Nee oke, dus niet bij mij in de buurtquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:59 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, Zwolle is ons rioolputje..En we zijn ook wel bekend om de koek hiero, die overigens niet te pruimen is naar mijn idee..
Ah, volgens mij ben ik daar jaarlijks voor de boekenmarktquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:59 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, Zwolle is ons rioolputje..En we zijn ook wel bekend om de koek hiero, die overigens niet te pruimen is naar mijn idee..
Haha, jij en nog een kleine 100.000 mensen..quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, volgens mij ben ik daar jaarlijks voor de boekenmarkt.
Goedemorgen iedereen.
Het Dickens festival was inderdaad druk (en overgeorganiseerd) volgens mijn moeder. De markt zelf is goed te doen. Je moet er alleen rond half negen zijn en voor half elf klaar zijn met wat je wou doen. Daarna is het alleen maar leuk om op een terrasje te zitten met een goed boek en de uitslapers te zien stressenquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:57 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Haha, jij en nog een kleine 100.000 mensen..Ben er 1x geweest toen ik hier net woonde, wat een gekkenhuis was dat! Idem trouwens met het dickens festival, ook veel te druk.
Ik loop er meestal die vrijdag even doorheen, zijn er al vaak repetities aan de gang, maar is er nog bijna geen volk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het Dickens festival was inderdaad druk (en overgeorganiseerd) volgens mijn moeder. De markt zelf is goed te doen. Je moet er alleen rond half negen zijn en voor half elf klaar zijn met wat je wou doen. Daarna is het alleen maar leuk om op een terrasje te zitten met een goed boek en de uitslapers te zien stressen.
Hoi Sadie!quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Nou, het gaat niks worden vandaag.Misschien dat jullie me vanavond nog even zien!
Sterkte Sadiequote:Op woensdag 6 februari 2008 11:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Nou, het gaat niks worden vandaag.Misschien dat jullie me vanavond nog even zien!
Wat onrustigquote:
Hard aan het werk tussen de bedrijven doorquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben werkeloos
en hoe staat het bij jullie?
*geeft knuffel..quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hard aan het werk tussen de bedrijven door.
Vandaag nog wel, morgen moet ik helaas ook weer beginnen!quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben werkeloos
Je werd toch niet door vampieren lastiggevallen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat onrustig. Maar ik ben nu wel erg ontspannen
.
Goeiemiddagquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben werkeloos
Oh jee Poema, te weinig kleding aangehad met carnaval?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:31 schreef DrsPoema het volgende:
Ik ben snipverkouden!dat komt vast door de carnaval!
Er werd wel gedreigd om in mijn nek te bijtenquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:12 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Je werd toch niet door vampieren lastiggevallen?
Hey tinkquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:22 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Goeiemiddag![]()
Ik ben nu nog op mijn werk maar mag om 1 uur weer naar huis
Hey Lithquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey tink. Goed geregeld, fijn een middagje leuke dingen doen met de kinderen? Of is je piloot nog steeds aan de grond?
Natuurlijk kom ik je redden, dat is mijn job, remember?quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er werd wel gedreigd om in mijn nek te bijten.
Hoezo, kom jij me redden?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |