Sorry Cc, let maar niet op de taalvauten van PoekieRoekie.quote:Er komt een brief binnen voor de Miljonairs. Iedereen verzamelt zich meteen op de bank en Huub leest voor. “Miljonair Jaap heeft aangegeven dat hij morgen niet kan optreden. Huub of Brian gaat hem vervangen, en het wordt bepaald door een stemming waaraan ook de gastspelers moeten deelnemen. Alleen Miljonair Jaap mag zelf niet stemmen. De winnaar mag een vrouwelijk Miljonair naar keuze meenemen”, citeert de Oldenzaler. Iedereen heeft aandachtig geluisterd en de stemming voltooid zich snel. Mike heeft uiteindelijk de beslissende stem en Jaap probeert op hem in te praten dat hij voor Huub moet kiezen en niet voor Brian. Mike besluit uiteindelijk toch voor Brian te gaan en dat wordt hem niet in denk afgenomen. Amanda is echter door het dolle heen, want zij heeft de volgende dag weer een uitje samen met haar liefje!
mooie op beequeenquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
Vervolg op: [COS # 3254] Ziek zwak en misselijk van de kater
Het is een heugelijke dag. José is een jaar in dat hok en dat vieren de wannabees met toeters en bellen.
[ afbeelding ]
cap varen.
[ afbeelding ]
cap varen.
Amanda had wat opstartproblemen. Het welbekende "Ochtendgriepje".
[ afbeelding ]
Wat ze niet ziet is er ook niet, heel makkelijk, doe je ogen er maar voor dicht en ontken het maar want dan bestaat het niet, zo zit je dan met je lange lokken in een perfecte relaassie en ben je de ster van de kooi!quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:48 schreef miesy het volgende:
zo typisch amanda, als de realiteit haar niet zint wilt ze het ook niet zien.
Alleen om haar haar?quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:00 schreef Smash-it het volgende:
Amanda is echt vreemd, echt heel vreemd, als het om d'r haar gaat. Wel vet dat we het even zonder pruik hebben gezien!
En ben je een volleerd mode-ontwerpster, de beste paaldanseres van de lage landen, een geschoold pianist en zangeres en heb je een liefdevolle familie en vriendenkring.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:59 schreef kahaarin het volgende:
Wat ze niet ziet is er ook niet, heel makkelijk, doe je ogen er maar voor dicht en ontken het maar want dan bestaat het niet, zo zit je dan met je lange lokken in een perfecte relaassie en ben je de ster van de kooi!
Amanda in een notendop.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:01 schreef Copycat het volgende:
En ben je een volleerd mode-ontwerpster, de beste paaldanseres van de lage landen, een geschoold pianist en zangeres en heb je een liefdevolle familie en vriendenkring.
Nagelstyliste, teaserdanseres en voorbeeld voor de jongedames op de streams, alles is perfect!quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ben je een volleerd mode-ontwerpster, de beste paaldanseres van de lage landen, een geschoold pianist en zangeres en heb je een liefdevolle familie en vriendenkring.
Maar die gast is er toch uitgezet door de beveiliging? Waarom dat weet niemand, want hij deed niets verkeerd.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:12 schreef beequeen het volgende:
Jaap en Huub willen Jeroen uitnodigen om Zeur te zieken. Topplan......maar de FEBO zal dat wel weer blokken.
Klopt, daarom lijkt het mij een topplan. Huub heeft ook een stronthekel aan haar dus wie weet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:14 schreef mazaru het volgende:
Maar die gast is er toch uitgezet door de beveiliging? Waarom dat weet niemand, want hij deed niets verkeerd.
Dat kwam door Selene, die vond dat hij niet genoeg haar kont likte.
Jammer dat ie niet start.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:19 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
De auto van de kapsters... Vette bak hoor !
Ik dacht dat Bokito weer was losgebrokenquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:26 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian traint naast de paardenbak
Jaap wil niet naar bed, hij is bang dat hij dan vannacht niet slaapt en hij verwacht morgenochtend een telefoontje en wil dan wel een goede nachtrust hebben gehad, anders is hij morgen weer zo beroerd.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:25 schreef fredfik het volgende:
jaapie is echt ziek...waarom gaat ie niet naar bed??
de rat en de del mogen ook altijd naar bed dus waarom hij niet....
Er schiet me zo wel meer te binnen, laten we er maar over ophouden, een gebed zonder end.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda in een notendop.![]()
Je vergeet alleen 3e plaats tijdens het Nederlands Kampioenschap Visagie.![]()
En de toevoeging van Kahaarin.
En ineens weet ik hoe haar eigen haar zo verrot is geworden, dat is kapster?!quote:
Krijgt ie nog meer commentaar? Eerst via Amanda van Lieke en nu weer van de trainer, hopelijk heeft Amanda niet meer zo'n last van haar rib anders kan ze nooit snel genoeg wegkomen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:28 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brian met zn handen in zn haar
Zet anders de Amanda modus aan, gewoon negeren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:31 schreef beequeen het volgende:
Het is toch godsgeklaagd wat er allemaal op de agenda staat voor Brian: Kickboksen, optredens, Thaise massage, fysio, dj lessen, gitaarles, Amanda mee, crimi familie altijd aanwezig tijdens optredens.........
Laat ik er maar over ophouden, heeft totaal geen zin om me druk te maken, maar ik doe het wel.![]()
![]()
![]()
Je hebt gelijk maar ik kan dit echt niet verkroppen, ben nl geen Amanda...integendeel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:33 schreef kahaarin het volgende:
Zet anders de Amanda modus aan, gewoon negeren.![]()
Ik ga koken en zo, doegie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |