abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56593719
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 23:26 schreef popolon het volgende:
Ik hoorde net die laatste speech van Romney op de radio. Wat een enge fearmonger is het toch ook, bah.

Dat mensen nog niet genoeg hebben van dit soort troep, onbegrijpelijk.

Warmonger, fearmonger. Ik vind het interessante woorden. Helaas kun je ze nog steeds vaak gneoeg gebruiken.
Amerika drijft op angst. Zo vreemd is het dus niet .

Al die war on's komen ook niet uit de lucht vallen.
  donderdag 7 februari 2008 @ 23:41:14 #52
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56593854
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 23:34 schreef Monidique het volgende:
"If I fight on in my campaign, all the way to the convention, I would forestall the launch of a national campaign and make it more likely that Senator Clinton or Obama would win. And in this time of war, I simply cannot let my campaign, be a part of aiding a surrender to terror,"
Dat soort gezwam. En meer van die holle retoriek.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_56593959
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 23:35 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Al die war on's komen ook niet uit de lucht vallen.
War on poverty moet mijns inziens zo spoedig mogelijk gestopt worden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_56594023
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 23:11 schreef maartena het volgende:
De Republikeinse partij heeft dankzij Reagan wel een ultra-conservatieve Christelijke vleugel. Zo eentje waar de SGP nog als "liberaal" zou kunnen worden gezien.
Reagan was helemaal niet ultra-conservatief Christelijk en heeft weinig specifieks gedaan om die mensen binnen de Republikeinse partij te krijgen en houden. Maar omdat de Democraten een striktere scheiding van kerk en staat nastreven en een beroerte krijgen als er ergens one nation under God op staat, kunnen ze daar niet meer terecht.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_56594046
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 23:35 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Overigens vreemd dat in een land dat niet op angst drijft (Nederland), je al van vroeg af aan wordt aangepraat dat de verzorgingsstaat goed is voor ons allen. Want je zou eens je baan kunnen verliezen.
pi_56594253
Romney stapt uit de race voor het landsbelang, niet om geld te besparen en z'n gezicht te redden, wat een man.
pi_56595018
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 00:02 schreef Luutgaert het volgende:
Romney stapt uit de race voor het landsbelang, niet om geld te besparen en z'n gezicht te redden, wat een man.
hoop dat je sarcastisch bent want hij doet het natuurlijk om het 2e
pi_56595192
Nou, Obama is goed uit februari 5 gekomen hoor.

Hillary Clinton
Pledged: 840 Superdelegates: 193 Total: 1,033

Barack Obama
Pledged: 831 Superdelegates: 106 Total: 937

- Staat minder dan 100 delegates achter waarvan 'experts' zeggen dat dat een goed resultaat is voor Obama
- Heeft momentum, wordt met de dag populairder
- Gaat vrolijk door met miljoenen binnenslepen terwijl Clinton blut is en d'r eigen geld er in moet steken

(Hoe kan Obama zoveel succesvoller zijn in geld collecteren als ze beiden 50/50 staan wat betreft popular vote ongeveer? - Zie, Clinton is slecht voor de economie )
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 februari 2008 @ 01:09:02 #59
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56595416
de komende staten van de Democraten zijn toch geen winner takes it all staten?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56595434
Niet dat ik weet, hoezo?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 februari 2008 @ 01:12:47 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56595469
dan loop je dus als Obama zijnde minder snel in dan dat het winner takes it al zou zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56595523
Klopt, maar omdat enkele grote staten voor Hillary zullen zijn weer is dat maar goed ook dat het geen winner takes all is. Maar we zijn pas op de helft, genoeg kans om in te lopen. Alleen jammer dat Hillary tot nu toe het leeuwendeel van de superdelegates toegewezen krijgt.
pi_56595839
In another development, some senior members of Clinton's campaign staff have agreed to go without pay for a month, CNN has confirmed.

pi_56595891
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 01:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
In another development, some senior members of Clinton's campaign staff have agreed to go without pay for a month, CNN has confirmed.

Hihihi. En dan te bedenken dat sommigen in Hillary een goede kandidaat zien om het huishoudboekje van de overheid op orde te brengen.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 08:38:31 #65
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56597228
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 23:03 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

De Republikeinse partij is juist ontstaan uit abolitionisten. Vooral om economische redenen, maar toch.

Het idee dat de Republikeinen racistischer zijn komt omdat ze de laatste decennia populair zijn in het Zuiden. Traditioneel waren de Democraten populair in het Zuiden, dat sloeg echter om rond de grote depressie en sinds de jaren 80 wordt het Zuiden geassocieerd met de Republikeinen. En aangezien het als Zuiden vaak nog steeds als racistisch beschouwd wordt, denken sommige dat de Republikeinen dat dan ook moeten zijn...

De geschiedenis rond de KKK is inderdaad erg boeiend, genoeg leesvoer over te vinden als je interesse hebt.
Abolitionistisch uit economische redenen? Die slavernij was toch uitstekend voor de economie?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56597357
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 08:38 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Abolitionistisch uit economische redenen? Die slavernij was toch uitstekend voor de economie?
Niet voor de staten zonder slavernij, oneerlijke concurrentie natuurlijk. Er waren ook wel morele motieven, maar die stonden niet bovenaan.

Edit: Overigens waren deze economische redenen niet de belangrijkste argumenten voor de oorlog, maar ook daar wogen ze mee.

[ Bericht 11% gewijzigd door Evil_Jur op 08-02-2008 09:02:34 ]
  vrijdag 8 februari 2008 @ 09:00:49 #67
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_56597497
Hoe dan ook, op 19 Januari 2009 zal de nieuwe president van de Verenigde Staten worden ingewijd. En we kunnen op dit moment er vrij zeker van zijn dat de volgende president 1 van deze drie personen zal zijn.....

President John McCain.
President Hillary Clinton.
President Barack Obama.

Met andere woorden:

Een bejaarde. (McCain is 72..., 73 in het jaar dat hij het ambt aan zou kunnen nemen)
Een vrouw.
Of een zwarte.

Wie van de drie hebben julie het liefst? Laat mijn voorkeur wel duidelijk zijn ondertussen....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 8 februari 2008 @ 09:07:41 #68
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56597583
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 08:48 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Niet voor de staten zonder slavernij, oneerlijke concurrentie natuurlijk. Er waren ook wel morele motieven, maar die stonden niet bovenaan.

Edit: Overigens waren deze economische redenen niet de belangrijkste argumenten voor de oorlog, maar ook daar wogen ze mee.
Ja, dat van die oorlog wist ik. Verbaast me allemaal niets eigenlijk. Maar zeer weinig mensen denken én handelen moreel.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 8 februari 2008 @ 09:09:30 #69
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56597598
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:00 schreef maartena het volgende:
Hoe dan ook, op 19 Januari 2009 zal de nieuwe president van de Verenigde Staten worden ingewijd. En we kunnen op dit moment er vrij zeker van zijn dat de volgende president 1 van deze drie personen zal zijn.....

President John McCain.
President Barack Obama.

Met andere woorden:

Een bejaarde. (McCain is 72..., 73 in het jaar dat hij het ambt aan zou kunnen nemen)
Een vrouw.
Of een zwarte.

Wie van de drie hebben julie het liefst? Laat mijn voorkeur wel duidelijk zijn ondertussen....
Voor jou zou McCain de beste keus zijn denk ik. Onder die twee anderen gaan op zeker de belastingen omhoog. En jij als niet-Amerikaan kunt minder aanspraak doen op diensten van de staat. 1+1=2.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56597604
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:07 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ja, dat van die oorlog wist ik. Verbaast me allemaal niets eigenlijk. Maar zeer weinig mensen denken én handelen moreel.
Plus dat racisme in die tijd voor veel mensen niet iets immoreels was. Er is ook meer dan eens naar de Bijbel gegrepen om slavernij goed te praten bijvoorbeeld.

Maarja, weer on-topic lijkt me.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 09:39:22 #71
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56598031
Ik hoop nog op zo'n uitglijer a la dit:
http://nl.youtube.com/watch?v=BcUU41zjreM&feature=related
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 8 februari 2008 @ 09:46:24 #72
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_56598136
Het publiek aldaar vond het wel leuk.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_56598183
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:00 schreef maartena het volgende:

President John McCain.
President Barack Obama.

Met andere woorden:

Een vrouw.
Of een zwarte.

McCain is 71 en wordt 72

Ik het liefst Obama, dat mag intussen ook duidelijk zijn

Maar over vitaliteit gesproken, er staat mij bij dat Obama vorig jaar geloof ik onwel werd op het podium, volgens mij iets met z'n hart, kan in de war zijn want kan er niks meer over vinden... iemand die het weet?
  vrijdag 8 februari 2008 @ 10:57:36 #74
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56599291
Er zijn geruchten dat Bush vandaag McCain gaat endorsen.

Een doodskus als je het mij vraagt.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56599827
Tja, voor een deel wel, voor een deel niet. Bush werd niet voor niets herkozen. Ondanks alles blijft ie een grote aanhang houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')