Dat tweede weet ik niet, maar bij dat eerste komt ook nog dat Jaap uitgesloten was van stemming.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:35 schreef tipsch het volgende:
Wat lees ik allemaal. Brian krijgt een stemming, dankzij de plotselinge gelding van gastspelers in een stemming. Selene's vriendinnetje kan niet mee shoppen, dus gaat Amanda straks mee?
Ik voel je, hoor. Ik was ook boos totdat de pruik ter sprake kwam.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En dat zonder streams.
Ik ben vandaag sowieso snel boos en uit mijn hum, maar dit druist zo in tegen elk gevoel van eerlijkheid en rechtvaardigheid dat ik in me heb. En ik wéét dat het een stom gefixed spelletje is, maar het lef om het er zo dik bovenop te leggen is mindblowing.
U vraagt, zij draaien..quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:38 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
kapsalon!
kapsalon!
kapsalon!
quote:15:16 - Huub is nog niet klaar met Mike!
Mike krijgt het zwaar te voortduren met Huub. “Mijn beweegreden was dat Brian een groter repertoire heeft dan jou”, verklaart de klusser zijn keuze. Huub kan dit niet verkroppen en barst los op de voormalig zwerver. “Jij hebt een nutteloos leven dat alleen maar bestaat uit excuses maken! Je doet vandaag ook weer niet mee aan de gitaarles omdat je zogenaamd geen tijd hebt! Dat slaat nergens op! En hoe vaak oefen je voor het theorie-examen? Ook amper! Ga maar weer verven, ga maar weer voor mij werken. En als je het niet goed doet, dan huur ik wel een busje Polen!”, luidt zijn tirade. Mike hoort het allemaal stilletjes aan en zodra Huub de deur uit is went hij zich tot Palma. “Alles wat die jongen zegt gaat het ene oor in en het andere oor uit”, zegt hij geruststellend. Helaas voor hem, is Huub nog lang niet klaar met zijn commentaar!
Volgens mij staat dat haar Amanda top.quote:
Weer uiterst triest. Je zou in alle eerlijkheid juist verwachten dat Jaap 'de gelukkige' had mogen aanwijzenquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat tweede weet ik niet, maar bij dat eerste komt ook nog dat Jaap uitgesloten was van stemming.
quote:
Je hebt het woord "went" overgeslagen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:41 schreef Copycat het volgende:
Stelletje bosmongolen. Nu krijgt Mikey het weer zwaar te voortduren:
Om de kapsters wat extra inkijk te gunnen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
Waarom ligt Amanda zo vreemd ????
[ afbeelding ]
Dat leid de aandacht van d,r haar af........ Schaamhaar ziet er net zo uit.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
Waarom ligt Amanda zo vreemd ????
[ afbeelding ]
En dan jou en voormalig .quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:45 schreef beequeen het volgende:
Je hebt het woord "went" overgeslagen.
Even een vraagje. Heeft Mandy het haar van Amanda weer geverfd?quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:49 schreef mootie het volgende:
Om de kapsters wat extra inkijk te gunnen?
Ja hoor, staat nu in de verf volgens mij.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even een vraagje. Heeft Mandy het haar van Amanda weer geverfd?
Nee, gewoon een meerderheidsstemming zonder de gasten en met Jaap, het is toch te gek voor woorden dat gasten mogen stemmen voor een optreden en dat degene die zelf niet meekan er niets over te zeggen heeft, dan was de uitslag bekend geweest en waren Huub en Claire lekker op hun eerste gezamelijke uitje gegaan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Weer uiterst triest. Je zou in alle eerlijkheid juist verwachten dat Jaap 'de gelukkige' had mogen aanwijzen
Het is nog erger gesteld in deze. De mensen die op een optreden van Jaap rekenen, verwachten carnaval. Iets wat ze met die rommel van rat niet zullen krijgen. De rommel van Huub leent zich daar vele beter voor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, gewoon een meerderheidsstemming zonder de gasten en met Jaap, het is toch te gek voor woorden dat gasten mogen stemmen voor een optreden en dat degene die zelf niet meekan er niets over te zeggen heeft, dan was de uitslag bekend geweest en waren Huub en Claire lekker op hun eerste gezamelijke uitje gegaan.
Maar nee, de FEBO moest weer zo nodig die snol en rat voortrekken zodat Huub weer boos wordt, zijn alcohol verbod wordt ook al opgeheven dus het is duidelijk wat ze willen.
B&A gaan er toch zo prat op dat ze zoveel mensen hebben weggespeeld? Dan hadden ze daar ook wel een keer de gevolgen van mogen dragen.
Zo zielig en tenenkrommend gemeen dit, verschrikkelijke mensen daar bij de redactie, ik had het nog eerlijker gevonden als Brian en Huub gewoon samen hadden mogen optreden, zonder een extra iemand er bij, het was toch een uitje voor 2 man?
Wat dat betreft wel een grotere kans dat hij uitgejouwd gaat worden, hopelijk neemt men rotte tomaten e.d. mee.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is nog erger gesteld in deze. De mensen die op een optreden van Jaap rekenen, verwachten carnaval. Iets wat ze met die rommel van rat niet zullen krijgen. De rommel van Huub leent zich daar vele beter voor.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:24 schreef beequeen het volgende:
COS 3255 in progress.![]()
DGK[COS#3255] The Hairgate.
Kunnen ze die pruik nu niet gewoon kwijt maken?quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:29 schreef Deisyy het volgende:
Het haar van Amanda wordt best wel al lang![]()
[ afbeelding ]
Ik denk eigenlijk dat het Amanda best heel leuk staat, een kort kapsel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kunnen ze die pruik nu niet gewoon kwijt maken?
Ja er zijn er bij die willen het niet geloven, maar echt het is een OPBLAASPOTquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:13 schreef Scandalous het volgende:
wtf zit selene nou amanda's wangen te strelen?
Ik ook, maar Amanda nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het Amanda best heel leuk staat, een kort kapsel.
Volkomen gestoord.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Het haar van Amanda wordt geknipt, maar ze wil zichzelf niet zien in de spiegel, dus zit ze andersom met haar stoel.
zo typisch amanda, als de realiteit haar niet zint wilt ze het ook niet zien.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Het haar van Amanda wordt geknipt, maar ze wil zichzelf niet zien in de spiegel, dus zit ze andersom met haar stoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |