idd en zoals ze ook zeiden zal dit ook meespelen in de hoofden van de mensen uit texas als hillary 3 weken niks wint.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je voorspelt dat Clinton Maine en Virginia wint, ik denk dat ook die naar Obama gaan
Ik denk nog steeds dat texas,ohio en de vriendjes van bill hillary erdoor zullen slepenquote:Op zondag 10 februari 2008 02:57 schreef darktower het volgende:
Obama blijft stijgen ja. Zou wel een stunt zijn als hij Virginia nu ook wint. Ziet er wel naar uit nu... Obama blijft in een stijgende lijn, Clinton blijft dalen. Ik begin steeds meer zo'n onderbuikgevoel te krijgen dat hij de nominatie gaat winnen.
quote:Op zondag 10 februari 2008 03:19 schreef darktower het volgende:
Sinds Karl Rove bij Fox zit noemen zij zich 'the best political team ever'.
Minder dan 1% geteldquote:Op zondag 10 februari 2008 03:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik heb een gevoel dat louisiana em ni echt gaat worden voor barack, er is een lage opkomst en zie daar links 41-38 staan
ik hoop hetquote:Op zondag 10 februari 2008 03:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Minder dan 1% geteld
Obama wint hoor
Ron Paul stond in Minnesota ook aan kop na 1 % van de stemmen, uiteindelijk werd hij vierde. Je kan pas vanaf een procent of 30 echte conclusies trekken als het niet dicht bij elkaar ligt.quote:Op zondag 10 februari 2008 03:22 schreef darktower het volgende:
dat zou verrassend zijn, als Obama Louisiana verliest of maar nipt wint. En daar ziet het er met de 1e tussenstad wel naar uit... hm...
de black vote komt volgens mij niet echt opdagen waardoor zijn grote winst ineens rap afneemtquote:Op zondag 10 februari 2008 03:22 schreef darktower het volgende:
dat zou verrassend zijn, als Obama Louisiana verliest of maar nipt wint. En daar ziet het er met de 1e tussenstad wel naar uit... hm...
Al die vermoedens van jou.quote:Op zondag 10 februari 2008 03:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
de black vote komt volgens mij niet echt opdagen waardoor zijn grote winst ineens rap afneemt
Geen idee, ik heb geen TV.quote:Op zondag 10 februari 2008 03:30 schreef Cesare-Borgia het volgende:
alcohol![]()
trouwens hoe heet het meisje met de zwarte rok en groene trui?
Als er streams zijn kijk ik daar naar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |