quote:
GMTAquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:
Wat wordt er weinig gemuckt de laatste tijd...
Blijkbaar kunnen jullie niet zonder Het Grote Voorbeeldquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:
Het valt wel op ja... Muck is er niet en er wordt niet gemucktquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen jullie niet zonder Het Grote Voorbeeld
Omdat het carnaval was.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:22 schreef JortK het volgende:
MPG waarom zijn die oude topics nog niet bijgewerkt
Slechte reden!quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen jullie niet zonder Het Grote Voorbeeld
Daarom is de wiki NU bijgewerktquote:
quote:
quote:Muck vond t hartstikke leuk en gezellig
Slaap lekkerquote:
quote:
truste Jortquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:19 schreef MPG het volgende:
goed topic
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
MMquote:
quote:
Niet trager dan andersquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:01 schreef Tmaatje het volgende:
effe checken, is FOK! bij jullie ook zo traag???![]()
![]()
Nee, supersnel! Ik ben namelijk tester voor de nieuwe abonnementen en dus krijg ik lekker de beschikking over de snelle servers!quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:01 schreef Tmaatje het volgende:
effe checken, is FOK! bij jullie ook zo traag???![]()
![]()
Nou hier is het een week al helemaal hopeloos; zelfs een ambtenaar reageert sneller...quote:
geen last van, al ben ik er dan ook nauwelijks geweestquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:06 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nou hier is het een week al helemaal hopeloos; zelfs een ambtenaar reageert sneller...
welicht. met t ouwe @sloom modem heb ik iig nergens last vanquote:
Ik kreeg een brief dat ik onmiddelijk mijn "oude"modem MOEST vervangen....quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
welicht. met t ouwe @sloom modem heb ik iig nergens last van
quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:27 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ik kreeg een brief dat ik onmiddelijk mijn "oude"modem MOEST vervangen....![]()
Op hun kosten?quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:27 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ik kreeg een brief dat ik onmiddelijk mijn "oude"modem MOEST vervangen....![]()
Ja, ik kreeg alles toegestuurd, maar moest het zelf maar verwisselen, op zich geen probleem, alleen is mijn internet nu dus echte heeeeeeeeel traag.quote:
Vaagquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:47 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg alles toegestuurd, maar moest het zelf maar verwisselen, op zich geen probleem, alleen is mijn internet nu dus echte heeeeeeeeel traag.![]()
Verwisselen was absoluut noodzakelijk wilde ik nog kunnen internetten.. dat heb ik gemerkt ..
@sloom heeft vaker van dat soort vage acties, en ja, toegang tot het netwerk is gebonden aan het MAC-adres van het modemquote:
Naamgenootquote:
Is dat niet zonde van alle moeitequote:Op woensdag 6 februari 2008 23:52 schreef dndiek het volgende:de carnaval heb ik overleefd.... tijd om het bloed weer in mijn alcohol te laten
het kostte niet zo heel veel moeite hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat niet zonde van alle moeite
quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:52 schreef dndiek het volgende:de carnaval heb ik overleefd.... tijd om het bloed weer in mijn alcohol te laten
Idd, dus gewoon doorgaan met de alcohol innamequote:Op woensdag 6 februari 2008 23:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
het kostte niet zo heel veel moeite hoor
Dit brengt mij op een ideetje !!quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
@sloom heeft vaker van dat soort vage acties, en ja, toegang tot het netwerk is gebonden aan het MAC-adres van het modem
quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:02 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Dit brengt mij op een ideetje !!Effe kijken...
Oh chips, al 12 uur, ben naar bed, truste !!![]()
![]()
Awwwwquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:24 schreef BrandX het volgende:ben ik net weer eindelijk lekker bezig in mijn scriptie, ben ik mijn mapje met figuren, tabellen en modelen vergeten op mijn stickie te zetten.
kan wel verder, maar dan is het net alsof ik met een hand tik, dus dat kan ik niet![]()
morgen weer een dagen ik was net zo lekker op dreef
quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
nu voel ik me nog een heleboel beetjes meer beter!![]()
Goed bezigquote:
Ik duik er ook lekker inquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:42 schreef BrandX het volgende:voor BX is het eigenlijk ook bedtijd.
![]()
Ja aardig beetje moe nog. Moet nu 4 keer in de week te vroeg m'n mandje uit.quote:
Is het ver weg? Anders ga je ff kijken, sta je er niet op, duik je nog ff je nest inquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:21 schreef crossover het volgende:
Verdomme ik weet niet om 8 uur moet beginnen of om 10 uur!![]()
Ik heb m'n naam ergens zien staan op een lijstje met 10uur erachter, maar ik weet niet zeker of ik daar vanuit kan gaan en er zijn ook dagdiensten van 8 uur
12 min fietsen.. Misshcien dat ik zo weer ff terug in bed duik als ik me verveel..quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is het ver weg? Anders ga je ff kijken, sta je er niet op, duik je nog ff je nest in
quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:21 schreef crossover het volgende:
Verdomme ik weet niet om 8 uur moet beginnen of om 10 uur!![]()
Ik heb m'n naam ergens zien staan op een lijstje met 10uur erachter, maar ik weet niet zeker of ik daar vanuit kan gaan en er zijn ook dagdiensten van 8 uur
ja wel lekker eigenlijkquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja aardig beetje moe nog. Moet nu 4 keer in de week te vroeg m'n mandje uit.
Hoe is het met jou?
quote:
Nah, ik ga gewoon om 10 uurquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:34 schreef BrandX het volgende:
Hop, ik ga maar eens naar kantoor!![]()
laters!
Joo Werkzequote:Op donderdag 7 februari 2008 07:34 schreef BrandX het volgende:
Hop, ik ga maar eens naar kantoor!![]()
laters!
pwnquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Nah, ik ga gewoon om 10 uur
[..]
yepquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je huisgenoot weer bezig gisteravond? Je was zo plotseling weg
Haha, ok.quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Precies 38000
Anyway, I'm offWerkze jonge!
Lekker hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:15 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]!.
Mên. Koffie. !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |