idd, hun gebruikelijke reactiequote:Op zondag 10 februari 2008 13:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
En B&A strax zeker: 'wat een goede actie was dat van ons he, zag je Huub en Erik balen, ze deden net of ze het niet erg vonden'

helemaal eensquote:Op zondag 10 februari 2008 14:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
Leuk dat Eric er weer is, hoe erg ik hem ook zat was afgelopen zomer

En zo wordt het programma inmiddels gewoon ondergeschikt gemaakt aan de activiteiten van een van de bewoners, die helemaal niks met de gouden kooi te maken hebben...quote:Op zondag 10 februari 2008 14:33 schreef beequeen het volgende:
Huub denkt de ze geen nachtelijke terror meer mogen plegen tot 17 februari aka Paraday. Het zal ook niet, St. Brian wordt wederom in bescherming genomen en moet zijn rust pakken. Hoe was het ook alweer, oh ja......rust, voeding en trainen.

Te belachelijk voor woorden... this pisses me off.... gadverdammequote:Op zondag 10 februari 2008 14:33 schreef beequeen het volgende:
Huub denkt de ze geen nachtelijke terror meer mogen plegen tot 17 februari aka Paraday. Het zal ook niet, St. Brian wordt wederom in bescherming genomen en moet zijn rust pakken. Hoe was het ook alweer, oh ja......rust, voeding en trainen.

Alstie zonodig rust wil hebben gaat 'ie maar naar Mammie-Monster-Netty toe !!!!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 14:33 schreef beequeen het volgende:
oh ja......rust, voeding en trainen.

ik begreep eruit dat Huub zei, dat ze dit niet elke avond moesten doen ivm herhaling van zetten.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:33 schreef beequeen het volgende:

Owkeeeej, dan is het goed, als het mag van het hokje hè?quote:Op zondag 10 februari 2008 14:42 schreef Desii het volgende:
Huub had al een aantal plannetjes.... ze willen gaan boksen op knoerharde muziek voor Brian zijn bed

quote:Op zondag 10 februari 2008 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Owkeeeej, dan is het goed, als het mag van het hokje hè?
Eric: Het is toch erg als je het moet hebben van je vriendin en gastspelers, best triest eigenlijk.
Huub: En wat heeft hij nou gedaan voor Mike, helemaal niks. Het hokje heeft alles geregeld.

Oh dat heb ik dan gemist, waar was ze kwaad om?quote:Op zondag 10 februari 2008 14:56 schreef beequeen het volgende:
A.s. Papa Dennix is weer volkomen onzichtbaar, ik ben benieuwd waar hij uithangt. Misschien in het hokje met de a.s. moeder.
Ze was nogal kwaad gisteravond dus heeft hij wat goed te maken.

Cylvia Huub Erik?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:25 schreef Desii het volgende:
Ik denk dat ze (=B&A) nu de stereo knoerhard aan gaan zetten om ze (=Che) terug te pakken
hoe origineel .... pfffff

Dat weet ik niet precies. Ze belde op om te zeggen dat ze het niet leuk vond wat ze zag en hoorde( ik denk op de streams), toen volgde er een SL.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:03 schreef Marrije het volgende:
Oh dat heb ik dan gemist, waar was ze kwaad om?

Hard werken en succes boeken, daar houdt hij van.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:16 schreef PeterNB het volgende:
Bwian begint weer over 'zijn eigen bedrijf' tegen de stoelenmeneer...........

super!!! eindelijk iemand die eens aan Japie denkt (hij valt bij zoveel dingen al buiten de boot)quote:Op zondag 10 februari 2008 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hard werken en succes boeken, daar houdt hij van.
Fernando heeft een verzwaarde stoel gebracht, speciaal voor Jaap. Wat lief.
Het is een testmodel voor de Amerikaanse markt .
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |