Nee, ik was nog in andere schermen dames een paar antwoorden schuldig. En tegen mij ben je nooit gemeen. Nou ja, bijna nooit. Zelden.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:18 schreef DrsPoema het volgende:
Zo gemeen ben ik toch helemaal niet tegen de mannetjes?
Als ik gemeen tegen je ben dan doe ik dat alleen maar om je te plagen, ik vind je verder wel okee hoor!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, ik was nog in andere schermen dames een paar antwoorden schuldig. En tegen mij ben je nooit gemeen. Nou ja, bijna nooit. Zelden.
Ja, alleen herkennen mensen dat bij mij wat moeilijk omdat ik er ook een flinke scheut sarcasme overheen gooi!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Je kunt ook gemeen zijn op een lieve manier
Dat weet ik ook wel. Al was het maar omdat ik je schijn te laten lachen af en toequote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:27 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Als ik gemeen tegen je ben dan doe ik dat alleen maar om je te plagen, ik vind je verder wel okee hoor!
Je bent af en toe een leuk slachtoffer ja!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Al was het maar omdat ik je schijn te laten lachen af en toe.
Ook. Alhoewel vergeleken met CG en Leonilein gisteren je nog wel wat kan lerenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:31 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Je bent af en toe een leuk slachtoffer ja!![]()
Toen was ik er helaas niet, hadden ze je hard aangepakt dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook. Alhoewel vergeleken met CG en Leonilein gisteren je nog wel wat kan leren.
* Cuegirllie herinnert zich weer ietsquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:35 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Toen was ik er helaas niet, hadden ze je hard aangepakt dan?
Ik heb weer terug durven komen, niet?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:35 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Toen was ik er helaas niet, hadden ze je hard aangepakt dan?
Dan was het blijkbaar nog wel meegevallen dan!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb weer terug durven komen, niet?.
Vertel eens?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie herinnert zich weer iets
Wat hebben jullie die arme man aangedaan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Het was voornamelijk dat ie erg stil werd opeens
Buitengesloten op weg naar een romantische tête-á-tête zonder mannenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:43 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Wat hebben jullie die arme man aangedaan?
Owh, dan heb ik inderdaad wat gemist ja, maar ik had jou er toch wel graag bij gehad hoor, een toyboy hoort er ook bij natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Buitengesloten op weg naar een romantische tête-á-tête zonder mannen.
Het idee van twee vrouwen.. geil als boter.. ja begrijpelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:50 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Misschien werd het hem gewoon eventjes teveel of zo?
Zo mag ik het horenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:47 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Owh, dan heb ik inderdaad wat gemist ja, maar ik had jou er toch wel graag bij gehad hoor, een toyboy hoort er ook bij natuurlijk!
Ik vind het ook wel geil om vastgebonden te worden, ik ben normaal nogal dominant, maar af en toe is het ook heerlijk bevrijdend om onderdanig te zijn!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:49 schreef Cuegirllie het volgende:
En het lijkt mij wel geil.. daar liggend op bed.. naakt ..vastgebonden en geblinddoekt.. en dat ze dan met z'n tweeen mij verwennen![]()
Het feit dat er handboeien en blinddoeken gesuggereerd werden had er uiteraard niets mee te makenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het idee van twee vrouwen.. geil als boter.. ja begrijpelijk
Als jij daar nou zou komen te liggen, snapte ik het nog..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het feit dat er handboeien en blinddoeken gesuggereerd werden had er uiteraard niets mee te maken.
Owja dat vertelde je wel eens.. maar dan echt het zuster-patient rollespel in zo'n pakje.. of niet zo concreet ?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:53 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel geil om vastgebonden te worden, ik ben normaal nogal dominant, maar af en toe is het ook heerlijk bevrijdend om onderdanig te zijn!SM vind ik niks, maar rollenspelltejes vind ik wel leuk om te doen!
Kick jij op SM dan? ik vind het helemaal niks eigenlijk, dat leer en rubbersfeertje? nah!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het feit dat er handboeien en blinddoeken gesuggereerd werden had er uiteraard niets mee te maken.
Nee, niet echt met verkleedpartijttjes, maar meer geestelijk , soms wil ik gewoon hard genomen worden met een beetje spanking, maar meestal hebben we gewone seks!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja dat vertelde je wel eens.. maar dan echt het zuster-patient rollespel in zo'n pakje.. of niet zo concreet ?
Misschien doen we dat in een lichte vorm soms wel, maar dan wel zonder alle toeters en bellen!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Zelf nooit sm geprobeerd ofzo, maar het lijkt mij ook niet echt wat
Nee. De dames waren ook niet zo duidelijk als Cue nu suggereert waar de handboeien terecht gingen komenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:57 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Kick jij op SM dan? ik vind het helemaal niks eigenlijk, dat leer en rubbersfeertje? nah!
Dat kan niet anders dan lekker zijn. lekkere afwissilng en beetje met de rollen spelen .. nicequote:Op woensdag 6 februari 2008 00:00 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee, niet echt met verkleedpartijttjes, maar meer geestelijk , soms wil ik gewoon hard genomen worden met een beetje spanking, maar meestal hebben we gewone seks!
Echt wel!!quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. De dames waren ook niet zo duidelijk als Cue nu suggereert waar de handboeien terecht gingen komen.
Mmm, dat lijkt me eigenlijk wel duidelijk!quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. De dames waren ook niet zo duidelijk als Cue nu suggereert waar de handboeien terecht gingen komen.
Dat is ook lekker, met andere vriendjes kon ik dat niet, maar deze is daar wel voor in, ik ken hem pas een halfjaar dus er zit misschien nog wel meer in!quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat kan niet anders dan lekker zijn. lekkere afwissilng en beetje met de rollen spelen .. nice
Ja, dat dacht ik ookquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:07 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Mmm, dat lijkt me eigenlijk wel duidelijk!
Sowieso, een ruimdenkende partner waarmee je veel variatie kan aanbrengenquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:11 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dat is ook lekker, met andere vriendjes kon ik dat niet, maar deze is daar wel voor in, ik ken hem pas een halfjaar dus er zit misschien nog wel meer in!
Misschien was het toch nog een beetje carnaval op fok gisteren?quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Cuegirllie die nu protesteert dat het niet zo is terzijde.
Je ontdekkingsreis is dus nog niet compleetquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:11 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dat is ook lekker, met andere vriendjes kon ik dat niet, maar deze is daar wel voor in, ik ken hem pas een halfjaar dus er zit misschien nog wel meer in!
Zonder de alcohol, de sex en alleen maar de intentie van verkleedpartijen? Carnaval is niet meer wat het geweest isquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:13 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Misschien was het toch nog een beetje carnaval op fok gisteren?
Slaap lekker Cuequote:Op woensdag 6 februari 2008 00:15 schreef Cuegirllie het volgende:
He mensen.. ik gaat er vandoor.. slapen.. jullie houden me te lang wakker
Precies, ik ben echt blij met deze vriend, hij staat tenminste ook open voor suggesties zonder het als een belediging van zijn mannelijkheid te ervaren, sommige mannen denken echt dat ze goed zijn, maar ze bakken er niks van en als je er iets van zegt dan zijn ze letterlijk op hun pik getrapt!quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sowieso, een ruimdenkende partner waarmee je veel variatie kan aanbrengen.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slaap lekker Cue. Ze geeft ons weer de schuld, Poemie. Kunnen wij het helpen?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |