Ik zou Newt Gingrich wel graag als VP zien, maar ik vraag me af of hij met die flapdrol van een McCain wil samenwerken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:38 schreef darktower het volgende:
Overigens is een John McCain-Condoleeza Rice ticket heel goed mogelijk bij de Republikeinen.
En Obama-Mugabe bij de Democraten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:38 schreef darktower het volgende:
Overigens is een John McCain-Condoleeza Rice ticket heel goed mogelijk bij de Republikeinen.
Romney was een flapdrol, de so-called mr fiscal conservative, met z'n multi miljoenen prive investering en daarbovenop alsnog in de top drie in het aannemen van geld van lobbyisten en pacs. Dat alles zonder enig resultaat voor zijn investering. En de miljoenen van Rush Limbaugh zijn 'm naar zijn kop gestegen, die gek heeft meer gemeen met Bill Clinton. Beiden wisten de draft te ontlopen en vertellen de afgelopen maanden fairy tails.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:48 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik zou Newt Gingrich wel graag als VP zien, maar ik vraag me af of hij met die flapdrol van een McCain wil samenwerken.
Konden we maar zeggen dat Bill Clinton geen superdelegate meer wasquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:16 schreef Montov het volgende:
Lieberman is geen superdelegate meer vanwege zijn geflirt met McCain: http://blogs.courant.com/(...)lieberman-no-lo.html
valt me op dat iedereen op internet voor obama is over het algemeen celebs steunen hem vooral en ook veel invloedrijke democraten/republikeinen, als je het zo ziet waarom is hillary in godsnaam nog niet weggevaagd het zijn volgens mij de latino's asians en vrouwen die de need for change verziekenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:43 schreef Diebold het volgende:
update 2 feb 2008
Republikein Susan Eisenhower, kleindochter van president Eisenhower, endorses Obama:
"Mijn grootvader won het presidentschap met de onmisbare hulp van een "Democrats for Eisenhower" movement. Ik ben er van overtuigd dat Barack Obama de enige kandidaat is vandaag die gewone Amerikanen kan aanmoedigen recht op te staan; hij is de man die onze nationale wonden kan helen en zowel kan inspireren als nastreven van daadwerkelijke samenwerking tussen de partijen".
Bijna niemand wist een jaar geleden wie Obama was. Zelf volgen we hem extra close sinds zijn speech tijdens de conventie in 2004. "De VS is geen verzameling van Rode Staten en Blauwe Staten. Ik wil President worden van de Verenigde Staten van Amerika." Makkelijk is het niet tegen een voormalige president en first lady, en hun power machine en hun vrienden in de corporate media.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:07 schreef darktower het volgende:
Webb lijkt me kansloos. Niemand weet wie dat is.
Bij Clinton is de verwachting nog steeds dat ze Richardson kiest, bij Obama ligt het nog open.
Maar ik wil gewoon een Obama-Clinton ticket, met het American Dream Team Obama-Bill-Hillary-Ted-Oprah-etc on the road. DAT is pas onverslaanbaar.
Lijkt me niet, de Republikeinen zetten niemand uit de Bush-administratie op het ticket...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:38 schreef darktower het volgende:
Newt Gingrich.... dat is een eng Christelijk mannetje. Wat zie je in hem als running mate?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:48 schreef Lyrebird het volgende:
Ik zou Newt Gingrich wel graag als VP zien, maar ik vraag me af of hij met die flapdrol van een McCain wil samenwerken.
Als Clinton straks de nominatie zou winnen, dan stem ik toch liever op haar dan die oude zak aardappelen van een McCain.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:43 schreef Diebold het volgende:
Een stem voor Clinton, president of vice president, is een stem voor Bush.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:38 schreef darktower het volgende:
Huckabee is volgens mij een beetje een middenweg tussen de oude generatie evangelisten (70ers zoals Dobson en Buchanan) en de nieuwe generatie (de 40ers en 50ers, die wat 'linkser' zijn). Die nieuwe generatie schijnt bijv. erg op armoede in de wereld gefocust te zijn. Huckabee hoor je daar wel een beetje over maar een echt campagnethema is het niet dacht ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Newt Gingrich.... dat is een eng Christelijk mannetje. Wat zie je in hem als running mate?
McCain is een man van 72. En sorry, maar als je een enorm stressverhogende baan als president aan gaat nemen op die leeftijd, dan moet je iemand naast je hebben die ook daadwerkelijk president kan worden.
En ik zie Newt Gingrich daar niet als ideal republikeinse kandidaat voor. McCain moet iemand kiezen die jonger is, en ook daadwerkelijk het presidentsschap kan opnemen. Huckabee is bijvoorbeeld geen verkeerde keus, als je iemand zoekt met een goede gezondheid, de stemmen kan trekken bij de christelijke kant van de partije, maar niet een oude garde Christen fanatiekeling is zoals Newt Gingrich dat is.
Newt Gingrich heeft tijdens zijn positie als Speaker of the House een buitenechtelijke affair gehad. NA dat hij de grootste vechter was in de Senaat om Clinton impeached te krijgen.... dat soort schandaaltjes maken hem een kandidaat waar McCain denk ik niets mee te maken wil hebben.
Op recente foto's valt het toch wel mee. Ze is aardig opgedroogd.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:23 schreef SpaRood het volgende:
Die Chelsey Clinton is echt een gruwelijk lelijk wijf...ik snap niet waarom Hillary haar laat meedoen.
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar Gingrich associeer ik niet met eng Christelijk. Als je het over eng Christelijk hebt, dan denk ik eerder aan Mike Huckabee. Newt is een van de weinige echte oonservatieven, en heeft een goed stel hersens. Ik heb linkse vrienden die vanwege zijn hersens uitermate veel respect voor Gringrich hebben.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Newt Gingrich.... dat is een eng Christelijk mannetje. Wat zie je in hem als running mate?
mwah, Bush werd als zittend president bijna weggestemd....... da's nou ook weer geen reclamequote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tja, voor een deel wel, voor een deel niet. Bush werd niet voor niets herkozen. Ondanks alles blijft ie een grote aanhang houden.
pas maar op dat ze Joran niet ontmoetquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:14 schreef Majar het volgende:
[..]
Op recente foto's valt het toch wel mee. Ze is aardig opgedroogd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies zoals ik al had gedacht. Nu komt de ware kracht van rechts naarboven. Inclusief weer de befaamde truuk van Fox om uuuuuren van tevoren de winnaar alvast bekend te maken.quote:
De peilingen laten anders zienquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:44 schreef SpaRood het volgende:
Huckabee is gewoon lekker rechts, duidelijk. McCain is daarentegen een hypocriet en totaal ongeloofwaardig. Met McCain hebben de democraten sowieso het Witte Huis in zak...
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Precies zoals ik al had gedacht. Nu komt de ware kracht van rechts naarboven. Inclusief weer de befaamde truuk van Fox om uuuuuren van tevoren de winnaar alvast bekend te maken.
Nou ze deden het zonder schrijvers toch best aardig.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:45 schreef darktower het volgende:
Het echt goede nieuws is natuurlijk dat de writer's strike is afgelopen. Dit even in de categorie 'and now for something completely different'. The Daily Show en The Colbert Report kunnen nu NOG beter Indicision 2008 in beeld brengen.
quote:Stewart in more detail, talked about how they joined with cable channel Comedy Central to lobby the WGA to accept the same deal that the writers guild made with David Letterman's Worldwide Pants. Stewart told the audience that he was turned down by the WGA last Thursday.
It was apparent that Stewart was completely flummoxed by the Guild's decision and questioned the logic behind the rejection. But what the audience wasn't told, however, is that the two situations are very different: Comedy Central, a division of Viacom, owns Stewart's show, whereas Worldwide Pants owns The Late Show with David Letterman as well as the Late Late Show with Craig Ferguson. Viacom is one of the 8 biggest members of the AMPTP which is refusing to bargain with the WGA at present
I know, ik kijk elke avond.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:09 schreef darktower het volgende:
Daarom zei ik ook 'NOG beter'. Het was al goed. Maar zometeen dus nog beter.
waarom staat er niks over louisiana en virgin islands?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nebraska voor Obama met 69%
Washington staat ie op 67%
op cnn denken ze dat obama maine en virginia ook binnen sleept, als zijn populairiteit blijft stijgen en hij de nederlagen beperkt kan houden, dan ziet het er aardig uitquote:Op zondag 10 februari 2008 02:36 schreef darktower het volgende:
Zoals voorspeld... Obama wint vandaag alles.
'Het spel bij de Democraten zal zich ongeveer als volgt ontvouwen, als beide kandidaten in de race blijven: op 9 februari zal Obama winnen in Louisiana, Nebraska en Washington. Op 10 februari maakt Clinton vervolgens een comeback in Maine. Op 12 februari wint Obama dan weer in District of Columbia en Maryland, terwijl Clinton Virginia binnensleept. Op 19 februari wint Obama dan weer Hawaii en Wisconsin, maar op 4 maart sleept Clinton de hoofdprijs binnen met winst in Ohio, Texas en Rhode Island. Kortom: het zal zo ongeveer 50-50 blijven.'
idd en zoals ze ook zeiden zal dit ook meespelen in de hoofden van de mensen uit texas als hillary 3 weken niks wint.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je voorspelt dat Clinton Maine en Virginia wint, ik denk dat ook die naar Obama gaan
Ik denk nog steeds dat texas,ohio en de vriendjes van bill hillary erdoor zullen slepenquote:Op zondag 10 februari 2008 02:57 schreef darktower het volgende:
Obama blijft stijgen ja. Zou wel een stunt zijn als hij Virginia nu ook wint. Ziet er wel naar uit nu... Obama blijft in een stijgende lijn, Clinton blijft dalen. Ik begin steeds meer zo'n onderbuikgevoel te krijgen dat hij de nominatie gaat winnen.
quote:Op zondag 10 februari 2008 03:19 schreef darktower het volgende:
Sinds Karl Rove bij Fox zit noemen zij zich 'the best political team ever'.
Minder dan 1% geteldquote:Op zondag 10 februari 2008 03:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik heb een gevoel dat louisiana em ni echt gaat worden voor barack, er is een lage opkomst en zie daar links 41-38 staan
ik hoop hetquote:Op zondag 10 februari 2008 03:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Minder dan 1% geteld
Obama wint hoor
Ron Paul stond in Minnesota ook aan kop na 1 % van de stemmen, uiteindelijk werd hij vierde. Je kan pas vanaf een procent of 30 echte conclusies trekken als het niet dicht bij elkaar ligt.quote:Op zondag 10 februari 2008 03:22 schreef darktower het volgende:
dat zou verrassend zijn, als Obama Louisiana verliest of maar nipt wint. En daar ziet het er met de 1e tussenstad wel naar uit... hm...
de black vote komt volgens mij niet echt opdagen waardoor zijn grote winst ineens rap afneemtquote:Op zondag 10 februari 2008 03:22 schreef darktower het volgende:
dat zou verrassend zijn, als Obama Louisiana verliest of maar nipt wint. En daar ziet het er met de 1e tussenstad wel naar uit... hm...
Al die vermoedens van jou.quote:Op zondag 10 februari 2008 03:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
de black vote komt volgens mij niet echt opdagen waardoor zijn grote winst ineens rap afneemt
Geen idee, ik heb geen TV.quote:Op zondag 10 februari 2008 03:30 schreef Cesare-Borgia het volgende:
alcohol![]()
trouwens hoe heet het meisje met de zwarte rok en groene trui?
Als er streams zijn kijk ik daar naar.quote:
Hoe ben je eigenlijk daar verzeild geraakt in dat campagneteam?quote:Op zondag 10 februari 2008 03:22 schreef darktower het volgende:
Ik denk toch dat Clinton een goede strategie volgt. In Texas valt nog heel veel te winnen.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:13 schreef Montov het volgende:
Obama, zoals verwacht, maar toch met een groot verschil.
Het is wel jammer dat die kiesmannen zo lastig te tellen zijn blijkbaar, want ik lees overal verschillende aantallen en bij sommigen staten zijn nog niet eens alle kiesmannen verdeeld.
CNN heeft sinds vandaag ook meer superdelegates 'toegewezen' aan de kandidaten: Clinton zou er nu 223 hebben, en Obama 131. Dat betekent dat er nog 441 superdelegates te verdelen vallen. Aangezien ze schijnbaar hun keus nog niet hebben gemaakt, lijkt het mij dat ze de meest populaire kandidaat gaan volgen, en sowieso denk ik dat veel van de nu al toegewezen superdelegates ook wel de popular vote gaan volgen.
http://www.nytimes.com/2008/02/10/us/politics/10primary.html?_r=1&hp&oref=sloginquote:Mr. Huckabee compared himself to Ronald Reagan when he challenged President Gerald R. Ford for the 1976 nomination. “He was the pariah of the party,” he said. “Now people love Ronald Reagan.”
Wat doet Rove bij FOX?quote:Op zondag 10 februari 2008 03:19 schreef darktower het volgende:
Sinds Karl Rove bij Fox zit noemen zij zich 'the best political team ever'.
Commentaar geven, zeggen hoe geweldig christenen zijn, afgeven op Democraten en zijn legende in stand houden.quote:
Maar toch, karl rovequote:Op zondag 10 februari 2008 13:25 schreef ub40_bboy het volgende:
Hmm ik heb net even Rove zijn analyse van 6 februari gezien en hij doet het wel aardig moet ik zeggen. Hij gaf niet zo dom af op de democraten zoals sommige mensen op FOX dat wel doen maar gaf gewoon een goede analyse van de republikeinse en democratische strijd.
Zeker die man slaapt 7 uur en vliegt dan weer van staat naar staat om speeches te geven en het is sowieso een stressvol beroep en dan nog zijn gezin dat nu natuurlijk weinig aandacht krijgt, een paar dagen vrij zou goed voor hem zijn, helaas heeft hij geen tijd vandaag alweer maine en over een paar dagen weer een paar staten.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Haha dat 'thank youuuu' altijd aan het begin van 'm vind ik altijd zo erg klinken alsof ie eigenlijk wil zeggen 'houd je kop eens ik wil praten'
Hij komt wat moe over trouwens zoals iemand op youtube ook opmerkt, moet ook vaker op z'n blaadje kijken dan normaal... lijkt me ook best zwaar om dag in dag uit onder enorme druk overal campagne te moeten voeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |