Mij hoor je er niet meer over.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gezien, het is hier tig keer gecorrigeerd. En nu begint het gezeik weer van voren af aan.

Het gaat in dit geval helemaal niet over het eten met een mes...quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hahaha ja hij vond het nog leuk ook. Ik vind het wel leuk als iemand zich druk maakt over of iemand wel of niet met een mes eet.....

Herma heeft daar in de kapsalon gisteren over geklaagd, die had iets onder het bed gevonden......maar die moet niet zeiken daar is ze schoonmaakster voor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gezien, het is hier tig keer gecorrigeerd. En nu begint het gezeik weer van voren af aan.

Waar is JOUW mes mokumquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval helemaal niet over het eten met een mes...
ze eten gewoon als een stelletje ongeregeld wat zich miljonairs noemt en wat op tv moet komen...

Mee eens Mokum020.....dit geldt voor alles. Alles in dat hok is smerig en vies. Ik zag net een kast deur open staan in de slaap kamer.....zo smerig.bahquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval helemaal niet over het eten met een mes...
ze eten gewoon als een stelletje ongeregeld wat zich miljonairs noemt en wat op tv moet komen...

Ze wist het zelf natuurlijk niet meerquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:46 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda loopt weer te raaskallen : "Heb je me geneukt?"

Ik eet met een VORK en snij met een MES....quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar is JOUW mes mokum [ afbeelding ]

met die caps van Amanda haar ' kapsel'
  met die caps van Amanda haar ' kapsel'

Heeft ze weer gezopen? Ze begint weer zo raar te kakelen.quote:

idd, daar hebben we lang op gewachtquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:50 schreef pullup het volgende:
Nog even en bedankje voor de top OPmet die caps van Amanda haar ' kapsel'

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |