Ze is weer zo zat al een aap en kan niet begrijpen dat als ergens geen calorieen in zitten je er dus niet van aan kan komenquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Als ze doet zoals ze nu doet vind ik 'r echt onuitstaanbaar.
Deze situatie heeft potentie.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Brian wordt para, Amanda is net binnen in de chill en Brian zegt meteen dat hij haar 2-3 wijntjes ziet drinken en ze amper haar glas nog op tafel kan zetten. En 's ochtends maar spugen, dus doe wat daar aan, zegt ie.
Niet meer alles door elkaar?? Alleen nog maar wijn? Wit.. rood... rosé...quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Amanda belooft beterschap, ze zal niet alles meer door elkaar drinken
Ik denk dat Uri Geller weer bezig is.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Mijn geluid doet gek, ik zit naar stream 4 te luisteren, maar na een paar minuten schakelt dat geluid uit en schakelt ie over naar een andere stream en dat elke keer weer.
Beetje OT, maar ik word er gek van.
JIPIE..... JEROEN..quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:36 schreef rooie3 het volgende:
Als de nerd komt mag hij alles,in zijn pyama lopen,slapen.Kom op redactie haal de nerd over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |