abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 februari 2008 @ 20:38:45 #101
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_56609458
Overigens is een John McCain-Condoleeza Rice ticket heel goed mogelijk bij de Republikeinen.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_56609655
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 20:38 schreef darktower het volgende:
Overigens is een John McCain-Condoleeza Rice ticket heel goed mogelijk bij de Republikeinen.
Ik zou Newt Gingrich wel graag als VP zien, maar ik vraag me af of hij met die flapdrol van een McCain wil samenwerken.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_56610125
quote:
En Obama-Mugabe bij de Democraten.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 21:18:02 #104
202940 Diebold
We love the South
pi_56610184
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 20:48 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik zou Newt Gingrich wel graag als VP zien, maar ik vraag me af of hij met die flapdrol van een McCain wil samenwerken.
Romney was een flapdrol, de so-called mr fiscal conservative, met z'n multi miljoenen prive investering en daarbovenop alsnog in de top drie in het aannemen van geld van lobbyisten en pacs. Dat alles zonder enig resultaat voor zijn investering. En de miljoenen van Rush Limbaugh zijn 'm naar zijn kop gestegen, die gek heeft meer gemeen met Bill Clinton. Beiden wisten de draft te ontlopen en vertellen de afgelopen maanden fairy tails.

Als Obama de nominee is kunnen de Republikeinen er na fluiten.
Mocht het opnieuw een race worden tussen de gevestigde orde, dan stemmen we voor McCain.
A house divided against itself cannot stand, Abraham Lincoln (R), 16 June 1858, Illinois
Members of Veterans for Obama. Yes, we can!
  vrijdag 8 februari 2008 @ 22:16:29 #105
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_56611669
Lieberman is geen superdelegate meer vanwege zijn geflirt met McCain: http://blogs.courant.com/(...)lieberman-no-lo.html
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 8 februari 2008 @ 23:30:04 #106
202940 Diebold
We love the South
pi_56613651
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 22:16 schreef Montov het volgende:
Lieberman is geen superdelegate meer vanwege zijn geflirt met McCain: http://blogs.courant.com/(...)lieberman-no-lo.html
Konden we maar zeggen dat Bill Clinton geen superdelegate meer was
Al was het alleen vanwege zijn leugens onder ede over zijn flirten met Monica.
Een van de Clinton drama's dat helemaal opnieuw zou beginnen met de Clintons in het Witte Huis.
De republikeinen zitten al klaar.
A house divided against itself cannot stand, Abraham Lincoln (R), 16 June 1858, Illinois
  vrijdag 8 februari 2008 @ 23:43:43 #107
202940 Diebold
We love the South
pi_56614054
update 2 feb 2008

Republikein Susan Eisenhower, kleindochter van president Eisenhower, endorses Obama:
"Mijn grootvader won het presidentschap met de onmisbare hulp van een "Democrats for Eisenhower" movement. Ik ben er van overtuigd dat Barack Obama de enige kandidaat is vandaag die gewone Amerikanen kan aanmoedigen recht op te staan; hij is de man die onze nationale wonden kan helen en zowel kan inspireren als nastreven van daadwerkelijke samenwerking tussen de partijen".
pi_56616814
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 23:43 schreef Diebold het volgende:
update 2 feb 2008

Republikein Susan Eisenhower, kleindochter van president Eisenhower, endorses Obama:
"Mijn grootvader won het presidentschap met de onmisbare hulp van een "Democrats for Eisenhower" movement. Ik ben er van overtuigd dat Barack Obama de enige kandidaat is vandaag die gewone Amerikanen kan aanmoedigen recht op te staan; hij is de man die onze nationale wonden kan helen en zowel kan inspireren als nastreven van daadwerkelijke samenwerking tussen de partijen".
valt me op dat iedereen op internet voor obama is over het algemeen celebs steunen hem vooral en ook veel invloedrijke democraten/republikeinen, als je het zo ziet waarom is hillary in godsnaam nog niet weggevaagd het zijn volgens mij de latino's asians en vrouwen die de need for change verzieken
trouwens, morgen toch nebraska, washington en louisiana hoe staat barack in de recente peilingen ?
  zaterdag 9 februari 2008 @ 03:43:41 #109
202940 Diebold
We love the South
pi_56617749
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 20:07 schreef darktower het volgende:
Webb lijkt me kansloos. Niemand weet wie dat is.
Bij Clinton is de verwachting nog steeds dat ze Richardson kiest, bij Obama ligt het nog open.
Maar ik wil gewoon een Obama-Clinton ticket, met het American Dream Team Obama-Bill-Hillary-Ted-Oprah-etc on the road. DAT is pas onverslaanbaar.
Bijna niemand wist een jaar geleden wie Obama was. Zelf volgen we hem extra close sinds zijn speech tijdens de conventie in 2004. "De VS is geen verzameling van Rode Staten en Blauwe Staten. Ik wil President worden van de Verenigde Staten van Amerika." Makkelijk is het niet tegen een voormalige president en first lady, en hun power machine en hun vrienden in de corporate media.
Hillary supporters zullen zeer waarschijnlijk stemmen voor een Obama-Clinton ticket.
Onder geen enkele omstandigheid stemmen wij en een deel van de andere Obama supporters voor een Obama-Clinton ticket. We hebben geen enkele band met de partij van de Democraten noch met die van de Republikeinen.
Obama lijkt daar goed van op de hoogte te zijn.

Een stem voor Clinton, president of vice president, is een stem voor Bush.
En een stem voor het voorzetten van de oorlog tussen Democraten en Republikeinen.
Na 16 jaar hetzelfde liedje wensen wij verandering.

[ Bericht 1% gewijzigd door Diebold op 09-02-2008 04:30:27 ]
pi_56618551
quote:
Lijkt me niet, de Republikeinen zetten niemand uit de Bush-administratie op het ticket...
  zaterdag 9 februari 2008 @ 09:03:05 #111
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_56618687
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 20:48 schreef Lyrebird het volgende:
Newt Gingrich.... dat is een eng Christelijk mannetje. Wat zie je in hem als running mate?

McCain is een man van 72. En sorry, maar als je een enorm stressverhogende baan als president aan gaat nemen op die leeftijd, dan moet je iemand naast je hebben die ook daadwerkelijk president kan worden.

En ik zie Newt Gingrich daar niet als ideal republikeinse kandidaat voor. McCain moet iemand kiezen die jonger is, en ook daadwerkelijk het presidentsschap kan opnemen. Huckabee is bijvoorbeeld geen verkeerde keus, als je iemand zoekt met een goede gezondheid, de stemmen kan trekken bij de christelijke kant van de partije, maar niet een oude garde Christen fanatiekeling is zoals Newt Gingrich dat is.

Newt Gingrich heeft tijdens zijn positie als Speaker of the House een buitenechtelijke affair gehad. NA dat hij de grootste vechter was in de Senaat om Clinton impeached te krijgen.... dat soort schandaaltjes maken hem een kandidaat waar McCain denk ik niets mee te maken wil hebben.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 9 februari 2008 @ 09:04:44 #112
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_56618692
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 03:43 schreef Diebold het volgende:
Een stem voor Clinton, president of vice president, is een stem voor Bush.
Als Clinton straks de nominatie zou winnen, dan stem ik toch liever op haar dan die oude zak aardappelen van een McCain.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 9 februari 2008 @ 09:06:22 #113
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_56618696
quote:

Ik denk dat iemand uit het Bush kabinet inzetten als vice-president absolute zelfmoord is voor McCain. Of elke andere Republikeinse kandidaat.
-
  zaterdag 9 februari 2008 @ 10:34:16 #114
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56619373
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 09:03 schreef maartena het volgende:

[..]

Newt Gingrich.... dat is een eng Christelijk mannetje. Wat zie je in hem als running mate?

McCain is een man van 72. En sorry, maar als je een enorm stressverhogende baan als president aan gaat nemen op die leeftijd, dan moet je iemand naast je hebben die ook daadwerkelijk president kan worden.

En ik zie Newt Gingrich daar niet als ideal republikeinse kandidaat voor. McCain moet iemand kiezen die jonger is, en ook daadwerkelijk het presidentsschap kan opnemen. Huckabee is bijvoorbeeld geen verkeerde keus, als je iemand zoekt met een goede gezondheid, de stemmen kan trekken bij de christelijke kant van de partije, maar niet een oude garde Christen fanatiekeling is zoals Newt Gingrich dat is.

Newt Gingrich heeft tijdens zijn positie als Speaker of the House een buitenechtelijke affair gehad. NA dat hij de grootste vechter was in de Senaat om Clinton impeached te krijgen.... dat soort schandaaltjes maken hem een kandidaat waar McCain denk ik niets mee te maken wil hebben.
Huckabee is volgens mij een beetje een middenweg tussen de oude generatie evangelisten (70ers zoals Dobson en Buchanan) en de nieuwe generatie (de 40ers en 50ers, die wat 'linkser' zijn). Die nieuwe generatie schijnt bijv. erg op armoede in de wereld gefocust te zijn. Huckabee hoor je daar wel een beetje over maar een echt campagnethema is het niet dacht ik.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56620384
Analysis: Obama has advantage in head-to-head with McCain

http://www.cnn.com/2008/P(...)schneider/index.html

[ Bericht 18% gewijzigd door Hertog_Martin op 09-02-2008 12:05:25 ]
  zaterdag 9 februari 2008 @ 12:23:00 #116
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_56620727
Die Chelsey Clinton is echt een gruwelijk lelijk wijf...ik snap niet waarom Hillary haar laat meedoen.
Drink ik.
pi_56620801

Valt wel mee toch
  zaterdag 9 februari 2008 @ 13:49:43 #118
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56622029
Over potentiële running mates voor McCain: de namen die ik tegenkom op verschillende Amerikaanse fora zijn o.a.

- Lindsey Graham (senator voor South-Carolina)
- Mark Sanford (voormalig gouverneur van South-Carolina)
- Charlie Crist (gouverneur van Florida)
- Tim Pawlenty (gouverneur van Minnesota)
(En dan heb je natuurlijk nog de (ex-)kandidaten voor het presidentschap: Thompson, Giuliani, Huckabee.)

McCain zal toch een keuze moeten maken tussen het pleasen van de natuurlijke achterban van zijn partij door een echt rechtse, conservatieve running mate of voor een gematigde kandidaat om kiezers in het centrum te winnen. Hij lijkt me overigens wel het type om met een verrassing te komen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_56622352
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 12:23 schreef SpaRood het volgende:
Die Chelsey Clinton is echt een gruwelijk lelijk wijf...ik snap niet waarom Hillary haar laat meedoen.
Op recente foto's valt het toch wel mee. Ze is aardig opgedroogd.

zaterdag 9 februari 2008 @ 14:35:34 #120
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56622675
Je krijgt er wel de schoonmoeder from hell bij.
pi_56625539
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 09:03 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar Gingrich associeer ik niet met eng Christelijk. Als je het over eng Christelijk hebt, dan denk ik eerder aan Mike Huckabee. Newt is een van de weinige echte oonservatieven, en heeft een goed stel hersens. Ik heb linkse vrienden die vanwege zijn hersens uitermate veel respect voor Gringrich hebben.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 9 februari 2008 @ 18:27:30 #122
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56626383
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 11:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tja, voor een deel wel, voor een deel niet. Bush werd niet voor niets herkozen. Ondanks alles blijft ie een grote aanhang houden.
mwah, Bush werd als zittend president bijna weggestemd....... da's nou ook weer geen reclame
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 9 februari 2008 @ 18:31:53 #123
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56626443
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 14:14 schreef Majar het volgende:

[..]

Op recente foto's valt het toch wel mee. Ze is aardig opgedroogd.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
pas maar op dat ze Joran niet ontmoet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 9 februari 2008 @ 21:03:58 #124
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_56630502
Huh, ik dacht dat er vandaag weer primaries waren? Staat iig op wiki en op cnn:
February 9, 2008
Louisiana
Nebraska
Washington
U.S. Virgin Islands

February 10, 2008
Maine

Maar zie nergens updates?
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 21:13:32 #125
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_56630791
Ja, dat klopt. Geen peilingen op RCP, dus we moeten het maar even afwachten. Ben benieuwd.
Nicht ärgern, nur wundern!
  zaterdag 9 februari 2008 @ 21:35:39 #126
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_56631486
Leuke filmpje, met Colbert en Huckabee: http://www.crooksandliars(...)for-texas-delegates/
Géén kloon van tvlxd!
pi_56631685
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 9 februari 2008 @ 21:45:53 #128
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56631717
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]

bron
Precies zoals ik al had gedacht. Nu komt de ware kracht van rechts naarboven. Inclusief weer de befaamde truuk van Fox om uuuuuren van tevoren de winnaar alvast bekend te maken.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 9 februari 2008 @ 22:44:34 #129
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_56633247
Kan Huckabee nog winnen? Stel nou als Romney's gedelegeerden naar Huckabee zouden gaan...

Ik heb liever Huckabee dan McCain. Huckabee is gewoon lekker rechts, duidelijk. McCain is daarentegen een hypocriet en totaal ongeloofwaardig. Met McCain hebben de democraten sowieso het Witte Huis in zak...en dat is minder spannend voor ons.

Ik wil een echte spannende strijd!
Drink ik.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 23:10:03 #130
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56634080
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 22:44 schreef SpaRood het volgende:
Huckabee is gewoon lekker rechts, duidelijk. McCain is daarentegen een hypocriet en totaal ongeloofwaardig. Met McCain hebben de democraten sowieso het Witte Huis in zak...
De peilingen laten anders zien
pi_56634165
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 21:45 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Precies zoals ik al had gedacht. Nu komt de ware kracht van rechts naarboven. Inclusief weer de befaamde truuk van Fox om uuuuuren van tevoren de winnaar alvast bekend te maken.
Ook CNN meldde dat rond dezelfde tijd, en die doen zulke uitspraken tegenwoordig alleen als het 99% zeker is.
pi_56635974
Jenna Jameson endorses Hillary Clinton.
  zondag 10 februari 2008 @ 00:45:03 #133
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_56636090
Het echt goede nieuws is natuurlijk dat de writer's strike is afgelopen. Dit even in de categorie 'and now for something completely different'. The Daily Show en The Colbert Report kunnen nu NOG beter Indicision 2008 in beeld brengen.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_56636383
Wanneer sluiten de stembussen in Louisiana?
  zondag 10 februari 2008 @ 01:07:33 #135
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56636424
quote:
Op zondag 10 februari 2008 00:45 schreef darktower het volgende:
Het echt goede nieuws is natuurlijk dat de writer's strike is afgelopen. Dit even in de categorie 'and now for something completely different'. The Daily Show en The Colbert Report kunnen nu NOG beter Indicision 2008 in beeld brengen.
Nou ze deden het zonder schrijvers toch best aardig.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 10 februari 2008 @ 01:09:32 #136
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_56636453
Daarom zei ik ook 'NOG beter'. Het was al goed. Maar zometeen dus nog beter.
pi_56636519
Uhm, daily show (en colbert geloof ik ook) hebben al weken een eigen deal met de WGA... hun schrijvers zijn al lang en breed aan het werk hoor
  zondag 10 februari 2008 @ 01:23:45 #138
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_56636663
Nee hoor, die waren eergisteren nog gewoon aan het staken. Ik weet dat om twee redenen 100% zeker:
1) ik zag de stakers buiten bij de studio van The Daily Show
2) ik was bij de uitzendingen op 6 en 7 februari, en daar herhaalde Jon Stewart ook nog maar eens dat het lastig was zonder de schrijvers... Hij ging zelfs op vragen van het publiek in (voorafgaand aan de uitzending) over de staking, waarbij hij zei dat het erg vervelend was op persoonlijk niveau ook, omdat de schrijvers ook zijn vrienden zijn.
pi_56636711
Ah je hebt gelijk, ik ben helemaal in de war met David Letterman
quote:
Stewart in more detail, talked about how they joined with cable channel Comedy Central to lobby the WGA to accept the same deal that the writers guild made with David Letterman's Worldwide Pants. Stewart told the audience that he was turned down by the WGA last Thursday.

It was apparent that Stewart was completely flummoxed by the Guild's decision and questioned the logic behind the rejection. But what the audience wasn't told, however, is that the two situations are very different: Comedy Central, a division of Viacom, owns Stewart's show, whereas Worldwide Pants owns The Late Show with David Letterman as well as the Late Late Show with Craig Ferguson. Viacom is one of the 8 biggest members of the AMPTP which is refusing to bargain with the WGA at present
  zondag 10 februari 2008 @ 01:33:17 #140
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56636802
quote:
Op zondag 10 februari 2008 01:09 schreef darktower het volgende:
Daarom zei ik ook 'NOG beter'. Het was al goed. Maar zometeen dus nog beter.
I know, ik kijk elke avond.

En HertogMartin was iets te vlug.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 10 februari 2008 @ 01:35:40 #141
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_56636830
als je de aflevering van 6 februari kijkt, met Tom Brokaw: daar zegt Brokaw op een gegeven moment dat de 'Republican Party in chaos' is. Je hoort dan dat er iemand begint te klappen. That would be me.
  zondag 10 februari 2008 @ 01:36:39 #142
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56636842
Woon je ook in de VS dan?
  zondag 10 februari 2008 @ 01:48:39 #143
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_56636991
Binnenkort in DC. Maar ik was voor Super Tuesday alvast in NY (zie www.locuta.nl voor verslag in de VK)
pi_56637008
Toen ik dit zag: http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=147130&title=writers-strike-math dacht ik dat ook hun als een van de weinigen weer aan het werk gegaan waren.

Maar goed, back on topic
pi_56637275
Obama 65% na 24% geteld

(Washington)

Waarom is de CNN site dit keer totaal niet up to date btw? http://www.cnn.com/ELECTI(...)ults/dates/#20080209

Omdat het caucusen zijn?

Edit; nu net staat ook daar washington er bij, stond nog steeds 'scheduled' alsof de stembussen uberhaupt nog open moesten..
pi_56637404
Nebraska voor Obama met 69%

Washington staat ie op 67%
pi_56637475
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nebraska voor Obama met 69%

Washington staat ie op 67%
waarom staat er niks over louisiana en virgin islands?
  zondag 10 februari 2008 @ 02:36:41 #148
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_56637484
Zoals voorspeld... Obama wint vandaag alles.

'Het spel bij de Democraten zal zich ongeveer als volgt ontvouwen, als beide kandidaten in de race blijven: op 9 februari zal Obama winnen in Louisiana, Nebraska en Washington. Op 10 februari maakt Clinton vervolgens een comeback in Maine. Op 12 februari wint Obama dan weer in District of Columbia en Maryland, terwijl Clinton Virginia binnensleept. Op 19 februari wint Obama dan weer Hawaii en Wisconsin, maar op 4 maart sleept Clinton de hoofdprijs binnen met winst in Ohio, Texas en Rhode Island. Kortom: het zal zo ongeveer 50-50 blijven.'
pi_56637535
Je voorspelt dat Clinton Maine en Virginia wint, ik denk dat ook die naar Obama gaan
pi_56637548
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:36 schreef darktower het volgende:
Zoals voorspeld... Obama wint vandaag alles.

'Het spel bij de Democraten zal zich ongeveer als volgt ontvouwen, als beide kandidaten in de race blijven: op 9 februari zal Obama winnen in Louisiana, Nebraska en Washington. Op 10 februari maakt Clinton vervolgens een comeback in Maine. Op 12 februari wint Obama dan weer in District of Columbia en Maryland, terwijl Clinton Virginia binnensleept. Op 19 februari wint Obama dan weer Hawaii en Wisconsin, maar op 4 maart sleept Clinton de hoofdprijs binnen met winst in Ohio, Texas en Rhode Island. Kortom: het zal zo ongeveer 50-50 blijven.'
op cnn denken ze dat obama maine en virginia ook binnen sleept, als zijn populairiteit blijft stijgen en hij de nederlagen beperkt kan houden, dan ziet het er aardig uit
pi_56637560
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je voorspelt dat Clinton Maine en Virginia wint, ik denk dat ook die naar Obama gaan
idd en zoals ze ook zeiden zal dit ook meespelen in de hoofden van de mensen uit texas als hillary 3 weken niks wint.
pi_56637614
Benieuwd naar Louisiana
  zondag 10 februari 2008 @ 02:57:24 #153
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_56637632
Obama blijft stijgen ja. Zou wel een stunt zijn als hij Virginia nu ook wint. Ziet er wel naar uit nu... Obama blijft in een stijgende lijn, Clinton blijft dalen. Ik begin steeds meer zo'n onderbuikgevoel te krijgen dat hij de nominatie gaat winnen.
pi_56637700
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:57 schreef darktower het volgende:
Obama blijft stijgen ja. Zou wel een stunt zijn als hij Virginia nu ook wint. Ziet er wel naar uit nu... Obama blijft in een stijgende lijn, Clinton blijft dalen. Ik begin steeds meer zo'n onderbuikgevoel te krijgen dat hij de nominatie gaat winnen.
Ik denk nog steeds dat texas,ohio en de vriendjes van bill hillary erdoor zullen slepen
pi_56637726
De superdelegates die nu toegewezen zijn, zijn 'toegewezen', ofwel voorspellingen toch? Alle superdelegates beslissen pas later toch definitief? Misschien als Obama de popular vote wint een aantal nog overstapt naar Obama om keus van volk te respecteren

Ik vrees dat Obama het gaat verliezen op de superdelegates
  zondag 10 februari 2008 @ 03:11:50 #156
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_56637731
De superdelegaten lijken vooral op de hand van Clinton, maar dat verandert vanzelf wel als Obama blijft winnen. Als...
  zondag 10 februari 2008 @ 03:12:49 #157
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_56637734
Hoe zit dat trouwens in Nederland. Zien jullie daar nu ook Wolf Blitzer en consorten? Of niet?
pi_56637750
Yep Wolf en 'the best political team on television'
  zondag 10 februari 2008 @ 03:19:48 #159
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_56637772
Sinds Karl Rove bij Fox zit noemen zij zich 'the best political team ever'.
pi_56637773
Leuk systeem met die partijbonzen. Al is dat in Nederland natuurlijk niet anders.
pi_56637776
Ik heb een gevoel dat louisiana em ni echt gaat worden voor barack, er is een lage opkomst en zie daar links 41-38 staan
pi_56637783
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:19 schreef darktower het volgende:
pi_56637786
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik heb een gevoel dat louisiana em ni echt gaat worden voor barack, er is een lage opkomst en zie daar links 41-38 staan
Minder dan 1% geteld

Obama wint hoor
  zondag 10 februari 2008 @ 03:22:54 #164
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_56637790
dat zou verrassend zijn, als Obama Louisiana verliest of maar nipt wint. En daar ziet het er met de 1e tussenstad wel naar uit... hm...
pi_56637797
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:21 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Minder dan 1% geteld

Obama wint hoor
ik hoop het hillary doet wel lekker makkelijk door bill te sturen naar staten waar ze zelf geen zin in heeft en niet genoeg waarde aan hecht
pi_56637799
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:22 schreef darktower het volgende:
dat zou verrassend zijn, als Obama Louisiana verliest of maar nipt wint. En daar ziet het er met de 1e tussenstad wel naar uit... hm...
Ron Paul stond in Minnesota ook aan kop na 1 % van de stemmen, uiteindelijk werd hij vierde. Je kan pas vanaf een procent of 30 echte conclusies trekken als het niet dicht bij elkaar ligt.
pi_56637809
quote:
de black vote komt volgens mij niet echt opdagen waardoor zijn grote winst ineens rap afneemt
pi_56637813
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
de black vote komt volgens mij niet echt opdagen waardoor zijn grote winst ineens rap afneemt
Al die vermoedens van jou.
pi_56637817
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:28 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Al die vermoedens van jou.
alcohol
trouwens hoe heet het meisje met de zwarte rok en groene trui ?
pi_56637820
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:30 schreef Cesare-Borgia het volgende:
alcohol
trouwens hoe heet het meisje met de zwarte rok en groene trui ?
Geen idee, ik heb geen TV.
pi_56637829
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:31 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb geen TV.
ow dat is modern
pi_56637842
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
ow dat is modern
Als er streams zijn kijk ik daar naar. Verder download ik series veel liever, ik heb geen zin om mij aan te passen aan het uitzendprogramma vanuit Hilversum.

RTL-Z is overdag streaming te bekijken.
's Avonds zijn Nova en P&W streaming te bekijken.
Sportwedstrijden kun je meestal wel via een illegale stream bekijken.
Alleen Discovery enzo zou ik wel weer willen kijken, misschien dat ik een TV-kaart koop.

Ik hoop dat binnenkort video-on-demand een beetje van de grond komt via internet, dan heb je nooit meer een TV nodig.
pi_56637854
21% voor ron paul in washington
pi_56637857
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
21% voor ron psul in washington
En hoeveel procent van de stemmen in geteld?

Ah, 16 %. Kijk dat begint er op te lijken.
pi_56637865
16 Dus zal wel wat veranderen maar niet enorm
pi_56637876
Ik snap niet zo goed waarom er zo nadrukkelijk op ras wordt gestemd daar. Zoals ik pas al zei: wb rassen is er politieke gelijkheid, dus waarom denken ze dat obama speciaal voor hun iets kan betekenen? Moet ie soms wetten gaan invoeren die specifiek toegespitst zijn op afro-amerikanen? Als ie belastingen verlaagd oid telt dat voor iedereen hoor
pi_56637901
Ik denk dat ze het als een teken van kracht van de zwarte gemeenschap zien als Obama president wordt. Zoiets zal er bij de meeste wel achter zitten. Overigens zou ik zo niet stemmen, beetje onzinnig imo.
pi_56637928
Obama groeit weer iets in Louisiana, 54 % nu met 14 % geteld. Clinton op 37 %. Waar de rest is gebleven weet ik niet.
pi_56637959
Hoor 't morgen verder wel, kan gerust slapen met de wetenschap dat Obama zoals verwacht alles wint vandaag
pi_56637965
Weltrusten.
  zondag 10 februari 2008 @ 05:04:25 #181
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_56638275
Obama wint. En had een goede speech net.
  Trouwste user 2022 zondag 10 februari 2008 @ 05:28:50 #182
7889 tong80
Spleenheup
pi_56638354
Geweldige speech weer van hem inderdaad.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 februari 2008 @ 08:05:05 #183
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56638823
Obama haalt uit vandaag.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56639137
http://www.cnn.com/video/(...)obama.sat.speech.cnn

Is dit de speech van vannacht? Is bijna identiek aan een eerdere speech, grote delen ervan iig, niet alleen de tekst maar ook hoe ie het uitspreekt... beetje jammer, hoopte op wat nieuws
  zondag 10 februari 2008 @ 10:32:39 #185
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56639416
quote:
Hoe ben je eigenlijk daar verzeild geraakt in dat campagneteam?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56639566
Mooie speech van Obama, hij is alvast begonnen tegen McCain .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_56639748
Zo, heb weer wat ontwikkelingen gemist merk ik!
  zondag 10 februari 2008 @ 11:13:15 #188
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_56639774
Obama, zoals verwacht, maar toch met een groot verschil.

Het is wel jammer dat die kiesmannen zo lastig te tellen zijn blijkbaar, want ik lees overal verschillende aantallen en bij sommigen staten zijn nog niet eens alle kiesmannen verdeeld.

CNN heeft sinds vandaag ook meer superdelegates 'toegewezen' aan de kandidaten: Clinton zou er nu 223 hebben, en Obama 131. Dat betekent dat er nog 441 superdelegates te verdelen vallen. Aangezien ze schijnbaar hun keus nog niet hebben gemaakt, lijkt het mij dat ze de meest populaire kandidaat gaan volgen, en sowieso denk ik dat veel van de nu al toegewezen superdelegates ook wel de popular vote gaan volgen.
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 10 februari 2008 @ 11:15:34 #189
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56639799
quote:
Op zondag 10 februari 2008 11:13 schreef Montov het volgende:
Obama, zoals verwacht, maar toch met een groot verschil.

Het is wel jammer dat die kiesmannen zo lastig te tellen zijn blijkbaar, want ik lees overal verschillende aantallen en bij sommigen staten zijn nog niet eens alle kiesmannen verdeeld.

CNN heeft sinds vandaag ook meer superdelegates 'toegewezen' aan de kandidaten: Clinton zou er nu 223 hebben, en Obama 131. Dat betekent dat er nog 441 superdelegates te verdelen vallen. Aangezien ze schijnbaar hun keus nog niet hebben gemaakt, lijkt het mij dat ze de meest populaire kandidaat gaan volgen, en sowieso denk ik dat veel van de nu al toegewezen superdelegates ook wel de popular vote gaan volgen.
Ik denk toch dat Clinton een goede strategie volgt. In Texas valt nog heel veel te winnen.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 10 februari 2008 @ 11:18:08 #190
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56639833
quote:
Mr. Huckabee compared himself to Ronald Reagan when he challenged President Gerald R. Ford for the 1976 nomination. “He was the pariah of the party,” he said. “Now people love Ronald Reagan.”
http://www.nytimes.com/2008/02/10/us/politics/10primary.html?_r=1&hp&oref=slogin

Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56640444
Volgens mij moeten alle superdelegates nog vergeven worden en zijn de huidige nummers op sites als CNN gewoon schattingen. Ik kijk vanaf nu liever naar de pledged delegates:

Clinton: Pledged: 877
Obama: Pledged: 908

pi_56640935
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:19 schreef darktower het volgende:
Wat doet Rove bij FOX?
lollig
  zondag 10 februari 2008 @ 12:34:30 #193
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56640985
quote:
Op zondag 10 februari 2008 12:31 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Wat doet Rove bij FOX?
Commentaar geven, zeggen hoe geweldig christenen zijn, afgeven op Democraten en zijn legende in stand houden.

Ik hoop echt dat die fascist een hartaanval krijgt ofzo, kan die man niet uit staan
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56641161
Karl Rove is de moderne Edward Bernays.
pi_56641953
Hmm ik heb net even Rove zijn analyse van 6 februari gezien en hij doet het wel aardig moet ik zeggen. Hij gaf niet zo dom af op de democraten zoals sommige mensen op FOX dat wel doen maar gaf gewoon een goede analyse van de republikeinse en democratische strijd.
lollig
pi_56642079
quote:
Op zondag 10 februari 2008 13:25 schreef ub40_bboy het volgende:
Hmm ik heb net even Rove zijn analyse van 6 februari gezien en hij doet het wel aardig moet ik zeggen. Hij gaf niet zo dom af op de democraten zoals sommige mensen op FOX dat wel doen maar gaf gewoon een goede analyse van de republikeinse en democratische strijd.
Maar toch, karl rove

http://www.youtube.com/watch?v=7hUngQ8-wLU

Obama's victory speech
pi_56642109
Haha dat 'thank youuuu' altijd aan het begin van 'm vind ik altijd zo erg klinken alsof ie eigenlijk wil zeggen 'houd je kop eens ik wil praten'

Hij komt wat moe over trouwens zoals iemand op youtube ook opmerkt, moet ook vaker op z'n blaadje kijken dan normaal... lijkt me ook best zwaar om dag in dag uit onder enorme druk overal campagne te moeten voeren
pi_56642463
quote:
Op zondag 10 februari 2008 13:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Haha dat 'thank youuuu' altijd aan het begin van 'm vind ik altijd zo erg klinken alsof ie eigenlijk wil zeggen 'houd je kop eens ik wil praten'

Hij komt wat moe over trouwens zoals iemand op youtube ook opmerkt, moet ook vaker op z'n blaadje kijken dan normaal... lijkt me ook best zwaar om dag in dag uit onder enorme druk overal campagne te moeten voeren
Zeker die man slaapt 7 uur en vliegt dan weer van staat naar staat om speeches te geven en het is sowieso een stressvol beroep en dan nog zijn gezin dat nu natuurlijk weinig aandacht krijgt, een paar dagen vrij zou goed voor hem zijn, helaas heeft hij geen tijd vandaag alweer maine en over een paar dagen weer een paar staten.
  zondag 10 februari 2008 @ 14:34:45 #199
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_56643745
Mijn ervaring met campagnes is: er is geen rust. Tot aan 4 november blijft het 7 dagen per week, 14-18 uur per dag campagne voeren. Maar de adrenalinerush is enorm, dus je merkt er niks van (hoewel je je kunt afvragen of McCain het op zijn leeftijd ook zo ervaart....).
pi_56643931
Het zou me niet verbazen als McCain van z'n stokkie gaat komende maanden.

Maar nogmaals, ik meen te herinneren dat Obama vorig jaar van zn stokkie is gegaan, iets met zn hart... kan het alleen niet meer vinden... iemand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')