quote:
GMTAquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:
Wat wordt er weinig gemuckt de laatste tijd...
Blijkbaar kunnen jullie niet zonder Het Grote Voorbeeldquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:
Het valt wel op ja... Muck is er niet en er wordt niet gemucktquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen jullie niet zonder Het Grote Voorbeeld
Omdat het carnaval was.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:22 schreef JortK het volgende:
MPG waarom zijn die oude topics nog niet bijgewerkt
Slechte reden!quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen jullie niet zonder Het Grote Voorbeeld
Daarom is de wiki NU bijgewerktquote:
quote:
quote:Muck vond t hartstikke leuk en gezellig
Slaap lekkerquote:
quote:
truste Jortquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:19 schreef MPG het volgende:
goed topic
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
MMquote:
quote:
Niet trager dan andersquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:01 schreef Tmaatje het volgende:
effe checken, is FOK! bij jullie ook zo traag???![]()
![]()
Nee, supersnel! Ik ben namelijk tester voor de nieuwe abonnementen en dus krijg ik lekker de beschikking over de snelle servers!quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:01 schreef Tmaatje het volgende:
effe checken, is FOK! bij jullie ook zo traag???![]()
![]()
Nou hier is het een week al helemaal hopeloos; zelfs een ambtenaar reageert sneller...quote:
geen last van, al ben ik er dan ook nauwelijks geweestquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:06 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nou hier is het een week al helemaal hopeloos; zelfs een ambtenaar reageert sneller...
welicht. met t ouwe @sloom modem heb ik iig nergens last vanquote:
Ik kreeg een brief dat ik onmiddelijk mijn "oude"modem MOEST vervangen....quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
welicht. met t ouwe @sloom modem heb ik iig nergens last van
quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:27 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ik kreeg een brief dat ik onmiddelijk mijn "oude"modem MOEST vervangen....![]()
Op hun kosten?quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:27 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ik kreeg een brief dat ik onmiddelijk mijn "oude"modem MOEST vervangen....![]()
Ja, ik kreeg alles toegestuurd, maar moest het zelf maar verwisselen, op zich geen probleem, alleen is mijn internet nu dus echte heeeeeeeeel traag.quote:
Vaagquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:47 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg alles toegestuurd, maar moest het zelf maar verwisselen, op zich geen probleem, alleen is mijn internet nu dus echte heeeeeeeeel traag.![]()
Verwisselen was absoluut noodzakelijk wilde ik nog kunnen internetten.. dat heb ik gemerkt ..
@sloom heeft vaker van dat soort vage acties, en ja, toegang tot het netwerk is gebonden aan het MAC-adres van het modemquote:
Naamgenootquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |