Nee!quote:
ja idd, ik zat ook al een tijdje te F5'en bij de nieuwe topics, maar deze kwam maar niet...quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
oja, wat zijn wij toch een stel F5 sletjes hahahaha
Yes we are!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
oja, wat zijn wij toch een stel F5 sletjes hahahaha
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:37 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik was te lui om 'm aan te maken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]Gaan we weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon neerslaan zo een..quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:38 schreef OssieMan het volgende:
Ik heb ook weinig te doen, dag duurt altijd zo lang dan
En irritante collega naast me die met elk nummer op de radio mee gaat fluiten/neurien.. niet eens op de maat
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Je moeder, díe moest pas lachenquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, díe moest pas lachen
Ik dacht dat we nu toch wel een beetje voorbij het 'je moeder' tijdperk waren... Niet dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Yo momma is so stupid... she sits on the tv and watches the couchquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:44 schreef Sgele het volgende:
[..]Die zal vast ook wel een keer gelachen hebben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk ik![]()
[..]Ik zit hardop te lachen hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yo mama is so ugly, the neighbours break into her house just to close the curtains!quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Yo momma is so stupid... she sits on the tv and watches the couch
[..]
Yo momma is so stupid... she sits on the tv and watches the couch
Dan ben je wel héél makkelijk te entertainenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:44 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik zit hardop te lachen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |