Nee niet echt. Ze is niet zo heel snel met het begrijpen van hints. Toen ze laatst ongesteld was en ik zei dat haar mond toch niet bloedde, begreep ze ook niet dat ze me wel mocht pijpen. Ook de hint 'maar je mag me best onbaatzuchtig pijpen' werd met hoongelach ontvangen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:48 schreef Dagonet het volgende:
Dan krijgt ze vanzelf de hint wel.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:53 schreef Tinkepink het volgende:
Gewoon vragen dus.
quote:Hoe vertel je een niet-onbaatzuchtige pijp-ster, dat onbaatzuchtig pijpen een hobby is, zonder het effect dat ze je nooit meer pijpt.
Mwach, daar kan je je in vergissen, het is een kwestie ook natuurlijk van vraag en aanbod en vraag kan je kweken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:20 schreef Kreator het volgende:
bovendien heeft een man gewoon veel vaker pijpbehoeften dan een vrouw befbehoeften.
Het probleem is een beetje dat ze alles wel accepteert en prettig vindt, maar zelf geen initiatief toont om bijvoorbeeld eens onbaatzuchtig te pijpen. Ik denk dat het er op zich wel inzit, maar dat er een rem opzit. De vraag is dus hoe je zo'n rem erafhaalt. Subtiele hints werden niet begrepen, dus het moet duidelijk en rechtstreeks zonder dat je iemand kwetst.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:23 schreef Dagonet het volgende:
Mwach, daar kan je je in vergissen, het is een kwestie ook natuurlijk van vraag en aanbod en vraag kan je kweken.
Veel chocola eten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:26 schreef Kreator het volgende:
Het probleem is een beetje dat ze alles wel accepteert en prettig vindt, maar zelf geen initiatief toont om bijvoorbeeld eens onbaatzuchtig te pijpen. Ik denk dat het er op zich wel inzit, maar dat er een rem opzit. De vraag is dus hoe je zo'n rem erafhaalt. Subtiele hints werden niet begrepen, dus het moet duidelijk en rechtstreeks zonder dat je iemand kwetst.
Dus als ik 3x per week de rosbief oraal zou bewerken, zou dat geen [[ afbeelding ]] bij haar opleveren.
Er zijn ook vrouwen die aangifte doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:43 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Er zijn vrouwen die dat dondersgeil vinden
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die aangifte doen.
Een vrouw die je pijpt blijft altijd een gok. Ask Bobbittquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die aangifte doen.
Mag ik hieruit concluderen dat jij geen onbaatzuchtige beffer bent omdat je dan een broek uit moet trekken? Zo kan je natuurlijk nooit verwachten dat zij jou spontaan gaat pijpen dan. Maar je kan het haar natuurlijk gewoon vragen als jullie tv zitten te kijken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Haar rosbief spontaan likken vind ik toch wel wat anders. Daarvoor moet je echt de kleding uittrekken enzo. Voor pijpen hoef je alleen wat knoopjes los te maken en bovendien heeft een man gewoon veel vaker pijpbehoeften dan een vrouw befbehoeften.
Ja. Maar ik verwacht wel dat ik onbaatzuchtig gepepen wordt. Zo moeilijk is het allemaal niet...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:58 schreef skyrebel het volgende:
Mag ik hieruit concluderen dat jij geen onbaatzuchtige beffer bent?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:43 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Hoe krijg je haar zover?
Geen idee, haren vastpakken en kop erheenduwen. Er zijn vrouwen die dat dondersgeil vinden
...maar ze begint al te giegelen als ik XMO Channel (oid) opzet. Ze zal dan denken dat ik een grapje maak.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:44 schreef Copycat het volgende:
Zeg haar dat je het erg op prijs stelt als ze je spontaan pijpt,
Misschien moet je die vraag dan ook in een andere setting stellen. Een seksloze setting, zeg maar. En als ze moet giechelen om zoiets serieus als seks, is ze misschien nog niet helemaal seksrijp?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:48 schreef Kreator het volgende:
...maar ze begint al te giegelen als ik XMO Channel (oid) opzet. Ze zal dan denken dat ik een grapje maak.
Boven de 30 zou je verwachten dat iemand wel weet hoe het werkt hè.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:50 schreef Copycat het volgende:
is ze misschien nog niet helemaal seksrijp?
Dat zou je inderdaad verwachten, ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:59 schreef Kreator het volgende:
Boven de 30 zou je verwachten dat iemand wel weet hoe het werkt hè..
Als ik een serieuze vraag stel, krijg ik 'hahahahahahahaha, jij hebt echt droge humor. Grapjas" terug.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Boven de 30 zou je verwachten dat iemand wel weet hoe het werkt hè..
Als ik een serieuze vraag stel, krijg ik 'hahahahahahahaha, jij hebt echt droge humor. Grapjas" terug.
Goeie tip.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:03 schreef Copycat het volgende:
Of iemand zoeken die niet in haar prepuberale jaren is blijven steken.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:43 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Hoe krijg je haar zover?
Geen idee, haren vastpakken en kop erheenduwen. Er zijn vrouwen die dat dondersgeil vinden
Vrouwen kunnen 'dumpen' op een diplomatieke manier zeggenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:17 schreef Aventura het volgende:
Als ze er geen is, zal ze er ook nooit eentje worden.
Niet slikken na het pijpen staat wel op hoog op de ladder van de deceptie top10.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
Er moet zeker ook onbaatzuchtig geslikt worden?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet slikken na het pijpen staat wel op hoog op de ladder van de deceptie top10.
...'zo, mijn buik zit vol zeg van het eten! Ik doe even wat knoopjes los en ga halfnaakt tegen je aan zitten, okay?' hielp ook niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Erg lastig, Krea. Laat het ons weten als je iets vindt dat werkt.
Dat is ook niet echt een sexy setting die je daar creëert. "Ik ga ff uitbuiken, neem jij het toetje maar in je mond."quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:08 schreef Kreator het volgende:
...'zo, mijn buik zit vol zeg van het eten! Ik doe even wat knoopjes los en ga halfnaakt tegen je aan zitten, okay?' hielp ook niet.
Tis wel een subtiele hint.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:12 schreef Copycat het volgende:
"Ik ga ff uitbuiken, neem jij het toetje maar in je mond."
Je leest niet of wel? Er staat nergens dat hij lui is in bed, hij wil alleen af en toe een spontane pijpbeurt zonder dat hij daarna meteen moet reciproceren.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:56 schreef je_ouwe_moer het volgende:
Luie gasten zijn echt het beroerdste wat je kunt hebben in bed. Als je niet van plan bent je best te doen en alles te geven ben je gewoon waardeloos in bed en dien je derhalve gedumpt te worden. En hard ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |