Nee, volgens mij niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:38 schreef Ning het volgende:
Mag Huub weer alcohol?
Dat was nog eens wat: het eerste optreden van Gaby (toen was het nog echt leuk en spectaculair)quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:37 schreef beequeen het volgende:
Hoi Ruud.![]()
Het eten laat lang op zich wachten, misschien komt Gaby het brengen.
Vertel, vertel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat was nog eens wat: het eerste optreden van Gaby (toen was het nog echt leuk en spectaculair)![]()
Ik heb haar nog gesproken die nacht![]()
![]()
jaap vind.. saturday night een leuk nummer (whigfield)quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:28 schreef Varen het volgende:
Claire vraagt aan Huub wat er is. Huub heeft ergens een binnenpretje over.
Er is aan Huub gevraagd, wat Jaap zijn lievelingsmuziek is, voor zijn jaardag
ohhh jahhhh..... details pleasequote:Op donderdag 7 februari 2008 20:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat was nog eens wat: het eerste optreden van Gaby (toen was het nog echt leuk en spectaculair)![]()
Ik heb haar nog gesproken die nacht![]()
![]()
Bah!quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb haar nog geneukt die nacht![]()
![]()
Vraag het haar zelf maar als je haar ooit eens ergens tegenkomtquote:
Amanda: (Carry) wie is dat?quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:52 schreef Varen het volgende:
Volgens Mike lijkt Brian op Eddy Murphy
En Claire lijkt op Carry Tefsen. Jaap op Dik Trom.
Huub lijkt op Emile (was een programma?)
Is Claire alleen geil als ze gezopen heeft dan? Ze heeft 1 glas wijn op als je het persé wilt weten.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:51 schreef coldstar het volgende:
Claire heeft ook weer de nodige alcohol op...hoe geil is ze weer.
Zal wel weer. Maar loopt hem nu al dun langs de benen ?quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft een filmpje gezien van Yuri terwijl hij losging in de sportschool......bij de FEBO neem ik aan?
Mikey zei in de eerste instantie dat Amanda op Halle Berry lijkt.......dream on.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:53 schreef Disana het volgende:
Amanda: (Carry) wie is dat?
Brian: een cabaretier.
Bedoelt hij misschien Emil van die Zweedse kinderserie uit de jaren 70?quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:52 schreef Varen het volgende:
Dat witblonde menneke.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedoelt hij misschien Emil van die Zweedse kinderserie uit de jaren 70?
Ze komen niks te kort in dat hok. Laat maar een keertje overslaan, komt de alcohol ook harder aan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:56 schreef Varen het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze geen eten meer
hoi
Juist, die Emil, leuke kinderserie was dat.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Bedoelt hij misschien Emil van die Zweedse kinderserie uit de jaren 70?
En volgens mij moet Mike nodig naar de opticien.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:52 schreef Varen het volgende:
Ja die! Met die bullebak van een vader die eerst zijn koffie op een schoteltje gooide voor hij het opdronk.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juist, die Emil, leuke kinderserie was dat.
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:06 schreef mootie het volgende:
Ik zit eens naar Claire te kijken....... maar geil? Nee, ik zie geen hitsig ding ronddartelen beneden.
Wat een lomp gedrag weer, zit ze alleen met Mikey aan tafel en zegt doodleuk: Eet smakelijk. Terwijl de anderen nog op staan te scheppen. En kunnen Brian en Amanda niet even een mes gebruiken, zitten vreten als een stel lompe boeren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
En wie zit er weer als eerste aan tafel en wacht niet met eten op de rest?????
[ afbeelding ]
Eerlijk is eerlijk: Mike zat ook al te eten. En Brian ging eten voordat Huub en Claire aan tafel zaten. En Huub ging eten voordat Claire aan tafel zat. En Jaap en Selene zijn er nog niet eensquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
En wie zit er weer als eerste aan tafel en wacht niet met eten op de rest?????
[ afbeelding ]
Het is echt niet normaal. Er zit maar 1 persoon aan tafel die mes en vork gebruikt. De rest is aan het harken en schrapen met een vork...quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een lomp gedrag weer, zit ze alleen met Mikey aan tafel en zegt doodleuk: Eet smakelijk. Terwijl de anderen nog op staan te scheppen. En kunnen Brian en Amanda niet even een mes gebruiken, zitten vreten als een stel lompe boeren.
Waar is Selene, is ze jankend de poort uit omdat ze niet van thais eten houdt?
Maar ze jankt wel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Waar is Selene, is ze jankend de poort uit omdat ze niet van thais eten houdt?
edit - Laat maar, ik zie haar al![]()
Je bent er wel wat laat mee maar ik vind hem ook echt leukquote:
Met andere woorden: het is 1 grote klerezooi met etenquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: Mike zat ook al te eten. En Brian ging eten voordat Huub en Claire aan tafel zaten. En Huub ging eten voordat Claire aan tafel zat. En Jaap en Selene zijn er nog niet eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |