Bij dezequote:Op zondag 10 februari 2008 05:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Post je mooie OP anders gewoon hier
Krijgt ie de kans om z'n singel te promoten.... 't blijft toch een sukkeltjequote:Op zondag 10 februari 2008 05:33 schreef rooie3 het volgende:
Dennis heeft meteen zijn videoclip
Ik zie het nu jaquote:Op zondag 10 februari 2008 05:40 schreef Kaleddis het volgende:
En de wasmanddeksels zijn ook weer terug
Precies, dat zou de enige manier zijn om deze actie te frustreren. Maar master Brian trekt nog even de dekens over z'n oren heen. Wat laat die zich kennen zeg.quote:Op zondag 10 februari 2008 05:47 schreef akveor het volgende:
Ik snap niet waarom ze niet gewoon gezellig meedoen....
dat is te hopen...quote:Op zondag 10 februari 2008 05:55 schreef Yavido het volgende:
Huub: "Over 5 minuten is het weer showtime guys"
Zo.... echt mooie COS, wist niet dat je met er 1 bezig was, heb die van mij nog ff gemeldt in de vorige COS, maarre, zet hem in de updates, dan wordt hij door iedereen gezien en sneeuwt hij hier niet onderquote:
brilliant!quote:Op zondag 10 februari 2008 06:02 schreef Kaleddis het volgende:
Claire komt op het briljante idee dat Jaap straks wel tussen haar en Selene in kan slapen.
Jaaaa, zegt Jaap, als ik onder de douche vandaan kom en nog niet afgedroogd ben
Ach, maakt niet uitquote:Op zondag 10 februari 2008 05:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zo.... echt mooie COS, wist niet dat je met er 1 bezig was, heb die van mij nog ff gemeldt in de vorige COS, maarre, zet hem in de updates, dan wordt hij door iedereen gezien en sneeuwt hij hier niet onder
Ik probeerde je OP te mergen in mijn OP, maar op de een of andere manier lukt het niet jouw plaatjes te uploaden.quote:Op zondag 10 februari 2008 06:06 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ach, maakt niet uitZal m zo in de updates gooien.
Jaap is intussen in bad gaan liggen
[ afbeelding ]
Klopt, als je die post quote, zet ie automatisch een url-tag ervoor ipv de img-code. Dus dan moet je dat allemaal aanpassen.quote:Op zondag 10 februari 2008 06:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik probeerde je OP te mergen in mijn OP, maar op de een of andere manier lukt het niet jouw plaatjes te uploaden.
echt heerlijk dit!quote:Op zondag 10 februari 2008 06:16 schreef Prospera het volgende:
Deksels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo wel jaquote:Op zondag 10 februari 2008 06:20 schreef webextreme.nl het volgende:
streamen is gaaf toch?!!! jaaaa:D:D
iddquote:Op zondag 10 februari 2008 06:21 schreef Kaleddis het volgende:
Die hit van nix wordt echt steeds leuker
Klopt.quote:Op zondag 10 februari 2008 06:42 schreef Prospera het volgende:
Jaap moet naar zijn eigen bed toe van het plasma
Jaap: ik kan zo fokking geen tv maken.
[ afbeelding ]
CUquote:Op zondag 10 februari 2008 06:52 schreef Kaleddis het volgende:
Huub en Claire praten nog even over de plannen van Claire, maar die ga ik niet meer afwachten.
Trusten
quote:Op zondag 10 februari 2008 06:51 schreef webextreme.nl het volgende:
ik ga slapen dag mensen
quote:Op zondag 10 februari 2008 06:52 schreef Kaleddis het volgende:
Huub en Claire praten nog even over de plannen van Claire, maar die ga ik niet meer afwachten.
Trusten
quote:Op zondag 10 februari 2008 07:54 schreef blomst het volgende:
Huub en Claire gaan naar bed.
Liek dat ze op mij hebben gewacht, ik ga ook slapen
goodmorning!quote:Op zondag 10 februari 2008 10:50 schreef noekje het volgende:
Oooh, dat was even leuk om te lezen!
Ik ga op zoek naar de filmpjes!
Ben het aan het kijken. Laden verloopt niet erg soepel.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:00 schreef ericahysterica het volgende:
ik zit net filmpje 93393 te bekijken en het is weer net een kinderkamp; ik zit me hier rot te lachen!
een aanrader![]()
geen idee vanmorgen om 11.00 was ik eldersquote:Op zondag 10 februari 2008 12:41 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk, helemaal bijgelezen en nu is het tijd voor de filmpjes. Bedankt nachtCossers, jullie zijn geweldig, echt smullen.
Even voor de goede orde, is Zeurlène al weg, ze zou om 11.00 uur gaan shoppen?
Ja die is tegen half 12 vertrokken, opgehaald door vriendin "Goldy"? Maar ze is shoppen, misschien blijft ze wel shoppen.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
geen idee vanmorgen om 11.00 was ik elders
En de kiddies van God hoeven hun zender weer niet om te doen!quote:Op zondag 10 februari 2008 13:15 schreef Desii het volgende:
Ik hoor Amanda fluisteren, maar versta niets van wat ze zegt...
Geen stream erop.. helaas
Stumper.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:25 schreef Desii het volgende:
Ik denk dat ze (=B&A) nu de stereo knoerhard aan gaan zetten om ze (=Che) terug te pakken
hoe origineel .... pfffff
ik krijg ze niet geopend.... heb net die flash player erop gezet; maar het wil helaas niet lukkenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stumper.![]()
[ afbeelding ]
Ik geniet van de filpmjes van vannacht.![]()
![]()
En deze dan van Clipser?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:33 schreef Desii het volgende:
ik krijg ze niet geopend.... heb net die flash player erop gezet; maar het wil helaas niet lukken
tja, wordt wachten tot Alex terug is... snik
geweldigquote:Op zondag 10 februari 2008 05:43 schreef akveor het volgende:
En ja hoor daar zijn die dekselse deksels weer...
[ afbeelding ]
nope... krijg deze melding: Get the Flash Player to see this player.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
En deze dan van Clipser?
http://www.clipser.com/watch_video/93393
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:35 schreef Desii het volgende:
Huub: kom Eric laten we een goed gesprek gaan houden... dan moet vanzelf de stereo zachter... whahahahaha
En ik hoor Brian niet lachenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
Staat ie weer in zijn pauper hemdje.
[ afbeelding ]
Onslow ziet er zelfs beter uit in dezelfde outfitquote:Op zondag 10 februari 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
Staat ie weer in zijn pauper hemdje.
[ afbeelding ]
idd..... ik geloof zelfs dat nu Eric & Huub er meer plezier aan beleven dan Brian zelfquote:Op zondag 10 februari 2008 13:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En ik hoor Brian niet lachen![]()
Dat is het verschil, als Eric en Huub dit soort dingen uithalen liggen ze zelf krom van het lachen en daarom ik ook. Van Brian is dit gewoon een racuneuze actie, stuk minder leuk om te zien. Eric en Huub vragen of de muziek harder mag
Brian en Amanda over een paar jaar:quote:Op zondag 10 februari 2008 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onslow ziet er zelfs beter uit in dezelfde outfit
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:45 schreef Kaleddis het volgende:
Brian en Amanda over een paar jaar:
[ afbeelding ]
DGK 2017quote:Op zondag 10 februari 2008 13:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En B&A strax zeker: 'wat een goede actie was dat van ons he, zag je Huub en Erik balen, ze deden net of ze het niet erg vonden'quote:Op zondag 10 februari 2008 13:51 schreef beequeen het volgende:
Eric tegen Claire: Zie je wel, of ze doen niks of ze doen hetzelfde.
En ze is een partij sjaggo.quote:
Opvallend, hoeveel leuker DGK wordt gevonden door de COS'ers, zodra Eric weer in het huis is. Was de vorige keer ook zo.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En ik hoor Brian niet lachen![]()
Dat is het verschil, als Eric en Huub dit soort dingen uithalen liggen ze zelf krom van het lachen en daarom ik ook. Van Brian is dit gewoon een racuneuze actie, stuk minder leuk om te zien.
Eric en Huub vragen of de muziek harder mag
14 helikopters ernaartoe ???? poehhh.......quote:Op zondag 10 februari 2008 13:58 schreef STAP01 het volgende:
Totaal off topic maar:
http://news.sky.com/skynews/article/0,,30100-1304821,00.html
http://www.rtl.nl/videotext/rtl4/pag106/01
http://teletekst.nos.nl/?101-01
geweldigquote:Op zondag 10 februari 2008 13:49 schreef PeterNB het volgende:
Moggel....................
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
erik weer in het huis maar vooral ook alle ballen op amanda en brianquote:Op zondag 10 februari 2008 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Opvallend, hoeveel leuker DGK wordt gevonden door de COS'ers, zodra Eric weer in het huis is. Was de vorige keer ook zo.
Ja.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
erik weer in het huis maar vooral ook alle ballen op amanda en brian
idd, hun gebruikelijke reactiequote:Op zondag 10 februari 2008 13:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
En B&A strax zeker: 'wat een goede actie was dat van ons he, zag je Huub en Erik balen, ze deden net of ze het niet erg vonden'
helemaal eensquote:Op zondag 10 februari 2008 14:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
Leuk dat Eric er weer is, hoe erg ik hem ook zat was afgelopen zomer
En zo wordt het programma inmiddels gewoon ondergeschikt gemaakt aan de activiteiten van een van de bewoners, die helemaal niks met de gouden kooi te maken hebben...quote:Op zondag 10 februari 2008 14:33 schreef beequeen het volgende:
Huub denkt de ze geen nachtelijke terror meer mogen plegen tot 17 februari aka Paraday. Het zal ook niet, St. Brian wordt wederom in bescherming genomen en moet zijn rust pakken. Hoe was het ook alweer, oh ja......rust, voeding en trainen.
Te belachelijk voor woorden... this pisses me off.... gadverdammequote:Op zondag 10 februari 2008 14:33 schreef beequeen het volgende:
Huub denkt de ze geen nachtelijke terror meer mogen plegen tot 17 februari aka Paraday. Het zal ook niet, St. Brian wordt wederom in bescherming genomen en moet zijn rust pakken. Hoe was het ook alweer, oh ja......rust, voeding en trainen.
Alstie zonodig rust wil hebben gaat 'ie maar naar Mammie-Monster-Netty toe !!!!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 14:33 schreef beequeen het volgende:
oh ja......rust, voeding en trainen.
ik begreep eruit dat Huub zei, dat ze dit niet elke avond moesten doen ivm herhaling van zetten.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:33 schreef beequeen het volgende:
Owkeeeej, dan is het goed, als het mag van het hokje hè?quote:Op zondag 10 februari 2008 14:42 schreef Desii het volgende:
Huub had al een aantal plannetjes.... ze willen gaan boksen op knoerharde muziek voor Brian zijn bed
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Owkeeeej, dan is het goed, als het mag van het hokje hè?
Eric: Het is toch erg als je het moet hebben van je vriendin en gastspelers, best triest eigenlijk.
Huub: En wat heeft hij nou gedaan voor Mike, helemaal niks. Het hokje heeft alles geregeld.
Oh dat heb ik dan gemist, waar was ze kwaad om?quote:Op zondag 10 februari 2008 14:56 schreef beequeen het volgende:
A.s. Papa Dennix is weer volkomen onzichtbaar, ik ben benieuwd waar hij uithangt. Misschien in het hokje met de a.s. moeder.
Ze was nogal kwaad gisteravond dus heeft hij wat goed te maken.
Cylvia Huub Erik?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:25 schreef Desii het volgende:
Ik denk dat ze (=B&A) nu de stereo knoerhard aan gaan zetten om ze (=Che) terug te pakken
hoe origineel .... pfffff
Dat weet ik niet precies. Ze belde op om te zeggen dat ze het niet leuk vond wat ze zag en hoorde( ik denk op de streams), toen volgde er een SL.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:03 schreef Marrije het volgende:
Oh dat heb ik dan gemist, waar was ze kwaad om?
Hard werken en succes boeken, daar houdt hij van.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:16 schreef PeterNB het volgende:
Bwian begint weer over 'zijn eigen bedrijf' tegen de stoelenmeneer...........
super!!! eindelijk iemand die eens aan Japie denkt (hij valt bij zoveel dingen al buiten de boot)quote:Op zondag 10 februari 2008 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hard werken en succes boeken, daar houdt hij van.
Fernando heeft een verzwaarde stoel gebracht, speciaal voor Jaap. Wat lief.
Het is een testmodel voor de Amerikaanse markt .
[ afbeelding ]
Dat ging over de moeder van Zeurlène.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:34 schreef milk-shake het volgende:
Huub verteld iets over Lieke dermoeder die vroeger dat toen ze zwanger was ...een tijdje verzegen had aan de vader van lieke zodat ze niet meer abortus konden plegen.....
ging niet over Lieke, maar over Selenequote:Op zondag 10 februari 2008 15:35 schreef milk-shake het volgende:
Huub had daar een grap over gemaakt en toen was Lieke over de zijk
he....was het niet over Lieke.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ging over de moeder van Zeurlène.
Huub is nog steeds pislink op Zeur omdat ze Hedda bij het spel wil betrekken. Hij noemt haar een slijmhoer.
Ik geef ze groot gelijk, heerlijk toch. Ik zou willen dat ik zo'n tuin had.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:44 schreef Kinga het volgende:
Bij een beetje zon gaan zij meteen de tuin in met zonnebril op, als het kon ging Amanda meteen in bikini...
Tuurlijk, hij is een echte zakenman, dat zie je zo.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:45 schreef PeterNB het volgende:
Bwian:"en ehh.... IK heb hem net een idee gegeven"
(over de stoelenmeneer)
En dat zegt de jongen die altijd zei dat je niet de familie bij het spel mocht betrekken....toen men zijn moeder er bij ging halen werd ie wild.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:34 schreef milk-shake het volgende:
Huub verteld iets over selene dermoeder die vroeger dat toen ze zwanger was ...een tijdje verzegen had aan de vader van lieke zodat ze niet meer abortus konden plegen.....![]()
Idd, en nou nog een keer een paar fatsoenlijke andere stoelen voor Jaap en dan begint het tenminste ergens op te lijken..... Een normale bureaustoel en eetkamerstoel om te beginnen, want dit ziet er niet uit en kan nooit lekker zitten:quote:Op zondag 10 februari 2008 15:28 schreef Desii het volgende:
[..]
super!!! eindelijk iemand die eens aan Japie denkt (hij valt bij zoveel dingen al buiten de boot)
Selene is alleen maar ff winkelen hoor, die komt zo weer terug.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:50 schreef riri het volgende:
[..]
En dat zegt de jongen die altijd zei dat je niet de familie bij het spel mocht betrekken....toen men zijn moeder er bij ging halen werd ie wild.
Zo'n verhaal valt niet te checken,hij kan verzinnen wat hij wil en de streams op gooien,notabene is zij niet eens meer in de villa...zo krijg je dus verhalen in de wereld.
Achterbaks joch...
Master, dat Fernando daar niet zelf aan gedacht heeft, stom, stom, stom.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:53 schreef PeterNB het volgende:
Om een cup-holder in die stoelen te bouwen..................
ze hebben zijn familie ook zovaak erbij gehaald hoor.....!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 15:50 schreef riri het volgende:
[..]
En dat zegt de jongen die altijd zei dat je niet de familie bij het spel mocht betrekken....toen men zijn moeder er bij ging halen werd ie wild.
Zo'n verhaal valt niet te checken,hij kan verzinnen wat hij wil en de streams op gooien,notabene is zij niet eens meer in de villa...zo krijg je dus verhalen in de wereld.
Achterbaks joch...
En?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:56 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ze hebben zijn familie ook zovaak erbij gehaald hoor.....!!!!!!!!!!!!!!!!!
tjiezus lighten up, er is in jouw ogen echt niks goed wat doe gast doet.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:59 schreef riri het volgende:
[..]
En?
Moet je jezelf er dan ook toe verlagen?
ze zijn daar met een spel bezig...weet je nog?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:59 schreef riri het volgende:
[..]
En?
Moet je jezelf er dan ook toe verlagen?
tis toch allemaal wat........gelukkig is brian heel erg eerlijk en respectvol, helaas hangen zijn mondhoeken erg naar beneden terwijl hij ontzettend fout zit te fiedelen. Dan maar liever achterbakse huub die ongelooflijke onzin uitkraamt.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:50 schreef riri het volgende:
[..]
Achterbaks joch...
Jan de B had toch een aparte stoel voor Jaap? Hij zit er alleen nooit op, dat ding stond altijd in het halletje dacht ik.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, en nou nog een keer een paar fatsoenlijke andere stoelen voor Jaap en dan begint het tenminste ergens op te lijken..... Een normale bureaustoel en eetkamerstoel om te beginnen, want dit ziet er niet uit en kan nooit lekker zitten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enne... voldoet het wel aan de Arbo-eisen voor een werkplek?? Dat is het immers
De troubadour en zijn hoer ............quote:Op zondag 10 februari 2008 16:10 schreef AnTjUh het volgende:
wat een stumperd is die brian toch op die gitaar zeg
tjonge jonge ....het is zwaar belachelijk..........voortrekkerij weerquote:Op zondag 10 februari 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, Brian zegt dat zijn lieve broertje Kenneth in de auto zat te wachten toen hij gisteren naar de sportschool ging.
Het is toch godsgeklaagd dat dat allemaal mag.
En zo is het maar net.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:11 schreef ericahysterica het volgende:
tis toch allemaal wat........gelukkig is brian heel erg eerlijk en respectvol, helaas hangen zijn mondhoeken erg naar beneden terwijl hij ontzettend fout zit te fiedelen. Dan maar liever achterbakse huub die ongelooflijke onzin uitkraamt.
En niet alleen dat. Brian liep gisteren te zeiken dat hij bang was dat Eric spelinfo zou doorspelen aan Huub, hoe durft hij. Als er een spelinfo heeft is het criminele Ken wel, hij taped alles 24/7.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:16 schreef milk-shake het volgende:
tjonge jonge ....het is zwaar belachelijk..........voortrekkerij weer![]()
![]()
![]()
als je het over de duivel hebt.........zie um al...quote:Op zondag 10 februari 2008 16:25 schreef milk-shake het volgende:
Waar is Dennix eigenlijk....of is hij alleen voor het knallen 's avonds![]()
dennis loopt naar de koelkast en kweelt weerquote:Op zondag 10 februari 2008 16:25 schreef milk-shake het volgende:
Hij komt net binnenlopen, begint te kwelen en loopt rechtstreeks naar de koelkast.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:25 schreef milk-shake het volgende:
Ik lees dit en hoor hem al zingend en in de koelkast kijken naar iets eetbaarsquote:Op zondag 10 februari 2008 16:25 schreef milk-shake het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2008 16:29 schreef Deisyy het volgende:
Zou Naad nou nog komen vandaag of is dat afgeblazen omdat iedereen nu toch al weet dat ze zwanger is?
zou die ook al komen.....het wordt druk daar, straks nog meer gastspelers dan echte miljonairsquote:Op zondag 10 februari 2008 16:29 schreef Deisyy het volgende:
Zou Naad nou nog komen vandaag of is dat afgeblazen omdat iedereen nu toch al weet dat ze zwanger is?
Ow????quote:Op zondag 10 februari 2008 16:31 schreef Ziet het volgende:
[..]
gister zxei dennis dat ze waarschijnlijk niet meer komt
omdat ze er klaar mee is enzo
(maar eigenlijk was ze boos omdat ze over de rug van.... en toen kwam er streamlock)
Wel en beetje jammer dat ze niet komt, niet dat ik op Naad zit te wachten maar ik was wel benieuwd naar de reacties van de miljonairs.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:31 schreef Ziet het volgende:
[..]
gister zxei dennis dat ze waarschijnlijk niet meer komt
omdat ze er klaar mee is enzo
(maar eigenlijk was ze boos omdat ze over de rug van.... en toen kwam er streamlock)
quote:Op zondag 10 februari 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
Een stereo post Erica.
Drie op een rij, Margo ook al.
Ik hoop het wel maar ik vrees dat het niet mag van het hokje. St. Brian heeft zijn rust nodig ivm Paraday.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wordt het nog rellen vanavond denk je?
was het wachten wel waard vanacht!!! ook goeiemorgen allemaalquote:Op zondag 10 februari 2008 16:03 schreef Deisyy het volgende:
Geweldig, wat een nacht!
Heb genoten van het filmpje en van de COS
nou dan stel ik voor dat eric lekker zeurlene gaat provoceren tot ongeveer half 9 vanavondquote:Op zondag 10 februari 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop het wel maar ik vrees dat het niet mag van het hokje. St. Brian heeft zijn rust nodig ivm Paraday.
Ja was lachen, vond het mooiste nog dat Amanda het al verklapte voordat Dennis iets had kunnen zeggen, Jaap en Huub zaten alleen maar te gissenquote:Op zondag 10 februari 2008 16:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog even het filmpje zitten kijken dat de miljonairs te horen krijgen dat Naad zwanger is.
Geweldig, vooral de geschokte reactie van Eric.
Jij bent BeeQueen, maar de SC is tegenwoordig een wespennestquote:Op zondag 10 februari 2008 16:50 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet of nog spannend gaat worden dus ben ik bezig met een nieuwe COS, je weet maar nooit.![]()
DGK[COS#3269] Onzichtbare Dennix.
Een positieve instelling, ik houdervanquote:Op zondag 10 februari 2008 16:50 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet of nog spannend gaat worden dus ben ik bezig met een nieuwe COS, je weet maar nooit.![]()
DGK[COS#3269] Onzichtbare Dennix.
Is het weer zover?quote:Op zondag 10 februari 2008 16:56 schreef Lobasca het volgende:
Jij bent BeeQueen, maar de SC is tegenwoordig een wespennest
hij moet eten voor 2....want Naad at nooit zoveel en nu hij vader wordtquote:Op zondag 10 februari 2008 16:58 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Buikje nog niet vol...................
Als je dit wilt zien zou ik zeker doen.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:02 schreef Lobasca het volgende:
Loont het de moeite om de streams aan te zwengelen?
Zelfs CNN zit achter het nieuws aanquote:Op zondag 10 februari 2008 17:08 schreef Ziet het volgende:
ik had het filmpje nog niet gezien, van de reacties op de zwangerschap...
jeetje zeg hahaha
dennis heeft het inderdaad alleen maar over de mediahype
Ik kan er nog steeds niet over uit he. Hoe kan ZO'N DOM WIJF als die Nadiaquote:Op zondag 10 februari 2008 17:07 schreef milk-shake het volgende:
[..]
hij moet eten voor 2....want Naad at nooit zoveel en nu hij vader wordt![]()
Hoe?? Net zo als de moeder van Amanda??quote:Op zondag 10 februari 2008 17:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet over uit he. Hoe kan ZO'N DOM WIJF als die Nadia
nou in godsnaam een kind op gaan voeden ??????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |