quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:18 schreef Varen het volgende:
[..]
De fysiotherapeut heeft haar uit elkaar getrokken
Dat kost Amanda dan toch in ieder geval CP, die ze niet meer heeft nadat ze gisteren 200 CP heeft uitgegeven.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:24 schreef Desii het volgende:
[..]
door Amanda en Selene (wat eigenlijk niet meer mocht, hoeren voor een ander uitnodigen)
die zijn het spoor helemaal bijster....... alles voor Brian en Amanda... kots en schijtziek word ik ervan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat kost Amanda dan toch in ieder geval CP, die ze niet meer heeft nadat ze gisteren 200 CP heeft uitgegeven.
Waar de fuck is die trieste kutredactie mee bezig![]()
![]()
![]()
Interessantquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:21 schreef coldstar het volgende:
Lekker belangrijk of ze nou wel of niet met een mes eten. Zo zijn wij nog al eens onderweg, dus eten en drinken we ook vaak onderweg.
Soms bij een hele snele hap tussen de middag eten we ook wel even snel een tostie. Laat ik nou die tosti altijd met mes en vork eten en mijn man altijd met zijn handen. Zei net al tegen hem, je bent een viespeuk hahahaha
Ook datquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:22 schreef Desii het volgende:
[..]
En ik kan Jaap en Huub niet uitstaan, dat ze meegaan in die zgn. "hogere" belangen.... hogere belangen, my ass
Ga je daar weer over beginnen? Van de week is je al door 30498209482 mensen uitgelegd dat het een verpakking was.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:23 schreef coldstar het volgende:
Weet je wat ik echt vies vind......als je schoonmakster je bed wegtrekt en daar vuile condooms vandaan haalt. Dan pas ben je echt een viezerik.
Nee skattie je haalt nu twee dingen door elkaar heen.....quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga je daar weer over beginnen? Van de week is je al door 30498209482 mensen uitgelegd dat het een verpakking was.
Wat haal ik dan precies door elkaar heen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:27 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee skattie je haalt nu twee dingen door elkaar heen.....
Beter laat dan nooitquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je bent er wel wat laat mee maar ik vind hem ook echt leukMooie van DB
Wel even bij de les blijven. Ik schrijf ook nu achter je bed vandaan halen en van de week hadden we het over in de kamer van Jaap........Volgens mij was je er gisteren ook, niet echt goed bijgelezen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga je daar weer over beginnen? Van de week is je al door 30498209482 mensen uitgelegd dat het een verpakking was.
Ik vind een tosti toch heel iets anders dan een warme maaltijd, maar als jij je man voor viespeuk uit wilt schelden, ga je gangquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:21 schreef coldstar het volgende:
Lekker belangrijk of ze nou wel of niet met een mes eten. Zo zijn wij nog al eens onderweg, dus eten en drinken we ook vaak onderweg.
Soms bij een hele snele hap tussen de middag eten we ook wel even snel een tostie. Laat ik nou die tosti altijd met mes en vork eten en mijn man altijd met zijn handen. Zei net al tegen hem, je bent een viespeuk hahahaha
Hahaha ja hij vond het nog leuk ook. Ik vind het wel leuk als iemand zich druk maakt over of iemand wel of niet met een mes eet.....quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind een tosti toch heel iets anders dan een warme maaltijd, maar als jij je man voor viespeuk uit wilt schelden, ga je gang
Mag ik daar mijn gerede twijfels over uitspreken? Het lijkt mij vrij ongewoon dat iemand zich zo opwindt over een verpakking. Anders wordt het als één of meerdere exemplaren van het anticonseptivum op die plaats worden aangetroffen met daarin duidelijk het bewijs van een ejaculatie.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is gezien, het is hier tig keer gecorrigeerd. En nu begint het gezeik weer van voren af aan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mag ik daar mijn gerede twijfels over uitspreken? Het lijkt mij vrij ongewoon dat iemand zich zo opwindt over een verpakking. Anders wordt het als één of meerdere exemplaren van het anticonseptivum op die plaats worden aangetroffen met daarin duidelijk het bewijs van een ejaculatie.
Was het op de streams, heb jij het gezien? Zo ja, dan slik ik alles in
behalve voornoemde vuiligheid.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |