quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:16 schreef Wexy het volgende:
virtueel doe ik het voor
kom mn bed echt niet uit nu ook hoor om het in t echie op te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:19 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]tsssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spelbreekster.. ik had minstens verwacht dat je mij kippesoep kwam brengen en allemaal andere wonderdrankjes!!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja, dag! Eerst mij afkeuren om m'n leeftijd en dan nog kippensoep verwachten!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:22 schreef Wexy het volgende:
[..]
tsss
spelbreekster.. ik had minstens verwacht dat je mij kippesoep kwam brengen en allemaal andere wonderdrankjes!!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:26 schreef Wexy het volgende:
ja tuurlijk.. leeftijd heeft toch nix met soep te maken.....
naja zeg he was je wel hier gekomen als er nog je een pibo voor me was geweest???
das pas erg.. dan is het gewoon voorwathoortwat princiepe... en sex wil ik nu sowieso nie hoor.... met al die rochels.... gaat zo moeilijk
'Meestal heb ik er ook weinig moeite mee als ik ziek ben, hoofdpijn is soms lastig(bewegingen enzo) en nu heb ik ook weinig zin...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
pibo? diekenniknogniet
Ik vind sex altijd wel het beste om me weer beter te voelen als ik ziek ben hoorMaar niet van die langzame uitgebreide, gewoon een vluggert...
op zo ziek zijn dat je van ellende niet meer weet waar je alle zakdoeken laat dus dat die overal om je heen liggen aangezien je steeds nieuwen paktquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Hallo.
Geen sex! Waar slaat dat nou weer op?!
als het alleen om ontvangen zou gaan wel... maar he neem toch aan dat bij de eerste keer sex ik er niet zo makkelijk af kom dat ik alleen hoef te ontvangen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
pibo? diekenniknogniet
Ik vind sex altijd wel het beste om me weer beter te voelen als ik ziek ben hoorMaar niet van die langzame uitgebreide, gewoon een vluggert...
nee ik moest alleen af en toe tussendoor nog en paar klanten tevreden stellenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Zijn we geschrokken?
'k hou ook van muesli-rozijnenboterhammen met roomboter
hoe noemen jullie PIBOtjes eigenlijk bij de mannen? want de B gaat bij jullie niet op natuurlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee ik moest alleen af en toe tussendoor nog en paar klanten tevreden stellen
of iemand doeble is en wel of niet kan promoveren naar status van fuckbuddyquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:34 schreef Wexy het volgende:
[..]
hoe noemen jullie PIBOtjes eigenlijk bij de mannen? want de B gaat bij jullie niet op natuurlijk
Een echte schipper...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:32 schreef Wexy het volgende:
[..]
op zo ziek zijn dat je van ellende niet meer weet waar je alle zakdoeken laat dus dat die overal om je heen liggen aangezien je steeds nieuwen pakt
[..]
als het alleen om ontvangen zou gaan wel... maar he neem toch aan dat bij de eerste keer sex ik er niet zo makkelijk af kom dat ik alleen hoef te ontvangen?
trouwens dat wil ik nu ook helemaal nie... heb mn maandelijkse rotzooi ook nog.... en dan wil ik GEEN sex!!
Aha... Weer wat geleerd!quote:PotentieelInteressantBefObject
die echte schipper zal best... ik hoef geen echte schipper in mn bed..... ik wil t nieeeeehieeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:05 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Een echte schipper...
[..]
Aha... Weer wat geleerd!
Okee, okee, schipsterquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:07 schreef Wexy het volgende:
[..]
die echte schipper zal best... ik hoef geen echte schipper in mn bed..... ik wil t nieeeeehieeeeeeeeeee
gewoon GEEN sex.. 5dagen onthouding is niet zo moeilijk hoorquote:
Als je het zo zegt niet, maar iedere maand 5 dagen gaat toch wel tellen hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:58 schreef Wexy het volgende:
[..]
gewoon GEEN sex.. 5dagen onthouding is niet zo moeilijk hoor
Gelukkig, was ik eens niet de enigequote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:03 schreef maedel het volgende:
Nou, daar had ik nou eens nog nooit van gehoord, een pibo
I learn so much!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:32 schreef Wexy het volgende:
PotentieelInteressantBefObject
Wat??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:07 schreef NanKing het volgende:
Ik had er ook nog nooit van gehoord.
Wel van IPH en POG
SPOILER: POGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:17 schreef NanKing het volgende:
IPH is idd niet van toepassing voor ons, maar IBH is een vrij vreemde uitspraak.
Hihi.SPOILER: POGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 dagen??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:58 schreef Wexy het volgende:
[..]
gewoon GEEN sex.. 5dagen onthouding is niet zo moeilijk hoor
dat programma van de EOquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
5 dagen??
het is nu hier vasten hoor, dus dan mag je 40 dagen geen genot
You know you want toquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:22 schreef Noodly het volgende:
* vraagt zich af of zij naar de holebi valentijnsparty voor eenzame zielen zoals ik in de Lollipop moet gaan![]()
Woa, die film had een hele fijne man en een hele fijne vrouw en een hele fijne scenequote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
5 dagen??
het is nu hier vasten hoor, dus dan mag je 40 dagen geen genot
Als ik naar buiten kijk en de halve meter sneeuw wegdenk, zou mij dat ook wel lukken...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:48 schreef Noodly het volgende:
Ik ben in de war. Ik denk de hele tijd dat het zomer is maar dat is heul nie![]()
Als het maar zomer in je hart is Noodlequote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:48 schreef Noodly het volgende:
Ik ben in de war. Ik denk de hele tijd dat het zomer is maar dat is heul nie![]()
Ik snap het wel hoor, ik speelde een beetje de devil's advocate want ik heb het zelf ook wel eens. Maar dan vooral de eerste paar dagen... Maar goed, als hij/zij een beetje doorzet ben ik ook wel makkelijk over te halen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:58 schreef Wexy het volgende:
joeppie wonder
enneuhm heel vreemd fleur.. maar bij n ander heb ik er geen moeite mee en ben ik bestwel zeevrouw... alleen aan mijn lijf moet ze niet zitten tijdens die dagen... ik zei wel 5 maar heb altijd maar 4 en op de laatste dag meestal ook nog geen last enzo ook dus speel ik ook wel vals
neuh, gewoon een rechtschapen katholiek heilig boontjequote:
ik ben niet over te halen in de eerste 3 dagen.. de 4e dag wel..... dus ach 3 dagen per maand geen seks.... daar ga ik ook niet dood aanquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, ik speelde een beetje de devil's advocate want ik heb het zelf ook wel eens. Maar dan vooral de eerste paar dagen... Maar goed, als hij/zij een beetje doorzet ben ik ook wel makkelijk over te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |