cap: BQquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:46 schreef beequeen het volgende:
Brian doet extra sexy, in slow motion, zijn shirt aan, speciaal voor de vrouwelijke streamers. Nou Brian, sla mij maar over.![]()
Het gesprek tussen Nadia en Dennis is kort te volgen, want al gauw volgt er een streamlock. Dit nadat Nadia in woede uitbarst over het gesprek dat ze even ervoor had gevolgd op de streams.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:07 schreef mazaru het volgende:
Nix zegt dat die in het guiness book of records komt omdat ze de eerste zijn die in een realityserie een baby hebben verwekt.
What the fuck!! Zegt Brrrr. Hij volgt mij!! Ik heb het guiness book of records gebeld omdat ik het langst in een reality serie zit. En nu doet hij het!! Fuck him!!
[...]
B: Hoe kun je zo snel een kind gaan maken??
Dennis vroeg om fucking bakstenen omdat die jaloers was op zijn exvriendin
Dit wordt een helse fucking relatie.
Tip van Brian: Mike moet minder zuipen! De manier waarop Brian dit doet gaat ongeveer zo:quote:Op zondag 10 februari 2008 00:09 schreef chufi het volgende:
Dennis belt met baboe Nadia en ze is niet blij, ze is niet blij dat alles over de rug gaat van .... SL
Selene? Hoe gaat het met Selene?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:32 schreef Deisyy het volgende:
Gatverdegatver, de manier hoe Brian tegen Mike praat zeg![]()
"Even luisteren naar wat ik je ga zeggen"
"Nee, dat kan je niet weten, ik ga het je nu vertellen"
En die Mike vindt alles wat Brian zegt geweldig
cap: BQquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:11 schreef beequeen het volgende:
Ja Zeur, daar zit je dan aan je haar te plukken, time to go home.![]()
Dat bedoel ik Yavidoquote:Op zondag 10 februari 2008 00:47 schreef Yavido het volgende:
op volgt
Wil het niet weten...!!!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:59 schreef petraa het volgende:
Wat doet hij steeds met zijn vinger.
Jemig, een cap die ikzelf gemaakt heb. Ik moet echt eens orde op zaken gaan stellen in mijn capgebeuren.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:54 schreef Kinga het volgende:
Al gevonden die caps.
Zuipende zwangere Nadia > [COS # 3109] De laatste COS in 2007?
Rat is jaloers op Nixquote:Op zondag 10 februari 2008 00:59 schreef fredfik het volgende:
is de rat para ??kom net binnen vallen!
Dat zal ik je vertellen!quote:Op zondag 10 februari 2008 01:00 schreef Ziet het volgende:
brian is stikjaloers op dat nummer
waarom in hemelsnaam?
Ja duh! Brian hoort toch zeker wel dat hij beroerder zingt dan Dennis?quote:Op zondag 10 februari 2008 01:00 schreef Ziet het volgende:
brian is stikjaloers op dat nummer
waarom in hemelsnaam?
Optredenquote:Op zondag 10 februari 2008 01:00 schreef fredfik het volgende:
waar zijn huub en jaapie?
geen idee.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:02 schreef Lady-night het volgende:
Wat vertelde Selene nou tegen Brian, waarvan hij dacht dat het foutieve info kon zijn?
Dat vroeg ik me ook al af!quote:Op zondag 10 februari 2008 01:02 schreef Lady-night het volgende:
Wat vertelde Selene nou tegen Brian, waarvan hij dacht dat het foutieve info kon zijn?
Het gesprek dat J, H en C in de woonkamer hadden.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:02 schreef Lady-night het volgende:
Alleen die link was naar een Cap van Chufiquote:Op zondag 10 februari 2008 01:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig, zelfs een cap van mezelf, helemaal vergeten.
[ afbeelding ]
Dat is het enige waar Dennix goed in is geweest, tijdens zijn verblijf in de kooi, ontwijken.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:03 schreef Scandalous het volgende:
Maar goed, het is Dennis dus gelukt om Brian/Amanda/Selene te ontwijken want ze gaan nu slapen
Oh ja die foto was ik echt niet vergeten , die was duidelijk van mijquote:Op zondag 10 februari 2008 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen die link was naar een Cap van Chufi
Gaan we mierenneuken op de late avond, die van mij staat er net onder ?quote:Op zondag 10 februari 2008 01:05 schreef Leandra het volgende:
Alleen die link was naar een Cap van Chufi
Wil jij dat zien dan ?quote:Op zondag 10 februari 2008 01:07 schreef fredfik het volgende:
de rat en de del gaan weer konijnen....zullen we wel weer niks van moge zien!!!!!!!!
De nacht is nog lang schatquote:Op zondag 10 februari 2008 01:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaan we mierenneuken op de late avond, die vam mij staat er net onder ?
Liever niet nee!quote:Op zondag 10 februari 2008 01:07 schreef fredfik het volgende:
de rat en de del gaan weer konijnen....zullen we wel weer niks van moge zien!!!!!!!!
Mooie OP Yavido!quote:Op zondag 10 februari 2008 01:13 schreef Yavido het volgende:
Zoo, OP is klaar: DGK [COS# 3267] Waar Nadia aangeslagen meekijkt! Joehoe Naad
quote:Op zondag 10 februari 2008 01:13 schreef Yavido het volgende:
quote:
Hij is weer mooi!quote:Op zondag 10 februari 2008 01:13 schreef Yavido het volgende:
Van Voorspel is ook echt geen sprake bij die 2 he. Het is nu al weer flink tekeer gaan! Sjesus.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:07 schreef fredfik het volgende:
Skattie, wederom een top OP.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:13 schreef Yavido het volgende:
Dan gaatie zo weer om zich heen slaan!quote:Op zondag 10 februari 2008 01:17 schreef Ziet het volgende:
weer dat nummer... pffff
nu kan brian helemáál niet meer klaarkomen natuurlijk
Ik hoor nix, alles gemute hier.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:17 schreef Ziet het volgende:
weer dat nummer... pffff
nu kan brian helemáál niet meer klaarkomen natuurlijk
Yavidoquote:Op zondag 10 februari 2008 01:13 schreef Yavido het volgende:
Tuurlijk, want alleen Claire levert kwaliteit toch?quote:Op zondag 10 februari 2008 01:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op het moment dat Brian Amanda verrot schopt onder de dekens omdat ze hem weer een verrotte pijpbeurt geeft. Me bad.
![]()
dat is selenequote:Op zondag 10 februari 2008 01:21 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
En Brian ligt weer als eerste spelmaker in bed ..
Allang; 2 minuten zijn zo voorbij hoor.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:23 schreef Ziet het volgende:
oh ze zijn klaar
Ja, die verrotte pijpbeurten zijn idd schandalig.... dat zou strafbaar moeten zijnquote:Op zondag 10 februari 2008 01:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op het moment dat Brian Amanda verrot schopt onder de dekens omdat ze hem weer een verrotte pijpbeurt geeft. Me bad.
![]()
Oeps ja idd op stream 4quote:Op zondag 10 februari 2008 01:22 schreef Ziet het volgende:
[..]
dat is selene
brian en amanda liggen nu stil onder de dekens![]()
tnx dennis
Nee dat durft onze lieve schattige Huub niet, Eric wilde gisteren in het bed van B en A gaan liggen, maar Huubje durfde het niet aan.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:26 schreef AnTjUh het volgende:
kunnen huub en eric vannacht selene niet een poosje wakker houden?
dan komt ze morgen misschien niet meer terug!!!!
TERROR
FF serieus. Ik vraag me wel eens af, als ik in dat hok zou zitten, kan ik dan zonder sex? Het antwoord is dan nee.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:25 schreef Leandra het volgende:
Amanda d'r mond maakt de verkeerde beweging voor een verrotte pijpbeurt trouwens
quote:Op zondag 10 februari 2008 01:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee dat durft onze lieve schattige Huub niet, Eric wilde gisteren in het bed van B en A gaan liggen, maar Huubje durfde het niet aan.
Ik denk dat je het wel kan, daar kun je je op instellen.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
FF serieus. Ik vraag me wel eens af, als ik in dat hok zou zitten, kan ik dan zonder sex kunnen? Het antwoord is dan nee.
De Sylvia-approach zou ik ook niet lang volhouden, maar met wat er in die villa zit zou ik dat een hele tijd redden... er is geen enkele mogelijkheid dat ik met Brian, Huub of Jaap zou gaan liggen rotzooien, Nicolaas daarentegenquote:Op zondag 10 februari 2008 01:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
FF serieus. Ik vraag me wel eens af, als ik in dat hok zou zitten, kan ik dan zonder sex kunnen? Het antwoord is dan nee.
Ben ik blij dat ik geen 105 camera's op me gericht heb staan tijdens de daad.![]()
Ben ik even blij dat ik een lekkere vent naast me heb liggen.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:32 schreef petraa het volgende:
Ik denk dat je het wel kan, daar kun je je op instellen.
"Slaap" lekkerquote:Op zondag 10 februari 2008 01:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik me daar niet druk om hoef te maken.Ik duik mijn mand in en wens de FOKkers welterusten, sleep tight en tot morgen.
![]()
Ik zeg niks.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 01:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik een lekkere vent naast me heb liggen.Ik duik mijn mand in en wens de FOKkers welterusten, sleep tight en tot morgen.
![]()
Daag me niet uitquote:Op zondag 10 februari 2008 01:45 schreef chufi het volgende:
Uitgeluld dames ? Kunnen we nu weer gewoon verder ..
Even teasen, kan het niet laten.quote:
Die doet het nu toch met Maribelquote:Op zondag 10 februari 2008 01:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even teasen, kan het niet laten.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De herinnering blijft aan de clown met zijn laaaaaaaaaach.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:50 schreef Ziet het volgende:
ja nicolaas was wel lekker
(soms)
oh god,.,... de clown wordt gedraaid!
quote:Op zondag 10 februari 2008 01:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even teasen, kan het niet laten.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een extra cap, kijk even naar mijn vorige post. Nu ben ik weg.quote:
Oh baby... go ahead, make my dayquote:Op zondag 10 februari 2008 01:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een extra cap, kijk even naar mijn vorige post. Nu ben ik weg.
Jeeeez, wat een heerlijk vent.
Hoe laat is het laatste nieuws in Frankrijk?quote:Op zondag 10 februari 2008 01:53 schreef Yavido het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
Melissa Theuriau(Franse Nieuwslezeres)
quote:Op zondag 10 februari 2008 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat is het laatste nieuws in Frankrijk?
This my favorite. Slaap lekker.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 02:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
This my favorite. Slaap lekker.![]()
[ afbeelding ]
En met haar heb ik vroeger nog gedanst ..quote:Op zondag 10 februari 2008 01:59 schreef Yavido het volgende:
[..]!
Check anders deze: http://www.youtube.com/watch?v=YWHvD-7anMc
Compilatie: http://www.youtube.com/watch?v=j1G-3laJJP0
Waarschiinlijk niet, Nadia was er helemaal klaar mee volgens Dennis.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:20 schreef Ziet het volgende:
heeft iemand gehoord wat ie zei op eric's vraag of nadia nog komt?
quote:Op zondag 10 februari 2008 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarschiinlijk niet, Nadia was er helemaal klaar mee volgens Dennis.
Damn, is dat Dennis?? Ik dacht aan die kale plek op z'n hoofd Mike te herkennenquote:Op zondag 10 februari 2008 02:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Oh Dennis zit er ook bij ...
Gebruikt Mike ook Murray'squote:Op zondag 10 februari 2008 02:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, is dat Dennis?? Ik dacht aan die kale plek op z'n hoofd Mike te herkennen![]()
Draagt Mike witte onderbroeken dan ?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, is dat Dennis?? Ik dacht aan die kale plek op z'n hoofd Mike te herkennen![]()
quote:
Dat is mode!! Volgens mijn dochter van 14 dan, het merk moet boven je spijkerbroek uitkomen. Het liefst moet er dan ook nog Bjorn Borg opstaan.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mike
kan het hebben
Hij loopt iig niet zo voor schut met z'n boxer boven z'n broek uit als Dennis
Dan heb ik mijn zoon toch beter opgevoed, toen ik vroeg of ik Björn Borg voor hem moest kopen reageerde hij met: "sodemieter op, je denkt toch niet dat ik in Björn Borg ga lopen?!!"quote:Op zondag 10 februari 2008 02:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat is mode!! Volgens mijn dochter van 14 dan, het merk moet boven je spijkerbroek uitkomen. Het liefst moet er dan ook nog Bjorn Borg opstaan.
Spaanse vrouwenquote:Op zondag 10 februari 2008 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
En met haar heb ik vroeger nog gedanst ..
http://www.youtube.com/watch?v=n1YL_mDYzno
quote:Op zondag 10 februari 2008 02:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn zoon toch beter opgevoed, toen ik vroeg of ik Björn Borg voor hem moest kopen reageerde hij met: "sodemieter op, je denkt toch niet dat ik in Björn Borg ga lopen?!!"
Kutpubers
Jos Brink was ook domineequote:Op zondag 10 februari 2008 02:27 schreef Disana het volgende:
Eric heeft bij de EO gesolliciteerd, volgens mij voor een stageplek. Als ze hem gaan afrekenenen op zijn DGK verleden, dan hoeft hij al niet meer.
En hoe zit dat met homoseksualiteit, Eric...
Eh... Patton avatar?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarschiinlijk niet, Nadia was er helemaal klaar mee volgens Dennis.
Niks?? Noem dat maar niks.... Morgen weer bellen... morgen... 100%quote:Op zondag 10 februari 2008 02:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze zijn gelukkig niet zo duur die boxers!
![]()
Dennix doet op het moment niks, alleen dagelijks kontakt met zijn management.
quote:Op zondag 10 februari 2008 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niks?? Noem dat maar niks.... Morgen weer bellen... morgen... 100%
Woensdag zie ik ze weer die Spaanse dames... (ff away from the DGK).quote:Op zondag 10 februari 2008 02:30 schreef Yavido het volgende:
[..]
Spaanse vrouwen
Ok, dit is echt de laatste anders wordt Noekje boos
[ afbeelding ]
Kristanna Loken (terminator 3)![]()
OntopicDennis, Erik en Claire in gesprek over Jaap z'n acteertalenten.
Doe eens gekquote:Op zondag 10 februari 2008 02:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Woensdag zie ik ze weer die Spaanse dames... (ff away from the DGK).
Zal ik er eentje meenemen ?
On topic: Ze zitten nog steeds te praten in de tuin
Ik heb 1 smiley voor je.....quote:Op zondag 10 februari 2008 02:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eh... Patton avatar?
Wass kriegen wir jetzt?
Ok enige voorkeur qua leeftijd uiterlijk etc ? Of voldoet de eerste de beste TV-presentatrice?quote:
Alsof ik Mondo Cane niet kenquote:Op zondag 10 februari 2008 02:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
En de muziek?
Of is het voornamlijk vrouwengedweep?![]()
Joetoeptip: Mondo Cane.
Tuurlijk, in elk geval geen BrEeZaH van 16 ,en ook geen milf boven de 40, no offencequote:Op zondag 10 februari 2008 02:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok enige voorkeur qua leeftijd uiterlijk etc ? Of voldoet de eerste de beste TV-presentatrice?
Wat is er mis met een 40+ MILF??!!quote:Op zondag 10 februari 2008 02:57 schreef Yavido het volgende:
[..]
Tuurlijk, in elk geval geen BrEeZaH van 16 ,en ook geen milf boven de 40, no offence![]()
En uiterlijk, zie o.a. Melissa & Kristanna.
Intussen zitten Claire, Dennis en Eric aan de eettafel binnen. Brian wiebelt nog even in bed.
Ok dan laat ik mn dochter thuis en neem ik mn ex-schoonmoeder ook niet mee...quote:Op zondag 10 februari 2008 02:57 schreef Yavido het volgende:
[..]
Tuurlijk, in elk geval geen BrEeZaH van 16 ,en ook geen milf boven de 40, no offence![]()
En uiterlijk, zie o.a. Melissa & Kristanna.
omfg, je hart jongen, je hartquote:Op zondag 10 februari 2008 02:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
IK MOET DIT EVEN KWIJT VOORDAT IK ME BED INDUIK.
wat een ongelovelijke trieste bedoening dat nadia zwanger is, en wat een ongelovelijk triest figuur is die dennis zeg, [knip]
1 van pattons favoriete band.quote:Op zondag 10 februari 2008 03:02 schreef FuTilE het volgende:
Deze dan: http://www.youtube.com/watch?v=NhxJp4kVEAs&feature=related
quote:Op zondag 10 februari 2008 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is er mis met een 40+ MILF??!!![]()
quote:Op zondag 10 februari 2008 03:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan laat ik mn dochter thuis en neem ik mn ex-schoonmoeder ook niet mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |