Vervolg van
DGK [COS# 3266] Vader en moedertje spelen?Het loopt niet helemaal zoals het moet lopen in DGK. Dennis, de "verrassing" dit weekend in DGK is als een te vroeg opengemaakt sinterklaas cadeautje. Op zijn Peter R de Vries is Dennis nu al ontmaskert! Onthulling, spraakmakend, schokkend.
We hebben het inmiddels allemaal kunnen vernemen:
Baby verwekt in de Gouden KooiOndertussen doet Brian zijn best voor de vrouwelijke kijkers op de streams! Of toch niet genoeg?
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 22:46 schreef beequeen het volgende:Brian doet extra sexy, in slow motion, zijn shirt aan, speciaal voor de vrouwelijke streamers. Nou Brian, sla mij maar over.
cap: BQ![]()
Jaap & Huub zijn naar een optreden, terwijl Brian en Mike in gesprek zijn. Het gaat over, jawel, hoe verrassend: Huub dit keer! Even later volgen we het gesprek tussen Amanda, Brian en Selene. Waarbij ze hun tactiek bespreken om Claire te bespelen. Het onderwerp veranderd in Dennis, terwijl Dennis zelf even belt met zijn liefje Nadia.
De trotse papa in spé wordt ondertussen finaal de grond ingeboord door Brian en zijn gesprekpartners. Zo zou Dennis erg afstandig doen, en vragen zij zich allen af waarom Dennis zo geheimzinnig doet over Nadia? Ook snappen ze niet dat Dennis enorm mediageyl doet over het verwachte kindje, maar er zelf niet al te trots onder lijkt.
quote:
Op zondag 10 februari 2008 00:07 schreef mazaru het volgende:Nix zegt dat die in het guiness book of records komt omdat ze de eerste zijn die in een realityserie een baby hebben verwekt.
What the fuck!! Zegt Brrrr. Hij volgt mij!! Ik heb het guiness book of records gebeld omdat ik het langst in een reality serie zit. En nu doet hij het!! Fuck him!!
[...]
B: Hoe kun je zo snel een kind gaan maken??
Dennis vroeg om fucking bakstenen omdat die jaloers was op zijn exvriendin
Dit wordt een helse fucking relatie.
Het gesprek tussen Nadia en Dennis is kort te volgen, want al gauw volgt er een streamlock. Dit nadat Nadia in woede uitbarst over het gesprek dat ze even ervoor had gevolgd op de streams.
quote:
Op zondag 10 februari 2008 00:09 schreef chufi het volgende:Dennis belt met baboe Nadia en ze is niet blij, ze is niet blij dat alles over de rug gaat van .... SL
Tip van Brian: Mike moet minder zuipen! De manier waarop Brian dit doet gaat ongeveer zo:
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 23:32 schreef Deisyy het volgende:Gatverdegatver, de manier hoe Brian tegen Mike praat zeg
"Even luisteren naar wat ik je ga zeggen"
"Nee, dat kan je niet weten, ik ga het je nu vertellen"
En die Mike vindt alles wat Brian zegt geweldig

Selene? Hoe gaat het met Selene?
Oh, nog even !
quote:
cap: BQ![]()
En Claire? Ach, Claire vermaakt zich wel met Erik. Die racen wat af.
cap: Mazaru![]()
Hier leveren we
Commentaar
Op
Streams,
en niet meer op riri, dat is vanmiddag al gebeurd 
Go
[ Bericht 50% gewijzigd door Yavido op 10-02-2008 01:14:21 ]