Ik dacht dat alles in de USA zwaar gesponsord was?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Probeer google eens.
Maar ik neem aan dat het een fake bedrijf is omdat het voor TV is.
Maar dan is het ook meteen duidelijk. Dat soort dingen worden niet "tussen neus en lippen door" genoemd. En sluikreclame is niet toegestaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik dacht dat alles in de USA zwaar gesponsord was?
Dank je voor de koffie! Het zonnetje is lekker vandaag!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:54 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
met een accent op de o?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Halló!
Geen sherry?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:54 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
ik al zo eens buiten gaan voelenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dank je voor de koffie! Het zonnetje is lekker vandaag!
Ja, dat doe ik wel eens als ik enthousiast "hallo" zegquote:
Zo vroeg al? Had ooit een collega die de helft van de tijd dronken was, late diensten met haar waren altijd erg grappig. En ik als stagiair had gewoon wat te begeleidenquote:
Arm jong, aai over de boquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik al zo eens buiten gaan voelen
toen ik onderweg naar m'n werk was was die namelijk nog niet op
maar ik had een verkeerde instelling waardoor ik een aantal uren internetloos was
Karen Walker was 's morgens vroeg ook altijd al dronken, en iedereen is idolaat van haarquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zo vroeg al? Had ooit een collega die de helft van de tijd dronken was, late diensten met haar waren altijd erg grappig. En ik als stagiair had gewoon wat te begeleiden
Ach dat heeft ook wel zijn charme. Maar het is toch niet zo dat als je net zo als zakje hallo zegt(maar dan met de zachte g), dat de hele buurt weet waarom je de Expresso leest?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik wel eens als ik enthousiast "hallo" zeg.
wie is Karen Walkerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:07 schreef Marble het volgende:
[..]
Karen Walker was 's morgens vroeg ook altijd al dronken, en iedereen is idolaat van haar.
Will and Grace.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:07 schreef Marble het volgende:
[..]
Karen Walker was 's morgens vroeg ook altijd al dronken, en iedereen is idolaat van haar.
Hihi, ja ik zag ze gisteren! Provincialen met een huishoudbeurs-tas, ze hebben het altijd heel gezellig die dames.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee joh, die huisvrouwen lopen nu allemaal in amsterdam
Anastacia Beaverhausenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie is Karen Walker
Ik ken dan weer wel Karen Carpenter
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Will and Grace.Ik verwacht nu deel 5 dan moet ik nog 6, 7 en 8...
Ja bij ons in de provincies zijn de huisvrouwen verenigingen nog erg actief.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:10 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi, ja ik zag ze gisteren! Provincialen met een huishoudbeurs-tas, ze hebben het altijd heel gezellig die dames.
Goedemorgen
Grace is hetero hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:11 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
![]()
Ik vind alleen Will & Grace steeds enger worden omdat mijn huisgenoot en ik erg op ze beginnen te lijken
Best wel grappig, omdat ik toch mijn hele leven alleen ga blijven zoek ik nog een Grace, aangezien Annalies die vacature niet wil invullen.... Tha_ Erik, wordt jij mijn grace?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:11 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
![]()
Ik vind alleen Will & Grace steeds enger worden omdat mijn huisgenoot en ik erg op ze beginnen te lijken
Ik lees geen Expreszo.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ach dat heeft ook wel zijn charme. Maar het is toch niet zo dat als je net zo als zakje hallo zegt(maar dan met de zachte g), dat de hele buurt weet waarom je de Expresso leest?
Als ik nou ergens een stoel neerzet bij jullie in de woonkamer en ik observeer jullie, mag ik het dan toneel noemen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:17 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon Will & Grace plus
Tha_Erik is al mijn Rosarioquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Best wel grappig, omdat ik toch mijn hele leven alleen ga blijven zoek ik nog een Grace, aangezien Annalies die vacature niet wil invullen.... Tha_ Erik, wordt jij mijn grace?
Daar is Tha_Erik te goed voor! He en wie is jouw Jack dan, stroekie?quote:
wen der maar aan, je ondergaat het, anticiperen is niet mogelijk...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nergens mee ingestemd.
Rosario ook niet, zij was een illegaal geimporteerde werkster slash huisslaaf uit El Salvador die met Jack trouwde om niet het land uitgezet te worden. Dat is toch helemaal jij?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nergens mee ingestemd.
Nou, we hebben 'serieus' wel eens gedacht om een webcam neer te zetten en ons te broadcasten. We hebben ook al een naam: The Pothead & Pothead Network. En een logo ook, maar die staat thuis op de computerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als ik nou ergens een stoel neerzet bij jullie in de woonkamer en ik observeer jullie, mag ik het dan toneel noemen?
Ik ben een erg verantwoorde drugsgebruikerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:27 schreef Marble het volgende:
Pothead? Ik wil pertinent niet dat je drugs gebruikt FdF, dat is niet goed voor de gezondheid en dan maken we ons allemaal zorgen dat je overdoset.
ik ben niet zo kieskeurig, zolang het maar niet Jack the ripper isquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daar is Tha_Erik te goed voor! He en wie is jouw Jack dan, stroekie?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:37 schreef Marble het volgende:
Dat zei Heath Ledger ook altijd en zie nu eens..
Ach, smaken verschillen enzo he. Gelukkig mag ik zelf kiezen wat ik gebruik en lees, en gelukkig mag jij dat ook. Ik heb gezegd dat het een stokpaardje is, en daaruit had je kunnen destilleren dat ik er zeker verder op in zou gaan als jij dat zou doen. Ik ben bereid er nu over op te houden, zodat je in dit topic niet meer wordt lastigvallen met het woord drugs - ik zou niet willen dat je hier om het topic verlaat.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:04 schreef Marble het volgende:
Daarom heb ik UVT ook uit mijn AT gegooid.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:54 schreef NanKing het volgende:hier
.
will & Grace is hip trouwens.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:13 schreef Wexy het volgende:
ik ben nu echt ziek!!!! bah!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maandeljkse troep en snotverkouden met een dikke strot.......................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |