Klopt.quote:Op zondag 10 februari 2008 06:42 schreef Prospera het volgende:
Jaap moet naar zijn eigen bed toe van het plasma
Jaap: ik kan zo fokking geen tv maken.
[ afbeelding ]
CUquote:Op zondag 10 februari 2008 06:52 schreef Kaleddis het volgende:
Huub en Claire praten nog even over de plannen van Claire, maar die ga ik niet meer afwachten.
Trusten
quote:Op zondag 10 februari 2008 06:51 schreef webextreme.nl het volgende:
ik ga slapen dag mensen
quote:Op zondag 10 februari 2008 06:52 schreef Kaleddis het volgende:
Huub en Claire praten nog even over de plannen van Claire, maar die ga ik niet meer afwachten.
Trusten
quote:Op zondag 10 februari 2008 07:54 schreef blomst het volgende:
Huub en Claire gaan naar bed.
Liek dat ze op mij hebben gewacht, ik ga ook slapen
goodmorning!quote:Op zondag 10 februari 2008 10:50 schreef noekje het volgende:
Oooh, dat was even leuk om te lezen!
Ik ga op zoek naar de filmpjes!
Ben het aan het kijken. Laden verloopt niet erg soepel.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:00 schreef ericahysterica het volgende:
ik zit net filmpje 93393 te bekijken en het is weer net een kinderkamp; ik zit me hier rot te lachen!
een aanrader![]()
geen idee vanmorgen om 11.00 was ik eldersquote:Op zondag 10 februari 2008 12:41 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk, helemaal bijgelezen en nu is het tijd voor de filmpjes. Bedankt nachtCossers, jullie zijn geweldig, echt smullen.
Even voor de goede orde, is Zeurlène al weg, ze zou om 11.00 uur gaan shoppen?
Ja die is tegen half 12 vertrokken, opgehaald door vriendin "Goldy"? Maar ze is shoppen, misschien blijft ze wel shoppen.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
geen idee vanmorgen om 11.00 was ik elders
En de kiddies van God hoeven hun zender weer niet om te doen!quote:Op zondag 10 februari 2008 13:15 schreef Desii het volgende:
Ik hoor Amanda fluisteren, maar versta niets van wat ze zegt...
Geen stream erop.. helaas
Stumper.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:25 schreef Desii het volgende:
Ik denk dat ze (=B&A) nu de stereo knoerhard aan gaan zetten om ze (=Che) terug te pakken
hoe origineel .... pfffff
ik krijg ze niet geopend.... heb net die flash player erop gezet; maar het wil helaas niet lukkenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stumper.![]()
[ afbeelding ]
Ik geniet van de filpmjes van vannacht.![]()
![]()
En deze dan van Clipser?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:33 schreef Desii het volgende:
ik krijg ze niet geopend.... heb net die flash player erop gezet; maar het wil helaas niet lukken
tja, wordt wachten tot Alex terug is... snik
geweldigquote:Op zondag 10 februari 2008 05:43 schreef akveor het volgende:
En ja hoor daar zijn die dekselse deksels weer...
[ afbeelding ]
nope... krijg deze melding: Get the Flash Player to see this player.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
En deze dan van Clipser?
http://www.clipser.com/watch_video/93393
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:35 schreef Desii het volgende:
Huub: kom Eric laten we een goed gesprek gaan houden... dan moet vanzelf de stereo zachter... whahahahaha
En ik hoor Brian niet lachenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
Staat ie weer in zijn pauper hemdje.
[ afbeelding ]
Onslow ziet er zelfs beter uit in dezelfde outfitquote:Op zondag 10 februari 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
Staat ie weer in zijn pauper hemdje.
[ afbeelding ]
idd..... ik geloof zelfs dat nu Eric & Huub er meer plezier aan beleven dan Brian zelfquote:Op zondag 10 februari 2008 13:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En ik hoor Brian niet lachen![]()
Dat is het verschil, als Eric en Huub dit soort dingen uithalen liggen ze zelf krom van het lachen en daarom ik ook. Van Brian is dit gewoon een racuneuze actie, stuk minder leuk om te zien. Eric en Huub vragen of de muziek harder mag
Brian en Amanda over een paar jaar:quote:Op zondag 10 februari 2008 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onslow ziet er zelfs beter uit in dezelfde outfit
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:45 schreef Kaleddis het volgende:
Brian en Amanda over een paar jaar:
[ afbeelding ]
DGK 2017quote:Op zondag 10 februari 2008 13:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En B&A strax zeker: 'wat een goede actie was dat van ons he, zag je Huub en Erik balen, ze deden net of ze het niet erg vonden'quote:Op zondag 10 februari 2008 13:51 schreef beequeen het volgende:
Eric tegen Claire: Zie je wel, of ze doen niks of ze doen hetzelfde.
En ze is een partij sjaggo.quote:
Opvallend, hoeveel leuker DGK wordt gevonden door de COS'ers, zodra Eric weer in het huis is. Was de vorige keer ook zo.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En ik hoor Brian niet lachen![]()
Dat is het verschil, als Eric en Huub dit soort dingen uithalen liggen ze zelf krom van het lachen en daarom ik ook. Van Brian is dit gewoon een racuneuze actie, stuk minder leuk om te zien.
Eric en Huub vragen of de muziek harder mag
14 helikopters ernaartoe ???? poehhh.......quote:Op zondag 10 februari 2008 13:58 schreef STAP01 het volgende:
Totaal off topic maar:
http://news.sky.com/skynews/article/0,,30100-1304821,00.html
http://www.rtl.nl/videotext/rtl4/pag106/01
http://teletekst.nos.nl/?101-01
geweldigquote:Op zondag 10 februari 2008 13:49 schreef PeterNB het volgende:
Moggel....................
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
erik weer in het huis maar vooral ook alle ballen op amanda en brianquote:Op zondag 10 februari 2008 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Opvallend, hoeveel leuker DGK wordt gevonden door de COS'ers, zodra Eric weer in het huis is. Was de vorige keer ook zo.
Ja.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
erik weer in het huis maar vooral ook alle ballen op amanda en brian
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |