Hetzelfdequote:Op maandag 31 december 2007 17:20 schreef Desii het volgende:
Okeeeejjj.. allemaal alvast een goed uiteinde en tot morgen![]()
![]()
Goeie jaarwisseling en tot morgen.quote:Op maandag 31 december 2007 17:20 schreef Desii het volgende:
Okeeeejjj.. allemaal alvast een goed uiteinde en tot morgen![]()
![]()
Ja ik tel de uren.quote:Op maandag 31 december 2007 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk nog het ergste van dat geknal. Die arme beestjes.
Er ligt hier 1 kat onder de bank, en 1 kat onder een dekbed.
Met veel moeite heb ik de zwerfkat nog kunnen vinden, en wat eten kunnen geven.
Ik zal blij zijn als het morgen is
Hè bah, wat naar nou.quote:Op maandag 31 december 2007 17:24 schreef itsme het volgende:
Vroeger was dit mijn favoriete feest. Nu heb ik er een bloed hekel aan.
Jij ook Tipschquote:Op maandag 31 december 2007 17:32 schreef tipsch het volgende:
Fijne jaarwisseling en een bijzonder mooi 2008, lieve fokkerts![]()
caps pleasequote:Op maandag 31 december 2007 17:33 schreef T-lex het volgende:
Wat heeft Nadia nou aan joh...lijkt wel een hoer van Huub.
Die moet zeker gewoon werken straks na 23:00...![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 17:33 schreef T-lex het volgende:
Wat heeft Nadia nou aan joh...lijkt wel een hoer van Huub.
Die moet zeker gewoon werken straks na 23:00...![]()
Jij ook tipsch en geniet vanavond.quote:Op maandag 31 december 2007 17:32 schreef tipsch het volgende:
Fijne jaarwisseling en een bijzonder mooi 2008, lieve fokkerts![]()
Kan geen kwaad wanneer een ieder dit doet.quote:Op maandag 31 december 2007 17:26 schreef Frasier het volgende:
Ik vraag me af of er rond 12 uur hier daadwerkelijk mensen gaan posten. Zo ja, dan moet degene toch is goed gaan nadenken over z'n leven.
En jij Kalledisquote:Op maandag 31 december 2007 17:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Jij ook Tipsch, dat het een mooi jaar voor je mag worden
Hoezo?...ik ben een groot deel van mijn vrije tijd hier te vinden hoor.,..quote:Op maandag 31 december 2007 17:26 schreef Frasier het volgende:
Ik vraag me af of er rond 12 uur hier daadwerkelijk mensen gaan posten. Zo ja, dan moet degene toch is goed gaan nadenken over z'n leven.
Suus is niet de zus maar de vriendin van Liekequote:Op maandag 31 december 2007 17:37 schreef Katewalker het volgende:
Leuk, allemaal bezoek voor onze miljonairs...Nadia ( geen moeite meer met de dame nu ze niet meer mee speelt) Cora ( is Jaap wel blij dat ze er is?) Joris..(lekker ding, maar ik zie hem nu niet)) zusje van Lieke..(...) Kenneth..(..)
Mogen ze allemaal tot 12 uur blijven?...
Ik ben al begonnen met een lekker drankje...en de gekochte olliebollen en appelflappen ( 30 minuten voor in de rij gestaan
) liggen klaar...
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook goed!quote:Op maandag 31 december 2007 17:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Suus is niet de zus maar de vriendin van Lieke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |