je ben weer lekker actief hier jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu ben ik wel regelmatiger aan het posten hier toch?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:52 schreef wonderer het volgende:
Whehehe, nah, de strekking is nog steeds hetzelfde, alleen minder woordne.
... en hij doet het! Ik was alleen even vergeten dat de cartridge vervangen had moeten worden... Maar het kan er nog mee doorquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R gaat even de printer uit de schuur halen
.. en nu maar hopen dat ie het nog doet...
Valentijn is nog niet kippigquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
... en hij doet het! Ik was alleen even vergeten dat de cartridge vervangen had moeten worden... Maar het kan er nog mee door
LOLquote:
valt met 2e stem inquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:44 schreef DR34M3R het volgende:
* zingt: Vandaaaaaaaaaaaaaaaaag is rooooooooooooooooood*
Vandaag is roodquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
valt met 2e stem in
"de kleur uit jouw printer"
wheheheheh... DAT is de valentijns-spirit!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:58 schreef Marble het volgende:
[..]
Vandaag is rood
Wat zwart hoort te ziiiiiiiijn
leuk he, fokken op het werkquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:40 schreef hierissieweer het volgende:
Ha vandaag teambuilding gehad. Vond het wel grappig, we moesten op een gegeven moement allemaal het team indelen naar hoe wij het team zagen. Ik mocht elke keer achter de PB'ers staan omdat ik zo'n goede inbreng heb in het team en zoveel kennis van zaken ed... Heerlijk die positieve waardering.
Maar nu druk bezig emt het afronden van mijn dienst om over een half uurtje de slaapdienst in te gaan
en nu ligt er dus 30 centimeter blubber buiten of is de sneeuw al compleet gesmoten ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:49 schreef wonderer het volgende:
20 cm sneeuw en daarna de hele dag regen.
Ik wil dat het lente wordt!
Tis alelen rete langzaam, komt door die citrix he!? Maar gelukkig hebben we hier een normale computer en niet zo'n hoe noem je het box/doos wat geen computer is maar een client?quote:
Sneeuw is tenimnste nog iets, hier is het nu alleen maar koudquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:49 schreef wonderer het volgende:
20 cm sneeuw en daarna de hele dag regen.
Ik wil dat het lente wordt!
slaap lekker en vooral rustigquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:06 schreef hierissieweer het volgende:
Tis niet echt een topdrukte hier he? Ik ga mijn bed maar eens opmaken en mijn pyama aandoen....
je vergeet de mist die hier heel de dag gehangen heeftquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sneeuw is tenimnste nog iets, hier is het nu alleen maar koud
Ja ok dat is waar. Maar mist is helemaal verschrikkelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergeet de mist die hier heel de dag gehangen heeft
ik hoop in elk geval dat het weer morgen wel helderder is dan vandaag wanneer ik 800 kilometer op de achterbank zit om 's vonds in Denemarken weer uit te stappenquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja ok dat is waar. Maar mist is helemaal verschrikkelijk.
Weltrusten en veel plezier op reis! Niet vergeten zo af en toe op msn te komen he!quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik hoop in elk geval dat het weer morgen wel helderder is dan vandaag wanneer ik 800 kilometer op de achterbank zit om 's vonds in Denemarken weer uit te stappen
daarom ga ik nu al slapen
Slush puppy buitenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu ligt er dus 30 centimeter blubber buiten of is de sneeuw al compleet gesmoten ?
vooral omdat het zo van een koude kermis thuiskomen is na al die lekkere dagen!quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja ok dat is waar. Maar mist is helemaal verschrikkelijk.
We zijn gewoon verwend. Het leek wel lente, maar het is nog steeds midden in de winter hoor!quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vooral omdat het zo van een koude kermis thuiskomen is na al die lekkere dagen!
Trusten!quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We zijn gewoon verwend. Het leek wel lente, maar het is nog steeds midden in de winter hoor!
Ik ga naar mijn bedje... welterusten
zal niet meevallen, er staat geen windows op zijn computers maar Freebsdquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Weltrusten en veel plezier op reis! Niet vergeten zo af en toe op msn te komen he!
Zo dat is in goede handen zie ikquote:Op donderdag 14 februari 2008 07:15 schreef hierissieweer het volgende:
Stroekie is afwezig deze morgen dus bij deze de zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk! (wel een beetje vroeg, maar het is niet anders)
Goede morgen!
Kompete an gaim doet zijn werk ook wel en anders is er net messenger!quote:Op donderdag 14 februari 2008 07:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal niet meevallen, er staat geen windows op zijn computers maar Freebsd
maar Morzilla en Fok lukt wel gewoon
Goed he? Maar had wel verwacht dat je druk in de weer was voor de lange reis?quote:Op donderdag 14 februari 2008 07:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo dat is in goede handen zie ik
ik kan denk ik wel vaker een paar daagjes er tussenuit
half uurjte voor koffer pakken is lang genoegquote:Op donderdag 14 februari 2008 07:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Goed he? Maar had wel verwacht dat je druk in de weer was voor de lange reis?
of de kwetter van hyvesquote:Op donderdag 14 februari 2008 07:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kompete an gaim doet zijn werk ook wel en anders is er net messenger!
Lekkerquote:
He wat? Vertel, details, waar?quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Iemand heeft onderweg naar mijn werk bij die lage fietsstoplichtjes(die rondjes) allemaal hartjes uit zwart papier gesneden en erop geplakt.
Ik vond het echt leuk
Ok, sorry, ik vind het een beetje eng.quote:
Dat was ook een beetje de insteekquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok, sorry, ik vind het een beetje eng.
Was vast niet voor mij hoorquote:
humz, mij vallen hele andere dingen op...quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok, sorry, ik vind het een beetje eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |