cap: BQquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:46 schreef beequeen het volgende:
Brian doet extra sexy, in slow motion, zijn shirt aan, speciaal voor de vrouwelijke streamers. Nou Brian, sla mij maar over.![]()
Het gesprek tussen Nadia en Dennis is kort te volgen, want al gauw volgt er een streamlock. Dit nadat Nadia in woede uitbarst over het gesprek dat ze even ervoor had gevolgd op de streams.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:07 schreef mazaru het volgende:
Nix zegt dat die in het guiness book of records komt omdat ze de eerste zijn die in een realityserie een baby hebben verwekt.
What the fuck!! Zegt Brrrr. Hij volgt mij!! Ik heb het guiness book of records gebeld omdat ik het langst in een reality serie zit. En nu doet hij het!! Fuck him!!
[...]
B: Hoe kun je zo snel een kind gaan maken??
Dennis vroeg om fucking bakstenen omdat die jaloers was op zijn exvriendin
Dit wordt een helse fucking relatie.
Tip van Brian: Mike moet minder zuipen! De manier waarop Brian dit doet gaat ongeveer zo:quote:Op zondag 10 februari 2008 00:09 schreef chufi het volgende:
Dennis belt met baboe Nadia en ze is niet blij, ze is niet blij dat alles over de rug gaat van .... SL
Selene? Hoe gaat het met Selene?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:32 schreef Deisyy het volgende:
Gatverdegatver, de manier hoe Brian tegen Mike praat zeg![]()
"Even luisteren naar wat ik je ga zeggen"
"Nee, dat kan je niet weten, ik ga het je nu vertellen"
En die Mike vindt alles wat Brian zegt geweldig
cap: BQquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:11 schreef beequeen het volgende:
Ja Zeur, daar zit je dan aan je haar te plukken, time to go home.![]()
Dat bedoel ik Yavidoquote:Op zondag 10 februari 2008 00:47 schreef Yavido het volgende:
op volgt
Wil het niet weten...!!!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:59 schreef petraa het volgende:
Wat doet hij steeds met zijn vinger.
Jemig, een cap die ikzelf gemaakt heb. Ik moet echt eens orde op zaken gaan stellen in mijn capgebeuren.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:54 schreef Kinga het volgende:
Al gevonden die caps.
Zuipende zwangere Nadia > [COS # 3109] De laatste COS in 2007?
Rat is jaloers op Nixquote:Op zondag 10 februari 2008 00:59 schreef fredfik het volgende:
is de rat para ??kom net binnen vallen!
Dat zal ik je vertellen!quote:Op zondag 10 februari 2008 01:00 schreef Ziet het volgende:
brian is stikjaloers op dat nummer
waarom in hemelsnaam?
Ja duh! Brian hoort toch zeker wel dat hij beroerder zingt dan Dennis?quote:Op zondag 10 februari 2008 01:00 schreef Ziet het volgende:
brian is stikjaloers op dat nummer
waarom in hemelsnaam?
Optredenquote:Op zondag 10 februari 2008 01:00 schreef fredfik het volgende:
waar zijn huub en jaapie?
geen idee.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:02 schreef Lady-night het volgende:
Wat vertelde Selene nou tegen Brian, waarvan hij dacht dat het foutieve info kon zijn?
Dat vroeg ik me ook al af!quote:Op zondag 10 februari 2008 01:02 schreef Lady-night het volgende:
Wat vertelde Selene nou tegen Brian, waarvan hij dacht dat het foutieve info kon zijn?
Het gesprek dat J, H en C in de woonkamer hadden.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:02 schreef Lady-night het volgende:
Alleen die link was naar een Cap van Chufiquote:Op zondag 10 februari 2008 01:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig, zelfs een cap van mezelf, helemaal vergeten.
[ afbeelding ]
Dat is het enige waar Dennix goed in is geweest, tijdens zijn verblijf in de kooi, ontwijken.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:03 schreef Scandalous het volgende:
Maar goed, het is Dennis dus gelukt om Brian/Amanda/Selene te ontwijken want ze gaan nu slapen
Oh ja die foto was ik echt niet vergeten , die was duidelijk van mijquote:Op zondag 10 februari 2008 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen die link was naar een Cap van Chufi
Gaan we mierenneuken op de late avond, die van mij staat er net onder ?quote:Op zondag 10 februari 2008 01:05 schreef Leandra het volgende:
Alleen die link was naar een Cap van Chufi
Wil jij dat zien dan ?quote:Op zondag 10 februari 2008 01:07 schreef fredfik het volgende:
de rat en de del gaan weer konijnen....zullen we wel weer niks van moge zien!!!!!!!!
De nacht is nog lang schatquote:Op zondag 10 februari 2008 01:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaan we mierenneuken op de late avond, die vam mij staat er net onder ?
Liever niet nee!quote:Op zondag 10 februari 2008 01:07 schreef fredfik het volgende:
de rat en de del gaan weer konijnen....zullen we wel weer niks van moge zien!!!!!!!!
Mooie OP Yavido!quote:Op zondag 10 februari 2008 01:13 schreef Yavido het volgende:
Zoo, OP is klaar: DGK [COS# 3267] Waar Nadia aangeslagen meekijkt! Joehoe Naad
quote:Op zondag 10 februari 2008 01:13 schreef Yavido het volgende:
quote:
Hij is weer mooi!quote:Op zondag 10 februari 2008 01:13 schreef Yavido het volgende:
Van Voorspel is ook echt geen sprake bij die 2 he. Het is nu al weer flink tekeer gaan! Sjesus.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:07 schreef fredfik het volgende:
Skattie, wederom een top OP.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:13 schreef Yavido het volgende:
Dan gaatie zo weer om zich heen slaan!quote:Op zondag 10 februari 2008 01:17 schreef Ziet het volgende:
weer dat nummer... pffff
nu kan brian helemáál niet meer klaarkomen natuurlijk
Ik hoor nix, alles gemute hier.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:17 schreef Ziet het volgende:
weer dat nummer... pffff
nu kan brian helemáál niet meer klaarkomen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |