Nee, volgens mij niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:38 schreef Ning het volgende:
Mag Huub weer alcohol?
Dat was nog eens wat: het eerste optreden van Gaby (toen was het nog echt leuk en spectaculair)quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:37 schreef beequeen het volgende:
Hoi Ruud.![]()
Het eten laat lang op zich wachten, misschien komt Gaby het brengen.
Vertel, vertel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat was nog eens wat: het eerste optreden van Gaby (toen was het nog echt leuk en spectaculair)![]()
Ik heb haar nog gesproken die nacht![]()
![]()
jaap vind.. saturday night een leuk nummer (whigfield)quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:28 schreef Varen het volgende:
Claire vraagt aan Huub wat er is. Huub heeft ergens een binnenpretje over.
Er is aan Huub gevraagd, wat Jaap zijn lievelingsmuziek is, voor zijn jaardag
ohhh jahhhh..... details pleasequote:Op donderdag 7 februari 2008 20:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat was nog eens wat: het eerste optreden van Gaby (toen was het nog echt leuk en spectaculair)![]()
Ik heb haar nog gesproken die nacht![]()
![]()
Bah!quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb haar nog geneukt die nacht![]()
![]()
Vraag het haar zelf maar als je haar ooit eens ergens tegenkomtquote:
Amanda: (Carry) wie is dat?quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:52 schreef Varen het volgende:
Volgens Mike lijkt Brian op Eddy Murphy
En Claire lijkt op Carry Tefsen. Jaap op Dik Trom.
Huub lijkt op Emile (was een programma?)
Is Claire alleen geil als ze gezopen heeft dan? Ze heeft 1 glas wijn op als je het persé wilt weten.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:51 schreef coldstar het volgende:
Claire heeft ook weer de nodige alcohol op...hoe geil is ze weer.
Zal wel weer. Maar loopt hem nu al dun langs de benen ?quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft een filmpje gezien van Yuri terwijl hij losging in de sportschool......bij de FEBO neem ik aan?
Mikey zei in de eerste instantie dat Amanda op Halle Berry lijkt.......dream on.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:53 schreef Disana het volgende:
Amanda: (Carry) wie is dat?
Brian: een cabaretier.
Bedoelt hij misschien Emil van die Zweedse kinderserie uit de jaren 70?quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:52 schreef Varen het volgende:
Dat witblonde menneke.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedoelt hij misschien Emil van die Zweedse kinderserie uit de jaren 70?
Ze komen niks te kort in dat hok. Laat maar een keertje overslaan, komt de alcohol ook harder aan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:56 schreef Varen het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze geen eten meer
hoi
Juist, die Emil, leuke kinderserie was dat.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Bedoelt hij misschien Emil van die Zweedse kinderserie uit de jaren 70?
En volgens mij moet Mike nodig naar de opticien.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:52 schreef Varen het volgende:
Ja die! Met die bullebak van een vader die eerst zijn koffie op een schoteltje gooide voor hij het opdronk.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juist, die Emil, leuke kinderserie was dat.
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:06 schreef mootie het volgende:
Ik zit eens naar Claire te kijken....... maar geil? Nee, ik zie geen hitsig ding ronddartelen beneden.
Wat een lomp gedrag weer, zit ze alleen met Mikey aan tafel en zegt doodleuk: Eet smakelijk. Terwijl de anderen nog op staan te scheppen. En kunnen Brian en Amanda niet even een mes gebruiken, zitten vreten als een stel lompe boeren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
En wie zit er weer als eerste aan tafel en wacht niet met eten op de rest?????
[ afbeelding ]
Eerlijk is eerlijk: Mike zat ook al te eten. En Brian ging eten voordat Huub en Claire aan tafel zaten. En Huub ging eten voordat Claire aan tafel zat. En Jaap en Selene zijn er nog niet eensquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
En wie zit er weer als eerste aan tafel en wacht niet met eten op de rest?????
[ afbeelding ]
Het is echt niet normaal. Er zit maar 1 persoon aan tafel die mes en vork gebruikt. De rest is aan het harken en schrapen met een vork...quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een lomp gedrag weer, zit ze alleen met Mikey aan tafel en zegt doodleuk: Eet smakelijk. Terwijl de anderen nog op staan te scheppen. En kunnen Brian en Amanda niet even een mes gebruiken, zitten vreten als een stel lompe boeren.
Waar is Selene, is ze jankend de poort uit omdat ze niet van thais eten houdt?
Maar ze jankt wel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Waar is Selene, is ze jankend de poort uit omdat ze niet van thais eten houdt?
edit - Laat maar, ik zie haar al![]()
Je bent er wel wat laat mee maar ik vind hem ook echt leukquote:
Met andere woorden: het is 1 grote klerezooi met etenquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: Mike zat ook al te eten. En Brian ging eten voordat Huub en Claire aan tafel zaten. En Huub ging eten voordat Claire aan tafel zat. En Jaap en Selene zijn er nog niet eens
quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:18 schreef Varen het volgende:
[..]
De fysiotherapeut heeft haar uit elkaar getrokken
Dat kost Amanda dan toch in ieder geval CP, die ze niet meer heeft nadat ze gisteren 200 CP heeft uitgegeven.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:24 schreef Desii het volgende:
[..]
door Amanda en Selene (wat eigenlijk niet meer mocht, hoeren voor een ander uitnodigen)
die zijn het spoor helemaal bijster....... alles voor Brian en Amanda... kots en schijtziek word ik ervan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat kost Amanda dan toch in ieder geval CP, die ze niet meer heeft nadat ze gisteren 200 CP heeft uitgegeven.
Waar de fuck is die trieste kutredactie mee bezig![]()
![]()
![]()
Interessantquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:21 schreef coldstar het volgende:
Lekker belangrijk of ze nou wel of niet met een mes eten. Zo zijn wij nog al eens onderweg, dus eten en drinken we ook vaak onderweg.
Soms bij een hele snele hap tussen de middag eten we ook wel even snel een tostie. Laat ik nou die tosti altijd met mes en vork eten en mijn man altijd met zijn handen. Zei net al tegen hem, je bent een viespeuk hahahaha
Ook datquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:22 schreef Desii het volgende:
[..]
En ik kan Jaap en Huub niet uitstaan, dat ze meegaan in die zgn. "hogere" belangen.... hogere belangen, my ass
Ga je daar weer over beginnen? Van de week is je al door 30498209482 mensen uitgelegd dat het een verpakking was.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:23 schreef coldstar het volgende:
Weet je wat ik echt vies vind......als je schoonmakster je bed wegtrekt en daar vuile condooms vandaan haalt. Dan pas ben je echt een viezerik.
Nee skattie je haalt nu twee dingen door elkaar heen.....quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga je daar weer over beginnen? Van de week is je al door 30498209482 mensen uitgelegd dat het een verpakking was.
Wat haal ik dan precies door elkaar heen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:27 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee skattie je haalt nu twee dingen door elkaar heen.....
Beter laat dan nooitquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je bent er wel wat laat mee maar ik vind hem ook echt leukMooie van DB
Wel even bij de les blijven. Ik schrijf ook nu achter je bed vandaan halen en van de week hadden we het over in de kamer van Jaap........Volgens mij was je er gisteren ook, niet echt goed bijgelezen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga je daar weer over beginnen? Van de week is je al door 30498209482 mensen uitgelegd dat het een verpakking was.
Ik vind een tosti toch heel iets anders dan een warme maaltijd, maar als jij je man voor viespeuk uit wilt schelden, ga je gangquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:21 schreef coldstar het volgende:
Lekker belangrijk of ze nou wel of niet met een mes eten. Zo zijn wij nog al eens onderweg, dus eten en drinken we ook vaak onderweg.
Soms bij een hele snele hap tussen de middag eten we ook wel even snel een tostie. Laat ik nou die tosti altijd met mes en vork eten en mijn man altijd met zijn handen. Zei net al tegen hem, je bent een viespeuk hahahaha
Hahaha ja hij vond het nog leuk ook. Ik vind het wel leuk als iemand zich druk maakt over of iemand wel of niet met een mes eet.....quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind een tosti toch heel iets anders dan een warme maaltijd, maar als jij je man voor viespeuk uit wilt schelden, ga je gang
Mag ik daar mijn gerede twijfels over uitspreken? Het lijkt mij vrij ongewoon dat iemand zich zo opwindt over een verpakking. Anders wordt het als één of meerdere exemplaren van het anticonseptivum op die plaats worden aangetroffen met daarin duidelijk het bewijs van een ejaculatie.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is gezien, het is hier tig keer gecorrigeerd. En nu begint het gezeik weer van voren af aan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mag ik daar mijn gerede twijfels over uitspreken? Het lijkt mij vrij ongewoon dat iemand zich zo opwindt over een verpakking. Anders wordt het als één of meerdere exemplaren van het anticonseptivum op die plaats worden aangetroffen met daarin duidelijk het bewijs van een ejaculatie.
Was het op de streams, heb jij het gezien? Zo ja, dan slik ik alles in
behalve voornoemde vuiligheid.![]()
Mij hoor je er niet meer over.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gezien, het is hier tig keer gecorrigeerd. En nu begint het gezeik weer van voren af aan.
Het gaat in dit geval helemaal niet over het eten met een mes...quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hahaha ja hij vond het nog leuk ook. Ik vind het wel leuk als iemand zich druk maakt over of iemand wel of niet met een mes eet.....
Herma heeft daar in de kapsalon gisteren over geklaagd, die had iets onder het bed gevonden......maar die moet niet zeiken daar is ze schoonmaakster voor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gezien, het is hier tig keer gecorrigeerd. En nu begint het gezeik weer van voren af aan.
Waar is JOUW mes mokumquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval helemaal niet over het eten met een mes...
ze eten gewoon als een stelletje ongeregeld wat zich miljonairs noemt en wat op tv moet komen...
Mee eens Mokum020.....dit geldt voor alles. Alles in dat hok is smerig en vies. Ik zag net een kast deur open staan in de slaap kamer.....zo smerig.bahquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval helemaal niet over het eten met een mes...
ze eten gewoon als een stelletje ongeregeld wat zich miljonairs noemt en wat op tv moet komen...
Ze wist het zelf natuurlijk niet meerquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:46 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda loopt weer te raaskallen : "Heb je me geneukt?"
Ik eet met een VORK en snij met een MES....quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar is JOUW mes mokum [ afbeelding ]
Heeft ze weer gezopen? Ze begint weer zo raar te kakelen.quote:
idd, daar hebben we lang op gewachtquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:50 schreef pullup het volgende:
Nog even en bedankje voor de top OPmet die caps van Amanda haar ' kapsel'
en weer dat gezeik over Jaap zijn gewicht....quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:05 schreef Desii het volgende:
Wat is Amanda kinderachtig bezig..... laat der nog maar wat drinken....
Dan moet ze toch aan dat kutkarakter van d'r gaan werken, ze ziet er best wel lekker uit (vind ik), maar met die capsonesquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:03 schreef Varen het volgende:
Selene: ik werk aan mezelf, ik , ik ik
Hoe werkt dat korzelige sekreet aan zichzelf?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:03 schreef Varen het volgende:
Selene: ik werk aan mezelf, ik , ik ik
Maar nog wel even zonder geluid, ik zit net midden in The Wallquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:08 schreef Liess het volgende:
Tijd om winamp uit te zetten en streams aan denk ik
Het lijkt me zo frustrerend met haar te discussiëren. Er valt geen enkele eer te behalen aan die onmetelijke domheid. Alles wordt overschreeuwd door niets.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:05 schreef Desii het volgende:
Wat is Amanda kinderachtig bezig..... laat der nog maar wat drinken....
En dat is? Dat ie een flinke pak billenkoek krijgt op 17 februari?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:15 schreef Liess het volgende:
OH vet, brian heeft een nieuw doel!
quote:21:52 - Nog even geduld!
Huub gaat op oorlogspad! Aan de eettafel probeert hij eerst Selène uit de tent te lokken, maar tevergeefs. Dan maar iemand anders. “Amanda, jij hebt het steeds over plannen maken, maar we merken er niets van!”, roept hij en hij krijgt bijval van Jaap. “Ja! Waar zijn je plannen?”, vraagt hij, terwijl hij driftig zoekend om zich heen kijkt, tot groot vermaak van Huub. Nou Huub, nog een paar uur, dan krijg jij een puik plan van Amanda voorgeschoteld!
Brian zijn doel is Jaap af te laten vallenquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:17 schreef ruby het volgende:
[..]
En dat is? Dat ie een flinke pak billenkoek krijgt op 17 februari?
Als ze doet zoals ze nu doet vind ik 'r echt onuitstaanbaar.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:20 schreef Desii het volgende:
Amanda.... je raaskaalt......
soms ben je scherp en adrem in discussies, maar nu ben je zo waardeloos, kinderachtig bezig
Wat is Brian toch geweldig. Het blijft een echte weldoener. Waren er maar meer mensen zoals Brian op deze wereld.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:20 schreef Liess het volgende:
[..]
Brian zijn doel is Jaap af te laten vallen
Ze is weer zo zat al een aap en kan niet begrijpen dat als ergens geen calorieen in zitten je er dus niet van aan kan komenquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Als ze doet zoals ze nu doet vind ik 'r echt onuitstaanbaar.
Deze situatie heeft potentie.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Brian wordt para, Amanda is net binnen in de chill en Brian zegt meteen dat hij haar 2-3 wijntjes ziet drinken en ze amper haar glas nog op tafel kan zetten. En 's ochtends maar spugen, dus doe wat daar aan, zegt ie.
Niet meer alles door elkaar?? Alleen nog maar wijn? Wit.. rood... rosé...quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Amanda belooft beterschap, ze zal niet alles meer door elkaar drinken
Ik denk dat Uri Geller weer bezig is.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Mijn geluid doet gek, ik zit naar stream 4 te luisteren, maar na een paar minuten schakelt dat geluid uit en schakelt ie over naar een andere stream en dat elke keer weer.
Beetje OT, maar ik word er gek van.
JIPIE..... JEROEN..quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:36 schreef rooie3 het volgende:
Als de nerd komt mag hij alles,in zijn pyama lopen,slapen.Kom op redactie haal de nerd over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |