quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:32 schreef petraa het volgende:
B: Je was te grof met de saus en legde de kroket gewoon op tafel
A: Ja, ja?
B: Je gaat nu de tafel schoonmaken.
Terwijl Huub, Jaap en Claire eea bespreken waar Mike bij zit, is het voor de rest (Brian, Amanda en Selène) kennelijk toch nog nodig om af te luisteren...quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:38 schreef Varen het volgende:
Brian tegen Amanda: ga je tanden poetsen, je stinkt naar focking frituur
quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:20 schreef Prospera het volgende:
Huub zegt dat hij niet blij is met wat hij gehoord heeft, achter of in het kantoor.
Huub: ik ben zo heteroseksueel als de hel.
Claire: als je op zo'n manier praat...
Het gefluister is bijna niet te horen
Huub heeft het over 10 dagen geleden en dat hij expliciet ernaar gevraagd had.
claire: dan niet Huub, je moet er maar tegen kunnen.
Palma is vandaag een jaar in DGK, maar Amanda vindt haar na-dorst belangrijker...quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:34 schreef Desii het volgende:
De mini-discussie tussen Huub en Claire gaat erover dat Claire in de chill al 3x gevraagd heeft of Huub het met Brian over het pijpen heeft gehad.
Huub heeft het daar 3x ontkent
en na de discussie aan tafel tussen Claire en Selene, Brian en Amanda vroeg ze het nog een keer
Claire heeft tie bevestiging extra nodig en Huub zegt dat zij hem niet vertrouwd.
Dat kan hij nu nog goedmaken toch?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja leuk, allemaal berichten:De kooi is dood! De kooi is stuk! Saai, saaier, saaist Bedankt FEBO Jaap! Daar ga je niet dood aan! Trek ze uit hun bed!!
Amanda heeft gewoon weer teveel gezopen. Brian heeft haar niet stevig genoeg aangepakt gisteren.
Ah gossie, het is toch wat, allemaal DGK stress natuurlijk, is heel snel op te lossen hoor, dahaag Selene.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:22 schreef Varen het volgende:
Selene heeft ook al een blaasonsteking volgens haar
*wappert met handjes*quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:22 schreef Varen het volgende:
Selene heeft ook al een blaasonsteking volgens haar
Ik ben ook allergisch voor Amanda.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:24 schreef noekje het volgende:
Amanda piept en kreunt. Ik kan daar niet tegen.
Die moest ook spugen toen ze Amanda zag spugenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:29 schreef beequeen het volgende:
Herma is Amanda ook zat.
" Zoveel drink ik helemaal niet jonguh! "quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:25 schreef pullup het volgende:
Lekker snel
Ik vind het een alcoholverbodje waardig.Alleen al om haar reactie daarop te zien
Nou en of, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:42 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vind dat wij ook een taart verdienen voor al die tijd dat we kijken
Nope, van fandagen zegt José.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:50 schreef Schanulleke het volgende:
Dit zijn geen kooimomenten toch?
Het lijkt Dennix welquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:52 schreef T-lex het volgende:
Mickey schiet lekker op met dat schilderen hé...wanneer moet dat muurtje oranje zijn?![]()
Nog vandaag of mag het iets uitlopen.
Hij voert tenminste wat uit in dat hok, er zijn er wat die al 2 keer (!) een vuilniszak hebben vervangen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:52 schreef T-lex het volgende:
Mickey schiet lekker op met dat schilderen hé...wanneer moet dat muurtje oranje zijn?![]()
Nog vandaag of mag het iets uitlopen.
Hij krijgt gratis kost en inwoning, niks mis mee om er wat t.o. te stellen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:55 schreef kahaarin het volgende:
Hij voert tenminste wat uit in dat hok, er zijn er wat die al 2 keer (!) een vuilniszak hebben vervangen.![]()
Wat mij betreft mag het morgen ook af zijn, hoeft niet per-sé vandaag.
Dat wordt ruimschoots vergoed door Brians discipel te spelen, een feel-good projectje om St.Brian een reden voor zijn bestaan te geven.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij krijgt gratis kost en inwoning, niks mis mee om er wat t.o. te stellen.
Van het snowboarden zegt ze.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:59 schreef petraa het volgende:
Hoe kan Selene spierpijn hebben, ze heeft gisteren als enige niet mee gesport met Carlos!
Laat die OPBLAASPOT ook werken, waarom Mike wel ,en die pot niet,zo niet dan oprotten.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:59 schreef petraa het volgende:
Hoe kan Selene spierpijn hebben, ze heeft gisteren als enige niet mee gesport met Carlos!
Gisteren vertelde ze dat het door het skieen kwamquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:59 schreef petraa het volgende:
Don't remind me anders word ik net zo misselijk als Amanda.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:00 schreef kahaarin het volgende:
Dat wordt ruimschoots vergoed door Brians discipel te spelen, een feel-good projectje om St.Brian een reden voor zijn bestaan te geven.
Je bent weer geweldigquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:10 schreef Leandra het volgende:
Zo.. en we zijn ook weer een halve meter OP verder, ff bijlezen
Prachtige OP Leandraquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:10 schreef Leandra het volgende:
Zo.. en we zijn ook weer een halve meter OP verder, ik ben ff bijlezen
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:10 schreef Leandra het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ze daar iets aan gedaan hebben.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:12 schreef blomst het volgende:
Herma is er ook al langer dan een jaar.
Heeft die ook taart gehad, of was haar rol te klein?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:17 schreef Leandra het volgende:
En dan posten we hier rustig verder... we geven hier Commentaren Op Streams, niet op users, mocht je daar wel behoefte aan hebben dan kun je dat hier kwijt: [COU # 1] Commentaar Op Users
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Don't remind me anders word ik net zo misselijk als Amanda.
Mooi gedaan!quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:10 schreef Leandra het volgende:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:21 schreef petraa het volgende:
B: Ik vind I shoot the Sheriff niet meer leuk om te spelen
Gitaarleraar: Maar als je die kan spelen ben je heel ver. Is je volgorde niet verkeerd, eerst moet je de accorden leren en daarna de slag.
Dat was me helemaal niet opgevallen.quote:
Ik begrijp met de beste wil van de wereld niet wat Jayms daar nog doet. Brian zal het never nooit leren, dat weet Jayms volgens mij ook. Brian moet gewoon bezig gehouden worden, ander wordt ie para, meer is het niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:21 schreef petraa het volgende:
B: Ik vind I shut the Sheriff niet meer leuk om te spelen
Gitaarleraar: Maar als je die kan spelen ben je heel ver. Is je volgorde niet verkeerd, eerst moet je de accorden leren en daarna de slag.
o, jee, geestelijk voorbereiden klinkt niet positiefquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:26 schreef Leandra het volgende:
Thnx voor alle complimenten, dan ben ik nu ff brunchen en me geestelijk voorbereiden op het feit dat m'n moeder vanmiddag op visite komt....![]()
![]()
Laters all![]()
Mooi zo dan hoeft Brian niet te rappen, want dat gemompel dat je dan zou horen door die opgezwollen lippen en gebroken kaak zou je toch niet verstaan. *hoop, hoop, hoop*quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:31 schreef petraa het volgende:
Het nummer over alleenstaande moeders, wordt na het gevecht opgenomen.
Als Yuri hem een gebroken kaak slaat kan het nog even duren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:31 schreef petraa het volgende:
Het nummer over alleenstaande moeders, wordt na het gevecht opgenomen.
Geniet er maar van dat ze nog kan komen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:26 schreef Leandra het volgende:
Thnx voor alle complimenten, dan ben ik nu ff brunchen en me geestelijk voorbereiden op het feit dat m'n moeder vanmiddag op visite komt....![]()
![]()
Laters all![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Geniet er maar van dat ze nog kan komen.
Daar heb je wel een punt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:36 schreef blomst het volgende:
Geniet er maar van dat ze nog kan komen.
Ik hoop dat de FEBO ingrijpt, het is helemaal niet zeker dat ze blaasontsteking heeft. Trouwens, je moest een weten hoeveel Ibuprofen Amanda dagelijks slikt, dat is ook niet normaal.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:02 schreef mazaru het volgende:
lekker bijdehand!! Selene denkt dat ze een blaasontsteking heeft, dus gaat ze de medicijnen van Amanda slikken
hoop dat ze sterftquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:02 schreef mazaru het volgende:
lekker bijdehand!! Selene denkt dat ze een blaasontsteking heeft, dus gaat ze de medicijnen van Amanda slikken
Chapeau dat je naar deze onzin kunt luisteren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:06 schreef petraa het volgende:
Ze moeten samen gaan oefenen Amanda en Brian.
G: Hij gaat goed!
Grant & Forsythquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:13 schreef beequeen het volgende:
De nieuwe Elly en Rikkert?![]()
[ afbeelding ]
ja.....dat was een vreselijk stel van de EOquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:13 schreef beequeen het volgende:
De nieuwe Elly en Rikkert?![]()
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik, St. Brian en Madonna Amanda.......de kindjes van God.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:24 schreef milk-shake het volgende:
ja.....dat was een vreselijk stel van de EO![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:36 schreef AnTjUh het volgende:
ayayayayaaaaaaaaaaaaaiiiiiii
amanda praat met brian over wat lieke gisteren tegen haar heeft gezegt over de agressie van brian
quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:36 schreef AnTjUh het volgende:
ayayayayaaaaaaaaaaaaaiiiiiii
amanda praat met brian over wat lieke gisteren tegen haar heeft gezegt over de agressie van brian
Wat is hij nu toch zielig.Leek een goed plan om Lieke uit te nodigen om Huub te dissen.En nu heeft Lieke zomaar iets stouts gezegd over heilige Brian.Hoe kunnen Huub en Jaap zo dom zijn om te denken dat Brian en Amanda sterk zijn.Een dag ze dissen en ze zijn van slag.quote:
Vandaar dat ze ook niet van de Febo aangepakt mogen worden, anders zouden ze wel eens kunnen breken (in 1 a 2 uurtjes)quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat is hij nu toch zielig.Leek een goed plan om Lieke uit te nodigen om Huub te dissen.En nu heeft Lieke zomaar iets stouts gezegd over heilige Brian.Hoe kunnen Huub en Jaap zo dom zijn om te denken dat Brian en Amanda sterk zijn.Een dag ze dissen en ze zijn van slag.
Mankeert hij wat aan zijn benen? Amanda heeft groot gelijk, is St.Brian al weer aan het 'twitchen'?quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:45 schreef AnTjUh het volgende:
owjee amanda gaat op haar gemak aan tafel zitten boven terwijl brian wacht op de cd die zij voor hem zou gaan halen
nu zijn de rapen gaar hoor!!
What goes around comes aroundquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat is hij nu toch zielig.Leek een goed plan om Lieke uit te nodigen om Huub te dissen.En nu heeft Lieke zomaar iets stouts gezegd over heilige Brian.Hoe kunnen Huub en Jaap zo dom zijn om te denken dat Brian en Amanda sterk zijn.Een dag ze dissen en ze zijn van slag.
En Brian wacht.. en wacht.....quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:45 schreef AnTjUh het volgende:
owjee amanda gaat op haar gemak aan tafel zitten boven terwijl brian wacht op de cd die zij voor hem zou gaan halen
nu zijn de rapen gaar hoor!!
Maar je kan toch een keer schreeuwen bah wat een nephaar enzo.Je hoeft heel niet veel te doen en Huub is toch altijd zo adrem in dingen zeggen.Maar het is alleen slijm slijm slijm.En Amanda en Brian zeggen gewoon allesquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:46 schreef FSR het volgende:
[..]
Vandaar dat ze ook niet van de Febo aangepakt mogen worden, anders zouden ze wel eens kunnen breken (in 1 a 2 uurtjes)
Ik sech.... ParaTime....
Dadelijk alletwee helemaal door het lint, priceless!quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:52 schreef beequeen het volgende:
Mandy wil Amanda zonder pruik zien en kijken hoe haar eigen haar eruit ziet.
Topstreams .
wij ook !!!!!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:52 schreef beequeen het volgende:
Topstreams .
Ze draaien de streams weg van Brian, verdomme.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:51 schreef Copycat het volgende:
De vlam slaat zo in de pan?
Denk je echt dat we dat mogen zien.Dacht het toch niet,dat kind slaat dan op tilt en gaat dan weer bij Flens stampvoeten en dat wil Flens niet mee maken.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:52 schreef beequeen het volgende:
Topstreams .
Verpest het nu niet, ze kunnen het niet blijven uitstellen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:55 schreef rooie3 het volgende:
Denk je echt dat we dat mogen zien.Dacht het toch niet,dat kind slaat dan op tilt en gaat dan weer bij Flens stampvoeten en dat wil Flens niet mee maken.
Goeie caps maken, dan die aan haar sturen, dat ze buiten hard word uitgelachen ....quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:52 schreef beequeen het volgende:
Topstreams .
Aiaiaiaiai ... Dat gaat ze straks weer op d'r brood krijgen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:57 schreef STAP01 het volgende:
En Amanda gaat lekker met de kappertjes mee! Fock jou Brian! Pak die CD lekker zelf!
Oeh, straks weer een andere kapster omdat ze de prinses van de kooi onrustig maakt?quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:59 schreef beequeen het volgende:
Mandy baalt dat er Schwarzkopf produkten staan en gaat ze echt niet gebruiken. De matten van Amanda zien er niet uit, onverzorgd zeg maar.
Mandy is in topvorm.
Ze moeten nu Huub en Jaap naar de kapsalon sturen en dan die pruik af.Huub en Japie uitlachen en dan heb je mooie tv.Brian para,amanda janken en streamers blijquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, straks weer een andere kapster omdat ze de prinses van de kooi onrustig maakt?
Tja, goed idee, zit er alleen niet in denk ik, het zou me zelfs verbazen als het on-stream te zien is allemaal, iig niet close-up denk ik.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze moeten nu Huub en Jaap naar de kapsalon sturen en dan die pruik af.Huub en Japie uitlachen en dan heb je mooie tv.Brian para,amanda janken en streamers blij
Claire word nu besproken dus Amanda willen we ook.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, goed idee, zit er alleen niet in denk ik, het zou me zelfs verbazen als het on-stream te zien is allemaal, iig niet close-up denk ik.
En wat is het oordeel? Zo te zien is er bij Claire weinig mis.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Claire word nu besproken dus Amanda willen we ook.
Er waren al plekken te zien die zich gingen afsluiten (of zoquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En wat is het oordeel? Zo te zien is er bij Claire weinig mis.
Blij dat ie 'm niet in zijn hol stoptquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:23 schreef rooie3 het volgende:
Jaap doet het ding in zijn broek en in zijn oor.
En dat wordt vast en zeker als een compliment opgevat?quote:
Tuurlijk, ze lacht haar welbekende alcohollachje.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:28 schreef Copycat het volgende:
En dat wordt vast en zeker als een compliment opgevat?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:31 schreef STAP01 het volgende:
Totaal OT maar toch:
Jammer dat ie niet wat dieper kan kijken hequote:Op donderdag 7 februari 2008 14:39 schreef Copycat het volgende:
De hoofdhuid van Amanda was gezond?
Huub pakte een stukje hoofdhuid, Mandy keek niet, Krullenbol zei dat ze het vaker moest wassen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:39 schreef Copycat het volgende:
De hoofdhuid van Amanda was gezond?
Wat denk je.....Brian mag optreden, zonder gastspelers was hem dat niet gelukt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:51 schreef noekje het volgende:
Wat is dit nu weer? Opeens mogen de gastspelers meestemmen?
Ja hèhè, anders mag Brian toch niet gaan optreden?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:51 schreef noekje het volgende:
Wat is dit nu weer? Opeens mogen de gastspelers meestemmen?
vast niet amanda...quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat denk je.....Brian mag optreden, zonder gastspelers was hem dat niet gelukt.
Nu nog iemand meenemen, wie zou dat worden?
Nog een bewijs dat Brian en Amanda worden beschermd...quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:50 schreef beequeen het volgende:
Jaap kan morgen niet optreden, er moet dus een ander optreden....Brian of Huub. Gastspelers mogen meestemmen.
Maar dat gebeurt toch nooit? Nu hebben ze één keer eens een minderheid van stemmen en dan moeten de gastspelers ook stemmen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat denk je.....Brian mag optreden, zonder gastspelers was hem dat niet gelukt.
Nu nog iemand meenemen, wie zou dat worden?
Lees de reacties hier, ik sta op ontploffen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:54 schreef noekje het volgende:
Maar dat gebeurt toch nooit? Nu hebben ze één keer eens een minderheid van stemmen en dan moeten de gastspelers ook stemmen.
Wie gaat er nu janken omdat ze niet kan winkelen.Wat een klein kind zeg.Amanda zal zo wel mee mogen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:02 schreef noekje het volgende:
Huub ging wel erg hard tegen Mickey. Dat was nou ook weer niet nodig.
Selene weer in tranen!![]()
Het is wat?quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:08 schreef noekje het volgende:
Kapster: hier is het niet nodig. Hier is het niet het vieze pluizige blond.
(Tegen Amanda)
Mijn Internet vloog eruitquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:08 schreef noekje het volgende:
Kapster: hier is het niet nodig. Hier is het niet het vieze pluizige blond.
(Tegen Amanda)
Amanda moet eerst haar haar wassen dus ze gaat onder de douche. Wat ze van plan zijn weet ik niet maar het is weer een toestand.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn Internet vloog eruitIk zie Amanda helemaal niet in de kapsalone.
Wat een triest mokkel is het ook....... Straks zien ze mn haaaaaaaaaaar, dan ga ik dooooooooooooood!!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:16 schreef noekje het volgende:
Wat doet ze toch hysterisch met haar haar. In de douche borstelen, gauw weer een handdoek om.
Het is al een poosje heel overduidelijk, dat alles naar Sjors en Sjimmie gaat....quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is wat?
En de kogel is dus door de kerk dat Brian Jaaps plaatsvervanger is en dat Amanda mee mag kwelen op het podium?
Wie nu nog niet de voorkeuren van achter ziet, is dumb, deaf and blind.
ooh ff streamen!quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:16 schreef noekje het volgende:
Wat doet ze toch hysterisch met haar haar. In de douche borstelen, gauw weer een handdoek om.
En te bedenken, dat het het eigen stomme schuld is.... tegen alle adviezen in toch lekker doen....quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een triest mokkel is het ook....... Straks zien ze mn haaaaaaaaaaar, dan ga ik dooooooooooooood!!!
De heilige maard Maria met haar burning bush.quote:
Jaap mocht niet eens stemmen? Fair play is net zover te zoeken in dit spel als een foutloze tekst op VV.quote:14:51 - Wie gaat er optreden?
Er komt een brief binnen voor de Miljonairs. Iedereen verzamelt zich meteen op de bank en Huub leest voor. “Miljonair Jaap heeft aangegeven dat hij morgen niet kan optreden. Huub of Brian gaat hem vervangen, en het wordt bepaald door een stemming waaraan ook de gastspelers moeten deelnemen. Alleen Miljonair Jaap mag zelf niet stemmen. De winnaar mag een vrouwelijk Miljonair naar keuze meenemen”, citeert de Oldenzaler. Iedereen heeft aandachtig geluisterd en de stemming voltooid zich snel. Mike heeft uiteindelijk de beslissende stem en Jaap probeert op hem in te praten dat hij voor Huub moet kiezen en niet voor Brian. Mike besluit uiteindelijk toch voor Brian te gaan en dat wordt hem niet in denk afgenomen. Amanda is echter door het dolle heen, want zij heeft de volgende dag weer een uitje samen met haar liefje!
Amoslimdramaquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:23 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Amoslima.......
quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaap mocht niet eens stemmen? Fair play is net zover te zoeken in dit spel als een foutloze tekst op VV.
Waarom? Omndat ze in haar uppie heur haar gewassen heeft? Omdat ze het niet erg vindt als een randdebiel op Nederland over te komen? Omdat ze kan ademen en lopen tegelijk?quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:31 schreef mootie het volgende:
Selene is zooooo trots op Amanda.
Je bent boos he?quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:30 schreef Copycat het volgende:
Geef Brian de sleutels, Amanda het telefoonnummer van het meest dichtbijzijnde Blijf van mijn lijf-huis en laat ze lekker stikken in die kiet.
Streamwisselquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:31 schreef noekje het volgende:
Ze houdt de handdoek ook angstvallig vast. Serieus, die hoofdhuid moet toch ooit eens luchten.
Adem in, adem uit....pammetjes bij de hand ?quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:32 schreef Copycat het volgende:
Waarom? Omndat ze in haar uppie heur haar gewassen heeft? Omdat ze het niet erg vindt als een randdebiel op Nederland over te komen? Omdat ze kan ademen en lopen tegelijk?
Ja. En dat zonder streamsquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:32 schreef noekje het volgende:
Je bent boos he?
Dat tweede weet ik niet, maar bij dat eerste komt ook nog dat Jaap uitgesloten was van stemming.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:35 schreef tipsch het volgende:
Wat lees ik allemaal. Brian krijgt een stemming, dankzij de plotselinge gelding van gastspelers in een stemming. Selene's vriendinnetje kan niet mee shoppen, dus gaat Amanda straks mee?
Ik voel je, hoor. Ik was ook boos totdat de pruik ter sprake kwam.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En dat zonder streams.
Ik ben vandaag sowieso snel boos en uit mijn hum, maar dit druist zo in tegen elk gevoel van eerlijkheid en rechtvaardigheid dat ik in me heb. En ik wéét dat het een stom gefixed spelletje is, maar het lef om het er zo dik bovenop te leggen is mindblowing.
U vraagt, zij draaien..quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:38 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
kapsalon!
kapsalon!
kapsalon!
quote:15:16 - Huub is nog niet klaar met Mike!
Mike krijgt het zwaar te voortduren met Huub. “Mijn beweegreden was dat Brian een groter repertoire heeft dan jou”, verklaart de klusser zijn keuze. Huub kan dit niet verkroppen en barst los op de voormalig zwerver. “Jij hebt een nutteloos leven dat alleen maar bestaat uit excuses maken! Je doet vandaag ook weer niet mee aan de gitaarles omdat je zogenaamd geen tijd hebt! Dat slaat nergens op! En hoe vaak oefen je voor het theorie-examen? Ook amper! Ga maar weer verven, ga maar weer voor mij werken. En als je het niet goed doet, dan huur ik wel een busje Polen!”, luidt zijn tirade. Mike hoort het allemaal stilletjes aan en zodra Huub de deur uit is went hij zich tot Palma. “Alles wat die jongen zegt gaat het ene oor in en het andere oor uit”, zegt hij geruststellend. Helaas voor hem, is Huub nog lang niet klaar met zijn commentaar!
Volgens mij staat dat haar Amanda top.quote:
Weer uiterst triest. Je zou in alle eerlijkheid juist verwachten dat Jaap 'de gelukkige' had mogen aanwijzenquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat tweede weet ik niet, maar bij dat eerste komt ook nog dat Jaap uitgesloten was van stemming.
quote:
Je hebt het woord "went" overgeslagen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:41 schreef Copycat het volgende:
Stelletje bosmongolen. Nu krijgt Mikey het weer zwaar te voortduren:
Om de kapsters wat extra inkijk te gunnen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
Waarom ligt Amanda zo vreemd ????
[ afbeelding ]
Dat leid de aandacht van d,r haar af........ Schaamhaar ziet er net zo uit.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
Waarom ligt Amanda zo vreemd ????
[ afbeelding ]
En dan jou en voormalig .quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:45 schreef beequeen het volgende:
Je hebt het woord "went" overgeslagen.
Even een vraagje. Heeft Mandy het haar van Amanda weer geverfd?quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:49 schreef mootie het volgende:
Om de kapsters wat extra inkijk te gunnen?
Ja hoor, staat nu in de verf volgens mij.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even een vraagje. Heeft Mandy het haar van Amanda weer geverfd?
Nee, gewoon een meerderheidsstemming zonder de gasten en met Jaap, het is toch te gek voor woorden dat gasten mogen stemmen voor een optreden en dat degene die zelf niet meekan er niets over te zeggen heeft, dan was de uitslag bekend geweest en waren Huub en Claire lekker op hun eerste gezamelijke uitje gegaan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Weer uiterst triest. Je zou in alle eerlijkheid juist verwachten dat Jaap 'de gelukkige' had mogen aanwijzen
Het is nog erger gesteld in deze. De mensen die op een optreden van Jaap rekenen, verwachten carnaval. Iets wat ze met die rommel van rat niet zullen krijgen. De rommel van Huub leent zich daar vele beter voor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, gewoon een meerderheidsstemming zonder de gasten en met Jaap, het is toch te gek voor woorden dat gasten mogen stemmen voor een optreden en dat degene die zelf niet meekan er niets over te zeggen heeft, dan was de uitslag bekend geweest en waren Huub en Claire lekker op hun eerste gezamelijke uitje gegaan.
Maar nee, de FEBO moest weer zo nodig die snol en rat voortrekken zodat Huub weer boos wordt, zijn alcohol verbod wordt ook al opgeheven dus het is duidelijk wat ze willen.
B&A gaan er toch zo prat op dat ze zoveel mensen hebben weggespeeld? Dan hadden ze daar ook wel een keer de gevolgen van mogen dragen.
Zo zielig en tenenkrommend gemeen dit, verschrikkelijke mensen daar bij de redactie, ik had het nog eerlijker gevonden als Brian en Huub gewoon samen hadden mogen optreden, zonder een extra iemand er bij, het was toch een uitje voor 2 man?
Wat dat betreft wel een grotere kans dat hij uitgejouwd gaat worden, hopelijk neemt men rotte tomaten e.d. mee.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is nog erger gesteld in deze. De mensen die op een optreden van Jaap rekenen, verwachten carnaval. Iets wat ze met die rommel van rat niet zullen krijgen. De rommel van Huub leent zich daar vele beter voor.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:24 schreef beequeen het volgende:
COS 3255 in progress.![]()
DGK[COS#3255] The Hairgate.
Kunnen ze die pruik nu niet gewoon kwijt maken?quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:29 schreef Deisyy het volgende:
Het haar van Amanda wordt best wel al lang![]()
[ afbeelding ]
Ik denk eigenlijk dat het Amanda best heel leuk staat, een kort kapsel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kunnen ze die pruik nu niet gewoon kwijt maken?
Ja er zijn er bij die willen het niet geloven, maar echt het is een OPBLAASPOTquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:13 schreef Scandalous het volgende:
wtf zit selene nou amanda's wangen te strelen?
Ik ook, maar Amanda nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het Amanda best heel leuk staat, een kort kapsel.
Volkomen gestoord.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Het haar van Amanda wordt geknipt, maar ze wil zichzelf niet zien in de spiegel, dus zit ze andersom met haar stoel.
zo typisch amanda, als de realiteit haar niet zint wilt ze het ook niet zien.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Het haar van Amanda wordt geknipt, maar ze wil zichzelf niet zien in de spiegel, dus zit ze andersom met haar stoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |