quote:Op zondag 10 februari 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
Een stereo post Erica.
Drie op een rij, Margo ook al.
Ik hoop het wel maar ik vrees dat het niet mag van het hokje. St. Brian heeft zijn rust nodig ivm Paraday.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wordt het nog rellen vanavond denk je?
was het wachten wel waard vanacht!!! ook goeiemorgen allemaalquote:Op zondag 10 februari 2008 16:03 schreef Deisyy het volgende:
Geweldig, wat een nacht!
Heb genoten van het filmpje en van de COS
nou dan stel ik voor dat eric lekker zeurlene gaat provoceren tot ongeveer half 9 vanavondquote:Op zondag 10 februari 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop het wel maar ik vrees dat het niet mag van het hokje. St. Brian heeft zijn rust nodig ivm Paraday.
Ja was lachen, vond het mooiste nog dat Amanda het al verklapte voordat Dennis iets had kunnen zeggen, Jaap en Huub zaten alleen maar te gissenquote:Op zondag 10 februari 2008 16:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog even het filmpje zitten kijken dat de miljonairs te horen krijgen dat Naad zwanger is.
Geweldig, vooral de geschokte reactie van Eric.
Jij bent BeeQueen, maar de SC is tegenwoordig een wespennestquote:Op zondag 10 februari 2008 16:50 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet of nog spannend gaat worden dus ben ik bezig met een nieuwe COS, je weet maar nooit.![]()
DGK[COS#3269] Onzichtbare Dennix.
Een positieve instelling, ik houdervanquote:Op zondag 10 februari 2008 16:50 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet of nog spannend gaat worden dus ben ik bezig met een nieuwe COS, je weet maar nooit.![]()
DGK[COS#3269] Onzichtbare Dennix.
Is het weer zover?quote:Op zondag 10 februari 2008 16:56 schreef Lobasca het volgende:
Jij bent BeeQueen, maar de SC is tegenwoordig een wespennest
hij moet eten voor 2....want Naad at nooit zoveel en nu hij vader wordtquote:Op zondag 10 februari 2008 16:58 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Buikje nog niet vol...................
Als je dit wilt zien zou ik zeker doen.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:02 schreef Lobasca het volgende:
Loont het de moeite om de streams aan te zwengelen?
Zelfs CNN zit achter het nieuws aanquote:Op zondag 10 februari 2008 17:08 schreef Ziet het volgende:
ik had het filmpje nog niet gezien, van de reacties op de zwangerschap...
jeetje zeg hahaha
dennis heeft het inderdaad alleen maar over de mediahype
Ik kan er nog steeds niet over uit he. Hoe kan ZO'N DOM WIJF als die Nadiaquote:Op zondag 10 februari 2008 17:07 schreef milk-shake het volgende:
[..]
hij moet eten voor 2....want Naad at nooit zoveel en nu hij vader wordt![]()
Hoe?? Net zo als de moeder van Amanda??quote:Op zondag 10 februari 2008 17:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet over uit he. Hoe kan ZO'N DOM WIJF als die Nadia
nou in godsnaam een kind op gaan voeden ??????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |