tref je hem straks nog![]()
iemand wat drinken??
Verschrikkelijk is dat ja.quote:
Ik heb wel even genoeg gedronken nuquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:41 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ow heel onschuldig dus
Wie weet tref je hem straks nog![]()
iemand wat drinken??
Helemaal niets.. Ik ben onschuldig...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe.. wat had jij je weer voor geks in je hoofd gehaald?
ook geen glaasje water?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb wel even genoeg gedronken nu
Warme thee misschien.quote:
dat vind ik wel leuk hoorquote:
Dies helemaal geweldig!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Verschrikkelijk is dat ja.
Maar http://youtube.com/watch?v=wnVJZkDuVBM&feature=related hier kon ik dan wel redelijk om lachen
Lees mijn post eens, en reageer dan opnieuw..quote:Op maandag 11 februari 2008 20:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen VMBO'ers? Zijn toevallig hele leuke, intelligente en boeiende mensen. als ik voor mijzelf mag spreken
Vraagje...ben je leraar op een VMBO-school?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lees mijn post eens, en reageer dan opnieuw..
dank je, je hebt een vooruitziende blik! maar ik ga nu wel ff tv kijken en daarna naar mijn bed toe!quote:
klopt ik las wat en reageerde, voelde me aangesproken. Kan er niet zo goed tegen als mensen mij dom noemenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lees mijn post eens, en reageer dan opnieuw..
*LOL*quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dank je, je hebt een vooruitziende blik! maar ik ga nu wel ff tv kijken en daarna naar mijn bed toe!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
Ik moet scheel gekeken hebben.... alsnog welterusten dan. En ook aan stroek
heb je vannacht ook een beetje kunnen slapen Wexy?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:36 schreef Wexy het volgende:
Dank u maar ik ga vannacht slapen
Bakje thee voor wonder
truste voor diegenen die nu al gaan slapen
welterustenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:42 schreef Wexy het volgende:
Oke ben er nu zelf ook vantussen.. Ben nog steeds moe... Geloof dat een nachtje niet slapen en daarnaast verkouden zijn erg goed helpt tegen slapeloosheid
Slaap lekker allemaal en handjes onder de dekens
Jap,quote:
Kijk, het echte ruggegraat tonen vindt natuurlijk in de makro plaats...quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:29 schreef Stroekie het volgende:
waarom heb ik geen ruggegraat en kan ik nooit nee zeggen tegen collega's met een Makro pas en liggen de paaseitjes hier op kantoor alweer in kilo's klaar
dat is verboden gebied voor mij, net als de ikeaquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:22 schreef maedel het volgende:
[..]
Kijk, het echte ruggegraat tonen vindt natuurlijk in de makro plaats...
Went vanzelfquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:33 schreef JamesBrownie het volgende:
* Nog steeds niet goed in het gebruik van * is*
Begrijpelijk, maar je schiet er niet echt iets mee op, natuurlijk. Het wordt er niet erger of minder erg van.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik maak me steeds meer druk...
Heel vervelend en ws onnodig, maar toch.
Nu ga ik maar naar boven, kinderen in bed leggen
is t weer mis thuis?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik maak me steeds meer druk...
Heel vervelend en ws onnodig, maar toch.
Nu ga ik maar naar boven, kinderen in bed leggen
Je gaat zo naar het postkantoor?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:45 schreef NanKing het volgende:
Nog even.
Nu ben ik wel regelmatiger aan het posten hier toch?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:11 schreef wonderer het volgende:
Hullo
Verzin maar een leuk stukje, dan zet ik je in de OPquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu ben ik wel regelmatiger aan het posten hier toch?
over de OP gesproken... kan mijn 'knuffelen' iets naar rechts? *puppyface*quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Verzin maar een leuk stukje, dan zet ik je in de OP
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:25 schreef wonderer het volgende:
Ik heb je stukje een beetje ingekort, dromer. Op mijn scherm past het maar anderen zullen wel grotere letters hebben...
je ben weer lekker actief hier jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu ben ik wel regelmatiger aan het posten hier toch?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:52 schreef wonderer het volgende:
Whehehe, nah, de strekking is nog steeds hetzelfde, alleen minder woordne.
... en hij doet het! Ik was alleen even vergeten dat de cartridge vervangen had moeten worden... Maar het kan er nog mee doorquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R gaat even de printer uit de schuur halen
.. en nu maar hopen dat ie het nog doet...
Valentijn is nog niet kippigquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
... en hij doet het! Ik was alleen even vergeten dat de cartridge vervangen had moeten worden... Maar het kan er nog mee door
LOLquote:
valt met 2e stem inquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:44 schreef DR34M3R het volgende:
* zingt: Vandaaaaaaaaaaaaaaaaag is rooooooooooooooooood*
Vandaag is roodquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
valt met 2e stem in
"de kleur uit jouw printer"
wheheheheh... DAT is de valentijns-spirit!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:58 schreef Marble het volgende:
[..]
Vandaag is rood
Wat zwart hoort te ziiiiiiiijn
leuk he, fokken op het werkquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:40 schreef hierissieweer het volgende:
Ha vandaag teambuilding gehad. Vond het wel grappig, we moesten op een gegeven moement allemaal het team indelen naar hoe wij het team zagen. Ik mocht elke keer achter de PB'ers staan omdat ik zo'n goede inbreng heb in het team en zoveel kennis van zaken ed... Heerlijk die positieve waardering.
Maar nu druk bezig emt het afronden van mijn dienst om over een half uurtje de slaapdienst in te gaan
en nu ligt er dus 30 centimeter blubber buiten of is de sneeuw al compleet gesmoten ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:49 schreef wonderer het volgende:
20 cm sneeuw en daarna de hele dag regen.
Ik wil dat het lente wordt!
Tis alelen rete langzaam, komt door die citrix he!? Maar gelukkig hebben we hier een normale computer en niet zo'n hoe noem je het box/doos wat geen computer is maar een client?quote:
Sneeuw is tenimnste nog iets, hier is het nu alleen maar koudquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:49 schreef wonderer het volgende:
20 cm sneeuw en daarna de hele dag regen.
Ik wil dat het lente wordt!
slaap lekker en vooral rustigquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:06 schreef hierissieweer het volgende:
Tis niet echt een topdrukte hier he? Ik ga mijn bed maar eens opmaken en mijn pyama aandoen....
je vergeet de mist die hier heel de dag gehangen heeftquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sneeuw is tenimnste nog iets, hier is het nu alleen maar koud
Ja ok dat is waar. Maar mist is helemaal verschrikkelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergeet de mist die hier heel de dag gehangen heeft
ik hoop in elk geval dat het weer morgen wel helderder is dan vandaag wanneer ik 800 kilometer op de achterbank zit om 's vonds in Denemarken weer uit te stappenquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja ok dat is waar. Maar mist is helemaal verschrikkelijk.
Weltrusten en veel plezier op reis! Niet vergeten zo af en toe op msn te komen he!quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik hoop in elk geval dat het weer morgen wel helderder is dan vandaag wanneer ik 800 kilometer op de achterbank zit om 's vonds in Denemarken weer uit te stappen
daarom ga ik nu al slapen
Slush puppy buitenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu ligt er dus 30 centimeter blubber buiten of is de sneeuw al compleet gesmoten ?
vooral omdat het zo van een koude kermis thuiskomen is na al die lekkere dagen!quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja ok dat is waar. Maar mist is helemaal verschrikkelijk.
We zijn gewoon verwend. Het leek wel lente, maar het is nog steeds midden in de winter hoor!quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vooral omdat het zo van een koude kermis thuiskomen is na al die lekkere dagen!
Trusten!quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We zijn gewoon verwend. Het leek wel lente, maar het is nog steeds midden in de winter hoor!
Ik ga naar mijn bedje... welterusten
zal niet meevallen, er staat geen windows op zijn computers maar Freebsdquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Weltrusten en veel plezier op reis! Niet vergeten zo af en toe op msn te komen he!
Zo dat is in goede handen zie ikquote:Op donderdag 14 februari 2008 07:15 schreef hierissieweer het volgende:
Stroekie is afwezig deze morgen dus bij deze de zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk! (wel een beetje vroeg, maar het is niet anders)
Goede morgen!
Kompete an gaim doet zijn werk ook wel en anders is er net messenger!quote:Op donderdag 14 februari 2008 07:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal niet meevallen, er staat geen windows op zijn computers maar Freebsd
maar Morzilla en Fok lukt wel gewoon
Goed he? Maar had wel verwacht dat je druk in de weer was voor de lange reis?quote:Op donderdag 14 februari 2008 07:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo dat is in goede handen zie ik
ik kan denk ik wel vaker een paar daagjes er tussenuit
half uurjte voor koffer pakken is lang genoegquote:Op donderdag 14 februari 2008 07:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Goed he? Maar had wel verwacht dat je druk in de weer was voor de lange reis?
of de kwetter van hyvesquote:Op donderdag 14 februari 2008 07:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kompete an gaim doet zijn werk ook wel en anders is er net messenger!
Lekkerquote:
He wat? Vertel, details, waar?quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Iemand heeft onderweg naar mijn werk bij die lage fietsstoplichtjes(die rondjes) allemaal hartjes uit zwart papier gesneden en erop geplakt.
Ik vond het echt leuk
Ok, sorry, ik vind het een beetje eng.quote:
Dat was ook een beetje de insteekquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok, sorry, ik vind het een beetje eng.
Was vast niet voor mij hoorquote:
humz, mij vallen hele andere dingen op...quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok, sorry, ik vind het een beetje eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |