Nee!quote:
ja idd, ik zat ook al een tijdje te F5'en bij de nieuwe topics, maar deze kwam maar niet...quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
oja, wat zijn wij toch een stel F5 sletjes hahahaha
Yes we are!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
oja, wat zijn wij toch een stel F5 sletjes hahahaha
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:37 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik was te lui om 'm aan te maken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]Gaan we weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon neerslaan zo een..quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:38 schreef OssieMan het volgende:
Ik heb ook weinig te doen, dag duurt altijd zo lang dan
En irritante collega naast me die met elk nummer op de radio mee gaat fluiten/neurien.. niet eens op de maat
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Je moeder, díe moest pas lachenquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, díe moest pas lachen
Ik dacht dat we nu toch wel een beetje voorbij het 'je moeder' tijdperk waren... Niet dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Yo momma is so stupid... she sits on the tv and watches the couchquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:44 schreef Sgele het volgende:
[..]Die zal vast ook wel een keer gelachen hebben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk ik![]()
[..]Ik zit hardop te lachen hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yo mama is so ugly, the neighbours break into her house just to close the curtains!quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Yo momma is so stupid... she sits on the tv and watches the couch
[..]
Yo momma is so stupid... she sits on the tv and watches the couch
Dan ben je wel héél makkelijk te entertainenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:44 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik zit hardop te lachen hier.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niks hoor
Yo mama is so fat, she can fall out of her bed...
At both sides at the same time![]()
Yo mama is so filthy, when she's taking a bath it looks like someone's making tea?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:50 schreef Sgele het volgende:
Yo momma is so old, she sat behind Jesus in the 3rd grade ...
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yo mama is so filthy, when she's taking a bath it looks like someone's making tea?
Buh bye Lotte!quote:
Zo hard slaan dat er helemaal niks meer uitkomtquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:01 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Dan moet ie huilen denk, volgens mij spoort ie ook niet
quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:00 schreef Sgele het volgende:
Yo momma is so ugly...when she walks into a strip club...they pay her to keep her clothes on
Dan weet ik er nog wel éénquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:07 schreef Sgele het volgende:
Yo momma is so fat, when she turns around they throw her a welcome back party.
meer ken ik er niet
Doe maar koffie, voor mij geen bier meer doordeweeks!quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:09 schreef Seventees het volgende:
Hallo vrienden van het goede leven
Thee? Koffie? Bier?
I'm in a good mood
quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan weet ik er nog wel één
Yo mama is so fat, when she's at the beach, Greenpeace will show up to roll her back into the sea!
"leuke" middag gehad zekerquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:09 schreef Seventees het volgende:
Hallo vrienden van het goede leven
Thee? Koffie? Bier?
I'm in a good mood
Dat vind ik nou grappig, ik neurie en fluit ook de hele dag, zo vals als het maar kan...quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe maar koffie, voor mij geen bier meer doordeweeks!
Waar komt die good mood zo opeens vandaan? Bijna weekend?
Ben jij dan toevallig een collega van hem?quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat vind ik nou grappig, ik neurie en fluit ook de hele dag, zo vals als het maar kan...
Maar ik ben bijna 2 meter en niet echt smal ofzo, dus neerslaan doen ze hier toch niet
Eerder een leuke ochtendquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"leuke" middag gehad zeker![]()
![]()
Doe maar een biertje! iets minder dan 2 uur, WEEEEEEEEKEND!
Wow, wat heb je daarvoor moe...quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Koffie voor Sm0keZ!
Vandaag gehoord dat m'n werkgever erg blij met me is
Ik weet zijn nickname op fok! niet (dan zou het die KUT collega moeten zijn),quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben jij dan toevallig een collega van hem?
Ik ook bijna 2 meter, so i know the feeling dude
Goed wakker is... goed!quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:22 schreef Seventees het volgende:
[..]
Eerder een leuke ochtend
Hmm... FOK! heeft geen biersmileys. Wat een gebrek!
* Seventees overhandigt alsnog een biertje
Bijn weekendddd!! Uitslapen
Kunnen we niet klonen? en 'm dan een ban bezorgen ofzoquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet zijn nickname op fok! niet (dan zou het die KUT collega moeten zijn),
hij durft toch niet veel zeg maar... mini ventje v.s me ... moehahahaha
quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wow, wat heb je daarvoor moe...
nee laat maar...flauwe opmerkingen genoeg gemaakt vandaag
Hij vroeg net even op ik wilde overwerken, voor hem, vandaag...quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kunnen we niet klonen? en 'm dan een ban bezorgen ofzo
YW!quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goed wakker is... goed!![]()
En fok! mist een whiskey smiley he, maar bedankt voor het biertje Seven!
Neem trouwens zelf ook wat!
PWND!quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij vroeg net even op ik wilde overwerken, voor hem, vandaag...
ik: MOEHAHAHAHAHAHAHAHAH![]()
![]()
15:15 weekend man![]()
He? wat?? riep er iemand?quote:
Dank jequote:Op donderdag 7 februari 2008 13:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Koffie voor Sm0keZ!
Vandaag gehoord dat m'n werkgever erg blij met me is
It wasn't me! *onschuldig kijkt*quote:
* Sm0keZ > 2mquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben jij dan toevallig een collega van hem?
Ik ook bijna 2 meter, so i know the feeling dude
Het mooist vond ik nog dat ik in groep 3 van de basisschool al een grotere schoenmaat had dan m'n leraresquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:41 schreef Seventees het volgende:
Wat een lange kerels zijn jullie!
sorry kon het niet laten...ben in een nogal flauwe buiquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
It wasn't me! *onschuldig kijkt*
* Sm0keZ strooit een kilo zout over Sgele heenquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
sorry kon het niet laten...ben in een nogal flauwe bui
hatsjoe...quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ strooit een kilo zout over Sgele heen
En ik zit al 5 minuten tegen hem te zeggen:quote:
He gast, ik zie hier op internet dat je nog 3 uur moet werkenquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En ik zit al 5 minuten tegen hem te zeggen:
Ej, volgens mij moet jij nog bijna 3 uur?
had ik al verteld dat je nog bijna 3 uur moest?
moet jij trouwens nog ongeveer 3 werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Ej, volgens mij is het tijd om naar huis te gaan!quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En ik zit al 5 minuten tegen hem te zeggen:
Ej, volgens mij moet jij nog bijna 3 uur?
had ik al verteld dat je nog bijna 3 uur moest?
moet jij trouwens nog ongeveer 3 werken?
Yo Shortyquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:05 schreef Bellerophon het volgende:
Lange personen? Ehr nee... ben 1m75![]()
Aaaightquote:
That's my niggaquote:
Jeweetschquote:
doe je best!quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:25 schreef minq het volgende:
Net 'n PHP scriptje geschreven voor een gastenboek. Nu de opmaak even opleuken.
Die kwam uit het nietsquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:25 schreef minq het volgende:
Net 'n PHP scriptje geschreven voor een gastenboek. Nu de opmaak even opleuken.
Ej kleine beller!quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:05 schreef Bellerophon het volgende:
Lange personen? Ehr nee... ben 1m75![]()
Hier nog iets van 20 minuten, nog goed vol te houden dacht ik zoquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:44 schreef Bellerophon het volgende:
Nog een kwartiertje... en dan weekend![]()
Klein maar fijnquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej kleine beller!![]()
(niet serieus natuurlijk)
Dat valt ontzettend mee jaquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier nog iets van 20 minuten, nog goed vol te houden dacht ik zo
Helaasch Pindakaaschquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:52 schreef Sgele het volgende:
Ik morgen ook nogellendige kutwerkweek
Lang zijn heeft ook meer nadelen dan voordelen hoorquote:
Beller, BEDANKT VOOR JE INZET!quote:
Bakje koffie dan maar?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:59 schreef RecomServ het volgende:
nog genoeg te doen hier, maar geen ruk zin meer... voel me ontzettend beroerd bleegh
Of thee?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:59 schreef RecomServ het volgende:
nog genoeg te doen hier, maar geen ruk zin meer... voel me ontzettend beroerd bleegh
quote:
Dat is zo'n kut opmerkingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |