Verschrikkelijk is dat ja.quote:
Ik heb wel even genoeg gedronken nuquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:41 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ow heel onschuldig dus
Wie weet tref je hem straks nog![]()
iemand wat drinken??
Helemaal niets.. Ik ben onschuldig...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe.. wat had jij je weer voor geks in je hoofd gehaald?
ook geen glaasje water?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb wel even genoeg gedronken nu
Warme thee misschien.quote:
dat vind ik wel leuk hoorquote:
Dies helemaal geweldig!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Verschrikkelijk is dat ja.
Maar http://youtube.com/watch?v=wnVJZkDuVBM&feature=related hier kon ik dan wel redelijk om lachen
Lees mijn post eens, en reageer dan opnieuw..quote:Op maandag 11 februari 2008 20:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen VMBO'ers? Zijn toevallig hele leuke, intelligente en boeiende mensen. als ik voor mijzelf mag spreken
Vraagje...ben je leraar op een VMBO-school?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lees mijn post eens, en reageer dan opnieuw..
dank je, je hebt een vooruitziende blik! maar ik ga nu wel ff tv kijken en daarna naar mijn bed toe!quote:
klopt ik las wat en reageerde, voelde me aangesproken. Kan er niet zo goed tegen als mensen mij dom noemenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lees mijn post eens, en reageer dan opnieuw..
*LOL*quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dank je, je hebt een vooruitziende blik! maar ik ga nu wel ff tv kijken en daarna naar mijn bed toe!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
Ik moet scheel gekeken hebben.... alsnog welterusten dan. En ook aan stroek
heb je vannacht ook een beetje kunnen slapen Wexy?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:36 schreef Wexy het volgende:
Dank u maar ik ga vannacht slapen
Bakje thee voor wonder
truste voor diegenen die nu al gaan slapen
welterustenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:42 schreef Wexy het volgende:
Oke ben er nu zelf ook vantussen.. Ben nog steeds moe... Geloof dat een nachtje niet slapen en daarnaast verkouden zijn erg goed helpt tegen slapeloosheid
Slaap lekker allemaal en handjes onder de dekens
Jap,quote:
Kijk, het echte ruggegraat tonen vindt natuurlijk in de makro plaats...quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:29 schreef Stroekie het volgende:
waarom heb ik geen ruggegraat en kan ik nooit nee zeggen tegen collega's met een Makro pas en liggen de paaseitjes hier op kantoor alweer in kilo's klaar
dat is verboden gebied voor mij, net als de ikeaquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:22 schreef maedel het volgende:
[..]
Kijk, het echte ruggegraat tonen vindt natuurlijk in de makro plaats...
Went vanzelfquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:33 schreef JamesBrownie het volgende:
* Nog steeds niet goed in het gebruik van * is*
Begrijpelijk, maar je schiet er niet echt iets mee op, natuurlijk. Het wordt er niet erger of minder erg van.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik maak me steeds meer druk...
Heel vervelend en ws onnodig, maar toch.
Nu ga ik maar naar boven, kinderen in bed leggen
is t weer mis thuis?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik maak me steeds meer druk...
Heel vervelend en ws onnodig, maar toch.
Nu ga ik maar naar boven, kinderen in bed leggen
Je gaat zo naar het postkantoor?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:45 schreef NanKing het volgende:
Nog even.
Nu ben ik wel regelmatiger aan het posten hier toch?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:11 schreef wonderer het volgende:
Hullo
Verzin maar een leuk stukje, dan zet ik je in de OPquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu ben ik wel regelmatiger aan het posten hier toch?
over de OP gesproken... kan mijn 'knuffelen' iets naar rechts? *puppyface*quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Verzin maar een leuk stukje, dan zet ik je in de OP
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:25 schreef wonderer het volgende:
Ik heb je stukje een beetje ingekort, dromer. Op mijn scherm past het maar anderen zullen wel grotere letters hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |