Wetrusten Cue, droom maar van die mooie barmannen!quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:15 schreef Cuegirllie het volgende:
He mensen.. ik gaat er vandoor.. slapen.. jullie houden me te lang wakker![]()
truste.. sweet dreams
Dank je jij ook..quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:18 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Wetrusten Cue, droom maar van die mooie barmannen!
Het grote voordeel van die mannen lijkt me dat je daar over het algemeen wel snel achter bent en weer verder kan zoeken naar een goede. Maar inderdaad, mannen met breekbare ego'squote:Op woensdag 6 februari 2008 00:17 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Precies, ik ben echt blij met deze vriend, hij staat tenminste ook open voor suggesties zonder het als een belediging van zijn mannelijkheid te ervaren, sommige mannen denken echt dat ze goed zijn, maar ze bakken er niks van en als je er iets van zegt dan zijn ze letterlijk op hun pik getrapt!
Ja, maar Poemie is onschuldigquote:
Ik voel me niet schuldig hoor! jij wel?quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slaap lekker Cue. Ze geeft ons weer de schuld, Poemie. Kunnen wij het helpen?
.
Die ben ik helaas vaak tegengekomen, ze zijn zo teergevoelig af en toe!quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het grote voordeel van die mannen lijkt me dat je daar over het algemeen wel snel achter bent en weer verder kan zoeken naar een goede. Maar inderdaad, mannen met breekbare ego's.
Neequote:Op woensdag 6 februari 2008 00:19 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik voel me niet schuldig hoor! jij wel?
Ik heb al een vriend hoor, maar ik vind Lit wel lief, hij komt op mij in ieder geval wel intelligent over!quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Jullie saampjes.. en Litpho net iets meer..![]()
En nu ben ik echt weg
Nee, ze geeft ons samen de schuld van haar wakker houden. Ze wil ons niet koppelen. Dwz, niet specifiek.quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:24 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik heb al een vriend hoor, maar ik vind Lit wel lief, hij komt op mij in ieder geval wel intelligent over!
Ach, slap excuus van haar!quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, ze geeft ons samen de schuld van haar wakker houden. Ze wil ons niet koppelen. Dwz, niet specifiek.
Maar bedankt voor het compliment.
Nou ja, ze heeft een punt natuurlijk. Wie zou zich nou niet door ons laten wakkerhouden?quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:27 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ach, slap excuus van haar!Maar ik meen het hoor, je lijkt me wel een leuk iemand!
Wie niet? is er iets beters te doen dan?quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft een punt natuurlijk. Wie zou zich nou niet door ons laten wakkerhouden?.
En basgitaar. Twee blondines om te strelen en te laten zingenquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:31 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Wie niet? is er iets beters te doen dan?Speel je trouwens ook gitaar?
Ik zal het zo lezen, slaap lekker !quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:31 schreef Litpho het volgende:
Maar nu is het ook tijd voor mij om eens te gaan slapen.
Slaap wel Poemieen vergeet je PM niet te lezen
.
Boeiend hoor!quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:31 schreef Litpho het volgende:
Slaap wel Poemieen vergeet je PM niet te lezen
.
waar?quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:46 schreef fruityloop het volgende:
Goehoeiemorgen vanuit het oosten des lands!
werkze!!quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:54 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Morgen, ik ben druk vandaag, dus verwacht me niet teveel te zien!
Laat ik het zo zeggen, Zwolle is ons rioolputje..quote:
Nee oke, dus niet bij mij in de buurtquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:59 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, Zwolle is ons rioolputje..En we zijn ook wel bekend om de koek hiero, die overigens niet te pruimen is naar mijn idee..
Ah, volgens mij ben ik daar jaarlijks voor de boekenmarktquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:59 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, Zwolle is ons rioolputje..En we zijn ook wel bekend om de koek hiero, die overigens niet te pruimen is naar mijn idee..
Haha, jij en nog een kleine 100.000 mensen..quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, volgens mij ben ik daar jaarlijks voor de boekenmarkt.
Goedemorgen iedereen.
Het Dickens festival was inderdaad druk (en overgeorganiseerd) volgens mijn moeder. De markt zelf is goed te doen. Je moet er alleen rond half negen zijn en voor half elf klaar zijn met wat je wou doen. Daarna is het alleen maar leuk om op een terrasje te zitten met een goed boek en de uitslapers te zien stressenquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:57 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Haha, jij en nog een kleine 100.000 mensen..Ben er 1x geweest toen ik hier net woonde, wat een gekkenhuis was dat! Idem trouwens met het dickens festival, ook veel te druk.
Ik loop er meestal die vrijdag even doorheen, zijn er al vaak repetities aan de gang, maar is er nog bijna geen volk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het Dickens festival was inderdaad druk (en overgeorganiseerd) volgens mijn moeder. De markt zelf is goed te doen. Je moet er alleen rond half negen zijn en voor half elf klaar zijn met wat je wou doen. Daarna is het alleen maar leuk om op een terrasje te zitten met een goed boek en de uitslapers te zien stressen.
Hoi Sadie!quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Nou, het gaat niks worden vandaag.Misschien dat jullie me vanavond nog even zien!
Sterkte Sadiequote:Op woensdag 6 februari 2008 11:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Nou, het gaat niks worden vandaag.Misschien dat jullie me vanavond nog even zien!
Wat onrustigquote:
Hard aan het werk tussen de bedrijven doorquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben werkeloos
en hoe staat het bij jullie?
*geeft knuffel..quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hard aan het werk tussen de bedrijven door.
Vandaag nog wel, morgen moet ik helaas ook weer beginnen!quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben werkeloos
Je werd toch niet door vampieren lastiggevallen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat onrustig. Maar ik ben nu wel erg ontspannen
.
Goeiemiddagquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben werkeloos
Oh jee Poema, te weinig kleding aangehad met carnaval?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:31 schreef DrsPoema het volgende:
Ik ben snipverkouden!dat komt vast door de carnaval!
Er werd wel gedreigd om in mijn nek te bijtenquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:12 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Je werd toch niet door vampieren lastiggevallen?
Hey tinkquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:22 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Goeiemiddag![]()
Ik ben nu nog op mijn werk maar mag om 1 uur weer naar huis
Hey Lithquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey tink. Goed geregeld, fijn een middagje leuke dingen doen met de kinderen? Of is je piloot nog steeds aan de grond?
Natuurlijk kom ik je redden, dat is mijn job, remember?quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er werd wel gedreigd om in mijn nek te bijten.
Hoezo, kom jij me redden?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |