Ow jah vertaling gebakjes: Mijn clienten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:27 schreef wonderer het volgende:
Mes en vork?? Vork snap ik wel, maar mes? Wat voor gebakjes moeten in vredesnaam gesneden worden?
Nee joh, dat mogen mijn gebakjes en ik niet, dan worden wij te dik. Ik voel me al zo'n vatsige koe, gebak en dat soort ongein helpt daar niet aan mee.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:49 schreef Noodly het volgende:
Ooh nou snap ik het, ik dacht dat het over het eten van gebakjes met mes en vork ging
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ow jah vertaling gebakjes: Mijn clienten.
Wij moeten dus hun gaan leren met mes en vork eten
Misschien ligt het meer met mij, maar ik denk dat ik me over belangrijkere dingen kan druk maken dan over het eten van vork en mes en de sigaretjes die in de verkeerde vuilnisbak worden weggegooid. Kom op! Ik vind het belangrijker om het te hebben over waarom pietje uit zijn dak gaat en waarom jantje psychotische trekken vertoont. Ik heb echt af en toe het gevoel dat ik niet toe kom aan de dingen die er echt, naar mijn, mening er toe doen. Ik vind dat ik op die manier teniet doe aan mijn kwaliteiten. Tuurlijk is het hartstikke goed dat iemand dit soort dingen in brengt, als die persoon het er niet mee eens is, maar ik vind het nou niet echt een aanvulling/ontwikkelend....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu snap ik het ineens.
En wat is daar mis mee dan?
homosexuelen zijn vrolijk?quote:
*van stoel valt*quote:
uiteraard,.. dat wist je toch wel al?quote:
Je hebt gewoon last van pmsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij ben ik dan niet homoseksueel.
Homofiel dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij ben ik dan niet homoseksueel.
Het verwonderde mij ook al. Ik laat het nog even tot me door dringen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
*van stoel valt*
Dat heb ik nou nooit geweten!
HUH?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:38 schreef wonderer het volgende:
*twee dagen voorloopt nu*
Ik had gewoon niet zo moeilijk moeten doen, het komt allemaal vanzelf
Nou las dat een of andere kerk het nu toe gaat laten dat homofielen wel mogen daten/huwen maar dat ze dan geen sex mogen hebben.quote:
dat zei ik toch..... je doet moeilijkquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:38 schreef wonderer het volgende:
*twee dagen voorloopt nu*
Ik had gewoon niet zo moeilijk moeten doen, het komt allemaal vanzelf
Nee da's goed, dan hebben we geen sexquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou las dat een of andere kerk het nu toe gaat laten dat homofielen wel mogen daten/huwen maar dat ze dan geen sex mogen hebben.
Al sla je me dood...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:47 schreef maedel het volgende:
wat betekenen die andere afkortingen nouhou
Ik vind het echt zo'n woord voor mensen die geen "seks" durven te zeggen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee da's goed, dan hebben we geen sex![]()
![]()
Zijn er trouwens meer mensen die homofiel zo'n eng woord vinden?
Het komt door dat 'fiel'. Net als pedofiel. Of bibliofiel (quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:48 schreef maedel het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die homofiel zo'n eng woord vinden?
Dat zal ik maar niet doen danquote:
Ik zat net te denken dat het mij ook als een ziekte in de oren klinkt.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat zal ik maar niet doen dan
Ik vind "fiel" als een ziekte klinken.
[zet eindhovens accent op]Vieze Lésbofíel!quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:17 schreef NanKing het volgende:
IPH is idd niet van toepassing voor ons, maar IBH is een vrij vreemde uitspraak.
SPOILER: POGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IBH kun je dan wel invullen![]()
Schikt het? Nee!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ideale Bloemschik Hoogte?
Vertel, vertel, vertel Bert!quote:
Daar doe ik geen uitspraken overquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:47 schreef Wexy het volgende:
Bert Visscher is sowieso geniaal..... Gronings.... zegt al genoeg
tv kijkenquote:
nah, ik had gehoopt dat ie nog online wasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:32 schreef Wexy het volgende:![]()
Geen idee dromer... Mis je hem?
nou dan kan het niet slecht zijn he wonder
Ow heel onschuldig dusquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nah, ik had gehoopt dat ie nog online wasMaar dan komt t later nog wel.
Fijn dat het weer lekker loopt wonderer!
Whehehe.. wat had jij je weer voor geks in je hoofd gehaald?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:41 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ow heel onschuldig dus
Wie weet tref je hem straks nog![]()
iemand wat drinken??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |