quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niks hoor
Yo mama is so fat, she can fall out of her bed...
At both sides at the same time![]()
Yo mama is so filthy, when she's taking a bath it looks like someone's making tea?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:50 schreef Sgele het volgende:
Yo momma is so old, she sat behind Jesus in the 3rd grade ...
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yo mama is so filthy, when she's taking a bath it looks like someone's making tea?
Buh bye Lotte!quote:
Zo hard slaan dat er helemaal niks meer uitkomtquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:01 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Dan moet ie huilen denk, volgens mij spoort ie ook niet
quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:00 schreef Sgele het volgende:
Yo momma is so ugly...when she walks into a strip club...they pay her to keep her clothes on
Dan weet ik er nog wel éénquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:07 schreef Sgele het volgende:
Yo momma is so fat, when she turns around they throw her a welcome back party.
meer ken ik er niet
Doe maar koffie, voor mij geen bier meer doordeweeks!quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:09 schreef Seventees het volgende:
Hallo vrienden van het goede leven
Thee? Koffie? Bier?
I'm in a good mood
quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan weet ik er nog wel één
Yo mama is so fat, when she's at the beach, Greenpeace will show up to roll her back into the sea!
"leuke" middag gehad zekerquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:09 schreef Seventees het volgende:
Hallo vrienden van het goede leven
Thee? Koffie? Bier?
I'm in a good mood
Dat vind ik nou grappig, ik neurie en fluit ook de hele dag, zo vals als het maar kan...quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe maar koffie, voor mij geen bier meer doordeweeks!
Waar komt die good mood zo opeens vandaan? Bijna weekend?
Ben jij dan toevallig een collega van hem?quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat vind ik nou grappig, ik neurie en fluit ook de hele dag, zo vals als het maar kan...
Maar ik ben bijna 2 meter en niet echt smal ofzo, dus neerslaan doen ze hier toch niet
Eerder een leuke ochtendquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"leuke" middag gehad zeker![]()
![]()
Doe maar een biertje! iets minder dan 2 uur, WEEEEEEEEKEND!
Wow, wat heb je daarvoor moe...quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Koffie voor Sm0keZ!
Vandaag gehoord dat m'n werkgever erg blij met me is
Ik weet zijn nickname op fok! niet (dan zou het die KUT collega moeten zijn),quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben jij dan toevallig een collega van hem?
Ik ook bijna 2 meter, so i know the feeling dude
Goed wakker is... goed!quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:22 schreef Seventees het volgende:
[..]
Eerder een leuke ochtend
Hmm... FOK! heeft geen biersmileys. Wat een gebrek!
* Seventees overhandigt alsnog een biertje
Bijn weekendddd!! Uitslapen
Kunnen we niet klonen? en 'm dan een ban bezorgen ofzoquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet zijn nickname op fok! niet (dan zou het die KUT collega moeten zijn),
hij durft toch niet veel zeg maar... mini ventje v.s me ... moehahahaha
quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wow, wat heb je daarvoor moe...
nee laat maar...flauwe opmerkingen genoeg gemaakt vandaag
Hij vroeg net even op ik wilde overwerken, voor hem, vandaag...quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kunnen we niet klonen? en 'm dan een ban bezorgen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |