brilliant!quote:Op zondag 10 februari 2008 06:02 schreef Kaleddis het volgende:
Claire komt op het briljante idee dat Jaap straks wel tussen haar en Selene in kan slapen.
Jaaaa, zegt Jaap, als ik onder de douche vandaan kom en nog niet afgedroogd ben
Ach, maakt niet uitquote:Op zondag 10 februari 2008 05:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zo.... echt mooie COS, wist niet dat je met er 1 bezig was, heb die van mij nog ff gemeldt in de vorige COS, maarre, zet hem in de updates, dan wordt hij door iedereen gezien en sneeuwt hij hier niet onder
Ik probeerde je OP te mergen in mijn OP, maar op de een of andere manier lukt het niet jouw plaatjes te uploaden.quote:Op zondag 10 februari 2008 06:06 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ach, maakt niet uitZal m zo in de updates gooien.
Jaap is intussen in bad gaan liggen
[ afbeelding ]
Klopt, als je die post quote, zet ie automatisch een url-tag ervoor ipv de img-code. Dus dan moet je dat allemaal aanpassen.quote:Op zondag 10 februari 2008 06:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik probeerde je OP te mergen in mijn OP, maar op de een of andere manier lukt het niet jouw plaatjes te uploaden.
echt heerlijk dit!quote:Op zondag 10 februari 2008 06:16 schreef Prospera het volgende:
Deksels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo wel jaquote:Op zondag 10 februari 2008 06:20 schreef webextreme.nl het volgende:
streamen is gaaf toch?!!! jaaaa:D:D
iddquote:Op zondag 10 februari 2008 06:21 schreef Kaleddis het volgende:
Die hit van nix wordt echt steeds leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |