Je bent weer geweldigquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:10 schreef Leandra het volgende:
Zo.. en we zijn ook weer een halve meter OP verder, ff bijlezen
Prachtige OP Leandraquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:10 schreef Leandra het volgende:
Zo.. en we zijn ook weer een halve meter OP verder, ik ben ff bijlezen
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:10 schreef Leandra het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ze daar iets aan gedaan hebben.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:12 schreef blomst het volgende:
Herma is er ook al langer dan een jaar.
Heeft die ook taart gehad, of was haar rol te klein?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:17 schreef Leandra het volgende:
En dan posten we hier rustig verder... we geven hier Commentaren Op Streams, niet op users, mocht je daar wel behoefte aan hebben dan kun je dat hier kwijt: [COU # 1] Commentaar Op Users
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Don't remind me anders word ik net zo misselijk als Amanda.
Mooi gedaan!quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:10 schreef Leandra het volgende:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:21 schreef petraa het volgende:
B: Ik vind I shoot the Sheriff niet meer leuk om te spelen
Gitaarleraar: Maar als je die kan spelen ben je heel ver. Is je volgorde niet verkeerd, eerst moet je de accorden leren en daarna de slag.
Dat was me helemaal niet opgevallen.quote:
Ik begrijp met de beste wil van de wereld niet wat Jayms daar nog doet. Brian zal het never nooit leren, dat weet Jayms volgens mij ook. Brian moet gewoon bezig gehouden worden, ander wordt ie para, meer is het niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:21 schreef petraa het volgende:
B: Ik vind I shut the Sheriff niet meer leuk om te spelen
Gitaarleraar: Maar als je die kan spelen ben je heel ver. Is je volgorde niet verkeerd, eerst moet je de accorden leren en daarna de slag.
o, jee, geestelijk voorbereiden klinkt niet positiefquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:26 schreef Leandra het volgende:
Thnx voor alle complimenten, dan ben ik nu ff brunchen en me geestelijk voorbereiden op het feit dat m'n moeder vanmiddag op visite komt....![]()
![]()
Laters all![]()
Mooi zo dan hoeft Brian niet te rappen, want dat gemompel dat je dan zou horen door die opgezwollen lippen en gebroken kaak zou je toch niet verstaan. *hoop, hoop, hoop*quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:31 schreef petraa het volgende:
Het nummer over alleenstaande moeders, wordt na het gevecht opgenomen.
Als Yuri hem een gebroken kaak slaat kan het nog even duren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:31 schreef petraa het volgende:
Het nummer over alleenstaande moeders, wordt na het gevecht opgenomen.
Geniet er maar van dat ze nog kan komen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:26 schreef Leandra het volgende:
Thnx voor alle complimenten, dan ben ik nu ff brunchen en me geestelijk voorbereiden op het feit dat m'n moeder vanmiddag op visite komt....![]()
![]()
Laters all![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Geniet er maar van dat ze nog kan komen.
Daar heb je wel een punt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:36 schreef blomst het volgende:
Geniet er maar van dat ze nog kan komen.
Ik hoop dat de FEBO ingrijpt, het is helemaal niet zeker dat ze blaasontsteking heeft. Trouwens, je moest een weten hoeveel Ibuprofen Amanda dagelijks slikt, dat is ook niet normaal.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:02 schreef mazaru het volgende:
lekker bijdehand!! Selene denkt dat ze een blaasontsteking heeft, dus gaat ze de medicijnen van Amanda slikken
hoop dat ze sterftquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:02 schreef mazaru het volgende:
lekker bijdehand!! Selene denkt dat ze een blaasontsteking heeft, dus gaat ze de medicijnen van Amanda slikken
Chapeau dat je naar deze onzin kunt luisteren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:06 schreef petraa het volgende:
Ze moeten samen gaan oefenen Amanda en Brian.
G: Hij gaat goed!
Grant & Forsythquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:13 schreef beequeen het volgende:
De nieuwe Elly en Rikkert?![]()
[ afbeelding ]
ja.....dat was een vreselijk stel van de EOquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:13 schreef beequeen het volgende:
De nieuwe Elly en Rikkert?![]()
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik, St. Brian en Madonna Amanda.......de kindjes van God.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:24 schreef milk-shake het volgende:
ja.....dat was een vreselijk stel van de EO![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |