en weer dat gezeik over Jaap zijn gewicht....quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:05 schreef Desii het volgende:
Wat is Amanda kinderachtig bezig..... laat der nog maar wat drinken....

Dan moet ze toch aan dat kutkarakter van d'r gaan werken, ze ziet er best wel lekker uit (vind ik), maar met die capsonesquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:03 schreef Varen het volgende:
Selene: ik werk aan mezelf, ik , ik ik

Hoe werkt dat korzelige sekreet aan zichzelf?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:03 schreef Varen het volgende:
Selene: ik werk aan mezelf, ik , ik ik
 .
  .

Maar nog wel even zonder geluid, ik zit net midden in The Wallquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:08 schreef Liess het volgende:
Tijd om winamp uit te zetten en streams aan denk ik

Het lijkt me zo frustrerend met haar te discussiëren. Er valt geen enkele eer te behalen aan die onmetelijke domheid. Alles wordt overschreeuwd door niets.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:05 schreef Desii het volgende:
Wat is Amanda kinderachtig bezig..... laat der nog maar wat drinken....

En dat is? Dat ie een flinke pak billenkoek krijgt op 17 februari?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:15 schreef Liess het volgende:
OH vet, brian heeft een nieuw doel!

quote:21:52 - Nog even geduld!
Huub gaat op oorlogspad! Aan de eettafel probeert hij eerst Selène uit de tent te lokken, maar tevergeefs. Dan maar iemand anders. “Amanda, jij hebt het steeds over plannen maken, maar we merken er niets van!”, roept hij en hij krijgt bijval van Jaap. “Ja! Waar zijn je plannen?”, vraagt hij, terwijl hij driftig zoekend om zich heen kijkt, tot groot vermaak van Huub. Nou Huub, nog een paar uur, dan krijg jij een puik plan van Amanda voorgeschoteld!

Brian zijn doel is Jaap af te laten vallenquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:17 schreef ruby het volgende:
[..]
En dat is? Dat ie een flinke pak billenkoek krijgt op 17 februari?

Als ze doet zoals ze nu doet vind ik 'r echt onuitstaanbaar.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:20 schreef Desii het volgende:
Amanda.... je raaskaalt......
soms ben je scherp en adrem in discussies, maar nu ben je zo waardeloos, kinderachtig bezig

Wat is Brian toch geweldig. Het blijft een echte weldoener. Waren er maar meer mensen zoals Brian op deze wereld.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:20 schreef Liess het volgende:
[..]
Brian zijn doel is Jaap af te laten vallen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |