Dat wordt ruimschoots vergoed door Brians discipel te spelen, een feel-good projectje om St.Brian een reden voor zijn bestaan te geven.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij krijgt gratis kost en inwoning, niks mis mee om er wat t.o. te stellen.
Van het snowboarden zegt ze.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:59 schreef petraa het volgende:
Hoe kan Selene spierpijn hebben, ze heeft gisteren als enige niet mee gesport met Carlos!
Laat die OPBLAASPOT ook werken, waarom Mike wel ,en die pot niet,zo niet dan oprotten.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:59 schreef petraa het volgende:
Hoe kan Selene spierpijn hebben, ze heeft gisteren als enige niet mee gesport met Carlos!
Gisteren vertelde ze dat het door het skieen kwamquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:59 schreef petraa het volgende:
Don't remind me anders word ik net zo misselijk als Amanda.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:00 schreef kahaarin het volgende:
Dat wordt ruimschoots vergoed door Brians discipel te spelen, een feel-good projectje om St.Brian een reden voor zijn bestaan te geven.
Je bent weer geweldigquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:10 schreef Leandra het volgende:
Zo.. en we zijn ook weer een halve meter OP verder, ff bijlezen
Prachtige OP Leandraquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:10 schreef Leandra het volgende:
Zo.. en we zijn ook weer een halve meter OP verder, ik ben ff bijlezen
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:10 schreef Leandra het volgende:
Zo.. en we zijn ook weer een halve meter OP verder, ik ben ff bijlezen
Ik kan me niet herinneren dat ze daar iets aan gedaan hebben.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:12 schreef blomst het volgende:
Herma is er ook al langer dan een jaar.
Heeft die ook taart gehad, of was haar rol te klein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |