Prima TT, maar vandaag is geen slowchatdag op het forumquote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:58 schreef Leonilein het volgende:
Fok is om te janken al de hele dagWat een ramp, 80 keer verversen enzo..
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:46 schreef Leonilein het volgende:
@ Litpho: Het is JUIST SLOWchat vandaag![]()
Hm, ik ga gauw ff kijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:40 schreef Leonilein het volgende:
Ik leid...
Jeuzus, die scenes in 'Dirt' liegen er ook niet om.
Denk dat het leuke eral vanaf is.. heb ook gezapt, maar zie weinig bijzondersquote:
Zie ook niks bijzondersquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat het leuke eral vanaf is.. heb ook gezapt, maar zie weinig bijzonders
Tis weer goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:03 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik ga zo ATWT kijken, Jennifer gaat dood
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:03 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik ga zo ATWT kijken, Jennifer gaat dood
Huh? Wie wou wie beschermen?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tis weer goed dat je het zegt
Ach horen we tenminste vaak: Hij wou mij alleen maar beschremenMaarja wel zonde
Die hele familie wil elkaar de hele tijd 'beschermen'.. Zolang ze het minder vaak gaan zeggen, dan is het goed dat ze dood gaatquote:
Gelukkig heeft ze nog net op tijd afscheid van iedereen kunnen nemen voordat ze haar laatste adem gaat uitblazen straks, en morgenmiddag weer en de dag erop 's ochtends ookquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die hele familie wil elkaar de hele tijd 'beschermen'.. Zolang ze het minder vaak gaan zeggen, dan is het goed dat ze dood gaat
En ze wordt er nog voor betaald ook (hoewel je daar natuurlijk niks aan hebt als je dood bentquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:20 schreef Cuegirllie het volgende:idd.. kan er in iedergeval gezegd worden dat het een trage dood was
Het leven an sich is een trage dood!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:20 schreef Cuegirllie het volgende:idd.. kan er in iedergeval gezegd worden dat het een trage dood was
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Kan ze het bedrag op haar steen zetten
Hoi Poema, doei Poemaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:36 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het leven an sich is een trage dood!
Kijkze! En sweet dreaamsquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:37 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
![]()
Ze leeft nog steeds, dat mens is niet kapot te krijgen, maar goed, ik ga verder kijken en daarna mijn bed opzoeken,
slaap lekker
Truste Annetje!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:38 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Hoi Poema, doei Poema![]()
Slaap lekker![]()
gelukkig keert niet iedere soapster terug.. behalve in de Bold and the Beautifulquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:39 schreef DrsPoema het volgende:
Hee, gelukkig, er is nog leven!Soapsterren gaan nooit dood, die duiken na een tijdje altijd weer op!
Of in GTST!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
gelukkig keert niet iedere soapster terug.. behalve in de Bold and the Beautiful
Nee, er was overal gewoon niks aan te vangen met fok, er zijn gewoon van die dagen!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik dat dacht dat het puur aan de werkpc lag dat ik niks op fok kon. maar gelukkig niet.. Dus mrogen misschien meer gelukafhankelijk ook van waar ik kom te zitten
![]()
GTST valt het nog wel mee hoor..
Dan werd het misschien wel eens een keertje spannend!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:dat zou eng worden.. maarja dan gooien ze wel een andere blonde griet voor haar rol erin
Hij zegt dat hij nooit een boot heeft gehad en dat hij alleen maar met hem gepokerd had!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee niet gezienMaar het kan ook niet anders dan een randfiguur zijn
Je bent sowieso een randfiguur als je jmet Joran omgaat
Tja, hij kan natuurlijk de waarheid zeggen want hij scheen toen in Nederland te zijn, maar hij zag er wel uit als zo'n wannabe gangster, incl. petje!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:09 schreef Cuegirllie het volgende:Dat kan natuurlijk ook en dat Joran door iemand anders is geholpen..
Maarja de geloofwaardigheid van een duidelijke randfiguur is vaak nihil
Nee, ik was nog in andere schermen dames een paar antwoorden schuldig. En tegen mij ben je nooit gemeen. Nou ja, bijna nooit. Zelden.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:18 schreef DrsPoema het volgende:
Zo gemeen ben ik toch helemaal niet tegen de mannetjes?
Als ik gemeen tegen je ben dan doe ik dat alleen maar om je te plagen, ik vind je verder wel okee hoor!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, ik was nog in andere schermen dames een paar antwoorden schuldig. En tegen mij ben je nooit gemeen. Nou ja, bijna nooit. Zelden.
Ja, alleen herkennen mensen dat bij mij wat moeilijk omdat ik er ook een flinke scheut sarcasme overheen gooi!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Je kunt ook gemeen zijn op een lieve manier
Dat weet ik ook wel. Al was het maar omdat ik je schijn te laten lachen af en toequote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:27 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Als ik gemeen tegen je ben dan doe ik dat alleen maar om je te plagen, ik vind je verder wel okee hoor!
Je bent af en toe een leuk slachtoffer ja!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Al was het maar omdat ik je schijn te laten lachen af en toe.
Ook. Alhoewel vergeleken met CG en Leonilein gisteren je nog wel wat kan lerenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:31 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Je bent af en toe een leuk slachtoffer ja!![]()
Toen was ik er helaas niet, hadden ze je hard aangepakt dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook. Alhoewel vergeleken met CG en Leonilein gisteren je nog wel wat kan leren.
* Cuegirllie herinnert zich weer ietsquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:35 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Toen was ik er helaas niet, hadden ze je hard aangepakt dan?
Ik heb weer terug durven komen, niet?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:35 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Toen was ik er helaas niet, hadden ze je hard aangepakt dan?
Dan was het blijkbaar nog wel meegevallen dan!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb weer terug durven komen, niet?.
Vertel eens?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie herinnert zich weer iets
Wat hebben jullie die arme man aangedaan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Het was voornamelijk dat ie erg stil werd opeens
Buitengesloten op weg naar een romantische tête-á-tête zonder mannenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:43 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Wat hebben jullie die arme man aangedaan?
Owh, dan heb ik inderdaad wat gemist ja, maar ik had jou er toch wel graag bij gehad hoor, een toyboy hoort er ook bij natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Buitengesloten op weg naar een romantische tête-á-tête zonder mannen.
Het idee van twee vrouwen.. geil als boter.. ja begrijpelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:50 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Misschien werd het hem gewoon eventjes teveel of zo?
Zo mag ik het horenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:47 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Owh, dan heb ik inderdaad wat gemist ja, maar ik had jou er toch wel graag bij gehad hoor, een toyboy hoort er ook bij natuurlijk!
Ik vind het ook wel geil om vastgebonden te worden, ik ben normaal nogal dominant, maar af en toe is het ook heerlijk bevrijdend om onderdanig te zijn!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:49 schreef Cuegirllie het volgende:
En het lijkt mij wel geil.. daar liggend op bed.. naakt ..vastgebonden en geblinddoekt.. en dat ze dan met z'n tweeen mij verwennen![]()
Het feit dat er handboeien en blinddoeken gesuggereerd werden had er uiteraard niets mee te makenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het idee van twee vrouwen.. geil als boter.. ja begrijpelijk
Als jij daar nou zou komen te liggen, snapte ik het nog..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het feit dat er handboeien en blinddoeken gesuggereerd werden had er uiteraard niets mee te maken.
Owja dat vertelde je wel eens.. maar dan echt het zuster-patient rollespel in zo'n pakje.. of niet zo concreet ?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:53 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel geil om vastgebonden te worden, ik ben normaal nogal dominant, maar af en toe is het ook heerlijk bevrijdend om onderdanig te zijn!SM vind ik niks, maar rollenspelltejes vind ik wel leuk om te doen!
Kick jij op SM dan? ik vind het helemaal niks eigenlijk, dat leer en rubbersfeertje? nah!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het feit dat er handboeien en blinddoeken gesuggereerd werden had er uiteraard niets mee te maken.
Nee, niet echt met verkleedpartijttjes, maar meer geestelijk , soms wil ik gewoon hard genomen worden met een beetje spanking, maar meestal hebben we gewone seks!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja dat vertelde je wel eens.. maar dan echt het zuster-patient rollespel in zo'n pakje.. of niet zo concreet ?
Misschien doen we dat in een lichte vorm soms wel, maar dan wel zonder alle toeters en bellen!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Zelf nooit sm geprobeerd ofzo, maar het lijkt mij ook niet echt wat
Nee. De dames waren ook niet zo duidelijk als Cue nu suggereert waar de handboeien terecht gingen komenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:57 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Kick jij op SM dan? ik vind het helemaal niks eigenlijk, dat leer en rubbersfeertje? nah!
Dat kan niet anders dan lekker zijn. lekkere afwissilng en beetje met de rollen spelen .. nicequote:Op woensdag 6 februari 2008 00:00 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee, niet echt met verkleedpartijttjes, maar meer geestelijk , soms wil ik gewoon hard genomen worden met een beetje spanking, maar meestal hebben we gewone seks!
Echt wel!!quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. De dames waren ook niet zo duidelijk als Cue nu suggereert waar de handboeien terecht gingen komen.
Mmm, dat lijkt me eigenlijk wel duidelijk!quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. De dames waren ook niet zo duidelijk als Cue nu suggereert waar de handboeien terecht gingen komen.
Dat is ook lekker, met andere vriendjes kon ik dat niet, maar deze is daar wel voor in, ik ken hem pas een halfjaar dus er zit misschien nog wel meer in!quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat kan niet anders dan lekker zijn. lekkere afwissilng en beetje met de rollen spelen .. nice
Ja, dat dacht ik ookquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:07 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Mmm, dat lijkt me eigenlijk wel duidelijk!
Sowieso, een ruimdenkende partner waarmee je veel variatie kan aanbrengenquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:11 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dat is ook lekker, met andere vriendjes kon ik dat niet, maar deze is daar wel voor in, ik ken hem pas een halfjaar dus er zit misschien nog wel meer in!
Misschien was het toch nog een beetje carnaval op fok gisteren?quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Cuegirllie die nu protesteert dat het niet zo is terzijde.
Je ontdekkingsreis is dus nog niet compleetquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:11 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dat is ook lekker, met andere vriendjes kon ik dat niet, maar deze is daar wel voor in, ik ken hem pas een halfjaar dus er zit misschien nog wel meer in!
Zonder de alcohol, de sex en alleen maar de intentie van verkleedpartijen? Carnaval is niet meer wat het geweest isquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:13 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Misschien was het toch nog een beetje carnaval op fok gisteren?
Slaap lekker Cuequote:Op woensdag 6 februari 2008 00:15 schreef Cuegirllie het volgende:
He mensen.. ik gaat er vandoor.. slapen.. jullie houden me te lang wakker
Precies, ik ben echt blij met deze vriend, hij staat tenminste ook open voor suggesties zonder het als een belediging van zijn mannelijkheid te ervaren, sommige mannen denken echt dat ze goed zijn, maar ze bakken er niks van en als je er iets van zegt dan zijn ze letterlijk op hun pik getrapt!quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sowieso, een ruimdenkende partner waarmee je veel variatie kan aanbrengen.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slaap lekker Cue. Ze geeft ons weer de schuld, Poemie. Kunnen wij het helpen?
.
Wetrusten Cue, droom maar van die mooie barmannen!quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:15 schreef Cuegirllie het volgende:
He mensen.. ik gaat er vandoor.. slapen.. jullie houden me te lang wakker![]()
truste.. sweet dreams
Dank je jij ook..quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:18 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Wetrusten Cue, droom maar van die mooie barmannen!
Het grote voordeel van die mannen lijkt me dat je daar over het algemeen wel snel achter bent en weer verder kan zoeken naar een goede. Maar inderdaad, mannen met breekbare ego'squote:Op woensdag 6 februari 2008 00:17 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Precies, ik ben echt blij met deze vriend, hij staat tenminste ook open voor suggesties zonder het als een belediging van zijn mannelijkheid te ervaren, sommige mannen denken echt dat ze goed zijn, maar ze bakken er niks van en als je er iets van zegt dan zijn ze letterlijk op hun pik getrapt!
Ja, maar Poemie is onschuldigquote:
Ik voel me niet schuldig hoor! jij wel?quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slaap lekker Cue. Ze geeft ons weer de schuld, Poemie. Kunnen wij het helpen?
.
Die ben ik helaas vaak tegengekomen, ze zijn zo teergevoelig af en toe!quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het grote voordeel van die mannen lijkt me dat je daar over het algemeen wel snel achter bent en weer verder kan zoeken naar een goede. Maar inderdaad, mannen met breekbare ego's.
Neequote:Op woensdag 6 februari 2008 00:19 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik voel me niet schuldig hoor! jij wel?
Ik heb al een vriend hoor, maar ik vind Lit wel lief, hij komt op mij in ieder geval wel intelligent over!quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Jullie saampjes.. en Litpho net iets meer..![]()
En nu ben ik echt weg
Nee, ze geeft ons samen de schuld van haar wakker houden. Ze wil ons niet koppelen. Dwz, niet specifiek.quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:24 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik heb al een vriend hoor, maar ik vind Lit wel lief, hij komt op mij in ieder geval wel intelligent over!
Ach, slap excuus van haar!quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, ze geeft ons samen de schuld van haar wakker houden. Ze wil ons niet koppelen. Dwz, niet specifiek.
Maar bedankt voor het compliment.
Nou ja, ze heeft een punt natuurlijk. Wie zou zich nou niet door ons laten wakkerhouden?quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:27 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ach, slap excuus van haar!Maar ik meen het hoor, je lijkt me wel een leuk iemand!
Wie niet? is er iets beters te doen dan?quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft een punt natuurlijk. Wie zou zich nou niet door ons laten wakkerhouden?.
En basgitaar. Twee blondines om te strelen en te laten zingenquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:31 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Wie niet? is er iets beters te doen dan?Speel je trouwens ook gitaar?
Ik zal het zo lezen, slaap lekker !quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:31 schreef Litpho het volgende:
Maar nu is het ook tijd voor mij om eens te gaan slapen.
Slaap wel Poemieen vergeet je PM niet te lezen
.
Boeiend hoor!quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:31 schreef Litpho het volgende:
Slaap wel Poemieen vergeet je PM niet te lezen
.
waar?quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:46 schreef fruityloop het volgende:
Goehoeiemorgen vanuit het oosten des lands!
werkze!!quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:54 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Morgen, ik ben druk vandaag, dus verwacht me niet teveel te zien!
Laat ik het zo zeggen, Zwolle is ons rioolputje..quote:
Nee oke, dus niet bij mij in de buurtquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:59 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, Zwolle is ons rioolputje..En we zijn ook wel bekend om de koek hiero, die overigens niet te pruimen is naar mijn idee..
Ah, volgens mij ben ik daar jaarlijks voor de boekenmarktquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:59 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, Zwolle is ons rioolputje..En we zijn ook wel bekend om de koek hiero, die overigens niet te pruimen is naar mijn idee..
Haha, jij en nog een kleine 100.000 mensen..quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, volgens mij ben ik daar jaarlijks voor de boekenmarkt.
Goedemorgen iedereen.
Het Dickens festival was inderdaad druk (en overgeorganiseerd) volgens mijn moeder. De markt zelf is goed te doen. Je moet er alleen rond half negen zijn en voor half elf klaar zijn met wat je wou doen. Daarna is het alleen maar leuk om op een terrasje te zitten met een goed boek en de uitslapers te zien stressenquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:57 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Haha, jij en nog een kleine 100.000 mensen..Ben er 1x geweest toen ik hier net woonde, wat een gekkenhuis was dat! Idem trouwens met het dickens festival, ook veel te druk.
Ik loop er meestal die vrijdag even doorheen, zijn er al vaak repetities aan de gang, maar is er nog bijna geen volk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het Dickens festival was inderdaad druk (en overgeorganiseerd) volgens mijn moeder. De markt zelf is goed te doen. Je moet er alleen rond half negen zijn en voor half elf klaar zijn met wat je wou doen. Daarna is het alleen maar leuk om op een terrasje te zitten met een goed boek en de uitslapers te zien stressen.
Hoi Sadie!quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Nou, het gaat niks worden vandaag.Misschien dat jullie me vanavond nog even zien!
Sterkte Sadiequote:Op woensdag 6 februari 2008 11:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Nou, het gaat niks worden vandaag.Misschien dat jullie me vanavond nog even zien!
Wat onrustigquote:
Hard aan het werk tussen de bedrijven doorquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben werkeloos
en hoe staat het bij jullie?
*geeft knuffel..quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hard aan het werk tussen de bedrijven door.
Vandaag nog wel, morgen moet ik helaas ook weer beginnen!quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben werkeloos
Je werd toch niet door vampieren lastiggevallen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat onrustig. Maar ik ben nu wel erg ontspannen
.
Goeiemiddagquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben werkeloos
Oh jee Poema, te weinig kleding aangehad met carnaval?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:31 schreef DrsPoema het volgende:
Ik ben snipverkouden!dat komt vast door de carnaval!
Er werd wel gedreigd om in mijn nek te bijtenquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:12 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Je werd toch niet door vampieren lastiggevallen?
Hey tinkquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:22 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Goeiemiddag![]()
Ik ben nu nog op mijn werk maar mag om 1 uur weer naar huis
Hey Lithquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey tink. Goed geregeld, fijn een middagje leuke dingen doen met de kinderen? Of is je piloot nog steeds aan de grond?
Natuurlijk kom ik je redden, dat is mijn job, remember?quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er werd wel gedreigd om in mijn nek te bijten.
Hoezo, kom jij me redden?.
Maybe, maar ik denk dat het meer aan die mensenmassa's in de cafeetjes lag, er hoeft er maar eentje verkouden te zijn en iedereen loopt te snotteren!quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:23 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Oh jee Poema, te weinig kleding aangehad met carnaval?
Het is wel duidelijk aan de smileys waar je voorkeur ligtquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:29 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Natuurlijk kom ik je redden, dat is mijn job, remember?En als het te laat is dan slay ik je!
![]()
![]()
Ik zie liever een levende Litpho hoor!quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk aan de smileys waar je voorkeur ligt.
Oh ja was ff vergeten dat we het daar al eerder over hadden, je word verkouden van mensen om je heen die al verkouden zijn, niet als je te bloot rondlooptquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:31 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Maybe, maar ik denk dat het meer aan die mensenmassa's in de cafeetjes lag, er hoeft er maar eentje verkouden te zijn en iedereen loopt te snotteren!
Zo gauw we dat punt bereikt hebben ben ik strikt genomen toch al niet meer in het land der levenden, dus bij deze krijg je toestemming om je postuum op mijn lichaam uit te levenquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:36 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik zie liever een levende Litpho hoor!but a girl has to do what a girl has to do sometimes!
Precies, verkoudheid is een virus, daar moet iemand je voor aansteken!quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:38 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Oh ja was ff vergeten dat we het daar al eerder over hadden, je word verkouden van mensen om je heen die al verkouden zijn, niet als je te bloot rondloopt
Dat is lief van je!quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo gauw we dat punt bereikt hebben ben ik strikt genomen toch al niet meer in het land der levenden, dus bij deze krijg je toestemming om je postuum op mijn lichaam uit te leven.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:46 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Precies, verkoudheid is een virus, daar moet iemand je voor aansteken!
"Hier ligt Litpho. Hij offerde zich op voor DrsPoema's training"quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:47 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dat is lief van je!Ik moet mijn skills natuurlijk wel een beetje bijhouden!
Fijne dag verderquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:53 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
![]()
Ik ga afsluiten, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Het is best een hele eer om door mij geslayed te worden!quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Hier ligt Litpho. Hij offerde zich op voor DrsPoema's training"
Niet helemáál wat ik in gedachten had.
Nee, als dát de keuzes zijn...quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:21 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het is best een hele eer om door mij geslayed te worden!je wilt echt niet door Verdonk te grazen worden genomen!
Ben alweer thuis, ondanks de wind tegenquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:21 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het is best een hele eer om door mij geslayed te worden!je wilt echt niet door Verdonk te grazen worden genomen!
Goeie reis Tinky!![]()
OK OK, ik ga alweerquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:36 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ben alweer thuis, ondanks de wind tegen
Druk daar bij DC HR?quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Sorry Tink.. Hoi Tink trouwens
Op het werk niet heel veel tijd enzo om de SC bij te houden
quote:
Succes!quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:06 schreef Litpho het volgende:
[..]. Ik moet helaas wel weer aan het werk, maar dan ben je in ieder geval welkom thuis gewenst ipv. genegeerd
.
Dat niet.. alleen de computers zijn nogal traag. Zelfs het ingetypte loopt met vertraging..quote:
Tja, normaal ben jij mevrouwtje ongeduld, had het even van je overgenomenquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:05 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Huh?![]()
![]()
![]()
Ik was eventjes aan het fotoboeken zoals je zag, dat heeft ook onderhoud nodig!
Bij jou ook al? Zeker defensie PC, bij mij is ie ook al dagen traag... lijkt fok welquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee
[..]
Dat niet.. alleen de computers zijn nogal traag. Zelfs het ingetypte loopt met vertraging..
Dus dan is een SC die nogal eens ververst dient te worden nogal irri soms ..
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:06 schreef Litpho het volgende:
[..]. Ik moet helaas wel weer aan het werk, maar dan ben je in ieder geval welkom thuis gewenst ipv. genegeerd
.
Natuurlijk een defensie PC.. kan m'n eigen niet meenemen..quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:13 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Bij jou ook al? Zeker defensie PC, bij mij is ie ook al dagen traag... lijkt fok wel
Kan ook alles op mn werk, behalve MSN'nquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk een defensie PC.. kan m'n eigen niet meenemen..
Achja.. tis al prettig dat ze het niet allemaal geblokkeerd hebben
Owja.. je kunt hier niks downloaden. Msischien werkt webmessenger welquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:27 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Kan ook alles op mn werk, behalve MSN'n![]()
Irritant he, van die defensiecomputers...;-)quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja.. je kunt hier niks downloaden. Msischien werkt webmessenger wel
Daar weet jij natuurlijk alles vanquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:46 schreef Dvons het volgende:
[..]
Irritant he, van die defensiecomputers...;-)
Ebuddy werkt inderdaad wel...
Tsss, over ongeduld gesproken?quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:13 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Tja, normaal ben jij mevrouwtje ongeduld, had het even van je overgenomen
Tja, de waarheid komt hard aan, sorryquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:49 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tsss, over ongeduld gesproken?![]()
Zo, ik heb alle lange postjes in mijn fobo weer afgewerkt!![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Kunnen we weer tijd besteden aan de SC..![]()
![]()
Hier is namelijk geen werk meer
Uh...momenteel dus op de SC, vanochtend gewerkt van 9 tot vanmiddag 1 uur, nu dus thuis, mijn zoon en piloot zijn ook thuis, die zijn druk aan het playstationen (tja, mannen en games he?quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:59 schreef Cuegirllie het volgende:
En TInk.. wat doe jij zoal vandaag?
Tja, ik leef me teveel in op zo'n moment denk ikquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb half gekeken.. was iets te druk met fok.. Heb wel gemerkt dat ze dood ging, maar daar huil ik niet van.
Maar jehebt dus wel druk dagje
Mannen mogen toch ook huilen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat blijkt jaMaar dat is niet erg.. je bnt een vrouw dus het mag
Tot half 5.. controleer werk nu.. gadver :R
Alleen als ze uien snijden!quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:27 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Mannen mogen toch ook huilen?
Of Jagermeister drinken!quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:10 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
En als ze Fisherman's Friend eten
Moet wel minstens in een knockout-fase van een europees tournooi zijnquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:41 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Of als hun favoriete voetbalelftal verliest
Dan moet je de scherpe voorwerpen opbergen hoor!quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:41 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Of als hun favoriete voetbalelftal verliest
quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:00 schreef Use_This_Name het volgende:
valt er hier nog wat aan sex te beleven?
Of als ze verliezen van Duitsland?quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Moet wel minstens in een knockout-fase van een europees tournooi zijn
Ja. Boys don't cry, men do.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:27 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Mannen mogen toch ook huilen?
Fergiequote:Op woensdag 6 februari 2008 18:15 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Het was toch 'big girls don't cry'? Fergie
Use_dawg_in-stead-of_Dawg zeker ook niet?quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:14 schreef Litpho het volgende:
Use_This_Name ken ik niet, maar hoi.
Hey Dawg.
Ik neem immer een goed voorbeeld aan Poemie. Jij niet?quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Use_dawg_in-stead-of_Dawg zeker ook niet?
Als ik in de spiegel kijk zie ik geen klein blond opdondertje (quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik neem immer een goed voorbeeld aan Poemie. Jij niet?.
Spaar je de moeite, ze vindt je toch welquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Als ik in de spiegel kijk zie ik geen klein blond opdondertje (), dus nee, sorry.
Zal ik nu alvast wegrennen?
Aloha. Why_Use_That_Name?quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:16 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
Wat een vriendelijke mensen hier. ook hoi
Ja ook wel.. lekker aan het etenquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:12 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
Er is iemand blij om me te zien![]()
Met mij gaat alles lekker, en met jou?
Niks hangtquote:
eten en fokken tegelijk, dat doe je toch nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja ook wel.. lekker aan het eten
dat krijg je als je ongeduldige mensen laat wachtenquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:22 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk, je ziet ineens zo rood
Precies. Dus ik ga nu weg van Fok!quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:40 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
eten en fokken tegelijk, dat doe je toch niet
Dat komt met de jarenquote:
Nog net even de gelegenheid om te zwaaienquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:42 schreef DrsPoema het volgende:
I'm back!![]()
![]()
Net eventjes de innerlijke Merel verzorgd!
![]()
Smakelijk eten!quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nog net even de gelegenheid om te zwaaien. *zwaait*
Ik hoop dat het nog heel lang duurtquote:
Tegelijk niet.. zat net tussen twee borden inquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:40 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
was het lekker?? wat stond er op het menu?quote:
Haha, is die ene met dat hamertje over de datum?quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
The Jam!
http://www.weebls-stuff.com/wab/band/
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:40 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
Je ziet ze toch niet vliegen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tegelijk niet.. zat net tussen twee borden in
Chickenquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
was het lekker?? wat stond er op het menu?
Zeik niet -lief meisje-quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:54 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Je ziet ze toch niet vliegen?
Pff, fok is weer zo traag als een fles ketchup!
Het wasquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
was het lekker?? wat stond er op het menu?
Tsss, schelden doe je maar op de FP!quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zeik niet muts. Was maar even dat ik de stekker in het verkeerde gat stak
Hammer wel, maar datum wordt niet genoemdquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:52 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Haha, is die ene met dat hamertje over de datum?
Nee, de server had het wat zwaarder.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:58 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tsss, schelden doe je maar op de FP!En staan je haren nu recht overeind?
Die tattoo'squote:Op woensdag 6 februari 2008 18:58 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hammer wel, maar datum wordt niet genoemd
MC Jammer!
Ach, het gaat in ieder geval stukken beter dan gisteren, toen was het echt een ramp!quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, de server had het wat zwaarder.
Alleen kip?quote:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:02 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie baalt voor het eerst enorm dat de wc en douche in 1 is.. grrr!!!
Maar dat wil ik heul niet op mijn geweten hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:41 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
dat krijg je als je ongeduldige mensen laat wachten
en dat kun jij niet radenquote:
Zie niks, moet ik weer wat gaan installerenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:07 schreef EchnaDarr het volgende:
http://www.stage6.com/use(...)n-Days-In-Sunny-June
Krijg meteen weer zin in de zomer![]()
En ik wil het ook graag wetenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:08 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee, want het is leuker als je het gewoon vertelt!![]()
![]()
Het zou dit weekend lente achtig worden!quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:07 schreef EchnaDarr het volgende:
http://www.stage6.com/use(...)n-Days-In-Sunny-June
Krijg meteen weer zin in de zomer![]()
Heb jij geen DivX op je pc?quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:09 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Zie niks, moet ik weer wat gaan installeren
Dan heb je pechquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:08 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee, want het is leuker als je het gewoon vertelt!![]()
![]()
Ik ook, een DIVX update of zoiets!quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:09 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Zie niks, moet ik weer wat gaan installeren
Nou zeg!quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan heb je pech![]()
Maar ik ga er vandoor..
wat moet ik me daar bij voorstellenquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tegelijk niet.. zat net tussen twee borden in
12 graden en zonquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:11 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het zou dit weekend lente achtig worden!
doe er dan iets aan.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:05 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Maar dat wil ik heul niet op mijn geweten hebben![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan heb je pech![]()
Maar ik ga er vandoor..
ik wilde al gaan zeggen, kom ik hier speciaal voor jou en dan geenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:15 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Sjowhan!Wat zei jij daar tegen Poemie?
En wat zag ik daar? Use_This_Name?
Avond, iedereen!
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:18 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Alweer? Ben een van de weinigen die er wat aan doet hier, begint gewoon op te vallen
Ja, dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:20 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
en dat in een SEX slowchat.![]()
maar alweer? wat heb ik gemist?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:22 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet![]()
Let's talk about sex, baby Let's talk about you and me Let's talk about all the good things And the bad things that may be Let's talk about sex ...
ik ben kort geleden in details getreden wat ik zo'n beetje met mijn vriend uitgevreten had
maar dan kun je daarna wel hi-res streaming filmpjes bekijkenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:12 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik ook, een DIVX update of zoiets!
Ik ben retesnel! Ik ben net thuis.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:18 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
ik wilde al gaan zeggen, kom ik hier speciaal voor jou en dan geen's
maar gelukkig, je bent gewoon niet zo snel vandaag.![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:25 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
zout en peper. heerlijk zo een klassieker in je koppie
en wanneer ga je dat weer doen? zorg ik dat ik het niet mis.
Een 5 mega camera? Ik kan me daar van alles bij voorstellen, maar waarschijnlijk niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:19 schreef Use_This_Name het volgende:
ik heb trouwens een nieuwe telefoon met 5 mega camera erop, bij wie mag ik die uit komen proberen?
en hoe gaat het met mijn favo modder?quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:27 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik ben retesnel! Ik ben net thuis.
als het alleen over het weer ging, dan ga ik het niet installerenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:27 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
maar dan kun je daarna wel hi-res streaming filmpjes bekijken
daar wacht iedereen op, hier in de SEX slowchat.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:28 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Tja, details genoeg, maar of iedereen (buiten jou dan) daarop zit te wachten
jij zag me al staan, zwetend met 2 handen een telefoon bij me oor proberen te houdenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:29 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Een 5 mega camera? Ik kan me daar van alles bij voorstellen, maar waarschijnlijk niet wat je bedoelt.
Na een eerdere discussie over worstelen levert dat heel verkeerde beelden opquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:29 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
en hoe gaat het met mijn favo modder?
Hm, nog niks van gemerktquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:30 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
daar wacht iedereen op, hier in de SEX slowchat.![]()
vraag Sexy maar, die houd ook van details.
viespeuk!quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Na een eerdere discussie over worstelen levert dat heel verkeerde beelden op.
Gave muziekclip waar je zin van krijgt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:30 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
als het alleen over het weer ging, dan ga ik het niet installeren
Zin in...?quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:34 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Gave muziekclip waar je zin van krijgt.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:15 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Sjowhan!Wat zei jij daar tegen Poemie?
En wat zag ik daar? Use_This_Name?
Avond, iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |