Nee niet echt. Ze is niet zo heel snel met het begrijpen van hints. Toen ze laatst ongesteld was en ik zei dat haar mond toch niet bloedde, begreep ze ook niet dat ze me wel mocht pijpen. Ook de hint 'maar je mag me best onbaatzuchtig pijpen' werd met hoongelach ontvangen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:48 schreef Dagonet het volgende:
Dan krijgt ze vanzelf de hint wel.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:53 schreef Tinkepink het volgende:
Gewoon vragen dus.
quote:Hoe vertel je een niet-onbaatzuchtige pijp-ster, dat onbaatzuchtig pijpen een hobby is, zonder het effect dat ze je nooit meer pijpt.
Mwach, daar kan je je in vergissen, het is een kwestie ook natuurlijk van vraag en aanbod en vraag kan je kweken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:20 schreef Kreator het volgende:
bovendien heeft een man gewoon veel vaker pijpbehoeften dan een vrouw befbehoeften.
Het probleem is een beetje dat ze alles wel accepteert en prettig vindt, maar zelf geen initiatief toont om bijvoorbeeld eens onbaatzuchtig te pijpen. Ik denk dat het er op zich wel inzit, maar dat er een rem opzit. De vraag is dus hoe je zo'n rem erafhaalt. Subtiele hints werden niet begrepen, dus het moet duidelijk en rechtstreeks zonder dat je iemand kwetst.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:23 schreef Dagonet het volgende:
Mwach, daar kan je je in vergissen, het is een kwestie ook natuurlijk van vraag en aanbod en vraag kan je kweken.
Veel chocola eten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:26 schreef Kreator het volgende:
Het probleem is een beetje dat ze alles wel accepteert en prettig vindt, maar zelf geen initiatief toont om bijvoorbeeld eens onbaatzuchtig te pijpen. Ik denk dat het er op zich wel inzit, maar dat er een rem opzit. De vraag is dus hoe je zo'n rem erafhaalt. Subtiele hints werden niet begrepen, dus het moet duidelijk en rechtstreeks zonder dat je iemand kwetst.
Dus als ik 3x per week de rosbief oraal zou bewerken, zou dat geen [[ afbeelding ]] bij haar opleveren.
Er zijn ook vrouwen die aangifte doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:43 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Er zijn vrouwen die dat dondersgeil vinden
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die aangifte doen.
Een vrouw die je pijpt blijft altijd een gok. Ask Bobbittquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mag ik hieruit concluderen dat jij geen onbaatzuchtige beffer bent omdat je dan een broek uit moet trekken? Zo kan je natuurlijk nooit verwachten dat zij jou spontaan gaat pijpen dan. Maar je kan het haar natuurlijk gewoon vragen als jullie tv zitten te kijken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Haar rosbief spontaan likken vind ik toch wel wat anders. Daarvoor moet je echt de kleding uittrekken enzo. Voor pijpen hoef je alleen wat knoopjes los te maken en bovendien heeft een man gewoon veel vaker pijpbehoeften dan een vrouw befbehoeften.
Ja. Maar ik verwacht wel dat ik onbaatzuchtig gepepen wordt. Zo moeilijk is het allemaal niet...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:58 schreef skyrebel het volgende:
Mag ik hieruit concluderen dat jij geen onbaatzuchtige beffer bent?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:43 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Hoe krijg je haar zover?
Geen idee, haren vastpakken en kop erheenduwen. Er zijn vrouwen die dat dondersgeil vinden
...maar ze begint al te giegelen als ik XMO Channel (oid) opzet. Ze zal dan denken dat ik een grapje maak.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:44 schreef Copycat het volgende:
Zeg haar dat je het erg op prijs stelt als ze je spontaan pijpt,
Misschien moet je die vraag dan ook in een andere setting stellen. Een seksloze setting, zeg maar. En als ze moet giechelen om zoiets serieus als seks, is ze misschien nog niet helemaal seksrijp?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:48 schreef Kreator het volgende:
...maar ze begint al te giegelen als ik XMO Channel (oid) opzet. Ze zal dan denken dat ik een grapje maak.
Boven de 30 zou je verwachten dat iemand wel weet hoe het werkt hè.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:50 schreef Copycat het volgende:
is ze misschien nog niet helemaal seksrijp?
Dat zou je inderdaad verwachten, ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:59 schreef Kreator het volgende:
Boven de 30 zou je verwachten dat iemand wel weet hoe het werkt hè..
Als ik een serieuze vraag stel, krijg ik 'hahahahahahahaha, jij hebt echt droge humor. Grapjas" terug.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Boven de 30 zou je verwachten dat iemand wel weet hoe het werkt hè..
Als ik een serieuze vraag stel, krijg ik 'hahahahahahahaha, jij hebt echt droge humor. Grapjas" terug.
Goeie tip.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:03 schreef Copycat het volgende:
Of iemand zoeken die niet in haar prepuberale jaren is blijven steken.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:43 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Hoe krijg je haar zover?
Geen idee, haren vastpakken en kop erheenduwen. Er zijn vrouwen die dat dondersgeil vinden
Vrouwen kunnen 'dumpen' op een diplomatieke manier zeggenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:17 schreef Aventura het volgende:
Als ze er geen is, zal ze er ook nooit eentje worden.
Niet slikken na het pijpen staat wel op hoog op de ladder van de deceptie top10.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
Er moet zeker ook onbaatzuchtig geslikt worden?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet slikken na het pijpen staat wel op hoog op de ladder van de deceptie top10.
...'zo, mijn buik zit vol zeg van het eten! Ik doe even wat knoopjes los en ga halfnaakt tegen je aan zitten, okay?' hielp ook niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Erg lastig, Krea. Laat het ons weten als je iets vindt dat werkt.
Dat is ook niet echt een sexy setting die je daar creëert. "Ik ga ff uitbuiken, neem jij het toetje maar in je mond."quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:08 schreef Kreator het volgende:
...'zo, mijn buik zit vol zeg van het eten! Ik doe even wat knoopjes los en ga halfnaakt tegen je aan zitten, okay?' hielp ook niet.
Tis wel een subtiele hint.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:12 schreef Copycat het volgende:
"Ik ga ff uitbuiken, neem jij het toetje maar in je mond."
Je leest niet of wel? Er staat nergens dat hij lui is in bed, hij wil alleen af en toe een spontane pijpbeurt zonder dat hij daarna meteen moet reciproceren.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:56 schreef je_ouwe_moer het volgende:
Luie gasten zijn echt het beroerdste wat je kunt hebben in bed. Als je niet van plan bent je best te doen en alles te geven ben je gewoon waardeloos in bed en dien je derhalve gedumpt te worden. En hard ook.
quote:
Is daar wat mis mee dan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:42 schreef Tegan het volgende:
Wacht. Je wilt dat je vriendin je pijpt zonder dat ze iets terug moet verwachten, maar je wilt haar niet een keer beffen zonder zelf iets terug te krijgen?
Ik geef toe dat subtiele hints neit mijn sterkste punt zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als subtiliteit gelijk staat aan iets met een riek door iemands strot jaagt, ja dan is het een heel subtiele hint.
Het is ook wel heel moeilijk om een OP te lezen met meer dan 3 regels.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:16 schreef Dagonet het volgende:
Je leest niet of wel? Er staat nergens dat hij lui is in bed, hij wil alleen af en toe een spontane pijpbeurt zonder dat hij daarna meteen moet reciproceren.
Onbegrijpelijk. Is het zo'n type die het altijd heel fijn vindt om te 'knuffelen'? Wellicht gaf je dan het verkeerde signaal af en dacht ze dat het alleen om 'knuffelen' ging. Ik herken je probleem wel. Enig initiatief tot (onbaatzuchtige) seksuele handelingen komt niet in haar op. Een spontane pijpbeurt terwijl je bijvoorbeeld achter het stuur zit, kun je op je buik schrijven. Op zulk soort vrouwen knap ik altijd snel af.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:08 schreef Kreator het volgende:
...'zo, mijn buik zit vol zeg van het eten! Ik doe even wat knoopjes los en ga halfnaakt tegen je aan zitten, okay?' hielp ook niet.
Er staan vele woorden met meer dan twee lettergrepen in, Krea. Je verwacht te veel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:26 schreef Kreator het volgende:
Het is ook wel heel moeilijk om een OP te lezen met meer dan 3 regels.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Een spontane pijpbeurt terwijl je bijvoorbeeld achter het stuur zit
Ik moet toch eens een onbaatzuchtige date met jou regelen.quote:
Na anderhalve week droogstaan is dat niet het eerste dat in me opkomt nee.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:08 schreef UIO_AMS het volgende:
'knuffelen'?
Mijn liefste, mijn popje, mijn hartediefquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Verwerk je wensen in een Valentijjnsgediicht. Af en toe een duidelijke stelling in een gedicht kan verfrissend werken.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn liefste, mijn popje, mijn hartedief
Je weet: ik vind je enorm lief.
Maar mijn liefde zal nóg meer bloeien
als jouw mond wat vaker met mijn penis zou stoeien.
Onverwacht
jouw natte lippen om mijn schacht
Nu onze liefde al zo mooi is gerijpt
Wordt het verdomme wel eens tijd dat je me onbaatzuchtig pijpt.
Groetjes, liefs.
Krea
* mooiquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:39 schreef Copycat het volgende:
<knip>
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:39 schreef Copycat het volgende:
Onverwacht
Groetjes,
Krea
Gewoon eens praten over het feit dat je het helemaal te gek zou vinden als je zomaar een keer gepijpt zou worden?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat ze alles wel accepteert en prettig vindt, maar zelf geen initiatief toont om bijvoorbeeld eens onbaatzuchtig te pijpen. Ik denk dat het er op zich wel inzit, maar dat er een rem opzit. De vraag is dus hoe je zo'n rem erafhaalt. Subtiele hints werden niet begrepen, dus het moet duidelijk en rechtstreeks zonder dat je iemand kwetst.
Dus als ik 3x per week de rosbief oraal zou bewerken, zou dat geen [[ afbeelding ]] bij haar opleveren.
[..]
Onbegrijpelijk. Is het zo'n type die het altijd heel fijn vindt om te 'knuffelen'? Wellicht gaf je dan het verkeerde signaal af en dacht ze dat het alleen om 'knuffelen' ging. Ik herken je probleem wel. Enig initiatief tot (onbaatzuchtige) seksuele handelingen komt niet in haar op. Een spontane pijpbeurt terwijl je bijvoorbeeld achter het stuur zit, kun je op je buik schrijven. Op zulk soort vrouwen knap ik altijd snel af.
[..]
Als 't iemand is die er gewoon niet van houdt, dan gaat ze 't echt niet doen alleen maar ondat je het wel lekker vindt hoor. Zoiets daar moet iemand van houden; je kunt iemand niet omturnen (helaas!)quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Gewoon eens praten over het feit dat je het helemaal te gek zou vinden als je zomaar een keer gepijpt zou worden?
Geen vage hints dus, maar gewoon het zeggen zoals het is?
Een keer praten over initiatief nemen e.d., gewoon op een leuke, open manier als in wat ik lekker zou vinden en doe dat andersom dan ook, kan leuke dingen opleveren.
Verder is het iets waar iemand van moet houden, als ze zelf niet geniet van pijpen en het alleen doet omdat jij het lekker vindt dan houdt het vrij snel op.
Een spontane pijpbeurt terwijl je bijvoorbeeld achter het stuur zit, kun je op je buik schrijven.
Nee, daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:42 schreef Tegan het volgende:
Wacht. Je wilt dat je vriendin je pijpt zonder dat ze iets terug moet verwachten, maar je wilt haar niet een keer beffen zonder zelf iets terug te krijgen?
Die gaan ik gebruiken voor Sinterklaasquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onverwacht
Groetjes,
Krea
Daar gaan ik het niet mee eens zijn!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:13 schreef MoChe het volgende:
Die gaan ik gebruiken voor Sinterklaas!
Ook toen ik mijn Hugo Boss broek, Hilfiger blouse, Italiaanse leren schoenen met bijpassende bruine merksokken, Hilfiger bruin suede hippe jasje en geschoren zak droeg, peep ze me niet onbaatzuchtig.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:48 schreef je_ouwe_moer het volgende:
Misschien moet je wat meer je best doen om haar een beetje seksgericht te houden. Ben je goed geschoren, mooi gekleed, daag je ahar een beetje uit? Een vent die in een joggingbroek op de bank onderuit hangt met een biertje is nou eenmaal niet opwindend, en dan bedenk je ook niet opeens 'laat ik hem eens verrassen met een pijpbeurt!'
Iemand met zo'n outfit zou ik ook niet warm voor lopen hoor....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook toen ik mijn Hugo Boss broek, Hilfiger blouse, Italiaanse leren schoenen met bijpassende bruine merksokken, Hilfiger bruin suede hippe jasje en geschoren zak droeg, peep ze me niet onbaatzuchtig.
groetjes,
Krea.
Nee, maar jij hebt wél smaakquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:40 schreef Lips het volgende:
Iemand met zo'n outfit zou ik ook niet warm voor lopen hoor....
Ah, ben je op je designerteentjes getraptquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt wél smaak.
Bovendien heb je geen idee hoe die outfit eruit ziet. Dus lul niet zo dom. En ga onder de zonnebank. En drink eens wat minder lelijk-water. Met je spijkerbroek op de golfbaan. Met je tokkiehemd.
Nee, ik heb gewoon een hekel aan lelijke smaakloze muurbloempjes die wel even zonder iets gezien te hebben 'niet warm draaien voor een outfit'. Dat zegt namelijk iets over je intelligentie en je tokkiegehalte. Het zou dus fijn zijn als je gewoon optieft uit dit topic.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:48 schreef Lips het volgende:
Ah, ben je op je designerteentjes getrapt
Gelukkig loop jij over van inhoud en mensenkennisquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een hekel aan lelijke smaakloze muurbloempjes die wel even zonder iets gezien te hebben 'niet warm draaien voor een outfit'. Dat zegt namelijk iets over je intelligentie en je tokkiegehalte. Het zou dus fijn zijn als je gewoon optieft uit dit topic.
Overigens, voel je niet vereerd; voordat jij me de pis lauw krijgt is pasen tijdens pinksteren al ingeburgerd.
...hey, als je over een jaar of 5 droog onder je fok-oksels bent, komt dan nog maar es terug, dan praten we verder. Tot die tijd moet je gewoon niet net doen alsof je wat voorstelt, want je valt zo snel door de mand.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:52 schreef Lips het volgende:
Gelukkig loop jij over van inhoud en mensenkennis
Ach wat schattig, je grootheidswaanzin maakt dat je gaat ijlenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
...hey, als je over een jaar of 5 droog onder je fok-oksels bent, komt dan nog maar es terug, dan praten we verder. Tot die tijd moet je gewoon niet net doen alsof je wat voorstelt, want je valt zo snel door de mand.
...met alle respect hè, maar wat kan in godesnaam een onbaatzuchtige pijpbeurt compenseren? Ik zit er al een paar uur over te denken, maar verder dan 'ze geeft me 10 miljoen en pijpt me nooit meer onbaatzuchtig' kom ik niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:18 schreef Candaasje het volgende:
als ze dat met andere leuke dingen weet te compenseren is dat toch ook het overwegen waard?
Mannen boeit het geen hol wat je aanhebt. Hij praat je naar de mond, omdat hij weet dat er sex aan zit te komen...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:55 schreef Candaasje het volgende:
Houd jij niet van spannende setjes
mijn vriend vindt het geweldig.
Jawel.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:54 schreef Ms.Poes het volgende:
Onbaatzuchtig pijpen is sowieso een hoax, hebben mannen dat nou echt nog niet in de gaten?
Vrouwen hebben toch nooit genoeg schoenen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:24 schreef k_i_m het volgende:
Die schoenen laat je na een keer of 5 onbaatzuchtig pijpen gewoon zitten natuurlijk.
Je kan niet aan de gang blijven he? Dan zou het geen onbaatzuchtig pijpen meer zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:26 schreef gronk het volgende:
[..]
Vrouwen hebben toch nooit genoeg schoenen?
(waarom eigenlijk niet?)
Hoe triest je verhaal ook klinkt.. het zal in sommige gevallen nog werken ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:23 schreef k_i_m het volgende:
Okee. Ik leg het één keer uit. Je pakt je portemonnaie. Je haalt je goldcard eruit. Je wappert met je goldcard en steekt hem daarna in je broek en zegt dan "wie zoet is krijgt lekkers".
Klaar.
Wel na afloop nieuwe schoenen met d'r kopen, als voorlopige beloning.
Sommige gevallen? Prostitutie is vrij wijd verbreid in Nederland hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe triest je verhaal ook klinkt.. het zal in sommige gevallen nog werken ook
Hoeft niet. Mijn vorige vriendinnetje had een pijptrauma omdat er ooit iemand had gezegd dat ze er niets van kon. Heeft een tijdje geduurd maar daar is ze bij mij van afgekomen en toen was het hek van de dam.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:17 schreef Aventura het volgende:
Als ze er geen is, zal ze er ook nooit eentje worden.
Haa inderdaad, wou net zeggen. Als elke vorm van rechtstreekse kritiek in een trauma omslaat kan je er beter helemaal geen moeite meer voor doenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:36 schreef Copycat het volgende:
Alles mag voortaan ook traumatisch heten, hè?
the defence rests.. :-Dquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onverwacht
Groetjes,
Krea
hahaha tuurlijk wel :-) maar helemaal perfect voor onze beeldvorming is het wanneer er t labal "onbaatzuchtig" op kanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:54 schreef Ms.Poes het volgende:
Onbaatzuchtig pijpen is sowieso een hoax, hebben mannen dat nou echt nog niet in de gaten?
Uiteraard: neemt zo lekker in de mond dat woord, hè?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:36 schreef Copycat het volgende:
Alles mag voortaan ook traumatisch heten, hè?
Ja inderdaad, gewoon die kleine dingen waardoor ze je waardeert (doe een keer extra de afwas ofzo). Daarbij is een uur misschien een beetje veel van het goeie om mee te beginnen..quote:Op zondag 17 februari 2008 17:45 schreef Angst het volgende:
ik ben wel steeds van mening dat des te vaker jij iets onbaatzuchtig voor haar doet, de kans groter is om wil te creeeren dat zij iets onbaatzuchtig voor jou doen.
doe jij niets voor haar, heeft zij ook geen zin iets voor jou te doen.
Dit hoeft niet direkt beffen ofzelfs sexueel te zijn, maar meer laten zien dat je moeite voor d'r doet.
overigens wordt dan de kans ook kleiner dat ze je aanklaagd op het moment dat je het zat wordt en hem er gewoon induwt....
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:11 schreef Fha het volgende:
En als ze het dan nog niet snapt word het tijd voor een goed gesprek lijkt me.
Zo iets inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2008 20:18 schreef gronk het volgende:
[..]
'Mr. dingus wants to have a word with you'
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij haar nog wat bij hebt kunnen leren, ik vond dat schurende gebit nooit zo lekker.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:49 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Hoeft niet. Mijn vorige vriendinnetje had een pijptrauma omdat er ooit iemand had gezegd dat ze er niets van kon. Heeft een tijdje geduurd maar daar is ze bij mij van afgekomen en toen was het hek van de dam.
Should I worry?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:56 schreef Kreator het volgende:
Geb. Datum 08-02-1987
Relatie None
Woonplaats Enschede
hmmmm...
quote:Op maandag 18 februari 2008 17:35 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij haar nog wat bij hebt kunnen leren, ik vond dat schurende gebit nooit zo lekker.
Donkere steegjes vermijden is wenselijk, denk ik. Er loopt een frusti door de stad.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:38 schreef Samzz het volgende:
Should I worry?
Wauw, bedankt voor de waarschuwingquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Donkere steegjes vermijden is wenselijk, denk ik. Er loopt een frusti door de stad.
Is dat ook een hint voor oude nichten?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Donkere steegjes vermijden is wenselijk, denk ik. Er loopt een frusti door de stad.
Nee, ik val op vrouwen. Sorry. Ga es een ander topic verneuken met je geestdodende reacties.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:51 schreef gronk het volgende:
Is dat ook een hint voor oude nichten?
Wie zegt dat ik niet gepepen wordt? Begrijpend lezen is een vak.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:26 schreef gronk het volgende:
Als je zo ontzettend 'cool' bent, waarom wordt je dan niet gepijpt, hrm?
In je dromen, hooguit.quote:
God... leeft die ook nog steeds?quote:
Mannen kijken graag naar het pijpen, dus als er een oerlelijk mormel spontaan aan je leuter gaat sabbelen is dat ook niet geil.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:53 schreef gronk het volgende:
Met pijpen gaat 't toch om de performance, niet om het uiterlijk?
Nou heb ik -6/-6, dus alles wat verder dan een halve meter weg is zie ik als een vage vlek. Leliijke onbaatzuchtige pijpsters, grijp uw kansquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:10 schreef MUUS het volgende:
Mannen kijken graag naar het pijpen, dus als er een oerlelijk mormel spontaan aan je leuter gaat sabbelen is dat ook niet geil.
Nou ja, het spontane wel, maar het oerlelijke uitzicht dan weer niet.
...maar dan heb je al een probleem op het moment dat je beest moet presteren.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:10 schreef MUUS het volgende:
een oerlelijk mormel
Ja maar jullie homo's pakken alles wat los en vast zitquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:13 schreef gronk het volgende:
[..]
Nou heb ik -6/-6, dus alles wat verder dan een halve meter weg is zie ik als een vage vlek. Leliijke onbaatzuchtige pijpsters, grijp uw kans
Uhhuh.quote:
of zoek naar uiterlijke kenmerken, zoals een aarsgewei.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:53 schreef Tinkepink het volgende:
Gewoon vragen dus.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe triest je verhaal ook klinkt.. het zal in sommige vrijwel alle gevallen nog werken ook
Ja, dat heb ik gistavond gezegd. Er waren wel wat tranen, maar ik heb het idee dat de boodschap is overgekomen. Er kwam iets van een 'ja, ik wist niet zeker of je dat wel zou waarderen en onzeker blabla' response, maar ik heb nog een sprankje hoop dat het helder is nu.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:19 schreef Tally het volgende:
.. Ik wil een pijpslet en als je me nu niet pijpt dan zoek ik er eentje die het wel doet.. En vaak doet.. En vaker wil doen
En deze meer dan overduidelijke hint snapte ze niet? Is ze ook blond? Of wil ze 't gewoon niet zien..quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:17 schreef Kreator het volgende:
- "Hallo niet-peper, wil je een koekje bij de koffie, of wil je een lollie?"
0 "Hihi, wat voor lollie."
- "Een vleeslollie."
0 "Hihi."
Dat word de eerste week elke avond gepijpt worden en daarna is het weer over met de pret..quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gistavond gezegd. Er waren wel wat tranen, maar ik heb het idee dat de boodschap is overgekomen. Er kwam iets van een 'ja, ik wist niet zeker of je dat wel zou waarderen en onzeker blabla' response, maar ik heb nog een sprankje hoop dat het helder is nu.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gistavond gezegd. Er waren wel wat tranen, maar ik heb het idee dat de boodschap is overgekomen. Er kwam iets van een 'ja, ik wist niet zeker of je dat wel zou waarderen en onzeker blabla' response, maar ik heb nog een sprankje hoop dat het helder is nu.
jij bent echt té grappig.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daarvoor moet je echt de kleding uittrekken enzo. Voor pijpen hoef je alleen wat knoopjes los te maken en bovendien heeft een man gewoon veel vaker pijpbehoeften dan een vrouw befbehoeften.
Alsjeblieftquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:17 schreef Houtspeer het volgende:
Ik dacht al, wanneer verschijnt dat in dit topic?
En ben je al vrijgezel?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:17 schreef Kreator het volgende:
Mocht mijn directe aanpak van gisteravond niet helpen, dan zal ik in mijn zoektocht naar de ultieme mannenwens, de onbaatzuchtige peper, toch moeten uitwijken naar een ander lijdend voorwerp. Er is weinig hoop.
Groetjes,
Krea.
Helemaal fijn is het dan als ze ook nog een platte kop heeft van boven, zodat je je potje bier erop kunt zetten als ze je pijpt.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:52 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Net als zoveel mannen ben ik dol op gepepen worden. Helaas is het zo dat slechts een klein percentage vrouwen dit ook daadwerkelijk onbaatzuchtig doet.
Als ik bijvoorbeeld thuis kom en het nieuws zit te kijken, dan is het wel prettig als je coño je gewoon even spontaan een uurtje pijpt, zonder dat ze daarvoor terugverwacht dat je haar zwetende rosbief uitwoont (of van die langdradige sex waarbij je ook moet bewegen en zweten enzo). Soms is het gewoon een ontspannende hobby. Affijn, mannen snappen wat ik bedoel.
Nu is alleen het probleem dat je onbaatzuchtige pijp-sters lastig herkent en als je dus iemand aan de haakt hebt geslagen die nooit onbaatzuchtig wil pijpen, hoe je dit subtiel moet vragen.
Vraag: Hoe vertel je een niet-onbaatzuchtige pijp-ster, dat onbaatzuchtig pijpen een hobby is, zonder het effect dat ze je nooit meer pijpt.
Groetjes,
Krea
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |