Nou en of, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:42 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vind dat wij ook een taart verdienen voor al die tijd dat we kijken
Nope, van fandagen zegt José.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:50 schreef Schanulleke het volgende:
Dit zijn geen kooimomenten toch?
Het lijkt Dennix welquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:52 schreef T-lex het volgende:
Mickey schiet lekker op met dat schilderen hé...wanneer moet dat muurtje oranje zijn?![]()
Nog vandaag of mag het iets uitlopen.
Hij voert tenminste wat uit in dat hok, er zijn er wat die al 2 keer (!) een vuilniszak hebben vervangen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:52 schreef T-lex het volgende:
Mickey schiet lekker op met dat schilderen hé...wanneer moet dat muurtje oranje zijn?![]()
Nog vandaag of mag het iets uitlopen.
Hij krijgt gratis kost en inwoning, niks mis mee om er wat t.o. te stellen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:55 schreef kahaarin het volgende:
Hij voert tenminste wat uit in dat hok, er zijn er wat die al 2 keer (!) een vuilniszak hebben vervangen.![]()
Wat mij betreft mag het morgen ook af zijn, hoeft niet per-sé vandaag.
Dat wordt ruimschoots vergoed door Brians discipel te spelen, een feel-good projectje om St.Brian een reden voor zijn bestaan te geven.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij krijgt gratis kost en inwoning, niks mis mee om er wat t.o. te stellen.
Van het snowboarden zegt ze.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:59 schreef petraa het volgende:
Hoe kan Selene spierpijn hebben, ze heeft gisteren als enige niet mee gesport met Carlos!
Laat die OPBLAASPOT ook werken, waarom Mike wel ,en die pot niet,zo niet dan oprotten.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:59 schreef petraa het volgende:
Hoe kan Selene spierpijn hebben, ze heeft gisteren als enige niet mee gesport met Carlos!
Gisteren vertelde ze dat het door het skieen kwamquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:59 schreef petraa het volgende:
Don't remind me anders word ik net zo misselijk als Amanda.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:00 schreef kahaarin het volgende:
Dat wordt ruimschoots vergoed door Brians discipel te spelen, een feel-good projectje om St.Brian een reden voor zijn bestaan te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |