Jos Brink was ook domineequote:Op zondag 10 februari 2008 02:27 schreef Disana het volgende:
Eric heeft bij de EO gesolliciteerd, volgens mij voor een stageplek. Als ze hem gaan afrekenenen op zijn DGK verleden, dan hoeft hij al niet meer.
En hoe zit dat met homoseksualiteit, Eric...
Eh... Patton avatar?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarschiinlijk niet, Nadia was er helemaal klaar mee volgens Dennis.
Niks?? Noem dat maar niks.... Morgen weer bellen... morgen... 100%quote:Op zondag 10 februari 2008 02:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze zijn gelukkig niet zo duur die boxers!
![]()
Dennix doet op het moment niks, alleen dagelijks kontakt met zijn management.
quote:Op zondag 10 februari 2008 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niks?? Noem dat maar niks.... Morgen weer bellen... morgen... 100%
Woensdag zie ik ze weer die Spaanse dames... (ff away from the DGK).quote:Op zondag 10 februari 2008 02:30 schreef Yavido het volgende:
[..]
Spaanse vrouwen
Ok, dit is echt de laatste anders wordt Noekje boos
[ afbeelding ]
Kristanna Loken (terminator 3)![]()
OntopicDennis, Erik en Claire in gesprek over Jaap z'n acteertalenten.
Doe eens gekquote:Op zondag 10 februari 2008 02:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Woensdag zie ik ze weer die Spaanse dames... (ff away from the DGK).
Zal ik er eentje meenemen ?
On topic: Ze zitten nog steeds te praten in de tuin
Ik heb 1 smiley voor je.....quote:Op zondag 10 februari 2008 02:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eh... Patton avatar?
Wass kriegen wir jetzt?
Ok enige voorkeur qua leeftijd uiterlijk etc ? Of voldoet de eerste de beste TV-presentatrice?quote:
Alsof ik Mondo Cane niet kenquote:Op zondag 10 februari 2008 02:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
En de muziek?
Of is het voornamlijk vrouwengedweep?![]()
Joetoeptip: Mondo Cane.
Tuurlijk, in elk geval geen BrEeZaH van 16 ,en ook geen milf boven de 40, no offencequote:Op zondag 10 februari 2008 02:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok enige voorkeur qua leeftijd uiterlijk etc ? Of voldoet de eerste de beste TV-presentatrice?
Wat is er mis met een 40+ MILF??!!quote:Op zondag 10 februari 2008 02:57 schreef Yavido het volgende:
[..]
Tuurlijk, in elk geval geen BrEeZaH van 16 ,en ook geen milf boven de 40, no offence![]()
En uiterlijk, zie o.a. Melissa & Kristanna.
Intussen zitten Claire, Dennis en Eric aan de eettafel binnen. Brian wiebelt nog even in bed.
Ok dan laat ik mn dochter thuis en neem ik mn ex-schoonmoeder ook niet mee...quote:Op zondag 10 februari 2008 02:57 schreef Yavido het volgende:
[..]
Tuurlijk, in elk geval geen BrEeZaH van 16 ,en ook geen milf boven de 40, no offence![]()
En uiterlijk, zie o.a. Melissa & Kristanna.
omfg, je hart jongen, je hartquote:Op zondag 10 februari 2008 02:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
IK MOET DIT EVEN KWIJT VOORDAT IK ME BED INDUIK.
wat een ongelovelijke trieste bedoening dat nadia zwanger is, en wat een ongelovelijk triest figuur is die dennis zeg, [knip]
1 van pattons favoriete band.quote:Op zondag 10 februari 2008 03:02 schreef FuTilE het volgende:
Deze dan: http://www.youtube.com/watch?v=NhxJp4kVEAs&feature=related
quote:Op zondag 10 februari 2008 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is er mis met een 40+ MILF??!!![]()
quote:Op zondag 10 februari 2008 03:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan laat ik mn dochter thuis en neem ik mn ex-schoonmoeder ook niet mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |