Das echt nasty, straks groeit er het haar weer overheenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:05 schreef Gripper het volgende:
Aarsgeweien![]()
Ik meen dat de hype over is, dus er komen gelukkig geen nieuwe white thrash meisjes met die onzin op hun kont meer bij. Maar ja, de helft van vrouwelijk nederland die er wel 1 heeft, houdt dat ding tot het ergens rimpelend halverwege de bilnaad hangt... En komende zomer mogen we dat weer fijn aanschouwen
Het kan nog erger: ik zag pas een jongen voorovergebukt staan, waarbij zn omhoogkruipende t hirt liet zien dat ie er ook 1 had. Welke man (zelfs al is ie zo nichterig als de pest) neemt er nou een konttattoo?
Als je verwacht dat ik 'm inkop, zal je bedrogen uitkomen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:05 schreef Gripper het volgende:
Het kan nog erger: ik zag pas een jongen voorovergebukt staan, waarbij zn omhoogkruipende t hirt liet zien dat ie er ook 1 had. Welke man (zelfs al is ie zo nichterig als de pest) neemt er nou een konttattoo?
En zooo 2003.quote:
het aarsgewei is bedoeld als merkteken voor vrouwen die makkelijk zijn; wil je een SOA, dan weet je dus waar je de grootste kans hierop maakt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:58 schreef tong80 het volgende:
Is dat omdat je als man dan wat te lezen heb als je ze van achteren neemt ?
damn, nu was je zo goed bezig!!! Houden zo MODS !!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:01 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje van vrouwen-wijven maken ?
Je bedoelt: welke nicht kijkt er naar de kont van een jongen? En waarom stond hij erachter?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als je verwacht dat ik 'm inkop, zal je bedrogen uitkomen.
Kamperquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:26 schreef Krekkie het volgende:
Ik vind het WEL kinky bij een dame!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |