Yavidoquote:Op zondag 10 februari 2008 01:13 schreef Yavido het volgende:
Zoo, OP is klaar: DGK [COS# 3267] Waar Nadia aangeslagen meekijkt! Joehoe Naad
Tuurlijk, want alleen Claire levert kwaliteit toch?quote:Op zondag 10 februari 2008 01:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op het moment dat Brian Amanda verrot schopt onder de dekens omdat ze hem weer een verrotte pijpbeurt geeft. Me bad.
![]()
dat is selenequote:Op zondag 10 februari 2008 01:21 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
En Brian ligt weer als eerste spelmaker in bed ..
Allang; 2 minuten zijn zo voorbij hoor.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:23 schreef Ziet het volgende:
oh ze zijn klaar
Ja, die verrotte pijpbeurten zijn idd schandalig.... dat zou strafbaar moeten zijnquote:Op zondag 10 februari 2008 01:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op het moment dat Brian Amanda verrot schopt onder de dekens omdat ze hem weer een verrotte pijpbeurt geeft. Me bad.
![]()
Oeps ja idd op stream 4quote:Op zondag 10 februari 2008 01:22 schreef Ziet het volgende:
[..]
dat is selene
brian en amanda liggen nu stil onder de dekens![]()
tnx dennis
Nee dat durft onze lieve schattige Huub niet, Eric wilde gisteren in het bed van B en A gaan liggen, maar Huubje durfde het niet aan.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:26 schreef AnTjUh het volgende:
kunnen huub en eric vannacht selene niet een poosje wakker houden?
dan komt ze morgen misschien niet meer terug!!!!
TERROR
FF serieus. Ik vraag me wel eens af, als ik in dat hok zou zitten, kan ik dan zonder sex? Het antwoord is dan nee.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:25 schreef Leandra het volgende:
Amanda d'r mond maakt de verkeerde beweging voor een verrotte pijpbeurt trouwens
quote:Op zondag 10 februari 2008 01:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee dat durft onze lieve schattige Huub niet, Eric wilde gisteren in het bed van B en A gaan liggen, maar Huubje durfde het niet aan.
Ik denk dat je het wel kan, daar kun je je op instellen.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
FF serieus. Ik vraag me wel eens af, als ik in dat hok zou zitten, kan ik dan zonder sex kunnen? Het antwoord is dan nee.
De Sylvia-approach zou ik ook niet lang volhouden, maar met wat er in die villa zit zou ik dat een hele tijd redden... er is geen enkele mogelijkheid dat ik met Brian, Huub of Jaap zou gaan liggen rotzooien, Nicolaas daarentegenquote:Op zondag 10 februari 2008 01:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
FF serieus. Ik vraag me wel eens af, als ik in dat hok zou zitten, kan ik dan zonder sex kunnen? Het antwoord is dan nee.
Ben ik blij dat ik geen 105 camera's op me gericht heb staan tijdens de daad.![]()
Ben ik even blij dat ik een lekkere vent naast me heb liggen.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:32 schreef petraa het volgende:
Ik denk dat je het wel kan, daar kun je je op instellen.
"Slaap" lekkerquote:Op zondag 10 februari 2008 01:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik me daar niet druk om hoef te maken.Ik duik mijn mand in en wens de FOKkers welterusten, sleep tight en tot morgen.
![]()
Ik zeg niks.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 01:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik een lekkere vent naast me heb liggen.Ik duik mijn mand in en wens de FOKkers welterusten, sleep tight en tot morgen.
![]()
Daag me niet uitquote:Op zondag 10 februari 2008 01:45 schreef chufi het volgende:
Uitgeluld dames ? Kunnen we nu weer gewoon verder ..
Even teasen, kan het niet laten.quote:
Die doet het nu toch met Maribelquote:Op zondag 10 februari 2008 01:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even teasen, kan het niet laten.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De herinnering blijft aan de clown met zijn laaaaaaaaaach.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:50 schreef Ziet het volgende:
ja nicolaas was wel lekker
(soms)
oh god,.,... de clown wordt gedraaid!
quote:Op zondag 10 februari 2008 01:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even teasen, kan het niet laten.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een extra cap, kijk even naar mijn vorige post. Nu ben ik weg.quote:
Oh baby... go ahead, make my dayquote:Op zondag 10 februari 2008 01:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een extra cap, kijk even naar mijn vorige post. Nu ben ik weg.
Jeeeez, wat een heerlijk vent.
Hoe laat is het laatste nieuws in Frankrijk?quote:Op zondag 10 februari 2008 01:53 schreef Yavido het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
Melissa Theuriau(Franse Nieuwslezeres)
quote:Op zondag 10 februari 2008 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat is het laatste nieuws in Frankrijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |